Dat mag niet meer vanwege Europese wetgeving:quote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die fee kunnen ze toch ook 'gewoon' doorbelasten aan degene die wil betalen via de cc?
ik heb er 1 gehad, welke verlengd is/vertraagde aflossing, maar inmiddels volledig en netjes afgelost. elke betaling op tijd, updates netjes en boeterente netjes. ik zelf overweeg deze nieuwe wel weer mee te nemen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:27 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen investeringen bij NLinvesteert. kunnen de fok-investeerders mij even bijpraten over het platform, betalingen, moeilijkheden etc ?
Voor mij tot nu toe prima platform. Geen defaults (edit: binnen mijn portfolio, zie latere reactie op mijn post), dus afwachten wat recovery doet, maar duidelijke info over de projecten, ziet er kwalitatief iha goed en volledig uit. Betalingen gaan prima (beide kanten op), alleen tegenwoordig wordt e.e.a. gegroepeerd waardoor het iets lastiger terug te vinden is in de betaling wat wat is. Maar staat wel een overzicht van transacties op de website. Overzicht van oude projectpitches heb ik wel eens lastig gevonden, weet niet meer of ik het uiteindelijk kon terugvinden of niet - anders even een kopietje maken als je investeert.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:27 schreef zeeland6 het volgende:
Ik heb nog geen investeringen bij NLinvesteert. kunnen de fok-investeerders mij even bijpraten over het platform, betalingen, moeilijkheden etc ?
Loopt niet erg hard.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef zeeland6 het volgende:
de gokhal staat open op SIG, ben benieuwd of dit het 1e project is dat niet volkomt.
Valt me op dat er nog nul fok meldingen zijn bij de investeerdersquote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef zeeland6 het volgende:
de gokhal staat open op SIG, ben benieuwd of dit het 1e project is dat niet volkomt.
Nou, Wit mobiliteit noem ik toch wel een default. Na vier betalingen in de problemen gekomen, na 18 maanden is het onderpand uiteindelijk verkocht waarbij alleen de hoofdsom is afgelost zonder de achterstallige 14 maanden rente. Er bleek toen bovendien achteraf dat het geleende bedrag tijdens de geopende pitch is verhoogd zonder de investeerders te informeren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 10:58 schreef TechLight het volgende:
[..]
Voor mij tot nu toe prima platform. Geen defaults, dus afwachten wat recovery doet, maar duidelijke info over de projecten, ziet er kwalitatief iha goed en volledig uit.
Dan zou ik het inderdaad gewoon uitzetten. Je mag niet doorbelasten en zelf betalen ze die toeslag blijkbaar liever niet. Weinig reden dan om aan te zetten.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:06 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Dat mag niet meer vanwege Europese wetgeving:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)lag-transactiekosten
Het zou voor max slimmer zijn om deze betaalmogelijkheid uit te zetten. Heeft CRE bv ook gedaan na invoering van deze wet.
Ik doe niet mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef zeeland6 het volgende:
Dat er geen fokkers bij zijn dat bevreemd me in het geheel niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:49 schreef Crowdyfunder het volgende:
[..]
Valt me op dat er nog nul fok meldingen zijn bij de investeerders
Loopt inderdaad minder dan wat we kennen, na 1.5 uur net 10% gefund. Gemiddelde investering ligt ook iets lager, dus of iedereen is toch wat voorzichtiger of de "grotere jongens" lopen hier ook aan voorbij.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef zeeland6 het volgende:
Verhuurd aan zichzelf als je goed leest...quote:Op zaterdag 12 februari 2022 12:07 schreef Halcon het volgende:
Pandje zelf is nu goed verhuurd, maar dat garandeert niks voor de toekomst in dit geval.
Ja, wel voor 10 jaar. Voor wat het waard is. Als die goktoko onvoldoende draait of wat dan ook, dan wordt het lastig. En als ze er geen zin meer in hebben ook. De huur bij jezelf incasseren doe je toch wat minder fanatiek dan de huur bij een ander incasseren.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 13:09 schreef tnhb het volgende:
[..]
Verhuurd aan zichzelf als je goed leest...
Ik weet niet of het een (familiaire) relatie is maar als je op Mullemeister en Leiden googled word ik niet vrolijk:quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:32 schreef zeeland6 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een (familiaire) relatie is maar als je op Mullemeister en Leiden googled word ik niet vrolijk:
https://sleutelstad.nl/20(...)rmoedt-ondermijning/
Zo te zien wel: https://mobile.twitter.com/mullemeister/status/434453704570601472quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het een (familiaire) relatie is maar als je op Mullemeister en Leiden googled word ik niet vrolijk:
https://sleutelstad.nl/20(...)rmoedt-ondermijning/
Voor mij al reden genoeg om niet mee te doen, naast dat ik deze business niet wil ondersteunen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
[..]
Zo te zien wel: https://mobile.twitter.com/mullemeister/status/434453704570601472
Denk zelfs vader en zoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de handdoek in de ring gegooid, na 25/36 betalingen met een achterstand van een half jaar. Het was ook een lening uit de gevaarlijkste categorie met 19.9% rente. Voor mij was het maar een kleintje uit de begintijd, ik schiet er wel 11 euro bij in.
Na nog een vervroegde aflossing heb ik nog 6 projecten over bij FNC, waarvan 1 met een maand achterstand.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zomaarevenkijken op 12-02-2022 14:51:20 ([s]5[/s] 6) ]
Goktent Zandvoort, zie onderstaand funda, gelijksoortig pandje, ik vind 800k veel geld voor een bescheiden eigenlijk gedateerd pand met niet meer fris voorkomen uit 1960 met aardig grond opp met veel helmgras waar je niks mee kan en bovendien ook niet meer op een A1 locatie. Dit soort hutjes hebben naar mijn visie een "gedateerd" bestaan en geen uitstraling en een onderkomen voorkomen (goedkope souvenirs, goktent evt fastfood ) en leveren niet meer een bijdrage aan wat een badplaats als Zandvoort moet worden. Niveau, kwaliteit, duurzaamheid en een beetje mondaine uitstraling en niet een stroom van "rumoerige goedkope fast toeristen met dito winkels, vreettenten en gokhallen.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:05 schreef Halcon het volgende:
Op iets meer dan 1/3e inmiddels die goktent. Schijf 1B zit vol.
Volquote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:17 schreef Zeghomaar het volgende:
GVE Overname aandelen zorginstelling. Bijna vol.
Wie nog wil moet snel zijn.
Dat pandje ziet er redelijk hetzelfde uit ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 15:15 schreef peterc het volgende:
[..]
Goktent Zandvoort, zie onderstaand funda, gelijksoortig pandje, ik vind 800k veel geld voor een bescheiden eigenlijk gedateerd pand met niet meer fris voorkomen uit 1960 met aardig grond opp met veel helmgras waar je niks mee kan en bovendien ook niet meer op een A1 locatie. Dit soort hutjes hebben naar mijn visie een "gedateerd" bestaan en geen uitstraling en een onderkomen voorkomen (goedkope souvenirs, goktent evt fastfood ) en leveren niet meer een bijdrage aan wat een badplaats als Zandvoort moet worden. Niveau, kwaliteit, duurzaamheid en een beetje mondaine uitstraling en niet een stroom van "rumoerige goedkope fast toeristen met dito winkels, vreettenten en gokhallen.
Omtrent de familieverhoudingen, de activiteiten van Pa & Zoon oordeel ik verder niet. Ik vind dit gewoon geen goed plan (verhuur aan eigen), pand en pitch. Zoals eerder opgemerkt mis ik bij Sem (toekomst)visie en focus, wat wil je nu waarin en waarom en hoe met je participaties / deelnemingen en vastgoed, Meer van een vliegende kraai die altijd iets vangt.
https://www.fundainbusine(...)oulevard-barnaart-6/
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 14:48 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
Bij mijn maandelijks administratierondje zie ik voor het eerst een bedrag>0 staan bij afgeboekt op FNC. Blijkbaar heeft "Elektrotechnicus Machines & Personeel"Showroom Indoor Farmer stond eerst met flinke vertraging staat nu als afgeboekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de handdoek in de ring gegooid, na 25/36 betalingen met een achterstand van een half jaar. Het was ook een lening uit de gevaarlijkste categorie met 19.9% rente. Voor mij was het maar een kleintje uit de begintijd, ik schiet er wel 11 euro bij in.
Na nog een vervroegde aflossing heb ik nog 6 projecten over bij FNC, waarvan 1 met een maand achterstand.Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
Als ik vuurwerk wil hebben ga ik de grens over aar België daar is het vrij verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:02 schreef Halcon het volgende:
Koopsom van dat pandje waar dat gokhol in zit was in april 2021 overigens ¤ 550.000.
Hypotheek erop van twee (particuliere) koppels. Ingeschreven bedrag van ¤ 540.000.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |