SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dank u.quote:
Vreselijke gozer......quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:41 schreef Koos1958 het volgende:
goh wat is hij toch goed voor de 4e keer zegt hij dat hij er nog 5 bij heeft gedaan
Heb jij bedacht.quote:
de bewoners kunnen we niets kwalijk nemen.. die zijn erg creatief en slaan zich er goed doorheenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef Silves het volgende:
Het is hellweek geen verwenweek zegt me de BB...ben toch benieuwd of hij gaat buigen voor de verwende bewoners..
En laat Nawel Nouch nu vallen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Peter heeft zijn volgelingen gevonden?
of een valstrik van Nowel..zorgen dat ze net niet erop komt en Peter wel met kristof...quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
die zie ik dat wel doen jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En laat Nawel Nouch nu vallen?
Nawel gaat mee waar ze denkt de finale te halenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:44 schreef Silves het volgende:
[..]
of een valstrik van Nowel..zorgen dat ze net niet erop komt en Peter wel met kristof...
het is echt de grootste faalquote:
Veel te lief vind ik.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:45 schreef Koos1958 het volgende:
Vind die wisselwerking tussen bb stem en bewoners wel leuk elke
Door die isolatie, denk dat het heel tijdelijk zal zijn, nu het weer 1 groep is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
hij heeft mensen nu die ook tegen Kristof zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Door die isolatie, denk dat het heel tijdelijk zal zijn, nu het weer 1 groep is.
Break um up vergeten?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is echt de grootste faal
nou ja judgement week was ook zo'n faal
Denk dat iedereen het liefst de sterkste spelers ziet vertrekken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft mensen nu die ook tegen Kristof zijn
en die wil hij er graag uit heb ik het idee
Peter speelt het echt viesquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat iedereen het liefst de sterkste spelers ziet vertrekken.
Daarom zit er veel schijnheiligheid in die bondjes.
Denk ook als hij op de bank nu komt met nawel en bv kristof hij weg isquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter speelt het echt vies
doet of hij beste vrienden is
Peter heeft Fansquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk ook als hij op de bank nu komt met nawel en bv kristof hij weg is
woensdagmiddag meestal nomineren en dan is het donderdag bekend in het huis en vrijdag op tvquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:58 schreef Tamaartje het volgende:
Moeten ze vandaag nomineren? En zien wij dan ook de uitkomst? Ik heb daar afgelopen periode niet zo op gelet wanneer dat was.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
Kristoff
Als Leroy is bekomen gaan we naar de barbershop.
Als Leroy een vent is zegt hij:
De barbershop is gesloten.
Mijn idee ook.quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:59 schreef lonneberga het volgende:
Wat is het toch een slangenkuil, wat mij betreft opzouten allemaal,op Salar na dan,voor mij de winnaar.
en ondertussen moet Kristof wel zijn rug masserenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Kristof heeft het al 3 dagen aan hem gevraagd en elke keer zegt leroy ik denk er over
Maarja dat zegt niets want julio is een man met twee gezichtenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:05 schreef Ebinas het volgende:
TobiL over dat mensen zich gestoord hebben gister aan kristof
mss is het een idee om met Julio en hanna in gesprek te gaan.
Kris zegt al een goed gesprek met julio te hebben gevoerd
Ja engnek is het.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maarja dat zegt niets want julio is een man met twee gezichten
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:07 schreef Ebinas het volgende:
Ik geloof dat ik alleen nog maar een beetje blijf luisteren bij Tobi, Kristoff, Salar en Vera.
De rest
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben er altijd! Alleen post niet altijd mee
Vindt de meeste vrouwen daarquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:07 schreef Ebinas het volgende:
Ik geloof dat ik alleen nog maar een beetje blijf luisteren bij Tobi, Kristoff, Salar en Vera.
De rest
snap jij dat nu??quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:08 schreef Ebinas het volgende:
Het gaat nu over Peter, maar niets over het voor de bus gooien van Kristoff tot nu toe
Thanxquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
woensdagmiddag meestal nomineren en dan is het donderdag bekend in het huis en vrijdag op tv
Ja valt op he, dat hij peter aan het verdedigen is tegen Kristof. Kristof vreest voor zijn positie momenteel. Kristof zegt dat er 3 zijn die hem niet betrouwbaar vinden. Hij zegt peter niet. Nou kristof die dus wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
Tobi!!!!
wees een vriend en zeg het hem!
Tobias is ook gewoon een sneak en een gladjakker, speelt zijn rol van betrouwbare nette kerel erg goed...quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:48 schreef Silves het volgende:
Tobias over de nominatie, ziet de camera en is weer meneer pastoor..
En peter zal ook wel op nawel en vera of kristof gaanquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
mooi dat hij dit doet
want peter gooit hem toch al voor de bus
Tobi ziet Kristof ook als een sterke spelerquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:12 schreef Ebinas het volgende:
Dit doet Tobias niet fraai, geen idee waarom niet.
Ik denk wel dat dat blijft.quote:
Te vroeg om hem nu hierin niet mee te nemen over Peter..quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tobi ziet Kristof ook als een sterke speler![]()
Er zijn er 4 a 5 die niet zo dom zijnquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne is ook wel dom he ... alsof Leroy anders de pin niet had gepakt
Die heeft de mensenkennis van een pindaquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Hanne is ook wel dom he ... alsof Leroy anders de pin niet had gepakt
Omdat Hanna de meest geraffineerde is.....zelfs als kijker heb ik geen idee aan welke kant of wie ze kiest staat.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias heeft ook geen mensenkennis zeg, Hanne heeft vorige week al op hem gestemd
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft de mensenkennis van een pinda
ik zou het een mooie vindenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Te vroeg om hem nu hierin niet mee te nemen over Peter..
Front moet nu sterk zijn tegen groen
en geen ruggegraat om een eigen mening overeind te houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft de mensenkennis van een pinda
prachtige combinatie van postsquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
en geen ruggegraat om een eigen mening overeind te houden
Wel knap dat ze 2 van die mensen hebben kunnen vinden, want Nouchine is exacte kopie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
en geen ruggegraat om een eigen mening overeind te houden
Dat denk ik juist niet want peter is gewoon een snitch dat bleek gister wel weerquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het een mooie vinden
maar dit gaat Kristof enorm veel haat opleveren
Helaas wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het een mooie vinden
maar dit gaat Kristof enorm veel haat opleveren
kijk maar op FBquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet want peter is gewoon een snitch dat bleek gister wel weer
Leroy heeft de pin hequote:Op woensdag 9 februari 2022 10:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helaas wel.
En niemand die zich tegen Leroy keert na zijn acties.
Zo onbetrouwbaar als je maar hebben kan, out in the open.
En dan nog
Kan ook niet met zijn vrijstelling......en blijf erbij ik denk niet dat de boys weten wat er allemaal gebeurt is. Ook al zegt BB dat de bewoners op de hoogte zijn. Alleen groen weet het.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Helaas wel.
En niemand die zich tegen Leroy keert na zijn acties.
Zo onbetrouwbaar als je maar hebben kan, out in the open.
En dan nog
Tobi is geen vriend, die speelt het spel net zo hard.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
Tobi!!!!
wees een vriend en zeg het hem!
Het is ook best wel een mannetje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk maar op FB
daar zitten de kristof haters
Dat denk ik ook, op youtube was een filmpje van dimitri erover. Dat het notdone was om te kijken en hij daarom altijd met zijn rug naar het muurtje stond.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook niet met zijn vrijstelling......en blijf erbij ik denk niet dat de boys weten wat er allemaal gebeurt is. Ook al zegt BB dat de bewoners op de hoogte zijn. Alleen groen weet het.
Hij had de toneelhaak moeten hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan ook niet met zijn vrijstelling......en blijf erbij ik denk niet dat de boys weten wat er allemaal gebeurt is. Ook al zegt BB dat de bewoners op de hoogte zijn. Alleen groen weet het.
Mooi tiet voor huishouden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
Oh leroy gaat zijn maat kristof nu knippen
Inderdaad dat gevoel heb ik ook, die proef van gister hadden ze kunnen verschuiven naar volgende week.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij had de toneelhaak moeten hebben.
En zo niet, dan iig geen vrijstelling.
Dat is natuurlijk heel goed te sturen door BB
En daar baal ik van, hij is beloond, zo voelt het
Juist, en vooral omdat het hem niks doet.....geen schaamte, zelfs nog meer zelfzeker dan hij al was.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij had de toneelhaak moeten hebben.
En zo niet, dan iig geen vrijstelling.
Dat is natuurlijk heel goed te sturen door BB
En daar baal ik van, hij is beloond, zo voelt het
ik vind hem echt een leuke ventquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is ook best wel een mannetje.
Maar volgens mij zijn zijn intenties juist.
nawel heeft Nouchine al laten vallen, ingeruild voor leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En laat Nawel Nouch nu vallen?
Zo hard is ze wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
nawel heeft Nouchine al laten vallen, ingeruild voor leroy
Tobias probeert duidelijk leroy te saven, ook gister bij hanne nu idem bij gracequote:Op woensdag 9 februari 2022 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias en Grace smoezen in de badkamer.
Over nominaties. Over de sfeer. Over de ruzies.
Tobias neemt het Leroy niet kwalijk.
Tobias excuses verzinnen dat hij koos voor vrijheid. blabla weer in mijn eentje blabla
En net als hij over Kristof wil beginnen loopt Kristof de badkamer binnen.
Dat zie je toch ook bij de rest van de jongens.....nergens lopen de rilingen over mijn rug bij de douches, en bij Leroy elke keer totdat het bewijs erwas.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op youtube was een filmpje van dimitri erover. Dat het notdone was om te kijken en hij daarom altijd met zijn rug naar het muurtje stond.
die heeft een immu pinquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tobias probeert duidelijk leroy te saven, ook gister bij hanne nu idem bij grace
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tobias probeert duidelijk leroy te saven, ook gister bij hanne nu idem bij grace
Denk dat je Kristof bedoelt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu maar kris was zon fan van Peter, goede klik??quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:10 schreef Ebinas het volgende:
Kris denkt op Peter te gaan stemmen.
Tobi mag dat niet tegen Salar zeggen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, op youtube was een filmpje van dimitri erover. Dat het notdone was om te kijken en hij daarom altijd met zijn rug naar het muurtje stond.
Tobias kan niet zo heel goed met Kristof. Hij ergert zich vaak aan hem.quote:
Ik kan daar mee leven.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:29 schreef Harry het volgende:
Aha, dus na de clash tussen Leroy en Julio met Peter, het gesprek tussen Grace en Tobias, en kort daarna het gesprek tussen Tobias en Kristof, is de de uitkomst voor de komende nominatie dat Nawel en Peter op het bord gaan komen.
Ja, en dat weten ze toch, maar zijn allerbeste maatje is toch Kristoff .Hij ergert zich aan zijn schoolmeester mentaliteit maar dat weegt volgens mij niet op tegen het maatjes gevoel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tobias kan niet zo heel goed met Kristof. Hij ergert zich vaak aan hem.
Hij heeft een soort bondje voor de schijn maar doet wat hij zelf wil.
Dimi zegt eerlijk: ja ik kon het hele bovenlijf van de vrouwen tijdens douchen makkelijk zien, daarom keek Dimi altijd bewust elke keer weer de andere kant op. Leroy heb ik nog nooit met zijn rug naar de meiden zien douchen uit respect, en ook niet met zijn gezicht richting de kraannoppen/muur never.quote:
De verklaring van RTL was om ongeregeldheden te voorkomen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:35 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dimi zegt eerlijk: ja ik kon het hele bovenlijf van de vrouwen tijdens douchen makkelijk zien, daarom keek hij de andere kant op. Leroy heb ik nog nooit met zn rug naar de meiden zien douchen, en ook niet met face richting de kraaknoppen. Good to know want Leroy is ook de kleinste niet en is nu betrapt maar ziet dus al vanaf dag 1 alles. Thanks Dimi voor de info.
BB what were you thinking met die lage douche randen??
wat was er gebeurd dan?quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet want peter is gewoon een snitch dat bleek gister wel weer
Een technische storing op de technische storingquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij de overgang naar de SL, 0.1 seconde dit:
[ afbeelding ]
Julio zal dan de derde zijn.quote:
Tobias had gisteravond laat al het idee dat zowel Nawel als Nouchine samen in de dagboekkamer waren. Nouchine was drie minuten voor Nawel opgeroepen was in de dbk en had haar er niet uitzien komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:35 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel en Nouchine naar de dagboekkamer.
Tobias: Oh het zou wat zijn om in duel te moeten nomineren.
Vera: ik ben benieuwd, want Nawel en Nouchine zijn heel goed met elkaar.
Kristof: Maar dat zou toch raar zijn?
Wat mij betreft mag hij gewoon in de finale staan en zelfs winnen. Samen met Salar de prettigste mensen in dat huis.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind hem echt een leuke vent
intelligent
goed in gesprekken
geeft mensen een kans
soms te grof in de mond ja
Ik denk als groen niet op kristof en Peter stemmen zoals ze hadden afgesproken dat misschien vera er ook wel eens op kan komen door nawel en nouchine en peter. Als leroy ook op haar zou stemmen dan heeft ze er 4. Denk niet dat julio dat zou doen nu alquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Julio zal dan de derde zijn.
Peter, Nawel en Julio.
Peter is een gluup.
Nawel arrogant.
Julio zalvend.
Als Julio voor zaterdag nog een keer ruzie durft te maken houdt ik hem er in.
Zo niet.
Stem ik voor Nawel.
Sorry, de lage douchranden moeten onregeldheden voorkomen? Of juist stimuleren? wat een onzin zeg hangt een camera boven de hokjes zelfs dus die muurjes zijn gewoon te laag was vorige ediitie ook al duidelijk zo.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De verklaring van RTL was om ongeregeldheden te voorkomen.
Dat is al een paar keer gebeurd dat die 2 samen daar zaten. Ook tijdens die splitsing deden ze het. Die twee worden toch wel bevoordeeld daarin door BBquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tobias had gisteravond laat al het idee dat zowel Nawel als Nouchine samen in de dagboekkamer waren. Nouchine was drie minuten voor Nawel opgeroepen was in de dbk en had haar er niet uitzien komen.
ik krijg ook de kriebels als Julio achteloos de douche inloopt elke keer. Die kwam ook de douche binnen toen Leroy bezig was in bad.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat zie je toch ook bij de rest van de jongens.....nergens lopen de rilingen over mijn rug bij de douches, en bij Leroy elke keer totdat het bewijs erwas.
En groen is?quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk als groen niet op kristof en Peter stemmen zoals ze hadden afgesproken dat misschien vera er ook wel eens op kan komen door nawel en nouchine en peter. Als leroy ook op haar zou stemmen dan heeft ze er 4. Denk niet dat julio dat zou doen nu al
Dit stond echt in de officiële verklaring.Die werd voorgelezen bij Shownieuws.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sorry, de lage douchranden moeten onregeldheden voorkomen? Of juist stimuleren? wat een onzin zeg hangt een camera boven de hokjes zelfs dus die muurjes zijn gewoon te laag was vorige ediitie ook al duidelijk zo.
Laat de bewoners dat lekker zelf oplossen, ze mogen blij zijn dat er een muurtje staat, dat is ook wel eens anders geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sorry, de lage douchranden moeten onregeldheden voorkomen? Of juist stimuleren? wat een onzin zeg hangt een camera boven de hokjes zelfs dus die muurjes zijn gewoon te laag was vorige ediitie ook al duidelijk zo.
Verschil is dat leroy zichtbaar geilt op de dames en al hun onderdelen als zij voorbij lopen al....quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik krijg ook de kriebels als Julio achteloos de douche inloopt elke keer. Die kwam ook de douche binnen toen Leroy bezig was in bad.
Het is gewoon opvallend hoe vaak Julio min of meer sluipend en onopvallend zich in de buurt van mensen bevindt, niets zegt en weer verdwijnt.
Je benoemt Peter samen met Nouchine en Nawel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De personen die daar slapen. Julio, nawel, leroy en nouchine
Ja ik geloof jou uiteraard, maar vind die uitleg van BB BSquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit stond echt in de officiële verklaring.Die werd voorgelezen bij Shownieuws.
Vertrouw die Julio voor geen meter. Zoals hij op Leroy inpraat voor zichzelf bah.....toen die weg wilde gaan dus nog voor het bad gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk als groen niet op kristof en Peter stemmen zoals ze hadden afgesproken dat misschien vera er ook wel eens op kan komen door nawel en nouchine en peter. Als leroy ook op haar zou stemmen dan heeft ze er 4. Denk niet dat julio dat zou doen nu al
Lees even goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Je benoemt Peter samen met Nouchine en Nawel.
Peter zit in geel.
Ten eerste durft hij dat niet, en ten tweede zou Kristoff er hartelijk om lachen denk ikquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:40 schreef Jockari het volgende:
Het moment voor Leroy om een prank uit te halen met het haar van Kristof.
[ afbeelding ]
Hij heeft nu wel een vriend, maar toch ook een dochter? Hij kan natuurlijk ook gewoon bi zijn...quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Verschil is dat leroy zichtbaar geilt op de dames en al hun onderdelen als zij voorbij lopen al....
En Julio niet eens op de dames valt al zijn ze naakt...
Ook zo iets, dus als homo's het zien is het niet erg want die vallen niet op vrouwenquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Verschil is dat leroy zichtbaar geilt op de dames en al hun onderdelen als zij voorbij lopen al....
Inderdaad,quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
ik krijg ook de kriebels als Julio achteloos de douche inloopt elke keer. Die kwam ook de douche binnen toen Leroy bezig was in bad.
Het is gewoon opvallend hoe vaak Julio min of meer sluipend en onopvallend zich in de buurt van mensen bevindt, niets zegt en weer verdwijnt.
Omdat het voor Vera niet meer leuk is in dat huis ( niemand om zich aan vast te klampen) fantaseert ze over met Dimitri samen zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vera: Ik hoop dat Dimi nog steeds kijkt, ik hoop zo dat wanneer ik hier uit ben zo snel mogelijk Dimi kan zien.
Tobias: Heb je een auto?
Vera: Nee, ook geen rijbewijs. Ik kan met de trein
Vera heeft het toch gewoon naar haar zin nu? Heeft lol met de anderen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat het voor Vera niet meer leuk is in dat huis ( niemand om zich aan vast te klampen) fantaseert ze over met Dimitri samen zijn.
Nog ff en ze gaat vrijwillig weg.
vind dat Vera het prima doetquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Omdat het voor Vera niet meer leuk is in dat huis ( niemand om zich aan vast te klampen) fantaseert ze over met Dimitri samen zijn.
Ze heeft het heel leuk daar, heeft ze nog op de steams gezegd. En gaat heel goed om met de jongens en hanne en grace. En die gaat nooit opgeven daar. Als je gek bent op iemand en je ziet die persoon niet ga je er over fantaseren. Lijkt me logisch he.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Groen had van de week al besproken om op peter en kristof te gaan. Op de avond dat het gedoe met leroy wasquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:46 schreef Stargazing het volgende:
Dus groen gaat nu voor Peter?
Het was een goeie grap, en het heeft duidelijk zijn nu gehad want de groene kamer deed het zowat in hun broek, vooral Leroy en Julio
Ik denk zomaar dat Leroy voornamelijk met vrouwen omgaat die dat leuk vinden. Vandaar wellicht dat hij het probleem niet ziet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:42 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Kan Nawel beter aan een van de andere dames vragen, dit is gewoon weer manipuleren van Nawel, zieltjes winnen tegen Leroyquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:45 schreef Koos1958 het volgende:
Nawel vraagt of julio een douche wil nemen want ze voelt zich niet comfortabel met die mannen in de badkamer. Dank Leroy dit is dus door jou acties gekomen
Ik denk dat ik iets heb gemist.... Nawel tegen Leroy? Die waren toch goed juist?quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan Nawel beter aan een van de andere dames vragen, dit is gewoon weer manipuleren van Nawel, zieltjes winnen tegen Leroy
Vlissingen - Kampenhout is nog best een onderneming met het OV. Ruim 3 uur reizen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:43 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vera: Ik hoop dat Dimi nog steeds kijkt, ik hoop zo dat wanneer ik hier uit ben zo snel mogelijk Dimi kan zien.
Tobias: Heb je een auto?
Vera: Nee, ook geen rijbewijs. Ik kan met de trein
Hij speelt het spel, bij anderen wordt dat juist gewaardeerdquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
Het was een leuk grapje van Peter
als hij het na een uur had gezet
nu heeft hij het gebruikt in zijn voordeel
als iemand van Groen dit had gedaan was de verontwaardiging groot geweest
qua gevoel zit er voor mij een verschil inquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:50 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij speelt het spel, bij anderen wordt dat juist gewaardeerd
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ik word echt oud, hoorde maar een piep dus dacht afwasmachine hier. Die was leeg dus niet. Ik naar boven lopen naar wasmachine die stond niet aan. Dus gewoon daar. Ik liep al te mopperen op de directie hier dat ze boven dat ding niet uit deed.
Dat zou zomaar kunnen, als je ziet hoeveel er voor hem zijn en dat het de gewoonste zaak van de wereld vinden dat hij gluurt en zijn zaakje schoonmaakt (en in beeld)quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat Leroy voornamelijk met vrouwen omgaat die dat leuk vinden. Vandaar wellicht dat hij het probleem niet ziet.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ik word echt oud, hoorde maar een piep dus dacht afwasmachine hier. Die was leeg dus niet. Ik naar boven lopen naar wasmachine die stond niet aan. Dus gewoon daar. Ik liep al te mopperen op de directie hier dat ze boven dat ding niet uit deed.
Dat denk ik niet, Leroy is haar slaafje.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:48 schreef Verida het volgende:
[..]
Kan Nawel beter aan een van de andere dames vragen, dit is gewoon weer manipuleren van Nawel, zieltjes winnen tegen Leroy
Komt me bekent voor.....hahahahaquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:51 schreef Koos1958 het volgende:
Dat vroeg ik me dus ook al af, zij zijn toch goed met elkaar?quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Leroy is haar slaafje.
Ja, maar dat neemt niet weg dat ze misschien toch wel geschrokken is van dat gluren van haar maatje....dus voorzichtig maar wel bij haar houden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:54 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af, zij zijn toch goed met elkaar?
je leest niet goed, het gaat om de intentie erachterquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:44 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ook zo iets, dus als homo's het zien is het niet erg want die vallen niet op vrouwen
Zie ik vaak jaquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:58 schreef renevanlaaren het volgende:
morge meer mensen die dit zien bij de filmpjes
Oops!
This video is private.
Dan nog de reactie van Leroy ging er zwaar over, zo boos om zo iets kleins. Daarbij Peter heeft het bijna meteen verteld aan Salar en Kristof en die gingen stuk van het lachen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Groen had van de week al besproken om op peter en kristof te gaan. Op de avond dat het gedoe met leroy was
grote kans dat hij al op zijn donder had gehad in de dagboekkamer en van onmacht lag te janken. Hij wilde dat natuurlijk niet zeggen en greep het missen van zijn dochter aan als excuus voor zijn gejank. Je hoort hem verder amper over zijn dochter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan nog de reactie van Leroy ging er zwaar over, zo boos om zo iets kleins. Daarbij hij heeft het bijna meteen verteld aan Salar en Kristof en die gingen stuk van het lachen.
Leroy heeft een grote mond maar kan nergens tegen. Hij lag te huilen omdat hij een kinderspelletje verloren had alsjeblieft zeg wat een klein kind is dat eigenlijk.
Zelfs Julio vroeg zich af of hij het spel wel kon, omdat hij drie keer hetzelfde deed....Leroy huilend jawel ik weet het wel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Dan nog de reactie van Leroy ging er zwaar over, zo boos om zo iets kleins. Daarbij Peter heeft het bijna meteen verteld aan Salar en Kristof en die gingen stuk van het lachen.
Leroy heeft een grote mond maar kan nergens tegen. Hij lag te huilen omdat hij een kinderspelletje verloren had alsjeblieft zeg wat een klein kind is dat eigenlijk.
Die Alex Maas is veel te dom voor zo'n functie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:05 schreef freaky40 het volgende:
De stem van BB dit jaar schijnt die van Alex Maas te zijn (Temptation Island/EOTB), meld juicekanaal Reality.FBI. Dat denken ze al weken, maar heb mijn twijfels. Zijn stem klinkt veel ouder, ondanks dat er een stemvervormer op zit naar alle waarschijnlijkheid. Het schijnt ook een bekende te zijn van Leroy. Hij komt vaak in de zaak van hem. Dus de doorgestoken kaart-kaart kan dan al snel getrokken worden, zeker nu hij weer immuniteit heeft.
Ik ga nog steeds voor Leon Verdonschotquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:05 schreef freaky40 het volgende:
De stem van BB dit jaar schijnt die van Alex Maas te zijn (Temptation Island/EOTB), meld juicekanaal Reality.FBI. Dat denken ze al weken, maar heb mijn twijfels. Zijn stem klinkt veel ouder, ondanks dat er een stemvervormer op zit naar alle waarschijnlijkheid. Het schijnt ook een bekende te zijn van Leroy. Hij komt vaak in de zaak van hem. Dus de doorgestoken kaart-kaart kan dan al snel getrokken worden, zeker nu hij weer immuniteit heeft.
Die komt er nog het meest in de buurt. Maar die heeft ook een wat Limburgse tongval, en dat hoor ik niet bij deze BB stem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds voor Leon Verdonschot
Hopelijk is hij volgende week weg.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zelfs Julio vroeg zich af of hij het spel wel kon, omdat hij drie keer hetzelfde deed....Leroy huilend jawel ik weet het wel.
Dacht dat dat veel eerder op de dag al was, dat hij daarna 2 keer lang in de DBK zat was pas later op de avond. Maar we weten natuurlijk niet hoe veel DBK-sessies er aan gewijd zijn geweest.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:02 schreef Verida het volgende:
[..]
grote kans dat hij al op zijn donder had gehad in de dagboekkamer en van onmacht lag te janken. Hij wilde dat natuurlijk niet zeggen en greep het missen van zijn dochter aan als excuus voor zijn gejank. Je hoort hem verder amper over zijn dochter.
Ja .. wellicht komen we er ooit echt achter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt er nog het meest in de buurt. Maar die heeft ook een wat Limburgse tongval, en dat hoor ik niet bij deze BB stem.
Na afloop, net als vorig jaar werd hij onthuld.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja .. wellicht komen we er ooit echt achter.
Ergens wel jammer.. krijgen we volgend jaar (hahaha) weer een nieuwe stem.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Na afloop, net als vorig jaar werd hij onthuld.
Fake news, zijn stem lijkt er niet op.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:05 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze niet zo tevreden waren over die stem vorig jaar. In BB Aus is het al een paar jaar dezelfde. En terecht, die is erg goed. Dat is een echte acteur en dat hoor je toch. Ik vind deze stem, al is het wel beter dan in het begin, maar een amateur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ergens wel jammer.. krijgen we volgend jaar (hahaha) weer een nieuwe stem.
Fake nieuws is wat anders, men denkt dat. Ik denk er anders over, maar goed, we gaan het zien.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Fake news, zijn stem lijkt er niet op.
Ik dacht het zelfdequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:06 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die Alex Maas is veel te dom voor zo'n functie.
Hij is het ookquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was volgens mij S en K, en eventueel P als derde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Groen had van de week al besproken om op peter en kristof te gaan. Op de avond dat het gedoe met leroy was
Leon komt uit Deurne, dat is wel een beetje richting Limburg. Heb net een filmpje van hem bekeken en denk ook dat het Leon isquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die komt er nog het meest in de buurt. Maar die heeft ook een wat Limburgse tongval, en dat hoor ik niet bij deze BB stem.
De Stem praat met een Limburgse W, en is eerder door een bewoner Richard genoemd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Die laatste is iemand van de productie ... ze praten maar zelden echt met 'de stem' in de DBK en meestal met iemand van de productie.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:14 schreef Harry het volgende:
[..]
De Stem praat met een Limburgse W, en is eerder door een bewoner Richard genoemd.
Nee dat is iemand van achter de schermen, een eind redacteur.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:14 schreef Harry het volgende:
[..]
De Stem praat met een Limburgse W, en is eerder door een bewoner Richard genoemd.
Wat is een limburgse Wquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Nogmaals, De Stem is door een bewoner (Kitty) Richard genoemd.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dat is iemand van achter de schermen, een eind redacteur.
Nee dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Nogmaals, De Stem is door een bewoner (Kitty) Richard genoemd.
Heb jij ff mazzel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:17 schreef Blackprinces het volgende:
Ok... ik ben weer op tijd voor een sl dus.
Nee die is het denk ik ook niet. Leon heeft naast een wat hogere toonhoogte een meer Limburgse tongval. BB is echt meer Noord-Brabants. Daarnaast kan ik me niet indenken dat Leon zich leent voor een programma als BB.quote:
Deurne? Leon komt uit Geleen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:13 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
Leon komt uit Deurne, dat is wel een beetje richting Limburg. Heb net een filmpje van hem bekeken en denk ook dat het Leon is
Eerst papier schaar steen.quote:
Why mequote:
Kitty zei inderdaad (bij het overlijden van haar vader) met Richard te hebben gesproken (en zei toen "oh dat mag ik niet zeggen"), waarschijnlijk de eindredacteur van het programma. Maar dat betekent niet dat dat ook "de stem" is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Nogmaals, De Stem is door een bewoner (Kitty) Richard genoemd.
Of het was Richard Verburgh, eindredacteur bij EndemolShine.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Why me![]()
Maar Freek heeft gelijk. Richard Schoot Uiterkamp is Hoofd casting Big Brother s2 bij EndemolShine Nederland. Dat is iemand anders dan de stem.
Nog een keer.quote:
ik twijfel nog over die Stem van BBquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:24 schreef Krambo het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 9 februari 2022 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee die is het denk ik ook niet. Leon heeft naast een wat hogere toonhoogte een meer Limburgse tongval. BB is echt meer Noord-Brabants. Daarnaast kan ik me niet indenken dat Leon zich leent voor een programma als BB.
Dat laatste kan ik in meegaan.
De eerste keer dat ik de BB stem hoorde dacht ik meteen dat is Leon Verdonschot. IK heb hem een paar keer live horen spreken.
Maar goed misschien zit ik vast in mijn eigen gelijk en is het iemand anders
We waren het er een paar weken geleden eens dat toen Kitty zei dat ze met De Stem, en ze noemde de naam Richard, had gesproken, het een Richard moest zijn. Er werken bij EndemolShine in de BB-crew twee personen die Richard heten. Daarom.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:23 schreef Hunter het volgende:
[..]
Why me![]()
Maar Freek heeft gelijk. Richard Schoot Uiterkamp is Hoofd casting Big Brother s2 bij EndemolShine Nederland. Dat is iemand anders dan de stem.
Ik heb het verkeerd gelezen , je hebt gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee die is het denk ik ook niet. Leon heeft naast een wat hogere toonhoogte een meer Limburgse tongval. BB is echt meer Noord-Brabants. Daarnaast kan ik me niet indenken dat Leon zich leent voor een programma als BB.
[..]
Deurne? Leon komt uit Geleen.
Een van beide had in ieder geval met Kitty gepraat. En geen van beide is de stemquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef Harry het volgende:
[..]
We waren het er een paar weken geleden eens dat toen Kitty zei dat ze met De Stem, en ze noemde de naam Richard, had gesproken, het een Richard moest zijn. Er werken bij EndemolShine in de BB-crew twee personen die Richard heten. Daarom.
Nee sorry dat hoor ik echt totaal nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:28 schreef C.A.I het volgende:
[..]
ik twijfel nog over die Stem van BB
kennen jullie de reclame van de vegetarische slager luister daar naar en laat het me weten want die lijkt ook verdacht veel op BB zijn stem
Wel trippy.quote:
De hele dag natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Terug van de fysio en er is een technische storing op de streams, ben benieuwd hoelang die gaat duren
of hannequote:Op woensdag 9 februari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijken Grace en Amy wel
quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
De Verraders is goedquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Van ellende is gaan kijken wat Videoland nog meer biedt.
Maar niet mijn ding verders.
Dus alleen streams BB en daarna klaar.
Heeft wel iets kunstzinnigsquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Mocro Maffia.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:34 schreef Ebinas het volgende:
Van ellende is gaan kijken wat Videoland nog meer biedt.
Maar niet mijn ding verders.
Dus alleen streams BB en daarna klaar.
De Reis van je Genen,,Jomandaquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
Breastfeeding my boyfriend is ook wel een aanrader.
De Verraders ziet er wel leuk uit, ga ik nog wel bekijken mss.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
De Verraders is goed
Ik kijk ook Ontvoerd en Verslaafd![]()
Is niet mijn dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |