Naja vind sowieso dat we wel meer ritten mogen hebben op alle afstanden. Het is een OS!quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is standaard bij kampioenschappen op deze afstand
Er zijn vier jaar geleden al twee ritten gesneuveld helaas.quote:
Volgens mij valt dat op de 5km wel mee, in Stavanger reed ze een PR en was het 2e rondje al 33.4. Ik denk dat het eerder een gevaar is voor Schouten om te lang bij Lollo te blijven hangen en de rondetijden teveel te laten oplopen. Daarom wel een groot voordeel dat Sablikova en Weidemann al gereden hebben en ze op die tijd kan rijden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lollobrigida start wellicht weer hard, dat is wel lekker voor Schouten.
Weidemann - Wiklund is wel een mooie matchup. Sablikova heeft het niet getroffen
Ik denk Voroninaquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:34 schreef BasEnAad het volgende:
Opnieuw Schouten, ik zou niet weten wie anders.
Eigenlijk alleen Weidemann denk ik. Voronina is niet in topvorm. Sablikova ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:02 schreef maxi-mus het volgende:
Schouten zekerheidje voor goud? En wie zien jullie als andere kanshebsters?
Wat denken we van Hof?quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Weidemann denk ik. Voronina is niet in topvorm. Sablikova ook niet.
Ik vind het moeilijk te zeggen. Tot 2014 kon je bijna wel invullen dat een verrassende deelneemster op de lange afstand flink tegenviel. Maar tegenwoordig zijn de schaatsers een stuk meer onbevangen waardoor ze wel op niveau zijn.quote:
Ze kan veel hebben aan Voronina. Ik denk dat een plek 5 of 6 netjes zou zijn. Alles daarboven bonus.quote:
Goed punt. Zoals ze eigenlijk door de strijd met Achtereekte de Spelen wist te halen. Als Voronina goed is kan ze ook nog verder komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze kan veel hebben aan Voronina. Ik denk dat een plek 5 of 6 netjes zou zijn. Alles daarboven bonus.
Die zat aan tafel bij Dione, die heeft zich niet geplaatst. Overtraind en ook wat mentale problemen. Wel de moeite om terug te kijken.quote:
Voor Sablikova was die 3km toch gewoon goed? De 5km heeft haar altijd meer gelegen en als ze die rondjes 32.5 kan rijden dan maakt ze kans.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen Weidemann denk ik. Voronina is niet in topvorm. Sablikova ook niet.
Lastig in te schatten, ik denk net buiten het podium op een 4e of 5e plek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |