Voordeel is dat we nu niemand hebben om hem te verkopen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:21 schreef tim020hoorn het volgende:
Wordt wel snel onhoudbaar die Antony
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef XDo het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu niemand hebben om hem te verkopen.
Dat zal je leren naar die zooi te kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:03 schreef maxi-mus het volgende:
Van Jong Ajax op een feestje.
'bekende voetballer'.
Verhaal van niks ook.
Maar Roddelpraat heeft weer wat klikjes.
Kunnen we Overmars niet achter de schermen aanhouden. Dat hij een clownsmasker op doet om de verkoop te regelen. Kon die altijd primaquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:41 schreef XDo het volgende:
[..]
Voordeel is dat we nu niemand hebben om hem te verkopen.
Je zou hem gewoon kunnen inhuren als freelancer om de onderhandelingen te doenquote:Op woensdag 9 februari 2022 19:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kunnen we Overmars niet achter de schermen aanhouden. Dat hij een clownsmasker op doet om de verkoop te regelen. Kon die altijd prima
Wat doen die sponsoren verkeerd dan? Geen enkele sponsor heeft zich toch teruggetrokken?quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:01 schreef Wotte het volgende:
Ik erger me overigens wel aan die sponsoren van Ajax. Ik ben wel benieuwd hoeveel panden op de wallen in het verleden zijn gefinancierd met leningen van de ABN of diens voorgangers. Misschien dat dat eens een onafhankelijk onderzoek waard is.
Ik erger me voornamelijk aan het toontje van deze bedrijven. Neuzelen voor de bühne om het eigen straatje maar schoon te houden. Interne onderzoeken eisen naar de cultuur binnen een organisatie op basis van een actie van een individu. Daarom zeg ik je kan over ABN ook wel een beerput opentrekken met allerhande schimmige zaken waarbij de ABN direct of indirect bij betrokken is/geweest. Adidas idem dito dat hele imperium is gebouwd op uitbuiting.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doen die sponsoren verkeerd dan? Geen enkele sponsor heeft zich toch teruggetrokken?
Daar worden ze toe gedwongen door een aantal kranten die contact met ze opnemen en lopen te stoken.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:17 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik erger me voornamelijk aan het toontje van deze bedrijven. Neuzelen voor de bühne om het eigen straatje maar schoon te houden. Interne onderzoeken eisen naar de cultuur binnen een organisatie op basis van een actie van een individu. Daarom zeg ik je kan over ABN ook wel een beerput opentrekken met allerhande schimmige zaken waarbij de ABN direct of indirect bij betrokken is/geweest. Adidas idem dito dat hele imperium is gebouwd op uitbuiting.
User @PowerLoungen, graag jouw reactie op dikgedrukte tekst.quote:Ajax laat grote kans op 5-0 liggen
Een prachtige splijtende pass van Edson Álvarez komt in de loop bij Antony. De linksbenige rechtsbuiten São Paulo besluit het deze keer niet zelf te doen, maar legt de bal breed op Sébastien Haller. De pass is echter net te hard en Haller kan er niet meer bij, waardoor het bij 4-0 blijft.
Álvarez baalt op de achtergrond zichtbaar, want hij had graag gezien dat zijn pass tot een doelpunt had geleid.
Ze zijn er zelf bij. Een betere wereld begint bij jezelf. Veel dingen gaan door zolang je er aan mee blijft doen. Maar er heerst sowieso een heel vervelend sfeertje met dat cancel-gedoe. Iedere clown die op tv komt en 'n afwijkende mening blijkt te hebben, krijgt meteen te maken met allerlei samenwerkingen die opgezegd worden,quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daar worden ze toe gedwongen door een aantal kranten die contact met ze opnemen en lopen te stoken.
Je ziet hem ook genieten nu het niveau wat hoger is, bij Feyenoord moest alles van hem komen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef tim020hoorn het volgende:
Wat zit Berghuis op zijn plek zeg ook
Zeker, mooi om te zienquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je ziet hem ook genieten nu het niveau wat hoger is, bij Feyenoord moest alles van hem komen.
PSV zou deze wedstrijd in de laatste minuut met 2-1 winnen, daarom zijn die beter.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:25 schreef Themeparktommy het volgende:
Benieuwd naar de analyze van Sheryas
Die heeft mij zo heerlijk verrast. Ik moet toegeven dat ik sceptisch was over zijn aankoop, maar wat een ongelofelijk goede voetballer en wat past hij goed in het Ajax-spelletje!quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef tim020hoorn het volgende:
Of Donny Warmerdam. Die prikt er ook wel eentje in als de verdediging dat niet wil.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:25 schreef Heeinz het volgende:
Mooie wedstrijd om Kudus wat minuten te geven als hij fit is
Oh wacht
quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
User @:PowerLoungen, graag jouw reactie op dikgedrukte tekst.
geweldige spelerquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:23 schreef tim020hoorn het volgende:
Terecht dit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal je leren naar die zooi te kijken
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Picommp Makkelijke overwinning, zei het je.
Heel knapquote:Op woensdag 9 februari 2022 21:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@:Picommp Makkelijke overwinning, zei het je.
Deze cijfers zeggen mij niets als top analist.quote:
Dat ben ik met je eens Klaas. Het kunnen er nog drie worden!quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze cijfers zeggen mij niets als top analist.
Het gaat erom hoeveel prijzen je gewonnen heb aan het eind van het seizoen.
1+2 zegt jou ook niets. Mja, je hebt ook dwazen nodig in de samenleving.quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Deze cijfers zeggen mij niets als top analist.
Het gaat erom hoeveel prijzen je gewonnen heb aan het eind van het seizoen.
Ajax. Jaren terug had dit een moeilijke pot geweest. Nu marineer je Vitesse tot een nietszeggend team. Knap van Ajax. Dit team kan alleen maar beter worden als iedereen fit blijft en de flow erin blijft.quote:Op woensdag 9 februari 2022 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker man. Ajax zo goed, Vitesse zo slecht?
3-3=0quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
1+2 zegt jou ook niets. Mja, je hebt ook dwazen nodig in de samenleving.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3-3=0
3-2=1
3-1=2
9-6=3
Ik hoop dat je deze reeks kunt begrijpen.
Rustig aan met je Harvard intelligentiequote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3-3=0
3-2=1
3-1=2
9-6=3
'We'quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:47 schreef Simmertje het volgende:
Al die hyena's die jagen op Ajax. Maar we worden alleen maar sterker, met de week. Hoe lekker gevoel is dat.
@PSVCL is ook weer uit de koeienstal gelopen om hier zijn gal te uiten omdat hij het niet kan handelen dat Ajax zo goed is.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
@:psvcl is ook weer uit de koeienstal gelopen om hier zijn gal te uiten omdat hij het niet kan handelen dat Ajax zo goed is.
Pisvlek
21 = 5quote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
3-3=0
3-2=1
3-1=2
9-6=3
Ik zie niet in wat er vies is aan Marc. Vrouwtjes niks mis mee.quote:Op woensdag 9 februari 2022 21:25 schreef Shreyas het volgende:
Het vertrek van vieze Marc heeft duidelijk een positief effect op de spelersgroep. Eindelijk eens een goede wedstrijd. van Ajax
ja hij was weer goed, hopelijk blijft hij heel, uiteindelijk is Klaassen voor Gravenberch geen probleem, sterker nog het lijkt zelfs beter met Berghuis vanaf de linkerkant maar mijn motm was Alvarezquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:51 schreef maxi-mus het volgende:
Wel goed om te zien dat Antony na het vertrek van Neres meteen alweer een nieuwe maatje heeft. Die panna was ook weer heerlijk bij de 2-0.
Je moet hem gewoon negeren. Blijkbaar is Ajax erg belangrijk voor hem en ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 23:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
@:psvcl is ook weer uit de koeienstal gelopen om hier zijn gal te uiten omdat hij het niet kan handelen dat Ajax zo goed is.
Pisvlek
Gewoon nu Arne Slot benaderen voor volgend seizoen, kans is vrij groot dan Ten Hag gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:13 schreef TheVulture het volgende:
Wat is dit team toch een genot om naar te kijken, ik mag toch hopen dat een nieuwe technisch directeur op deze weg voortgaat, daarom des te belangrijker dat er nog niet meer koppen rollen. Van der Sar kan dan prima de boel blijven bewaken.
Jij verwacht dat Arne Slot dan zomaar even z'n contract bij Feyenoord opzegt en naar Ajax gaat ja?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon nu Arne Slot benaderen voor volgend seizoen, kans is vrij groot dan Ten Hag gaat.
Sar zal toch wel blijven? Alleen een nieuwe Overmars nodig.
Slot gaat echt niet naar Ajax. Uitgesloten.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon nu Arne Slot benaderen voor volgend seizoen, kans is vrij groot dan Ten Hag gaat.
Sar zal toch wel blijven? Alleen een nieuwe Overmars nodig.
Als Ajax concreet is, ja. Feyenoord heeft geen toekomst, wat moet je daar doen, steeds strijden om de 2e plek?quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Jij verwacht dat Arne Slot dan zomaar even z'n contract bij Feyenoord opzegt en naar Ajax gaat ja?
Je overdrijft. Er zal dit jaar wel aardig verkocht worden dus er is sowieso wel iets mogelijk in Rotterdam. Dat Feyenoord voorlopig plek 1 niet gaat pakken is wel duidelijk maar plek 2 is vanaf 2023 een direct ticket voor de Champions League.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als Ajax concreet is, ja. Feyenoord heeft geen toekomst, wat moet je daar doen, steeds strijden om de 2e plek?
Europees is er ook geen uitzicht.
Slot gaat Feyenoord echt niet inruilen nee, die kan daar eigenlijk alleen maar winnen want alles wat je daar bereikt boven plek 3 is een succes.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je overdrijft. Er zal dit jaar wel aardig verkocht worden dus er is sowieso wel iets mogelijk in Rotterdam. Dat Feyenoord voorlopig plek 1 niet gaat pakken is wel duidelijk maar plek 2 is vanaf 2023 een direct ticket voor de Champions League.
Daar wil Slot echt wel voor strijden.
Eens. En met een beetje mazzel kan hij dit jaar in augustus al spelen om zijn eerste prijs, want acht de kans groot dat Ajax weer de dubbel wint.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slot gaat Feyenoord echt niet inruilen nee, die kan daar eigenlijk alleen maar winnen want alles wat je daar bereikt boven plek 3 is een succes.
doodvermoeiend dit, sowieso Ten Hag >>>>>>Slot, einde discussiequote:Op donderdag 10 februari 2022 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat hier alweer over Slot! @:scrummie
Conference League kan hij ook proberen ver te komen. Of te winnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. En met een beetje mazzel kan hij dit jaar in augustus al spelen om zijn eerste prijs, want acht de kans groot dat Ajax weer de dubbel wint.
Voor Feyenoord of PSV lijkt op dit moment de Cruijffschaal het hoogst haalbare.
Slot was alleen een optie geweest als ie nog bij AZ had gezeten en Ten Hag al eerder was vertrokken. Nu moet je daar niet meer aan beginnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
doodvermoeiend dit, sowieso Ten Hag >>>>>>Slot, einde discussie
Kan uiteraard ook ja, zou wat zijn. Maar Leicester en Roma over 2 wedstrijden verslaan... Het lijkt me lastig.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Conference League kan hij ook proberen ver te komen. Of te winnen.
JC schaal een prijs vinden, dan houdt het al opquote:Op donderdag 10 februari 2022 10:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. En met een beetje mazzel kan hij dit jaar in augustus al spelen om zijn eerste prijs, want acht de kans groot dat Ajax weer de dubbel wint.
Voor Feyenoord of PSV lijkt op dit moment de Cruijffschaal het hoogst haalbare.
quote:Op donderdag 10 februari 2022 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat hier alweer over Slot! @:scrummie
Misschien kom je ze niet tegen of in elk geval niet allebei. Het moet wel een beetje mee zitten, maar helemaal kansloos is Feyenoord niet.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Kan uiteraard ook ja, zou wat zijn. Maar Leicester en Roma over 2 wedstrijden verslaan... Het lijkt me lastig.
Daar is niemand het mee oneens.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
doodvermoeiend dit, sowieso Ten Hag >>>>>>Slot, einde discussie
Feyenoord is volstrekt kansloos voor de CL.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kom je ze niet tegen of in elk geval niet allebei. Het moet wel een beetje mee zitten, maar helemaal kansloos is Feyenoord niet.
Liever deze fletse schaal dan de gouden Cruijffschaal winnen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
JC schaal een prijs vinden, dan houdt het al op
Het zou kunnen maar het trackrecord van Feyenoord tegen topclubs vind ik nog niet zo geweldig dit jaar. Denk niet dat het gaat lukken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Misschien kom je ze niet tegen of in elk geval niet allebei. Het moet wel een beetje mee zitten, maar helemaal kansloos is Feyenoord niet.
Aad is voor Vitesse in deze pot?quote:Op donderdag 10 februari 2022 12:04 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Aad wie kent hem niet.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |