SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
nog minimaal anderhalf week Leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
Kristoff is in ieder geval geen smerige vrouwen gluurder leroy.
En nu wegwezen jij
Nou.quote:
dat hequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:11 schreef Blackprinces het volgende:
Kristoff is in ieder geval geen smerige vrouwen gluurder leroy.
En nu wegwezen jij
gisteren was er een tepel ingezoomd in beeldquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou.
We hadden het ooit over de voeten die langdurig in beeld waren tijdens het douchen, en die zie je vrijwel niet meer.
Heel Brabant erbijquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Leroy
Zo eerlijk en oprecht die man hé!!
Hijs zo goed met Nawel, kunnen we hem niet gewoon de grens over gooien en aan België geven?? [ afbeelding ]
Yup.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat he
ze hebben wat bedacht om Kristof minder populair te maken
en gebruiken nu zijn waarschuwing om streamers te beinvloeden ofzo??
dat is wat Nawel ook deed vanmorgen
Wij hebben ons al van Leroy gedistantieerd. We hebben hem Limburger verklaard.quote:
jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Yup.
Vanmorgen zeer verbaasd wat berichten op fb gelezen. Best negatief over kris.
Heb me telefoon maar even weggelegd.
Peter heeft ze de moeder getrolld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vind de pinnen grap van peter met de minuut beter worden
Had hem Siberisch verklaard, is minder pijnlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wij hebben ons al van Leroy gedistantieerd. We hebben hem Limburger verklaard.
Deze snap ik effe niet Kristof waarschuwing?? En wie minder populair makenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat he
ze hebben wat bedacht om Kristof minder populair te maken
en gebruiken nu zijn waarschuwing om streamers te beinvloeden ofzo??
dat is wat Nawel ook deed vanmorgen
Om te kotsen gewoon.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
smerig
en allemaal om queen nawel beter te laten lijken
Ik ook. Leuke (matige) grap voor in een BB huis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:15 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik vind de pinnen grap van peter met de minuut beter worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Zelfreflectie is hem niet bekend.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat Leroy niet een beetje dimt met alles wat er over hem gezegd is, neem aan dat BB hem wel verteld heeft hoe hij er buiten opstaat. Hij voelt zich heel wat met stoker Nawel aan zijn zijde
Kristof heeft week 2 ofzo waarschuwing gehad voor taalgebruikquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Deze snap ik effe niet Kristof waarschuwing?? En wie minder populair maken
Bppd? Vorm van draaiduizeligheid.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef zodeju het volgende:
Wat Julio had, dat had als ik mijn hoofd bewoog. En je ziet ook duidelijk alle beelden in de kamer of plafond draaien....en je denkt daar ga ik....in mijn gedachten duurde het wel een paar minuten. Later kreeg ik het ook op straat en viel dan.
En al voor de 2e keer.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfreflectie is hem niet bekend.
En BB beloont hem in, volgens mij nog geen 24 uur met een vrijstelling.
Ik snap wel dat hij zich groot voelt.
Wereld op zijn kop. Dit gaat nog wel een staartje krijgen als dat vanavond in de uitzending is geweest. De media storm v.w.b. Leroy wakkert weer aan!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zelfreflectie is hem niet bekend.
En BB beloont hem in, volgens mij nog geen 24 uur met een vrijstelling.
Ik snap wel dat hij zich groot voelt.
Evenwicht?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:17 schreef zodeju het volgende:
Wat Julio had, dat had als ik mijn hoofd bewoog. En je ziet ook duidelijk alle beelden in de kamer of plafond draaien....en je denkt daar ga ik....in mijn gedachten duurde het wel een paar minuten. Later kreeg ik het ook op straat en viel dan.
Ja dat is zo walgelijk van leroy, laat hij eens naar zichzelf gaan kijken ipv dit steeds doen met nawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kristof heeft week 2 ofzo waarschuwing gehad voor taalgebruik
en dat hoor ik nu Nawel en Leroy al voor de zoveelste keer vandaag gebruiken om Kristof er slecht op te zetten
Terwijl Leroy zelf een waarschuwing heeft voor grensoverschrijdend gedrag.. stel dat anderen dat zouden gebruiken tegen hem
Om hem te beschermen bedoel je?quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
En al voor de 2e keer.
Hij mag nog niet weg.
of ziekte van menierequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef Ebinas het volgende:
B
[..]
Bppd? Vorm van draaiduizeligheid.
Die ken ik, afgrijselijk is dat.
Dat is het juist waar ik me zo aan erger.....als je nu iets aan hem merkte waardoor je denkt oke hij heeft het begrepen en we gaan weer verder. Maar nee, lijkt wel of hij nog meer denkt dat hij de beste is daar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dat Leroy niet een beetje dimt met alles wat er over hem gezegd is, neem aan dat BB hem wel verteld heeft hoe hij er buiten opstaat. Hij voelt zich heel wat met stoker Nawel aan zijn zijde
zo smerigquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef Whuzz het volgende:
Marshmellows tellen. Lekker met je fikken overal aanzitten.
Ik volg verder geen social media wat daat betref.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wereld op zijn kop. Dit gaat nog wel een staartje krijgen als dat vanavond in de uitzending is geweest. De media storm v.w.b. Leroy wakkert weer aan!
Aha ok kwartje is gevallen dank jequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat hoor ik nu Nawel en Leroy al voor de zoveelste keer vandaag gebruiken om Kristof er slecht op te zetten
Terwijl Leroy zelf een waarschuwing heeft voor grensoverschrijdend gedrag.. stel dat anderen dat zouden gebruiken tegen hem
ff DJ-en in de plee, scheetjes laten, marshmellows tellen. Marshmellowtje voor Greysbones! Omnom!quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo smerig
mensen die aan mijn eten zitten
De andere dan de groene kamer weten het volgens mij niet.......quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe op met mequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ff DJ-en in de plee, scheetjes laten, marshmellows tellen. Marshmellowtje voor Greysbones! Omnom!
Getver en je zal er niet eens ver naast zittenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ff DJ-en in de plee, scheetjes laten, marshmellows tellen. Marshmellowtje voor Greysbones! Omnom!
nee volgens mij ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
De andere dan de groene kamer weten het volgens mij niet.......
Ik wou ze juist met cadeauverpakking naar jullie sturen. Die andere mag je houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:13 schreef Ireth het volgende:
Leroy
Zo eerlijk en oprecht die man hé!!
Hijs zo goed met Nawel, kunnen we hem niet gewoon de grens over gooien en aan België geven?? [ afbeelding ]
Hopelijk komt er nog een twist met die pin van hem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef KoningWouter het volgende:
Bah wat eet die Leroy goor zeg. En altijd met volle mond praten en dan dat gesmak er tussen door. En dan heeft hij ook nog immuniteit. Kutzooi.
Echt wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziekte van Meniere is heel erg. Heb ik ook al jaren. Dat wens je niemand toe
Leroy heeft het zelf verteld in de groene kamerquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee volgens mij ook niet
ook niet ok .. dan had BB de anderen ook moeten inlichten
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel.
Heb zelf regelmatig Bppd, maar daarvan zijn de aanvallen per aanval korter en kan maanden wegblijven.
Maar kotsberoerd word je ervan. En je stort idd gewoon ter aarde bij zo'n aanval.
Bah, ik word gewoon misselijk, zelfs als ik het omschrijf
Tussendoor ook nog ff Salar aanranden... extra flavor voor je marshmellow!quote:
Ho! Nu ga je te ver!quote:
Ik heb heel erg gehoorverlies ervan en drukke ruimte en dan iedereen gelijk praten vreselijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ziekte van Meniere is heel erg. Heb ik ook al jaren. Dat wens je niemand toe
heeel vervelendquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:24 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Dat heb ik in begin zag ik gewoon de kamer rondtollen
Heel herkenbaar, ben rechts haast doof nu en inderdaad drukke ruimtes of veel stemmen tegelijk is doodvermoeiend en triggert een aanval Wat dat betreft is Corona wel makkelijk, weinig drukke ruimtes meerquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg gehoorverlies ervan en drukke ruimte en dan iedereen gelijk praten vreselijk
nee joh teveel eer om dergelijke cadeaus aan te nemenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Ik wou ze juist met cadeauverpakking naar jullie sturen. Die andere mag je houden
Leroy vertelt fluisterend over z'n berisping in de DBK.Leroy : Ik moet toch m'n pik wassen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Leroy heeft het zelf verteld in de groene kamer
mag gewoon hequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tussendoor ook nog ff Salar aanranden... extra flavor voor je marshmellow!
Ja het kan veel omvatten hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb heel erg gehoorverlies ervan en drukke ruimte en dan iedereen gelijk praten vreselijk
Nous is wat dat betreft ook gewoon domquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hele gesprek van wat ze had met Peter nu bij nawel
Rugpijn he. Verschrikkelijk gelegen vannacht. Echt afgezien heeft zij. Als een echte prinses op de erwt slecht geslapen.quote:
Nouche is zo dom bezig.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hele gesprek van wat ze had met Peter nu bij nawel
en nouchine had geen bijbedoelingen he, was gewoon een geintjequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag gewoon he
ze waren dronken
en Salar heeft er niks van gezegd he
geen probleem
Ja iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nous is wat dat betreft ook gewoon dom
Precies.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nouche is zo dom bezig.
Aan alle kanten laten ze straks haar vallen voor het spel.
Zelf heeft ze niets opgebouwd.
Nee toch, volgens mij ging dit over de emmer stront die Nawel over Kristoff uitstorttequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:31 schreef greysbones het volgende:
hebben ze nu allemaal aan een soort leugendetector gezeten?
gewoon vrienden onder elkaar hequote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
en nouchine had geen bijbedoelingen he, was gewoon een geintje
Doe ik ook altijd bij mijn vrienden...quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon vrienden onder elkaar he
dan kan dat gewoon
nee Salar had het over handschoenen en allemaal draadjes en een bak water voor je voetenquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee toch, volgens mij ging dit over de emmer stront die Nawel over Kristoff uitstortte
Dat is waar, alles voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad op.
Goed of kwaad, BB haalde wel media met die rel.
En dat is belangrijk.
ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd bij mijn vrienden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Precies, dagelijks we graaien wat afquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon vrienden onder elkaar he
dan kan dat gewoon
Wel fijn dat leroy vaak bij haar is, 2 vliegen in 1 klap (mute)quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
ik kan Nawel niet meer horen
echt niet
Al 2 dagen ruim boven de 300.000 kijkers, en dat is bovengemiddeld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar, alles voor de kijkcijfers.
Dan wordt Leroy tenminste goed gebruikt, dat gun ik hem dan wel.
Enige is dat het idd zal overwaaien en hij gewoon het spel kan blijven spelen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Wel fijn dat leroy vaak bij haar is, 2 vliegen in 1 klap (mute)
Even haar onderdanen veilig stellen met een lief gemeend briefke..quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
Nawel heeft meerdere mensen een briefje geschreven???
Oh de andere stream is idd al veel beter te pruimen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Salar had het over handschoenen en allemaal draadjes en een bak water voor je voeten
ze hebben er allemaal 250 mee verdient
echtquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:36 schreef cheanny het volgende:
[..]
Even haar onderdanen veilig stellen met een lief gemeend briefke..
Die pen naar de DBKquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook
*boksIs tegenwoordig heel gewoon. Je mag geen handen meer geven, dus groet je elkaar door je hand in het kruis te steken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen Leroy heeft het niet goed begrepen... steekt hem steeds in zijn eigen kruis. Da's geen begroeting he
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:37 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Is tegenwoordig heel gewoon. Je mag geen handen meer geven, dus groet je elkaar door je hand in het kruis te steken.
Alleen Leroy heeft het niet goed begrepen... steekt hem steeds in zijn eigen kruis. Da's geen begroeting he
Zo lang in bed liggen ook niet.. maar ja.. prinsessenstatus hequote:
Iig naar Leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
faaaaaall BBquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zo lang in bed liggen ook niet.. maar ja.. prinsessenstatus he
Elke kleine actie is 20 punten waard. Met andere woorden ze geeft een vingertje en haar onderdanen denken dat ze heel haar lichaam hebben gekregen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
kom er ook niet uit wat er staatquote:
Ben een half jaar uit de roulatie geweest. Naar bed gaan platliggen en opstaan was een ramp...echt tot huilens aan toe van wanneer gaat het over. Maar dat je ogen je zo in de maling kunnen nemen. Dicht doen weinig zin want het gevoel blijft alsof je in een draaimolen zat. Gelukkig al heel lang geleden en niet meer terug gehad. Alleen nooit meer de trap op zonder de leuning vast te houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:20 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Evenwicht?
Ik heb ooit een ontsteking gehad in me evenwichtsorgaan ofzo. Kon alleen maar naar links draaien. Liep als een ronddraaiende krab door het huis. Als een losgeslagen tol dus naar de dokter. Weekje reispilletjes en het was over.
Ik had dat ook. Blijkt dat ik gevoelig ben voor grote hoeveelheden alcohol.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben een half jaar uit de roulatie geweest. Naar bed gaan platliggen en opstaan was een ramp...echt tot huilens aan toe van wanneer gaat het over. Maar dat je ogen je zo in de maling kunnen nemen. Dicht doen weinig zin want het gevoel blijft alsof je in een draaimolen zat. Gelukkig al heel lang geleden en niet meer terug gehad. Alleen nooit meer de trap op zonder de leuning vast te houden.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ptr67 het volgende:
Toch even tussendoor.... Leroy gaat dit volgens mij weeral gebruiken...
Ja het spel is weeral niet eerlijk weet je wel ?
Waarom krijgen die nu een secret mission en ik niet weet je wel ?
Nu kom ik dom over weet je wel ?
Achterlijke kutmongolen weet je wel...
Ach .. bedrag is irrelevant ... het wordt toch rond de 75K.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ebinas het volgende:
36777 had er kunnen staan. Had gekund. Tenzij, Ach la maar
quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
* Ireth was net heerlijk hardop aan het zingen...
Meneer Ireth: "GRACE! ZENDERCHECK!"
ja nu staat salar weer in de spotlightquote:Op woensdag 9 februari 2022 13:51 schreef Ptr67 het volgende:
Toch even tussendoor.... Leroy gaat dit volgens mij weeral gebruiken...
Ja het spel is weeral niet eerlijk weet je wel ?
Waarom krijgen die nu een secret mission en ik niet weet je wel ?
Nu kom ik dom over weet je wel ?
Achterlijke kutmongolen weet je wel...
Doen alsof hij elektrische schokken kreeg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:54 schreef Blackprinces het volgende:
Nou geen idee wat de missie was maar salar lekker enthousiast
Ja nu het kippehok wat rustiger is kan ik het volgen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doen alsof hij elektrische schokken kreeg.
En Peter moest zijn woorden fout spellen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 13:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doen alsof hij elektrische schokken kreeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |