abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203553552
13:20
Het is weer tijd voor schommelen en badderen. Kristof maakt 50 salto's, en dus gaat Leroy erop en wil ook 50 salto's doen. Hij heeft er wel een pauze voor nodig.

In het bed gaan als eerste Julio en daarna Grace.

Het aantal salto's wordt nauwkeurig bijgehouden, van boven naar beneden : Kristof, Salar, Leroy, Nawel en Nouchine.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 64 warm water minuten verdiend en weer ongeveer 4 houtblokken. Peter ging als laatste, maar kreeg kramp.

[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:27:40 ]
pi_203554631
14:30
De bewoners worden naar de woonkamer geroepen.

BB: Bewoners, ik heb jullie gevraagd wie jullie het meest en het minst vertrouwen in het huis. Zie hier de uitslag.

Meest betrouwbaar:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minst betrouwbaar:
SPOILER
Kristof leek te schrikken van deze uitslag.

Kristof: Ja dat is het spel, iedereen zou dingen vinden die niet leuk in het spel zijn, ja mij boeit me niet hoor, voor mij maakt dat niet uit,
Vera: Ik had het ook niet verwacht? (dank Tuinfluitert)

[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:27:23 ]
pi_203556479
16:15
Peter mag gaan shoppen in de mini mall. Hij koopt voedsel, alles in blik. Hij heeft ook 1 blik gekocht waarin Peter zegt dat 3 immuniteitspinnen zitten. Hij gaat ze heel goed bij zich houden zegt hij. Hij mag niet vertellen van BB hoeveel het gekost heeft. Lees nu vooral even de laatste regel van dit stukje.
SPOILER
Even later laat hij de buit aan Kristof en Salar zien:
SPOILER
Peter : Ik had het gezegd tegen hem [BB], ik wil echt een joke uithalen.
Kristof : Dat is heel goed.
Salar moet hard lachen
Peter : Maar niks zeggen he

Het is dus op een practical joke van Peter, en een blikje waarin 3 wasmuntjes zitten. Kristof en Salar spelen mee en lachen zich helemaal kapot.

[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:26:30 ]
pi_203558586
19:30
Korte samenvatting samengesteld vanuit CoS wat er in de namiddag nog gebeurd is. De groene kamer gelooft volledig dat Peter 3 immuniteitspinnen heeft, dus is er overlegd op top niveau in de groene kamer hoe hier mee om te gaan. Slijmen met Peter is 1 van de opties.

Leroy is nog steeds zeer verbolgen over het steen-papier-schaar wat hij verloren heeft, omdat hij 2x te vroeg was, en de derde keer verloor. Alle 3 de keren koos hij steen. Hij blijft zeggen : 'Maar ik had 2x gewonnen'. Hij is zelfs naar de DBK gegaan om zijn beklag te doen.

Daarnaast hebben Nouchine en Leroy een discussie omdat Nouchine niet snapt dat Kristof het minst vertrouwt wordt : 'Ik vertrouw hem wel'. Hij blijft weer een hele tijd op haar inpraten. Zelfs de rest valt het op dat ze lang op de slaapkamer zijn.

Nouchine moet weer huilen, dit keer omdat ze bang is wat Kristof er van denkt.

22:00
In de slaapkamer een gesprekje tussen Vera en Kristof.
SPOILER
Kristof : Wie zou jou 3e stem zijn?
Vera : Ik ga Julio niet doen
Kristof : Ik ook niet.
Vera : Ik heb wel een naam in mijn hoofd, maar dat is een weggegooide stem.
Kristof : Begint met een N? Tobi ook.
Vera : Echt?
Kristof : Ze is zich echt aan het terugtrekken he
Vera : 1 op 1 is super gezellig
Kristof : Ze is precies een schoothondje geworden, en dat is gewoon spijtig.

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:26:09 ]
pi_203561707
22:10
Ook op de groene kamer vindt tactisch overleg plaats.

SPOILER
Julio : Hij heeft de 3 pinnen, en we zijn Hanne kwijt, want ze waren net op de bank met vingers en al aan het tellen wie wat waarop gaat nomineren.
Leroy : Oh verschrikkelijk, ik heb het gezegd. Hanne is het ergste. Ik heb je gewaarschuwd.
Nawel : Nee. ... wa wa wa .. wat heb ik gemist? Wie waren aan het tellen?
Julio : Hanne en Peter ... waarschijnlijk hoeveel nominaties er kunnen plaatsvinden en op wie.
Nawel : Oh my god..
Julio : Als het een heel normaal gesprek was, maar ze waren continu zo aan het smoezen en kijken van wie luistert er mee.
Nawel : Ze was binnengekomen en zegt, er hangt hier zo'n rare sfeer in het huis. Zomaar vanuit het niets kwam ze dat zeggen.
Leroy : Ik heb je gewaarschuwd, ik heb alles door hier, ik zweer het je. Ik heb het vorige week tegen Nouchine gezegd.
Julio : Ze zaten echt hoofd tegen hoofd met elkaar te smoezen.
Nawel : Maar ze heeft hem genomineerd een paar dagen geleden.
Julio : Ik hoop dat ze dat deze week weer doet, want dan hebben we er tenminste nog wat aan.
Nawel : En ze komt constant naar mij lopen, je bent mijne vriend, je bent mijn nummer 1, gij bent de enige die ik vertrouw.
Julio : Ik hoop dat dat zp is ,dan heb ik het verkeerd begrepen.
Nawel : Wat mij nu wel opviel, is dat ze zo binnen kwam lopen
Nouchine : Wacht even, zijn we niet te luid bezig?
Nawel : Nee nee, ik vind niks erg .. en vanuit het niets zei : "Wat hangt er hier een raaaare sfeer"
Nawel : En ik zei , ik vind van niet.
Julio : Ze was eerst met hem heel erg aan het smoezen, hij loopt weg, ze draait zich om en gaat heel erg met Tobias smoezen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:25:52 ]
pi_203561977
22:20
Leroy vertelt fluisterend over z'n berisping in de DBK.
SPOILER
Leroy : Ik moet toch m'n pik wassen.
Nawel : En hij gluurde?
Nouchine : Ik zei, hey niet peepen he.
Leroy : Ik zeg [in de DBK] what the fuck, zo ben ik niet. Ik ben zo niet.
Diepe zucht van Julio.
Nawel : Moest je?
Leroy : Zijn ze helemaal, alsjeblieft zeg.. Fuck off

En het beeld draait weg naar de tuin, daarna volgt een SL.

Op de andere kamer gaat Salar naar de WC, we horen hem zeggen : 'Moet je naar de DBK? Nu?'

SPOILER
22:55
Beide streams al een tijdje op SL.. we hebben geen idee wat er zich in de DBK of het huis afspeelt.

23:05
Leroy loopt weer rond, dus is weer uit de DBK. In een ander filmpje vlak voor het moment van 22:20 vertrekt Leroy het als eerste aan Nawel. Hij noemt de productie hierin een stelletje fucking mongolen en dat hij helemaal gek werd in de DBK.

23:30
Opnieuw topoverleg in Groen, omdat ze de situatie met de '3 pinnen' moeten blijven bespreken. Allevier zijn ze het er over eens dat er niet op Tobias en Grace gestemd gaat worden. Blijven er 5 mensen in Goud over.

Julio: Van die 5 gaan er dus 3 een pin hebben, dan blijven er 2 over, en daar ga ik op stemmen. Als we een 3e stem moeten noemen, dan doe ik Tobias. Die is toch safe.

[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:25:40 ]
pi_203565627
10:00
De speeltuin is weer geopend om warm water minuten en houtblokken te verdienen.

10:05
Kristof en Salar praten over Nouchine.

Kristof : 'Ze is echt een lieve meid, maar ze lijkt nu het schoothondje van Nawel, dat is echt super jammer. Ze komt er nooit meer eens bijzitten, beetje bij ons chillen op de slaapkamer.'
Salar : 'Maar dat kan veranderen na dit weekend he'
Kristof : 'Ja, maar stel dat ik 3 mensen moet nomineren, ja, dat is spijtig maat'
Salar : Ja, dat zei Tobi ook'
Kristof : 'Als je ziet hoe Hanne zich nu aan het ontplooien is, dat is een stijgende lijn.. bij Nouch gaat dat ...'

10:15
Op de slaapkamer geeft Salar een peptalk aan Nouchine.

Hij zegt dat ze het leukste meisje in huis is, maar dat ze zich niet moet terugtrekken.
Salar : 'Niemand wil op je stemmen, maar als je je zo terugtrekt als de laatste dagen, gaan mensen toch nadenken. Ze zien dat je neerwaarts gaat, nu kun je dat nog veranderen!'
Nouchine : 'Nou, dan stemmen ze me maar op mij'
Salar : 'Nee, dat wil ik niet, maar ze missen de Nouchine van in het begin'

Hij probeert haar te coachen om af en toe weg te lopen bij Leroy of aan te geven dat ze niet wil praten als ze daar geen zin in heeft. Salar zegt dat het niet goed voor haar is die eindeloze gesprekken : 'Je bent niet zijn mama he'

Nouchine : 'Het is gewoon kut dat je soms niet op 1 lijn zit met bepaalde dingen, daar ging het gister over, en dat ik me daarom wat schuldig en slecht voelde. En toen hebben ze allemaal tegen mij gezegd, Nouchine, dat is ok, gij moogt van andere mensen houden. Het is niet dat wij niet van jou houden'
Salar : 'Ja, maar dan komt hij waarschijnlijk over een uur weer een preek geven. Je moet af en toe zeggen, ik heb hier geen zin in. Moet je zelf weten he, je zit in een hele goede positie, verpest dat niet he. En je zal waarschijnlijk zijn van "Salar, Salar" [zeurderig]'
Nouchine : 'Nee, echt niet'
Salar : 'Iedereen komt naar mij toe he'
Nouchine : 'Waarom komen ze dan niet naar mij?'
Salar : 'Kristof komt toch ook af en toe naar je toe, maar ze weten, jij en ik hebben een hele goede band en misschien zal ik jou kunnen wakker maken.'
Nouchine : 'Maar ja, ik moet gewoon lief zijn voor iedereen.'
Salar : 'Ja, maar denk aan je zelf, en probeer een beetje in de groep te zijn, komt alles goed. Hij is gewoon een beetje ... als hij genomineerd is, ben jij dat niet. Denk aan jezelf! Als jij genomineerd bent, en je bent weg, zal hij niet meer omkijken.'

10:45
BB vertelt de bewoners dat ze 40 warm water minuten hebben verdiend en 6 houtblokken.
De bewoners roepen dat het niet klopt, dat ze met z'n 4-en in bad zijn geweest, en dus 8 houtblokken willen.

BB : Bewoners, ik maakte een rekenfout, dat komt door als die sangria die hier voor me staat, het zijn 8 houtblokken.

[ Bericht 41% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:47:30 ]
pi_203568900
13:10
BB : Zoals jullie in de levenslijn op jullie hand hebben kunnen lezen, is het tijd voor een spel. Kleed je warm aan, en verlaat dan de slaapkamer.

14:15
Er was een spel om geld voor de pot te verdienen. Maar ook een pin. Leroy heeft de pin gepakt, dus heeft immuniteit. Tegelijk heeft Peter z'n grap vertelt, en nu is iedereen boos. Leroy is laaiend omdat hij het een stomme grap vindt, LAAIEND.

Er is ook nog 5000 euro verdiend.

14:45
De groep is in 2en gedeeld, het is niet helemaal duidelijk hoe en waarom. In het huis verblijven Peter, Tobias, Hanne en Nawel. Ze mogen niet in de slaapkamers.

In de Gameroom zit de rest, ze hadden een kleine hoeveelheid tijd om spullen te verzamelen en moeten daar een middag en een nacht verblijven. Ze hebben zich warm moeten aankleden.

15:15
Het is een ingewikkelde situatie in het huis, ook omdat er maar 1 stream is. Hieronder de samenvatting van Tourniquet:

- Het huis is opgesplitst en beide slaapkamers mogen niet worden gebruikt.
- 1 groep van 7 (groep "Gameroom", Vera, Grace, Nouchine, Kristof, Julio, Leroy, Salar) heeft alleen de gameroom en de voorraadkamer ter beschikking.
- de anderen 4 (groep "Woonkamer", Tobias, Peter, Nawel, Hanne) hebben de rest van het huis + tuin.
- Er liggen in de woonkamer (gameroom hebben we nog niet gezien) slaapzakken en er staan thermosflessen en een pot marshmallows.
- Groep woonkamer heeft de voorraadkamer mogen voorzien van een deel van de weekly basics.
- Er is een spel gespeeld waarbij Leroy een immuniteitspin heeft gepakt ten koste van ¤ 5000 voor de pot. Kristof heeft zich in de ogen van een deel van de groep dominant gedragen en heeft woorden gehad met Nawel en Leroy.
- De grap van Peter met de wasmuntjes is nu bij iedereen bekend en is slecht gevallen vooral bij Leroy.

[ Bericht 39% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 15:18:15 ]
pi_203571381
Er was 10000 te verdienen. Ze mochten op volgorde van betrouwbaarheid kiezen voor een immuniteitspin. Hoe verder in het spel, hoe goedkoper de pin. Leroy was de cut of. Iedereen die na hem had kunnen kiezen zit vast in de gameroom.

Leroy stopte het spel bij 5000 euro terwijl ze tot 10.000 konden gaan. Kristof probeerde zeer dwingend iedereen voor de pot te laten gaan en is helemaal kwaad geworden. Kristof heeft wel z’n excuses voor z’n woorden aangeboden overigens.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203571888
17.00 u. De tijd schrijdt voort. We krijgen de game room niet te zien

[ Bericht 100% gewijzigd door Hunter op 08-02-2022 16:59:39 ]
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_203572420
17:35
De febo haat ons. We krijgen op 2 streams hetzelfde beeld, alleen van in het huis. Dus we zien Peter, Hanne, Nawel en/of Tobias. Gras zien groeien is leuker.

19:25
BB : Leroy immuun. Jackpot +5000 euro.
Shitshow.

[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 19:27:34 ]
  dinsdag 8 februari 2022 @ 21:16:23 #262
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203575516
Nawel: Heeft u een hogere functie op uw werk?
Peter: Nee, hoor, ik doe niet aan functies, want je hebt toch altijd mensen boven u, ik word overal ingezet, ik heb ook op de afdeling dames en herenkleding gewerkt.
Nawel: Lijkt me leuk om op een herenafdeling te werken.
Peter: Ik werk nu op de schoenenafdeling. Er was een klant schoenen aan het passen, 12 paar verschillende schoenen, ben meerdere keren heen en weer gelopen van de afdeling naar het magazijn, dat is nog een heel eind lopen, kwam ik net van het magazijn toen zei ze: gaat u deze schoen voor me halen, maat 38 en daarna, ik wil een maat groter en maar met haar vingers knippen, dik een half uur mee bezig geweest.
Nawel: Ik ga dat niet accepteren, mijn baas zou niet blij met me zijn, ik zou de eerste dag al ontslagen worden.
Peter: Kom ik met een doos schoenen maat 39 aangelopen, was de klant er niet meer, dus ik sta met de doos schoenen om me heen te kijken, was ze even naar een andere afdeling. Ik laat haar de schoenen passen en uiteindelijk zegt ze: ik heb eigenlijk geen schoenen nodig.
Nawel: Wat!
Peter: Ik zei tegen mijn collega: ik ga haar met de schoenendoos slaan.
pi_203576682
22:30
De boring bunch van bevrijdde bewoners speelt 'Wie-ben-ik'.
pi_203578708
8:30
De 7 worden losgelaten uit de gameroom. Leroy loopt direct naar Nawel om op hoge toon te vertellen dat de pinnen van Peter eigenlijk wasmunten zijn.

In de woonkamer gelijk discussie omdat Leroy en Julio het een 'kutgrap' vinden van Peter. Iedereen biedt uiteindelijk een soort van excuses aan.

Julio : 'Waarom weet ik het niet... Waarom is het mij niet verteld? Ik dacht dat ik het leuk had met iedereen'.

[ Bericht 29% gewijzigd door Li0nHeart op 09-02-2022 09:02:10 ]
pi_203593733
Goedemorgen, ik heb de cos (commentaar op streams) van vannacht terug gelezen, er is niets gebeurd, alleen het bed van Nouchine blijkt leeg te zijn, dus de vraag is, waar heeft die geslapen?

Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_203593748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:49 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik heb de cos (commentaar op streams) van vannacht terug gelezen, er is niets gebeurd, alleen het bed van Nouchine blijkt leeg te zijn, dus de vraag is, waar heeft die geslapen?
Bij Grace in bed.
pi_203594383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 februari 2022 07:51 schreef sylviae het volgende:

[..]
Bij Grace in bed.
klopt, gevonden, foto @Ireth

pi_203595741
10u30

Er gaat een spel beginnen. Big brother zegt dat iedereen naar de tuin moet behalve 1 persoon. Hanne moet het spel alleen en in de Gameroom spelen.
pi_203595764
De bewoners in de tuin moeten even wachten op de veranda van big brother.
pi_203596471
Hanne moest in een slijm bad balletjes van de bodem halen, het is gelukt 2000 euro voor de pot.
het was de kijkerskeuze vraag

pi_203608339
7:55
Grace is vroeg wakker, voor de rest van de bewoners, en gaat eruit om de rest te pranken. Ze zet kastdeurtjes open, steekt kaarsen aan, stapelt stoelen op en laat boodschappen achter.

SPOILER
Grace probeert Tobias te laten schrikken, en waar dat bij Peter eerder wel lukte, is Tobias weinig onder de indruk.
SPOILER
Grace vertelt dat ze eigenlijk iedereen in het donker wilde laten schrikken, maar BB verpestte het door het licht aan te doen.

8:20
Iedereen is wakker en uit bed, behalve Nawel, die nog steeds in haar bed ligt. Dit is normaal gedrag van Nawel. Even later aan de ontbijttafel valt ook de lege plek tussen Grace en Leroy, die een waarschuwing van BB heeft gehad voor grensoverschrijdend gedrag, op.

SPOILER

[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 06:58:52 ]
pi_203609386
9:15
SPOILER
Tobias, Salar en Kristof hebben buiten game-talk. Kristof probeert te beredeneren hoe ze een blok kunnen vormen.
Ze merken dat Peter meer richting Groen trekt. Tobias geeft aan dat zolang Nawel in het spel zit, Grace nooit volledig naar de Gouden kamer trekt. Tobias zegt ook dat hij nu 1x verteld heeft op wie hij gaat stemmen, maar dat hij daar geen gewoonte van gaat maken, omdat hij z'n eigen spel speelt. Ze maken zich er wel zorgen over dat Peter nu zoveel tijd met Nawel besteedt.

Ze vragen aan Salar om te proberen Nouchine naar hun kant te halen. Salar zegt dat hij dat al voorzichtig probeert.

Tobias : Volgens mij kan iedereen binnen en buiten het huis zien dat de gouden kamer ontzettend verdeeld is.

Salar zegt dat de hele dynamiek in het huis naar de klote gaat met Nawel.
Salar : Stel je voor dat ik en Kristof volgende week naar huis gaan.

Kristof en Salar denken dat het spel vanaf nu hard wordt. Tobias zegt : Ik denk nog 1 of 2 weken hard, en daarna wordt het relaxed.'

9:20
Tegelijkertijd geeft Nawel, liggend in bed, audientie aan Leroy en Peter, en hebben zij ook game-talk.
SPOILER
Nawel : Ik ga doen wat voor mij fijn voelt vandaag, ik ga m'n eigen dag bepalen vandaag. Iets later ontbijten...

Nawel : Het bord ziet er zo uit door de losse flodder stemmen, die hebben gewoon in de lucht gestemd.
Leroy : Je voelt je constant genaaid hier. We hebben een hartstikke leuke groep, maar er zitten een aantal bij die eruit moeten.
Peter : We zitten soms aan tafel, en dan denk ik, we zijn toch geen kinderen of wat.
Nawel : We ervaren exact hetzelfde
Leroy : Ja, wij zien precies hetzelfde. Ik kan hier vanaf het begin ook al niet mezelf ontplooien. Constant houd mij iets tegen, want ik irriteer me aan iets.
Peter : Door een aantal personen die kinderachtig doet
Nawel : Wij zijn zoveel meer. Ik ben zoveel meer dan wat ik nu ben. Ik zie dat ook bij jullie.
Leroy : Ik heb tegen Nawel gezegd, het kan niet zo zijn dat je in het dagelijkse leven ook zo bent.
SPOILER
Het gesprek gaat voort en Leroy laat een briefje zien, met de woorden : 'Van toen ik de pen nog had'. Onduidelijk wat erop staat.
Nawel : 'Die getallen'
Peter : 'Jaja'
SPOILER
Peter : Sommigen hebben me echt ontgoocheld.
Nawel : Als Salar niet vertrekt wordt het moeilijk voor jullie.

[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 06:59:32 ]
pi_203609905
9:25
Nog steeds Peter, Leroy en Nawel op de slaapkamer.

Peter : Ik kan die Vera niet eens meer aankijken. Gister met dat water, dan geeft ze me zo'n blik he.
Peter maakt hierop Vera belachelijk, onder luid lachen van Nawel:
SPOILER
Leroy zegt tegen Nawel, die nog niet uit bed is geweest vandaag : 'Die doet hier helemaal niks. Helemaal niks. Die gaat vanmorgen ook weer zitten.'
Nawel : Nu ga ik ook m'n zegje doen, gister zei ze ik ga maar wat doen, ik sta onderin de ranking
Peter : Die denkt dat als ze een borstel vastpakt ze bovenin de ranking komt.
Nawel : Het is zo vals, echt vals.
Leroy : Vanochtend ging ze zitten en zegt, oh, er is alleen bruin brood.
Nawel : Awel, sta op, heft uw luie kont op en maak wit brood dan.
SPOILER
Peter : Maar die moet bediend worden he.

Leroy : Nu zitten ze er ook weer met z'n 3en te praten : Hanne, Vera, Nouchine.
Leroy : Ik heb Hanne niet zo hoog zitten, die vertrouw ik niet. Die is deze kleur [wijst op zwart]

Peter verdedigt Hanne, en zegt dat ze nu haar eigen ding gaat doen.
[..]
Leroy : Weet je wat het is Peter, ik ben concurrentie van Kristof, van Salar en van Tobias. En ik was concurrentie van Dimitri.
Nawel : Jij hebt nooit een eerlijke kans gekregen he.
Leroy : De eerste week dat ik hier binnenkwam, verlies ik m'n pin, m'n koffer en sta ik ook nog eens zaterdag op het bord. In 6 dagen ooit. Nu ben ik al 3 weken vrijgesteld, dat frustreert ze. Waarom gaat hij steeds verder. Ze krijgen geen grip op me, omdat ik de dans steeds ontspring.
Peter : De losse flodders gaan eruit.
Nawel : Natuurlijk, maar die begrijpen dat niet he
Peter : We mogen niet nog iemand verliezen.
Nawel : Nee, dat mag niet, dan kijk ik nooit meer naar Big Brother. Dan is het voor mij gedaan .. zo valse... dan geloof ik niet meer in goedheid. Als dat gebeurt, ik eet m'n schoen op.
[..]
Leroy : Ze willen de hele dag leuk gevonden worden inderdaad, maar oh wee als je een keer een mening terug hebt. Kristof wordt boos, Tobias wordt boos, Grace wordt boos.
Nawel : Ik heb Grace altijd verteld hoe ik me voel hier in het huis.
Peter : Oppassen he
Nawel : We zijn vriendinnen, maar we zien niet hetzelfde over de mensen die ze leuk vindt. Maar ik weet wel dat ze niet op mij gaat stemmen. Ze zei tegen me : 'Ik speel dom, maar ik ben heel slim'
Leroy : Maskertjes.
Nawel : Maar ze denkt dat ze met die mensen naar de finale gaat.
Peter : Nee nee nee nee nee. No way.
Leroy : Ik haat het als mensen dat zeggen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 07:00:00 ]
pi_203610780
9:45
Kristof vertelt aan Grace waarom hij op Peter heeft gestemd. Omdat Peter een spel speelt in het spel (met de 3 pinnen). Daarom vindt Kristof hem niet helemaal betrouwbaar.
SPOILER
Grace vertelt dat ze gister hoorde dat Peter heeft gezegd dat hij zich heeft mee laten slepen door de jongens om op Nawel te stemmen.

Tobias komt binnen en lijkt wat geirriteerd. Hij vraagt of ze klaar zijn, want hij zoekt even een ruimte om te relaxen, maar hij gaat wel naar de woonkamer zegt hij.

Als het gesprek klaar is loopt Grace naar de keuken waar Tobias is.
Tobias : Ik kom binnen en de sfeer is awkward en gespannen. Het is ook mijn kamer he.
Grace : Je kon gewoon blijven he
Tobias : Nee, kijk even naar de sfeer die er hangt. Heb ik echt geen zin in. We zijn allemaal volwassen mensen. Laat het los.
Grace : Dat doet toch iedereen Tobias?
Tobias : Ik begrijp het niet.. ik ben nieuw hier.
Grace : Je bent niet nieuw hier.
Tobias : Sorry, sorry.
Grace : Ik moest gewoon even iets met hem bespreken.
Tobias : Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen he.
Grace : Maar ik vind het kut dat je je zo voelt.
Tobias : Niemand kan dat voor me oplossen. Als ik me eigen kamer binnenkom en de sfeer is zo, dan denk ik, flikker lekker op, het is zo fucking awkward.
Tobias : Je bent met een spel bezig. Alle deuren zijn dicht, iedereen heeft z'n groepje gevonden. Prima, maar ik doe er niet aan mee.

Tobias zit niet lekker in z'n vel. Als Salar erbij komt, moppert hij op Nawel, dat ze tot 10.00 uur in d'r nest ligt en er dan pas uit komt, en het koud heeft : 'Kinderachtig gezeik, flikker op.'
Over Kristof, meneer de leraar, de professor die alles weet, dat hij niet ziet dat Tobias op hem zit te wachten om de sauna in te gaan. Hij vindt hem vaak blind, terwijl hij denkt alles door te hebben.

Tobias : Ik heb er een hekel aan als iemand me gaat behandelen als z'n jongere broertje, dan gaat m'n bloed stollen. Maar dat is over een kwartiertje wel weer over.'

Tobias: Ik ben een soort Zwitserland met twee lekke banden, die door het huis heen banjert in een fucking Alladin outfit.

SPOILER

[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 07:00:16 ]
pi_203611285
10:55
Hanne luistert bij de deur van de gameroom en komt ineens tot het besef dat Vera in de Gameroom is.
SPOILER
(credits : Ebinas)
Hanne rent naar de woonkamer en vertelt het de rest : 'Ik hoorde muziek en Vera die zei : Oh my God'

[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 07:00:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')