en dan even later dat leroy heel laagdunkend er over praat met julioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
en op die smerige misselijke manier doordringend blijven kijken. en doorlepelen in zn kwark
ik snap dat iemand daar bang van wordt
nawels aandeel wordt totaal niet gebrachtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:03 schreef rinardo het volgende:
in de uitz aandringen van Leroy over met wie nouchine in de uitzending wil staan , komt echt heftig over, ze hebben er zo een dreunend muziekje achter
ondanks je enge hell-week avaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
en op die smerige misselijke manier doordringend blijven kijken. en doorlepelen in zn kwark
ik had hem echt een duw gegevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:07 schreef suzi1 het volgende:
Whut?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:09 schreef mario390 het volgende:
Big Brother ned
ST Geh Doch an der
Scheissen
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had hem echt een duw gegeven
oprotten uit mijn aura
tvquote:
dat is dus mijn probleemquote:
Alles in het voordeel van queen Nawelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:15 schreef ledn81 het volgende:
Uitzending ondertiteling
"Als Nawel wijs zou zijn"
moet zijn
"Als Nawel weg zou zijn"
De ondertiteling is zo slecht! Ik versta het zelfs en gaat zovaak mis op best cruciale momenten.
Vanzelfsprekend willen ze ook dingen exclusief voor de tv uitzending houden. Als je dat niet begrijpt heb je een probleem!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:38 schreef Li0nHeart het volgende:
17:35
De febo haat ons. We krijgen op 2 streams hetzelfde beeld, alleen van in het huis. Dus we zien Peter, Hanne, Nawel en/of Tobias. Gras zien groeien is leuker.
19:25
BB : Leroy immuun. Jackpot +5000 euro.
Shitshow.
heb je de streams aan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:16 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend willen ze ook dingen exclusief voor de tv uitzending houden. Als je dat niet begrijpt heb je een probleem!
was reclame en toen raakte ik afgeleidquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:17 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik daarstraks ook, maar je gin grey anatomy kijken
Had je dat gemist op de streams? Was een heel drama ja. Was ook echt niet oké hoe hij dat zo aggressief doordramde.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
Zo aanvallend zeg die leroy bij nouchine
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |