Het is je gegundquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:55 schreef suzi1 het volgende:
nou mooi dat ik nog eens een nieuwe mag openen
Ik had een gek in mijn dm hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Hangt de rest nog in het vorige topique?
Dat is meestal bij een slot.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:04 schreef suzi1 het volgende:
nou in die andere is t stil sinds er een slot ophangt
ik rammel graag aan slotenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is meestal bij een slot.
Deze blijft de komende maand nog hangen.quote:
Jij bent ook van extreem uitersten.quote:
Ja best wel hèquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook van extreem uitersten.
ik ben 1 mysteriequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
blijven jullie dan nog wel een maand of wat hangen fosh en frantic? want ik ben hier nu nog maar zelden....
en ken jullie nog niet he
Dan moet je ook wat vaker langs komen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef suzi1 het volgende:
blijven jullie dan nog wel een maand of wat hangen fosh en frantic? want ik ben hier nu nog maar zelden....
en ken jullie nog niet he
🖤quote:
Jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
Hangt de rest nog in het vorige topique?
quote:
druk druk. met oa bb en slapen en 3xpw een leuke loge (nee niet de bv, maar bestie)quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je ook wat vaker langs komen.
Ik zit je ook maar wat te plagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
druk druk. met oa bb en slapen en 3xpw een leuke loge (nee niet de bv, maar bestie)
Oven staat aanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Zou ik nog pasteitjes met ragout maken? #honger
Ik kom eraan!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
Zou ik nog pasteitjes met ragout maken? #honger
Get a roomquote:
henloquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Een rijkelijk late goedenavond gewenst
Dat komt daarna als we het er weer af moeten trainenquote:
Ik wacht op 23.23quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
Top! Neem ik een six-pack bier meequote:
doe maar fles wijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Top! Neem ik een six-pack bier mee
WE hebben alleen nog rode wijn in huisquote:
Uit de tijd-bijbelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit welke bijbel is dit een psalm
Is prima.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WE hebben alleen nog rode wijn in huis
?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
uit welke bijbel is dit een psalm
True, maar niet alle bijbels hebben het over tijd, denk ik.....quote:
Ik zou het oprecht niet weten haha.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True, maar niet alle bijbels hebben het over tijd, denk ik.....
BOOSTER!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:20 schreef B00STER het volgende:
O jee, daar is ze, ssssst.quote:
Bekend terreinquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:30 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze was er al, maar je zag haar niet. Is een vampierending, don't worry.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Voor mij? zeker! Ik ken de 'ins en outs'.
Mwah...het gaat wel weerquote:
Ja, hoe is het daarmee?quote:
Beetje druk gehad met een hoop dingen.quote:
Ik ken het. Daarom ben ik zo laat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje druk gehad met een hoop dingen.
primaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WE hebben alleen nog rode wijn in huis
gelukkig zijn het dan geen rammelende eierstokken?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:29 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ja ik hoor wijn en dan gaan m'n alarmbellen af.
Nee zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gelukkig zijn het dan geen rammelende eierstokken?
Gelukkig nu weer wat rustiger.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ken het. Daarom ben ik zo laat.
Je moet ook ontspannen. Zeker 's avonds voor het slapen gaan. Alhoewel ik me soms afvraag of je dat doet, want jij bent vaak nog later wakker dan ik. En dat is impressive hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig nu weer wat rustiger.
Daar moet ik weer wat op gaan letten maar het is hier dan zo gezellig dat ik de tijd vergeet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet ook ontspannen. Zeker 's avonds voor het slapen gaan. Alhoewel ik me soms afvraag of je dat doet, want jij bent vaak nog later wakker dan ik. En dat is impressive haha
Ik heb ze niet allemaal gelezen, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht niet weten haha.
Ja hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet ik weer wat op gaan letten maar het is hier dan zo gezellig dat ik de tijd vergeet.
Hier zijn gezellige mensjes.quote:
Over het algemeen wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier zijn gezellige mensjes.
Ik ken dat probleem hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar moet ik weer wat op gaan letten maar het is hier dan zo gezellig dat ik de tijd vergeet.
Ik allemaal niet, dus geen recht van spreken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ze niet allemaal gelezen, dus ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ja maar als je dat volhoudt tot 04:00 is het nog steeds 12 uur hequote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:48 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb ook pas na 1600 uur gepost hier vandaag![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik kap er ook weer mee hier voor vandaagdag mensjes
![]()
Lukte toch prima met de cam op je telefoon?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:54 schreef B00STER het volgende:
Wil ik vanochtend mijn haar doen, heeft Foshi geen enkele spiegel in huis.
Jazeker, maar daar hadden we het nu toch niet over?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lukte toch prima met de cam op je telefoon?
Lol...dacht dat je het over je haar doen had...zat idd ook aardig door de war...en sorry nog voor die krassen op je rug hè?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jazeker, maar daar hadden we het nu toch niet over?
Geeft niet, maar na dat bijten heb ik het al de hele dag koud. Maak me er een beetje zorgen om....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol...dacht dat je het over je haar doen had...zat idd ook aardig door de war...en sorry nog voor die krassen op je rug hè?
Ik voel me anders prima na mn boosterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 23:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Geeft niet, maar na dat bijten heb ik het al de hele dag koud. Maak me er een beetje zorgen om....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |