Ik zou meteen afgeknapt zijn.quote:
Sowieso die douche met een raam naast de trapquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:43 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom zitten die douche momenten erin
Dat dacht ik ook. Een gewone markt, geen hippie elementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:08 schreef Nine. het volgende:
Wat is er precies zo "hippy" aan die markt dan? Want het ziet eruit als een dertien-in-één-dozijn markt
Wel goed Twitter voer trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een wijf zeg. Pardon my French.
Hij had nooit door de selectie moeten komen, goed opgemerkt door de experts welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:21 schreef lily het volgende:
Ik zag het al aan zijn gezicht, Arjan. Bij binnenkomst. De paniek was op zijn gezicht te lezen.
Ik denk dat dit experiment niet zo voor hem bestemd is.
Die experts zijn ook wel een grap hoor.. Van te voren heel erg bezig met zelfpijperij hoe goed de match is. Maar in het verdere verloop van het experiment heb je helemaal niks meer aan ze. Het is niet niks wat ze doen, en een beetje begeleiding zou veel schelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij had nooit door de selectie moeten komen, goed opgemerkt door de experts wel
Klopt, mis trouwens nu wel de matchpercentages. Dat was vorig seizoen echt een grap.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:25 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Die experts zijn ook wel een grap hoor.. Van te voren heel erg bezig met zelfpijperij hoe goed de match is. Maar in het verdere verloop van het experiment heb je helemaal niks meer aan ze. Het is niet niks wat ze doen, en een beetje begeleiding zou veel schelen.
Subtiele FTFYquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hij had nooit door de selectie moeten komen, goed opgemerkt door de 'experts' wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |