SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door GGMM op 09-02-2022 09:22:40 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Ik dacht dat we met sheryas en psvel al de 2 grootste gekkies hadden maar het kan nog gekkerquote:die jongen zal wel werkeloos zijn
No bitch to me![]()
Slappe kloon vermoed mijn neus.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Moet Ten Hag ook weg vanwege het niet ingrijpen?quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:00 schreef maxi-mus het volgende:
Blijf eens met je fikken van de OP af in een clubtopic.![]()
Wel nieuwsgierig naar de waarschijnlijk ongemakkelijke antwoorden van Ten Hag op de vragen die hij vandaag wel zal gaan krijgen.![]()
-we gaan het alleen over Ajax - Vitesse hebben. En dat dan 5x herhalen na nog 5 pogingen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Wel nieuwsgierig naar de waarschijnlijk ongemakkelijke antwoorden van Ten Hag op de vragen die hij vandaag wel zal gaan krijgen.![]()
Daar zal het wel op neer gaan komen ja, maar ook dat is ongemakkelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-we gaan het alleen over Ajax - Vitesse hebben. En dat dan 5x herhalen na nog 5 pogingen..
![]()
Ik was ook niet in de veronderstelling dat ook maar één interview met Ten Hag niet ongemakkelijk is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zal het wel op neer gaan komen ja, maar ook dat is ongemakkelijk.
![]()
Ingeloot voor Twente. Kwam overigens perfect uit aangezien ik afgelopen weekend nog aan de Omikron zat.quote:![]()
Netjes, ik helaas nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ingeloot voor Twente. Kwam overigens perfect uit aangezien ik afgelopen weekend nog aan de Omikron zat.Maar kan denk nog wel ergens kaartje fixen
![]()
![]()
Als je bent geprikt, heb je gewoon een groen vinkje toch?quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ingeloot voor Twente. Kwam overigens perfect uit aangezien ik afgelopen weekend nog aan de Omikron zat.![]()
Had wel enigszins klachten, dus had het voor mijn seizoenkaartgroepje sowieso niet heel handig gevonden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je bent geprikt, heb je gewoon een groen vinkje toch?![]()
Ik hoop toch eigenlijk wel dat ESPN Van der Sar voor de camera gaat trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:07 schreef Scrummie het volgende:
Wel nieuwsgierig naar de waarschijnlijk ongemakkelijke antwoorden van Ten Hag op de vragen die hij vandaag wel zal gaan krijgen.Oh.![]()
Precies dit dus.quote:Op woensdag 9 februari 2022 10:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
-we gaan het alleen over Ajax - Vitesse hebben. En dat dan 5x herhalen na nog 5 pogingen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik hoop toch dat Sar + team slim genoeg is om dat niet te doen. Ze hebben actie genomen, nu verder intern afhandelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk wel dat ESPN Van der Sar voor de camera gaat trekken.Life is what you make it.![]()
Kan hij zijn eigen afgang versnellen met zijn leugens en gestuntel dat hij van niks wistquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop toch eigenlijk wel dat ESPN Van der Sar voor de camera gaat trekken.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: