Het is je gegundquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:55 schreef suzi1 het volgende:
nou mooi dat ik nog eens een nieuwe mag openen
Ik had een gek in mijn dm hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Hangt de rest nog in het vorige topique?
Dat is meestal bij een slot.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:04 schreef suzi1 het volgende:
nou in die andere is t stil sinds er een slot ophangt
ik rammel graag aan slotenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is meestal bij een slot.
Deze blijft de komende maand nog hangen.quote:
Jij bent ook van extreem uitersten.quote:
Ja best wel hèquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook van extreem uitersten.
ik ben 1 mysteriequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
blijven jullie dan nog wel een maand of wat hangen fosh en frantic? want ik ben hier nu nog maar zelden....
en ken jullie nog niet he
Dan moet je ook wat vaker langs komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
blijven jullie dan nog wel een maand of wat hangen fosh en frantic? want ik ben hier nu nog maar zelden....
en ken jullie nog niet he
🖤quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Hangt de rest nog in het vorige topique?
quote:
druk druk. met oa bb en slapen en 3xpw een leuke loge (nee niet de bv, maar bestie)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je ook wat vaker langs komen.
Ik zit je ook maar wat te plagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
druk druk. met oa bb en slapen en 3xpw een leuke loge (nee niet de bv, maar bestie)
Oven staat aanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Zou ik nog pasteitjes met ragout maken? #honger
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Zou ik nog pasteitjes met ragout maken? #honger
Get a roomquote:
henloquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Een rijkelijk late goedenavond gewenst
Dat komt daarna als we het er weer af moeten trainenquote:
Ik wacht op 23.23quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Top! Neem ik een six-pack bier meequote:
doe maar fles wijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top! Neem ik een six-pack bier mee
WE hebben alleen nog rode wijn in huisquote:
Uit de tijd-bijbelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit welke bijbel is dit een psalm
Is prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WE hebben alleen nog rode wijn in huis
?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit welke bijbel is dit een psalm
True, maar niet alle bijbels hebben het over tijd, denk ik.....quote:
Ik zou het oprecht niet weten haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar niet alle bijbels hebben het over tijd, denk ik.....
BOOSTER!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
O jee, daar is ze, ssssst.quote:
Bekend terreinquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze was er al, maar je zag haar niet. Is een vampierending, don't worry.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor mij? zeker! Ik ken de 'ins en outs'.
Mwah...het gaat wel weerquote:
Ja, hoe is het daarmee?quote:
Beetje druk gehad met een hoop dingen.quote:
Ik ken het. Daarom ben ik zo laat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje druk gehad met een hoop dingen.
primaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WE hebben alleen nog rode wijn in huis
gelukkig zijn het dan geen rammelende eierstokken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik hoor wijn en dan gaan m'n alarmbellen af.
Nee zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelukkig zijn het dan geen rammelende eierstokken?
Gelukkig nu weer wat rustiger.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken het. Daarom ben ik zo laat.
Je moet ook ontspannen. Zeker 's avonds voor het slapen gaan. Alhoewel ik me soms afvraag of je dat doet, want jij bent vaak nog later wakker dan ik. En dat is impressive hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig nu weer wat rustiger.
Daar moet ik weer wat op gaan letten maar het is hier dan zo gezellig dat ik de tijd vergeet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet ook ontspannen. Zeker 's avonds voor het slapen gaan. Alhoewel ik me soms afvraag of je dat doet, want jij bent vaak nog later wakker dan ik. En dat is impressive haha
Ik heb ze niet allemaal gelezen, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet weten haha.
Ja hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet ik weer wat op gaan letten maar het is hier dan zo gezellig dat ik de tijd vergeet.
Hier zijn gezellige mensjes.quote:
Over het algemeen wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn gezellige mensjes.
Ik ken dat probleem hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet ik weer wat op gaan letten maar het is hier dan zo gezellig dat ik de tijd vergeet.
Ik allemaal niet, dus geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal gelezen, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ja maar als je dat volhoudt tot 04:00 is het nog steeds 12 uur hequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook pas na 1600 uur gepost hier vandaag![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik kap er ook weer mee hier voor vandaagdag mensjes
![]()
Lukte toch prima met de cam op je telefoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:54 schreef B00STER het volgende:
Wil ik vanochtend mijn haar doen, heeft Foshi geen enkele spiegel in huis.
Jazeker, maar daar hadden we het nu toch niet over?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lukte toch prima met de cam op je telefoon?
Lol...dacht dat je het over je haar doen had...zat idd ook aardig door de war...en sorry nog voor die krassen op je rug hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jazeker, maar daar hadden we het nu toch niet over?
Geeft niet, maar na dat bijten heb ik het al de hele dag koud. Maak me er een beetje zorgen om....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol...dacht dat je het over je haar doen had...zat idd ook aardig door de war...en sorry nog voor die krassen op je rug hè?
Ik voel me anders prima na mn boosterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niet, maar na dat bijten heb ik het al de hele dag koud. Maak me er een beetje zorgen om....
quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik voel me anders prima na mn booster
Maar dat mag ook wel na 4 doses.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik voel me anders prima na mn booster
quote:
quote:
Dat gaan we vandaag maar niet doe, heb het morgen ook druk genoegquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar als je dat volhoudt tot 04:00 is het nog steeds 12 uur he
Challenge. Accepted.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gaan we vandaag maar niet doe, heb het morgen ook druk genoeg
Iedere drie weken een linke spuit van booster dusquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat ze maar 3 weken werken, dus ....
Lego vraagt er minder voorquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zag nog een leuk huisje voor jullie.
Home Alone house for sale! Chicago mansion featured in Macaulay Culkin’s hit film is on the market for $2.4m
[ afbeelding ]
We've got a date dus 😉 ff die QR code relevant en up to date houdenquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat ze maar 3 weken werken, dus ....
MAar dan krijg je ook een kleiner optrekjequote:
Zo link zijn de mijne niet hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedere drie weken een linke spuit van booster dus
jaja in het kader van 'quote' groene vinkje 'slashquote'quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We've got a date dus 😉 ff die QR code relevant en up to date houden
Wel Flinkquote:
Daar kan ze geen 9 maanden zwanger van raken?quote:
I knowquote:
Het werkt iets anders bij Vampira'squote:Op woensdag 9 februari 2022 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ze geen 9 maanden zwanger van raken?
Ahah, dat wist ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het werkt iets anders bij Vampira's
Weet ik ook pas sinds kort
quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar kan ze geen 9 maanden zwanger van raken?
Heb je mijn ogen wel goed gezien?quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Daar kun je alleen maar op hopenLight blue baby.
Nee, maar ik weet wel wat er in iedere hoek van de kamer stond. Inclusief die aan het plafond.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Heb je mijn ogen wel goed gezien?
Ja ik heb je aardig alle hoeken laten zien iddquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet wel wat er in iedere hoek van de kamer stond. Inclusief die aan het plafond.
Dat zweven was nieuw voor mij overigens. Maar voor herhaling vatbaar.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik heb je aardig alle hoeken laten zien idd
Het was de "Out of This World" -treatmentquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zweven was nieuw voor mij overigens. Maar voor herhaling vatbaar.
Met een 'fast pass'quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het was de "Out of This World" -treatment
Daar heb ik laatst nog een hele analyse van gezien op youtube over hoe dat voor Disney zelf en voor bezoekers alleen maar berg afwaarts is gegaan de afgelopen jarenquote:
Ja idd. Nou ben ik er sinds 2005 al niet meer geweest, dus weet niet eens meer hoe het eruit ziet.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik laatst nog een hele analyse van gezien op youtube over hoe dat voor Disney zelf en voor bezoekers alleen maar berg afwaarts is gegaan de afgelopen jaren
Voor mij was de eerste en laatste keer 2007quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja idd. Nou ben ik er sinds 2005 al niet meer geweest, dus weet niet eens meer hoe het eruit ziet.
Dat hele disney is verneukt door dat woke gedoe.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja idd. Nou ben ik er sinds 2005 al niet meer geweest, dus weet niet eens meer hoe het eruit ziet.
Vandaar dat @Fogel over anderhalve week naar Chicago gaatquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zag nog een leuk huisje voor jullie.
Home Alone house for sale! Chicago mansion featured in Macaulay Culkin’s hit film is on the market for $2.4m
[ afbeelding ]
Wij betaalden nog met gulden en francs toen we daar heen gingenquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor mij was de eerste en laatste keer 2007
Ik weet tot op de dag van vandaag niet wat 'woke' inhoudt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat hele disney is verneukt door dat woke gedoe.
Trusten Foshiquote:Op woensdag 9 februari 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik neem nu wel ècht afscheid mensen![]()
![]()
Slaap lekker Shizzle.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
Met mijn ouders zijn we nooit verder gekomen dan de Efteling of Fantasia land.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wij betaalden nog met gulden en francs toen we daar heen gingen(1999)
Bewust zijn vd samenleving, dat je er alles aan doet om niemand tegen de schenen te stoten. Want er zal iemand zich maar eens gekrenkt voelen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet tot op de dag van vandaag niet wat 'woke' inhoudt.
Dat had ik net na 40 jaar afgeleerd. Lekker dan.quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bewust zijn vd samenleving, dat je er alles aan doet om niemand tegen de schenen te stoten. Want er zal iemand zich maar eens gekrenkt voelen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 00:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik weet tot op de dag van vandaag niet wat 'woke' inhoudt.
Nee, ik slaap al.quote:
Valt wel mee ik heb nog geen poging gedaan.quote:
Daar heb je dan wel weer een punt. Hier hetzelfde.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee ik heb nog geen poging gedaan.
Nog nooitquote:Op woensdag 9 februari 2022 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee ik heb nog geen poging gedaan.
Stiekem zetten we in de nacht onze botjes aanquote:
Mijn botjes krijgen juist rust in de nacht. Tenminste, als ik uiteindelijk een keer ga slapen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stiekem zetten we in de nacht onze botjes aan
Ik zit nog een beetje te relaxen.quote:
haha ik ken het.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje te relaxen.
Pas op he, je hebt gezien waar dat toe kan leiden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee we nemen continu energieboostertjes
Beetje te druk geweest in mijn hoofd, even tot rust komen.quote:
En ik zit al vanaf kwart over elf beetje te racen en nu al dik een uur naar spul op iRacing te kijken om te kopenquote:Op woensdag 9 februari 2022 01:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje te relaxen.
Dat laatste is gevaarlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En ik zit al vanaf kwart over elf beetje te racen en nu al dik een uur naar spul op iRacing te kijken om te kopen
Achja, gelukkig voegen ze niet super vaak iets toe maar toch is het wel raar om geld uit te geven voor dingen die je enkel in een spelletje hebt en niet irlquote:Op woensdag 9 februari 2022 01:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste is gevaarlijk.
Ik ken het.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, gelukkig voegen ze niet super vaak iets toe maar toch is het wel raar om geld uit te geven voor dingen die je enkel in een spelletje hebt en niet irl
Slaap lekker!quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:54 schreef B00STER het volgende:
Mijn broeders van de nacht, ik wens u een fijne voortzetting dan wel beëindiging.
TTFN
Slaap lekker kerel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:54 schreef B00STER het volgende:
Mijn broeders van de nacht, ik wens u een fijne voortzetting dan wel beëindiging.
TTFN
Hiervoor betaal je bijna $12quote:
Dat is niet veel voor zo'n auto.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hiervoor betaal je bijna $12![]()
[ afbeelding ]
Is alleen de digitale versie ervanquote:Op woensdag 9 februari 2022 01:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet veel voor zo'n auto.
Ohw.quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is alleen de digitale versie ervan
Als ik daar echte voor kon kopen had ik er al zeker 450 van besteldquote:
Maar kan je daarin dan (digitaal) rijden?quote:Op woensdag 9 februari 2022 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik daar echte voor kon kopen had ik er al zeker 450 van besteld
Yes, je kan er zelfs geld mee verdienenquote:Op woensdag 9 februari 2022 02:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar kan je daarin dan (digitaal) rijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Yes, je kan er zelfs geld mee verdienen
Flink oefenen dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Nou, zo snel ga ik nooit meer worden denk ik. En daarna is het monteurs en engineers een stuk veiligerquote:
Wel tof dat je dat speelt. Ik heb nooit zo van racespelletjes gehouden.quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, zo snel ga ik nooit meer worden denk ik. En daarna is het monteurs en engineers een stuk veiliger
Vroeger deed ik meer outdoor karting, maar laatste paar jaren heb ik niet meer de tijd (en het geld) om het te doen. Dan is een race simulator aanschaffen en dan kost het eigenlijk alleen stroom, paar tientjes per jaar aan nieuwe auto's en tracks en je kan instappen wanneer je wilquote:Op woensdag 9 februari 2022 02:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wel tof dat je dat speelt. Ik heb nooit zo van racespelletjes gehouden.
Ik heb vroeger wel veel vliegspellen gespeeld. Nu speel ik soms nog wel eens een strategie of een sim spel.quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vroeger deed ik meer outdoor karting, maar laatste paar jaren heb ik niet meer de tijd (en het geld) om het te doen. Dan is een race simulator aanschaffen en dan kost het eigenlijk alleen stroom, paar tientjes per jaar aan nieuwe auto's en tracks en je kan instappen wanneer je wil
Wat voor sim spellen speel je dan zoal?quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vroeger wel veel vliegspellen gespeeld. Nu speel ik soms nog wel eens een strategie of een sim spel.
Eigenlijk de oude, theme hospitaal en Pharao.quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat voor sim spellen speel je dan zoal?
Oef dat is lang geleden dat ik Pharao gespeeld hebquote:Op woensdag 9 februari 2022 02:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eigenlijk de oude, theme hospitaal en Pharao.
Ze zijn hem nu helemaal aan het oppoetsen voor een heruitgave. Helaas duurt het wat langer dan gepland.quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oef dat is lang geleden dat ik Pharao gespeeld heb![]()
Misschien eens kijken of die online nog ergens te krijgen is
Ja, daar zag net ook een filmpje van voorbij komen toen ik hem aan het zoeken wasquote:Op woensdag 9 februari 2022 02:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn hem nu helemaal aan het oppoetsen voor een heruitgave. Helaas duurt het wat langer dan gepland.
Wel gaaf dat dat oppoetsen te volgen was.
Die gast heeft wel verstand van photoshop.
Ik kreeg een melding om mee te kunnen kijken via twitch.quote:Op woensdag 9 februari 2022 02:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, daar zag net ook een filmpje van voorbij komen toen ik hem aan het zoeken was
Ow, je volgt ze ook echt op twitchquote:Op woensdag 9 februari 2022 02:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kreeg een melding om mee te kunnen kijken via twitch.
Jep maar ze zijn nu klaar met het oppoetsen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 03:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, je volgt ze ook echt op twitch
Is er al een release date bekend? Ik kwam alleen maar 'comming soon' tegenquote:Op woensdag 9 februari 2022 03:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep maar ze zijn nu klaar met het oppoetsen.
Het is je gegund fruitige vriend! Van Hartequote:
Goedemorgen HerRabbit.quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het is je gegund fruitige vriend! Van Harte![]()
Nee,heb jij lekker geslipen?quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 03:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ook weinig van over.
[ afbeelding ]
Heer PLY.quote:
Vanavond dan maar wat vroeger.quote:
Jazeker,met u dan?quote:
Klopt,als het rustig is ga ik ook struinen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 06:41 schreef PLY het volgende:
[..]
Wel hoor, af en toe ff kijken op fok. Beetje lezen en surfen ook wel leuk. Onderwerpen genoeg
Goedemorgenquote:
Meneer fruitquote:
Vaak wel leuke dingen, kwam nooit verder dan dtsquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,als het rustig is ga ik ook struinen.
Hoi hoiquote:
Kan slechter kan beter.quote:
Ook zijn gangetje wel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan slechter kan beter.
Hoe is het daar
Niet in het blauw?quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
Haske leuk en zeker niet duur.
[ afbeelding ]
Kan ik zo niet vinden.quote:
Pappa ToT.quote:
quote:
Goed ontbijtje voor Mini.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:38 schreef ToT het volgende:
[..]Gozerdt!
De kleine man zit hier aan een knakworstontbijtje!
Had echt geen zin in brood vandaag.
Hoestie daar?Kekke pattas heb je daar zeg!
En serieus 100% puur authentiek rubber?Wauw, het zijn bijna echte Crocs dan!
Alleen die verzendkosten....
Ik moest ook gelijk denken aan bepaalde handgemaakte speakers uit Amerika van ¤100.000 of zo: "De speakers voelen haast als ECHT RUBBER aan!" zei 1 van de makers in een promotiefilmpje!quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goed ontbijtje voor Mini.
Hier alles rustig.
Crocs was ook mijn eerste idee.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moest ook gelijk denken aan bepaalde handgemaakte speakers uit Amerika van ¤100.000 of zo: "De speakers voelen haast als ECHT RUBBER aan!" zei 1 van de makers in een promotiefilmpje!
"En de vorm van de speakers; ze hebben hoeken! Net als de Sierra Nevada bergen! waarop ze zijn geïnspireerd!"quote:
wel redelijk jaquote:
daily mailyquote:
tottertquote:
greysmilfquote:
Ik mag toch hopen dat dit iets heel anders is dan 'Family Time'quote:
Tsja die is inmiddels allang afgelopen. Dan had je er gister maar live bij moeten zijn!quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaninchen![]()
Ik wacht nog op de livestream
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit iets heel anders is dan 'Family Time'![]()
Uitermate teleurstellend weer ditquote:Op woensdag 9 februari 2022 07:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja die is inmiddels allang afgelopen. Dan had je er gister maar live bij moeten zijn!
Was best geil hoorquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uitermate teleurstellend weer dit
Deze manquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit iets heel anders is dan 'Family Time'![]()
Ongeboren koter slingeren = masturberenquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Family time = tv kijken met mevrouw ToT
Koterslingeren = Mini-ToT naar de speelzaal brengen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ongeboren koter slingeren = masturberen
Ahah!quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Family time = tv kijken met mevrouw ToT
Koterslingeren = Mini-ToT naar de speelzaal brengen.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah!![]()
Dus Family Time = Noiken met mevrouw ToT
Koterslingeren = MiNi-ToT naar zijn vriendinnetjes toe brengen
Dit is het voorlaatste plaatje van de random pics die ik op deze pagina te zien krijgquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:44 schreef ToT het volgende:
1 van de laatste plaatjes van die Random pics van vandaag op de Frontpage laat wel zien wat Mini-ToT daar dagelijks aan het doen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is het voorlaatste plaatje van de random pics die ik op deze pagina te zien krijg
Whut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zie ik niet eens er tussen staan!
Heb ik een family filter er op of zo?
Ik denk dat deze niet van vandaag is!![]()
Jij bedoelt echt van de FP of wat je onderaan het topic te zien krijgt?quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut?Die zie ik niet eens er tussen staan!
Heb ik een family filter er op of zo?
Ik denk dat deze niet van vandaag is!
Ja van vandaag dus, wat nu op de FP te zien is.quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bedoelt echt van de FP of wat je onderaan het topic te zien krijgt?
Onderaan de pagina op het forum zijn totaal random en veranderen als je de pagina refresht
quote:
Ahah, daar lag dus het misverstandquote:Op woensdag 9 februari 2022 08:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van vandaag dus, wat nu op de FP te zien is.
doe eens via vocaroo neuriën of zingen. Dan gaan wij radenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
ik heb nog steeds een nummer waarvan ik de artiest en titel niet weet
ik dacht eerst moby
maar die is het ook niet
hou van Moby btw
quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe eens via vocaroo neuriën of zingen. Dan gaan wij raden
maar niks weer naar mij sturenquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb hem nu naar Fo gestuurd
misschien weet zij het
en anders @:Suzi1 wel denk ik
s er net mee bezigquote:Op woensdag 9 februari 2022 09:53 schreef suzi1 het volgende:
stuur me eens. als moby het was had ik het vast geraden. maar helaas daar ken je dus blijkbaar alles zelf van
en hallo!!
je bent gewoon bang dat je man dan weer boos wordt dat we weer contact hebben hequote:
hipstermilf met je tiktokquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
je bent gewoon bang dat je man dan weer boos wordt dat we weer contact hebben he
quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:54 schreef suzi1 het volgende:
(ik zit even streams terug te kijken en heb toch niks te melden in cos dus;))
Dat dacht Marco B. ookquote:
heel mooi. ken hem nietquote:
ja heeft ook een Moby vibequote:Op woensdag 9 februari 2022 10:00 schreef suzi1 het volgende:
en ik hoor indd waarom jij denkt moby, vanwege die 'zang' eeehooweeehoo
smakelijkquote:Op woensdag 9 februari 2022 10:02 schreef suzi1 het volgende:
ga ik nu snel ontbijt halen voor de brodjes uitverkocht zijn
ze weten altijd precies waar ik voor kom, dus bakken er express meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |