Sowieso die douche met een raam naast de trapquote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:43 schreef AgnesGru het volgende:
Waarom zitten die douche momenten erin
Dat dacht ik ook. Een gewone markt, geen hippie elementen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:08 schreef Nine. het volgende:
Wat is er precies zo "hippy" aan die markt dan? Want het ziet eruit als een dertien-in-één-dozijn markt
Wel goed Twitter voer trouwensquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wat een wijf zeg. Pardon my French.
Hij had nooit door de selectie moeten komen, goed opgemerkt door de experts welquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:21 schreef lily het volgende:
Ik zag het al aan zijn gezicht, Arjan. Bij binnenkomst. De paniek was op zijn gezicht te lezen.
Ik denk dat dit experiment niet zo voor hem bestemd is.
Die experts zijn ook wel een grap hoor.. Van te voren heel erg bezig met zelfpijperij hoe goed de match is. Maar in het verdere verloop van het experiment heb je helemaal niks meer aan ze. Het is niet niks wat ze doen, en een beetje begeleiding zou veel schelen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hij had nooit door de selectie moeten komen, goed opgemerkt door de experts wel
Klopt, mis trouwens nu wel de matchpercentages. Dat was vorig seizoen echt een grap.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:25 schreef Vuvuzelala het volgende:
[..]
Die experts zijn ook wel een grap hoor.. Van te voren heel erg bezig met zelfpijperij hoe goed de match is. Maar in het verdere verloop van het experiment heb je helemaal niks meer aan ze. Het is niet niks wat ze doen, en een beetje begeleiding zou veel schelen.
Subtiele FTFYquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:22 schreef AgnesGru het volgende:
Hij had nooit door de selectie moeten komen, goed opgemerkt door de 'experts' wel
Absoluut. Ik gun hem echt een leuke man. Hij krijgt vast wel reacties n.a.v. zijn deelnamequote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Wat een galant mens toont hij zichzelf in die reactie zeg.
De gunfactor heeft ie zeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:40 schreef SilverEyes het volgende:
Absoluut. Ik gun hem echt een leuke man. Hij krijgt vast wel reacties n.a.v. zijn deelname
Zeker! Die krijgt genoeg post.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:40 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Absoluut. Ik gun hem echt een leuke man. Hij krijgt vast wel reacties n.a.v. zijn deelname
Ontbijt jij altijd met hagelslag op je brood? Hihihihi Ik eet altijd gewoon wat fruit hihaho.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Astleigh en Rowan vinden het heerlijk in de vakantie vibes. Ben benieuwd hoe dat thuis in het gewone leven is.![]()
Hahaha hihihihi.
Heel gezond hoe hij erin staat ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
Sonny zit op een kinderlijke manier in het programma, op een positieve manier. Geen stress, echt puur plezier naar de grote dag toe, leuk om te zien.Alsof hij echt met nul twijfels wacht op die ene man.
Heb ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:48 schreef SilverEyes het volgende:
Ben ik de enige die de familie/vriendenkring van Dylan een beetje typisch vindt?
Waar had dit betrekking op?quote:
Jij hebt volgens mij een beetje een ongezonde obsessie voor oma Rietquote:
Vlak Astrid niet uit. Die staat giechelend op. Ik ben eruit dat ze net zo hinnikt als Fred Flinstone in de tekenfilms.quote:Op woensdag 16 februari 2022 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
Zonder echt te spoileren (ik kijk een week vooruit op VL) maar ik zou binnen een dag knettergek worden van Rowan en haar gehinnik na iedere zin. Alles, maar dan ook alles eindigt met dat nerveuze gehinnik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |