abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:58:10 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582015
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ja, want anders gooit hij niet zo'n mail eruit. Ik denk dat hij waarschijnlijk ook niet veel van die roddels op de werkvloer meekreeg want mensen zullen zich wel ingehouden hebben als Sar erbij zat. Ik denk oprecht dat dit wel langs je heen kan gaan als je er niet echt naar zoekt.
ik geloof dat ook wel en als je het onder elkaar hebt over een lekker wijf bij de receptie die zou ik wel willen raken is er ook niets mis mee, ik kan me niet voorstellen dat je tegen elkaar zegt die stuur even een dickpic wordt ze vast geil van.
  woensdag 9 februari 2022 @ 12:59:10 #52
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_203582033
Ajax gaat gewoon kampioen worden zelfs met tegenslag is het vaak gelukt.
pi_203582065
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:59 schreef KingRadler het volgende:
Ajax gaat gewoon kampioen worden zelfs met tegenslag is het vaak gelukt.
Klopt, in de spelersgroep zal ook wel een lacherig sfeertje heersen nu.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203582073
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]
ik geloof dat ook wel en als je het onder elkaar hebt over een lekker wijf bij de receptie die zou ik wel willen raken is er ook niets mis mee, ik kan me niet voorstellen dat je tegen elkaar zegt die stuur even een dickpic wordt ze vast geil van.
Vind het ook een beetje hypocriet om Van der Sar hier op aan te kijken (als de ernst niet duidelijk was, maar er alleen geruchten waren), maar dat krijg je nu er wel bij. Mensen willen (extra) slachtoffers zien voor het onrecht dat henzelf niet is aangedaan. :+

Als je een collega (en vriend?) hebt die bekend staat als viezerik is dat geen reden voor direct ontslag lijkt me. Alleen als hij overgaat tot dickpics e.d. is dat een ander verhaal. Het is niet alleen fucking asociaal, het is ook slecht voor Ajax zelf.

Er wordt nu van gemaakt dat er zo'n cultuurtje door heel de club hing, maar daar heb ik nog geen bewijzen van gezien. Al geven journalisten wel aan dat hun bronnen dichtklappen en niks willen zeggen zodra het te dichtbij Ajax komt.

Hier kom je als club voorlopig niet vanaf als alleen Overmars weg gaat. Trial by media genot.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2022 13:02:31 ]
pi_203582203
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]
Ja, want anders gooit hij niet zo'n mail eruit. Ik denk dat hij waarschijnlijk ook niet veel van die roddels op de werkvloer meekreeg want mensen zullen zich wel ingehouden hebben als Sar erbij zat. Ik denk oprecht dat dit wel langs je heen kan gaan als je er niet echt naar zoekt.
Rapporteert zo'n vertrouwenspersoon eigenlijk aan vd Sar? Of opereren die volledig onafhankelijk. Anders had hij het moeten weten.
blablablabla
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:10:29 #56
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582290
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:01 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Vind het ook een beetje hypocriet om Van der Sar hier op aan te kijken (als de ernst niet duidelijk was, maar er alleen geruchten waren), maar dat krijg je nu er wel bij. Mensen willen (extra) slachtoffers zien voor het onrecht dat henzelf niet is aangedaan. :+

Als je een collega (en vriend?) hebt die bekend staat als viezerik is dat geen reden voor direct ontslag lijkt me. Alleen als hij overgaat tot dickpics e.d. is dat een ander verhaal. Het is niet alleen fucking asociaal, het is ook slecht voor Ajax zelf.

Er wordt nu van gemaakt dat er zo'n cultuurtje door heel de club hing, maar daar heb ik nog geen bewijzen van gezien. Al geven journalisten wel aan dat hun bronnen dichtklappen en niks willen zeggen zodra het te dichtbij Ajax komt.

Hier kom je als club voorlopig niet vanaf als alleen Overmars weg gaat. Trial by media genot.
Dit ja, maar voor zover ik weet is alleen dat stukje in de NRC gebaseerd op echte bronnen, al die andere media die erop duiken gebruiken dit, vertalen het vrij en gooien er nog wat bij, alles voor de clicks.

Daar kan je verder weinig mee, dat het in een voetbalbedrijf met een hoog testosteron gehalte en absurde salarisverhoudingen wat anders aan toe gaat dan in een gemiddeld bedrijf lijkt me ook logisch. Ik denk dus ook dat ze goed gehandeld hebben, nu gewoon de rust bewaren en de boel laten overwaaien.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:21:03 #57
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203582510
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:27 schreef Halcon het volgende:

[..]
Denk van die praatjes via de app, misschien over die dickpics. Maar zolang het niet wordt gemeld bij iemand die er iets mee doet, gebeurt er natuurlijk niks. Collega's van de afdeling en zo doen er meestal niet veel mee natuurlijk.
De vraag is wanneer je in het gesprek een foto stuurt. Als er weken lang heen en weer verkeer is, en dus van beide kanten communicatie, wanneer stap je dan naar iemand toe? Wacht je echt tot de finale of ga je direct?
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:21:52 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203582528
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 12:29 schreef Elan het volgende:

[..]
Precies, vroeger werd daar gewoon om gegrinnikt. Tegenwoordig is het seksueel misbruik.

Het ideale voorbeeld.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_203582590
quote:
99s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:21 schreef Houniet het volgende:

[..]
De vraag is wanneer je in het gesprek een foto stuurt. Als er weken lang heen en weer verkeer is, en dus van beide kanten communicatie, wanneer stap je dan naar iemand toe? Wacht je echt tot de finale of ga je direct?
Geen idee, heb er geen ervaring mee.

Idee wat ik er een beetje bij kreeg is dat Overmans vooral via de app communiceerde, omdat hij face-to-face er niet zo handig in is.

Als hij na wat geile gesprekken met die dames dickpics stuurt, vind ik dat ook niet grensoverschrijdend, maar een gevolg van het gesprek. Maar misschien deed hij het redelijk out of the blue als het gesprek wat vastliep :?
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:27:17 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203582631
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen idee, heb er geen ervaring mee.

Idee wat ik er een beetje bij kreeg is dat Overmans vooral via de app communiceerde, omdat hij face-to-face er niet zo handig in is.

Als hij na wat geile gesprekken met die dames dickpics stuurt, vind ik dat ook niet grensoverschrijdend, maar een gevolg van het gesprek. Maar misschien deed hij het redelijk out of the blue als het gesprek wat vastliep :?
Dat is het dus, als zijn gesprekspartner hem voedt me tegenreacties dan is de vraag of ze dan moet zeiken als ze een foto gestuurd krijgt. Even los van het feit dat het zijn pe/nis is.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_203582672
quote:
99s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:27 schreef Houniet het volgende:

[..]
Dat is het dus, als zijn gesprekspartner hem voedt me tegenreacties dan is de vraag of ze dan moet zeiken als ze een foto gestuurd krijgt. Even los van het feit dat het zijn pe/nis is.
Nee, daar moet ze dan niet over zeiken. Als ze zelf via de app geile praat verkoopt, is het niet raar dat je geile praat en eventueel plaatjes terug krijgt.

Da's dan toch een beetje als met de hand in de broek van 'n man gaan en dan zeiken als 'ie zelf ook tussen je benen gaat zitten.

Maar goed, lees dat de dames richting Overmans vooral "plichtmatig" maar wat hebben geantwoord. Als dat dan verder geen geile praat is geweest, dan hoort hij geen dickpics te sturen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:32:16 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582740
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Geen idee, heb er geen ervaring mee.

Idee wat ik er een beetje bij kreeg is dat Overmans vooral via de app communiceerde, omdat hij face-to-face er niet zo handig in is.

Als hij na wat geile gesprekken met die dames dickpics stuurt, vind ik dat ook niet grensoverschrijdend, maar een gevolg van het gesprek. Maar misschien deed hij het redelijk out of the blue als het gesprek wat vastliep :?
Als je in deze tijd waar we in leven niet door hebt dat je als directeur terughoudend moet zijn in flirten met personeel dan heb je wel onder een steen geleefd.
pi_203582801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je in deze tijd waar we in leven niet door hebt dat je als directeur terughoudend moet zijn in flirten met personeel dan heb je wel onder een steen geleefd.
Het is niet handig inderdaad. Maar ook niet erger dan dat vind ik, als er sprake is van geile praat van beide kanten.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:38:06 #64
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203582891
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is niet handig inderdaad. Maar ook niet erger dan dat vind ik, als er sprake is van geile praat van beide kanten.
Als er van beide kanten sprake zou zijn geweest, dan was het niet grensoverschrijdend geweest denk ik.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:38:39 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203582911
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:34 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is niet handig inderdaad. Maar ook niet erger dan dat vind ik, als er sprake is van geile praat van beide kanten.
als meerdere heb je de schijn altijd tegen, dat moet je gewoon voorkomen
pi_203582919
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:38 schreef tja77 het volgende:

[..]
Als er van beide kanten sprake zou zijn geweest, dan was het niet grensoverschrijdend geweest denk ik.
Nee, dan is het niet grensoverschrijdend. Maar wat ik al zei, dat lijkt hier niet het geval te zijn geweest.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:43:27 #67
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203583018
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:39 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, dan is het niet grensoverschrijdend. Maar wat ik al zei, dat lijkt hier niet het geval te zijn geweest.
Het is lastig oordelen van buitenaf maar de dingen die ik heb gelezen/gehoord is het veelal vrouwen die er niet in meegingen. Vrouwen die plichtmatig/kortaf antwoorden of zelfs helemaal niet reageerde op zijn berichten. En dat Overmars die hint niet snapte en doorging. Bleef stalken met geile praat en uiteindelijk dickpics.
Dan lijkt mij ontslag/spullen pakken terecht.
pi_203583150
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:43 schreef tja77 het volgende:

[..]
Het is lastig oordelen van buitenaf maar de dingen die ik heb gelezen/gehoord is het veelal vrouwen die er niet in meegingen. Vrouwen die plichtmatig/kortaf antwoorden of zelfs helemaal niet reageerde op zijn berichten. En dat Overmars die hint niet snapte en doorging. Bleef stalken met geile praat en uiteindelijk dickpics.
Dan lijkt mij ontslag/spullen pakken terecht.
Ja, dat is ook mijn indruk en dan is een dickpic uiteraard grensoverschrijdend en is hij ook niet meer te handhaven daar, als het gaat om meerdere vrouwen.
  woensdag 9 februari 2022 @ 13:58:07 #69
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_203583350
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, dat is ook mijn indruk en dan is een dickpic uiteraard grensoverschrijdend en is hij ook niet meer te handhaven daar, als het gaat om meerdere vrouwen.
Eens.
Als die vrouwen dit kenbaar hadden gemaakt binnen Ajax en er is een tijd lang niks mee gedaan/doodgezwegen dan mag daar nog wel uitgebreid onderzoek naar worden gedaan.

Echter met termen als apenrots of haantjescultuur kun je niet zoveel. Dit zie je bij heel veel ondernemingen en is natuurlijk niet goed maar kun je heel moeilijk in 1 klap oplossen. Voetbal is al jaren een mannenwereld met macho’s en haantjesgedrag. Vrouwen mogen nooit slachtoffer worden maar we moeten natuurlijk niet gaan doorslaan en alles meteen veroordelen. Daarnaast hebben verschillende vrouwen natuurlijk verschillende grenzen. Zat vrouwen die grofgebekter zijn dan mannen en flink wat kunnen hebben, waar andere vrouwen bij het woord “mooi of sexy” al het schaamrood op de kaken krijgt.
pi_203583372
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:58 schreef tja77 het volgende:

[..]
Eens.
Als die vrouwen dit kenbaar hadden gemaakt binnen Ajax en er is een tijd lang niks mee gedaan/doodgezwegen dan mag daar nog wel uitgebreid onderzoek naar worden gedaan.

Echter met termen als apenrots of haantjescultuur kun je niet zoveel. Dit zie je bij heel veel ondernemingen en is natuurlijk niet goed maar kun je heel moeilijk in 1 klap oplossen. Voetbal is al jaren een mannenwereld met macho’s en haantjesgedrag. Vrouwen mogen nooit slachtoffer worden maar we moeten natuurlijk niet gaan doorslaan en alles meteen veroordelen. Daarnaast hebben verschillende vrouwen natuurlijk verschillende grenzen. Zat vrouwen die grofgebekter zijn dan mannen en flink wat kunnen hebben, waar andere vrouwen bij het woord “mooi of sexy” al het schaamrood op de kaken krijgt.
Ja, daar ben ik het wel mee eens met dat eerste. Stap 1 is wel om het aan te geven. Bij voorkeur bij de juiste personen (lees: vertrouwenspersonen), maar ook een leidinggevende zou er wel actie op moeten nemen natuurlijk. Het alleen een beetje tegen andere collega's vertellen, dat schiet niet zo op.
  woensdag 9 februari 2022 @ 14:01:02 #71
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_203583405
Fijne uitspraken tja77.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_203583738
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:58 schreef tja77 het volgende:

[..]
Eens.
Als die vrouwen dit kenbaar hadden gemaakt binnen Ajax en er is een tijd lang niks mee gedaan/doodgezwegen dan mag daar nog wel uitgebreid onderzoek naar worden gedaan.

Echter met termen als apenrots of haantjescultuur kun je niet zoveel. Dit zie je bij heel veel ondernemingen en is natuurlijk niet goed maar kun je heel moeilijk in 1 klap oplossen. Voetbal is al jaren een mannenwereld met macho’s en haantjesgedrag. Vrouwen mogen nooit slachtoffer worden maar we moeten natuurlijk niet gaan doorslaan en alles meteen veroordelen. Daarnaast hebben verschillende vrouwen natuurlijk verschillende grenzen. Zat vrouwen die grofgebekter zijn dan mannen en flink wat kunnen hebben, waar andere vrouwen bij het woord “mooi of sexy” al het schaamrood op de kaken krijgt.
Dat hele machtsverhaal en gelul over apenrotsen enzo daar heb je weinig aan ja. Dit is iets wat bij de bakker om de hoek, in de supermarkt, in de sportclub, in een groot bedrijf en in de kroeg gebeurt. Hans de slagersjongen die naar Marietje het dikke slagersmeisje dickpics verstuurt.

Mannen willen nou eenmaal vaker, sneller en met meer mensen seks en sinds er apps zijn is het "makkelijker" om vrouwen te benaderen.

Maar uiteindelijk zijn die apps vooral een machtswerktuig in de handen van vrouwen, want binnen no-time kun je een man compleet klem zetten. Als je als vrouw zegt "Marc ik stap hiermee naar de pers" dan is het snel klaar. Ik zie in de huidige cultuur (met een dominant links woke-narratief) dat machtsverhaal eerder omdraaien.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203583785
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 13:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Als je in deze tijd waar we in leven niet door hebt dat je als directeur terughoudend moet zijn in flirten met personeel dan heb je wel onder een steen geleefd.
boomers met techniek is wel een leuke rubriek
pi_203584161
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat hele machtsverhaal en gelul over apenrotsen enzo daar heb je weinig aan ja. Dit is iets wat bij de bakker om de hoek, in de supermarkt, in de sportclub, in een groot bedrijf en in de kroeg gebeurt. Hans de slagersjongen die naar Marietje het dikke slagersmeisje dickpics verstuurt.

Mannen willen nou eenmaal vaker, sneller en met meer mensen seks en sinds er apps zijn is het "makkelijker" om vrouwen te benaderen.

Maar uiteindelijk zijn die apps vooral een machtswerktuig in de handen van vrouwen, want binnen no-time kun je een man compleet klem zetten. Als je als vrouw zegt "Marc ik stap hiermee naar de pers" dan is het snel klaar. Ik zie in de huidige cultuur (met een dominant links woke-narratief) dat machtsverhaal eerder omdraaien.
Ik snap niet waarom je het uitspreken van ongewenst gedrag in links woke hoekje moet gaan stoppen. Wat heeft het uberhaupt met links of rechts te maken?

Ongewenst gedrag is wat het is; ongewenst.
  Moderator woensdag 9 februari 2022 @ 14:50:28 #75
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_203584190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 februari 2022 14:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat hele machtsverhaal en gelul over apenrotsen enzo daar heb je weinig aan ja. Dit is iets wat bij de bakker om de hoek, in de supermarkt, in de sportclub, in een groot bedrijf en in de kroeg gebeurt. Hans de slagersjongen die naar Marietje het dikke slagersmeisje dickpics verstuurt.

Mannen willen nou eenmaal vaker, sneller en met meer mensen seks en sinds er apps zijn is het "makkelijker" om vrouwen te benaderen.

Maar uiteindelijk zijn die apps vooral een machtswerktuig in de handen van vrouwen, want binnen no-time kun je een man compleet klem zetten. Als je als vrouw zegt "Marc ik stap hiermee naar de pers" dan is het snel klaar. Ik zie in de huidige cultuur (met een dominant links woke-narratief) dat machtsverhaal eerder omdraaien.
Jezus man :').
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')