Ze kan zeker derde worden. Ik denk dat ze voor goud tekort komt. Daarvoor komt ze gewoon wat procentjes tekort. Als ik een hele prognose moet makenquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Sablikova was die 3km toch gewoon goed? De 5km heeft haar altijd meer gelegen en als ze die rondjes 32.5 kan rijden dan maakt ze kans.
Ja erg jammer. Het is een leuke meid en een sterke sportvrouw, maar ook lichamelijk en psychisch kwetsbaar. Hoop dat ze nog een mooie comeback kan maken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die zat aan tafel bij Dione, die heeft zich niet geplaatst. Overtraind en ook wat mentale problemen. Wel de moeite om terug te kijken.
Als de KNSB het voor elkaar krijgt dat het ijs goed geprept wordt wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Schouten zekerheidje voor goud? En wie zien jullie als andere kanshebsters?
Sablikova reed inderdaad meer dan prima op de 3000m, die zie ik echt wel het podium halen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Voor Sablikova was die 3km toch gewoon goed? De 5km heeft haar altijd meer gelegen en als ze die rondjes 32.5 kan rijden dan maakt ze kans.
Volgens mij vooral voor het plaatje. Straks maar opletten of er wat van weg is.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef maxi-mus het volgende:
Zo'n dienblad met broodjes, voor wie of wat zet je dat neer?
Dat je er ontzettend moe van wordt?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat weet Annette nou van 5000 meter schaatsen.
Henry Schut moet toch 4000 caloriën wegstouwen per dag om zijn sportschoolroutines vol te houden?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij vooral voor het plaatje. Straks maar opletten of er wat van weg is.
Is vaak decoratie ja maar ik vind het ook niet echt gezellig staan ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens mij vooral voor het plaatje. Straks maar opletten of er wat van weg is.
Ga maar lekker weer 180 duizend kilometer achter elkaar lopen in dat kut Zweden, met je houthakkerslook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |