HAD JE EEN PROBLEEM?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:16 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend willen ze ook dingen exclusief voor de tv uitzending houden. Als je dat niet begrijpt heb je een probleem!
Moa, het was wat overdreven. Aan de andere kant ook lullig dat hij in die quizz als enig die vraag kreeg. Een vraag die binnen het BB-spel natuurlijk erg gevoelig ligt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Had je dat gemist op de streams? Was een heel drama ja. Was ook echt niet oké hoe hij dat zo aggressief doordramde.
Ik heb dat allemaal gemist die avond. Toch regelmatig gekeken hahaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, het was wat overdreven. Aan de andere kant ook lullig dat hij in die quizz als enig die vraag kreeg. Een vraag die binnen het BB-spel natuurlijk erg gevoelig ligt.
vandaar dat hij even Nous voor het blok wilde zetten op een lullige manierquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, het was wat overdreven. Aan de andere kant ook lullig dat hij in die quizz als enig die vraag kreeg. Een vraag die binnen het BB-spel natuurlijk erg gevoelig ligt.
Tobias verzon 'm ook ter plekke, dus enigzins wel ja.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:21 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet alleen Nous he. Hij heeft het zo'n beetje aan iedereen gevraagd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar dat hij even Nous voor het blok wilde zetten op een lullige manier
want gedeelde smart is halve smart
hoe oud is die man 12???
ik vond zijn manierquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet alleen Nous he. Hij heeft het zo'n beetje aan iedereen gevraagd.
De manier waarop was wel weer op zijn "Leroy's". Maar Het zijn allemaal volwassen mensen. Om dan meteen te gaan zitten janken vond ik net zo goed alsof je een meisje van 12 bent.
Huh nee toch, die vragen (van de Juice ronde) stonden op briefjes die random werden getrokken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tobias verzon 'm ook ter plekke, dus enigzins wel ja.
het was op de manier die hij t vroeg, die was echt niet normaal hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Tobias verzon 'm ook ter plekke, dus enigzins wel ja.
Ja, maar die laatste niet. Na afloop zei Tobias tegen Kristof dat die vraag niet voorbereid was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh nee toch, die vragen (van de Juiceronde stonden op briefjes die random werden getrokken.
Nouchine kennende was dat ook een optie geweest. Dikke scheet in zijn gezicht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond zijn manier
agresssief
naar
mij had hij niet zo hoeven aanspreken die had de wind van voren gekregen
boks Snoesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
het was op de manier die hij t vroeg, die was echt niet normaal hoor
Is goed. Tot BB'29!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:28 schreef GayGuy het volgende:
Maak me maar wakker als de streams wat spannender zzzzx![]()
![]()
![]()
zeg even of we je morgen al wakker moeten maken of begin april?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:28 schreef GayGuy het volgende:
Maak me maar wakker als de streams wat spannender zzzzx![]()
![]()
![]()
ik ken er hier zo geenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:29 schreef suzi1 het volgende:
maar even, wij hebben toch niet alleen in brabant dat soort zwakzinnigen, dat heeft heel NL toch wel?!
ik heb er nml nogal wat gekend van dat soort. en ja dat liep dan niet af met een knuf.
* Whuzz woont in Brabantquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:29 schreef suzi1 het volgende:
maar even, wij hebben toch niet alleen in brabant dat soort zwakzinnigen, dat heeft heel NL toch wel?!
ik heb er nml nogal wat gekend van dat soort. en ja dat liep dan niet af met een knuf.
Hoe zuidelijker des temeer het er worden, maar ze zitten overal jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:29 schreef suzi1 het volgende:
Hoe zuidelijker hoe gekker, hoe noordelijker hoe saaier. It is known.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:31 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hoe zuidelijker des temeer het er worden, maar ze zitten overal ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |