Omdat Nawel de vraag ervoor niet wou beantwoorden moest hij een extra vraag verzinnen.quote:[quote]
Op dinsdag 8 februari 2022 21:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar die laatste niet. Na afloop zei Tobias tegen Kristof dat die vraag niet voorbereid was.
Ik ben wel 1 of 2 keer wakker voor toilet maar slaap weer vlot inquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:42 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik haal ook wel 6 uur op temazepam en xanax. en daarna nog 2 uur op de bank
ik heb ze echt uitquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:43 schreef GayGuy het volgende:
[..]
De gesprekken hier zijn, btw leuker dan deze streams, al werken ze wel tegen slapeloosheid
Kramp toen hij eindelijk in het ijsbadje durfde te stappen, teleurgesteld dat het dus niet gelukt was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:39 schreef Tourniquet het volgende:
Waar gaat die teaser voor morgen over met Peter “waarom ik? waarom ik?”.
Is de schuld van Leroy die zonodig die pin moest pakken!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef Whuzz het volgende:
Godverdomme die streams man. 90% Nawel. wtf is deze
Thnx.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Kleine opsteker voor Vera:
Luister rond 2.30 min.
Ik zit nog wel te kijken, wie ben ik zou grappiger zijn als de text op de kaartjes voor ons ook leesbaar waren. Nu weet je de helft van de tijd niet waarom ze lachen om een vraagquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb ze echt uit
ze zoeken het maar uit bij BB met die 4![]()
![]()
en de COS is leuk![]()
ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ondertussen zitten ze de chips op te kanen
chips goed ideequote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
En ondertussen zitten ze de chips op te kanen
Bijna 10 uuquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
Hey beeld van de andere groep, deel staat in de voorraadkamer te koken.
hiiquote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja DTS is dicht dus ik ben maar hier gaan trollen, want hier komen @:paul, @:swj en @:flippiee niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |