SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 64 warm water minuten verdiend en weer ongeveer 4 houtblokken. Peter ging als laatste, maar kreeg kramp.
[ Bericht 17% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:27:40 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minst betrouwbaar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kristof leek te schrikken van deze uitslag.
Kristof: Ja dat is het spel, iedereen zou dingen vinden die niet leuk in het spel zijn, ja mij boeit me niet hoor, voor mij maakt dat niet uit,
Vera: Ik had het ook niet verwacht? (dank Tuinfluitert)
[ Bericht 16% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:27:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even later laat hij de buit aan Kristof en Salar zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter : Ik had het gezegd tegen hem [BB], ik wil echt een joke uithalen.
Kristof : Dat is heel goed.
Salar moet hard lachen
Peter : Maar niks zeggen he
Het is dus op een practical joke van Peter, en een blikje waarin 3 wasmuntjes zitten. Kristof en Salar spelen mee en lachen zich helemaal kapot.
[ Bericht 30% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:26:30 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kristof : Wie zou jou 3e stem zijn?
Vera : Ik ga Julio niet doen
Kristof : Ik ook niet.
Vera : Ik heb wel een naam in mijn hoofd, maar dat is een weggegooide stem.
Kristof : Begint met een N? Tobi ook.
Vera : Echt?
Kristof : Ze is zich echt aan het terugtrekken he
Vera : 1 op 1 is super gezellig
Kristof : Ze is precies een schoothondje geworden, en dat is gewoon spijtig.
[ Bericht 9% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:26:09 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Julio : Hij heeft de 3 pinnen, en we zijn Hanne kwijt, want ze waren net op de bank met vingers en al aan het tellen wie wat waarop gaat nomineren.
Leroy : Oh verschrikkelijk, ik heb het gezegd. Hanne is het ergste. Ik heb je gewaarschuwd.
Nawel : Nee. ... wa wa wa .. wat heb ik gemist? Wie waren aan het tellen?
Julio : Hanne en Peter ... waarschijnlijk hoeveel nominaties er kunnen plaatsvinden en op wie.
Nawel : Oh my god..
Julio : Als het een heel normaal gesprek was, maar ze waren continu zo aan het smoezen en kijken van wie luistert er mee.
Nawel : Ze was binnengekomen en zegt, er hangt hier zo'n rare sfeer in het huis. Zomaar vanuit het niets kwam ze dat zeggen.
Leroy : Ik heb je gewaarschuwd, ik heb alles door hier, ik zweer het je. Ik heb het vorige week tegen Nouchine gezegd.
Julio : Ze zaten echt hoofd tegen hoofd met elkaar te smoezen.
Nawel : Maar ze heeft hem genomineerd een paar dagen geleden.
Julio : Ik hoop dat ze dat deze week weer doet, want dan hebben we er tenminste nog wat aan.
Nawel : En ze komt constant naar mij lopen, je bent mijne vriend, je bent mijn nummer 1, gij bent de enige die ik vertrouw.
Julio : Ik hoop dat dat zp is ,dan heb ik het verkeerd begrepen.
Nawel : Wat mij nu wel opviel, is dat ze zo binnen kwam lopen
Nouchine : Wacht even, zijn we niet te luid bezig?
Nawel : Nee nee, ik vind niks erg .. en vanuit het niets zei : "Wat hangt er hier een raaaare sfeer"
Nawel : En ik zei , ik vind van niet.
Julio : Ze was eerst met hem heel erg aan het smoezen, hij loopt weg, ze draait zich om en gaat heel erg met Tobias smoezen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:25:52 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leroy : Ik moet toch m'n pik wassen.
Nawel : En hij gluurde?
Nouchine : Ik zei, hey niet peepen he.
Leroy : Ik zeg [in de DBK] what the fuck, zo ben ik niet. Ik ben zo niet.
Diepe zucht van Julio.
Nawel : Moest je?
Leroy : Zijn ze helemaal, alsjeblieft zeg.. Fuck off
En het beeld draait weg naar de tuin, daarna volgt een SL.
Op de andere kamer gaat Salar naar de WC, we horen hem zeggen : 'Moet je naar de DBK? Nu?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.22:55
Beide streams al een tijdje op SL.. we hebben geen idee wat er zich in de DBK of het huis afspeelt.
23:05
Leroy loopt weer rond, dus is weer uit de DBK. In een ander filmpje vlak voor het moment van 22:20 vertrekt Leroy het als eerste aan Nawel. Hij noemt de productie hierin een stelletje fucking mongolen en dat hij helemaal gek werd in de DBK.
23:30
Opnieuw topoverleg in Groen, omdat ze de situatie met de '3 pinnen' moeten blijven bespreken. Allevier zijn ze het er over eens dat er niet op Tobias en Grace gestemd gaat worden. Blijven er 5 mensen in Goud over.
Julio: Van die 5 gaan er dus 3 een pin hebben, dan blijven er 2 over, en daar ga ik op stemmen. Als we een 3e stem moeten noemen, dan doe ik Tobias. Die is toch safe.
[ Bericht 18% gewijzigd door Li0nHeart op 08-02-2022 10:25:40 ]
Bij Grace in bed.quote:Op donderdag 10 februari 2022 07:49 schreef rinardo het volgende:
Goedemorgen, ik heb de cos (commentaar op streams) van vannacht terug gelezen, er is niets gebeurd, alleen het bed van Nouchine blijkt leeg te zijn, dus de vraag is, waar heeft die geslapen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grace probeert Tobias te laten schrikken, en waar dat bij Peter eerder wel lukte, is Tobias weinig onder de indruk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grace vertelt dat ze eigenlijk iedereen in het donker wilde laten schrikken, maar BB verpestte het door het licht aan te doen.
8:20
Iedereen is wakker en uit bed, behalve Nawel, die nog steeds in haar bed ligt. Dit is normaal gedrag van Nawel. Even later aan de ontbijttafel valt ook de lege plek tussen Grace en Leroy, die een waarschuwing van BB heeft gehad voor grensoverschrijdend gedrag, op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 06:58:52 ]![]()
9:15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tobias, Salar en Kristof hebben buiten game-talk. Kristof probeert te beredeneren hoe ze een blok kunnen vormen.
Ze merken dat Peter meer richting Groen trekt. Tobias geeft aan dat zolang Nawel in het spel zit, Grace nooit volledig naar de Gouden kamer trekt. Tobias zegt ook dat hij nu 1x verteld heeft op wie hij gaat stemmen, maar dat hij daar geen gewoonte van gaat maken, omdat hij z'n eigen spel speelt. Ze maken zich er wel zorgen over dat Peter nu zoveel tijd met Nawel besteedt.
Ze vragen aan Salar om te proberen Nouchine naar hun kant te halen. Salar zegt dat hij dat al voorzichtig probeert.
Tobias : Volgens mij kan iedereen binnen en buiten het huis zien dat de gouden kamer ontzettend verdeeld is.
Salar zegt dat de hele dynamiek in het huis naar de klote gaat met Nawel.
Salar : Stel je voor dat ik en Kristof volgende week naar huis gaan.
Kristof en Salar denken dat het spel vanaf nu hard wordt. Tobias zegt : Ik denk nog 1 of 2 weken hard, en daarna wordt het relaxed.'
9:20
Tegelijkertijd geeft Nawel, liggend in bed, audientie aan Leroy en Peter, en hebben zij ook game-talk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nawel : Ik ga doen wat voor mij fijn voelt vandaag, ik ga m'n eigen dag bepalen vandaag. Iets later ontbijten...
Nawel : Het bord ziet er zo uit door de losse flodder stemmen, die hebben gewoon in de lucht gestemd.
Leroy : Je voelt je constant genaaid hier. We hebben een hartstikke leuke groep, maar er zitten een aantal bij die eruit moeten.
Peter : We zitten soms aan tafel, en dan denk ik, we zijn toch geen kinderen of wat.
Nawel : We ervaren exact hetzelfde
Leroy : Ja, wij zien precies hetzelfde. Ik kan hier vanaf het begin ook al niet mezelf ontplooien. Constant houd mij iets tegen, want ik irriteer me aan iets.
Peter : Door een aantal personen die kinderachtig doet
Nawel : Wij zijn zoveel meer. Ik ben zoveel meer dan wat ik nu ben. Ik zie dat ook bij jullie.
Leroy : Ik heb tegen Nawel gezegd, het kan niet zo zijn dat je in het dagelijkse leven ook zo bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gesprek gaat voort en Leroy laat een briefje zien, met de woorden : 'Van toen ik de pen nog had'. Onduidelijk wat erop staat.
Nawel : 'Die getallen'
Peter : 'Jaja'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter : Sommigen hebben me echt ontgoocheld.
Nawel : Als Salar niet vertrekt wordt het moeilijk voor jullie.
[ Bericht 8% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 06:59:32 ]![]()
9:25
Nog steeds Peter, Leroy en Nawel op de slaapkamer.
Peter : Ik kan die Vera niet eens meer aankijken. Gister met dat water, dan geeft ze me zo'n blik he.
Peter maakt hierop Vera belachelijk, onder luid lachen van Nawel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leroy zegt tegen Nawel, die nog niet uit bed is geweest vandaag : 'Die doet hier helemaal niks. Helemaal niks. Die gaat vanmorgen ook weer zitten.'
Nawel : Nu ga ik ook m'n zegje doen, gister zei ze ik ga maar wat doen, ik sta onderin de ranking
Peter : Die denkt dat als ze een borstel vastpakt ze bovenin de ranking komt.
Nawel : Het is zo vals, echt vals.
Leroy : Vanochtend ging ze zitten en zegt, oh, er is alleen bruin brood.
Nawel : Awel, sta op, heft uw luie kont op en maak wit brood dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter : Maar die moet bediend worden he.
Leroy : Nu zitten ze er ook weer met z'n 3en te praten : Hanne, Vera, Nouchine.
Leroy : Ik heb Hanne niet zo hoog zitten, die vertrouw ik niet. Die is deze kleur [wijst op zwart]
Peter verdedigt Hanne, en zegt dat ze nu haar eigen ding gaat doen.
[..]
Leroy : Weet je wat het is Peter, ik ben concurrentie van Kristof, van Salar en van Tobias. En ik was concurrentie van Dimitri.
Nawel : Jij hebt nooit een eerlijke kans gekregen he.
Leroy : De eerste week dat ik hier binnenkwam, verlies ik m'n pin, m'n koffer en sta ik ook nog eens zaterdag op het bord. In 6 dagen ooit. Nu ben ik al 3 weken vrijgesteld, dat frustreert ze. Waarom gaat hij steeds verder. Ze krijgen geen grip op me, omdat ik de dans steeds ontspring.
Peter : De losse flodders gaan eruit.
Nawel : Natuurlijk, maar die begrijpen dat niet he
Peter : We mogen niet nog iemand verliezen.
Nawel : Nee, dat mag niet, dan kijk ik nooit meer naar Big Brother. Dan is het voor mij gedaan .. zo valse... dan geloof ik niet meer in goedheid. Als dat gebeurt, ik eet m'n schoen op.
[..]
Leroy : Ze willen de hele dag leuk gevonden worden inderdaad, maar oh wee als je een keer een mening terug hebt. Kristof wordt boos, Tobias wordt boos, Grace wordt boos.
Nawel : Ik heb Grace altijd verteld hoe ik me voel hier in het huis.
Peter : Oppassen he
Nawel : We zijn vriendinnen, maar we zien niet hetzelfde over de mensen die ze leuk vindt. Maar ik weet wel dat ze niet op mij gaat stemmen. Ze zei tegen me : 'Ik speel dom, maar ik ben heel slim'
Leroy : Maskertjes.
Nawel : Maar ze denkt dat ze met die mensen naar de finale gaat.
Peter : Nee nee nee nee nee. No way.
Leroy : Ik haat het als mensen dat zeggen.
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 07:00:00 ]![]()
9:45
Kristof vertelt aan Grace waarom hij op Peter heeft gestemd. Omdat Peter een spel speelt in het spel (met de 3 pinnen). Daarom vindt Kristof hem niet helemaal betrouwbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grace vertelt dat ze gister hoorde dat Peter heeft gezegd dat hij zich heeft mee laten slepen door de jongens om op Nawel te stemmen.
Tobias komt binnen en lijkt wat geirriteerd. Hij vraagt of ze klaar zijn, want hij zoekt even een ruimte om te relaxen, maar hij gaat wel naar de woonkamer zegt hij.
Als het gesprek klaar is loopt Grace naar de keuken waar Tobias is.
Tobias : Ik kom binnen en de sfeer is awkward en gespannen. Het is ook mijn kamer he.
Grace : Je kon gewoon blijven he
Tobias : Nee, kijk even naar de sfeer die er hangt. Heb ik echt geen zin in. We zijn allemaal volwassen mensen. Laat het los.
Grace : Dat doet toch iedereen Tobias?
Tobias : Ik begrijp het niet.. ik ben nieuw hier.
Grace : Je bent niet nieuw hier.
Tobias : Sorry, sorry.
Grace : Ik moest gewoon even iets met hem bespreken.
Tobias : Je hoeft aan mij geen verantwoording af te leggen he.
Grace : Maar ik vind het kut dat je je zo voelt.
Tobias : Niemand kan dat voor me oplossen. Als ik me eigen kamer binnenkom en de sfeer is zo, dan denk ik, flikker lekker op, het is zo fucking awkward.
Tobias : Je bent met een spel bezig. Alle deuren zijn dicht, iedereen heeft z'n groepje gevonden. Prima, maar ik doe er niet aan mee.
Tobias zit niet lekker in z'n vel. Als Salar erbij komt, moppert hij op Nawel, dat ze tot 10.00 uur in d'r nest ligt en er dan pas uit komt, en het koud heeft : 'Kinderachtig gezeik, flikker op.'
Over Kristof, meneer de leraar, de professor die alles weet, dat hij niet ziet dat Tobias op hem zit te wachten om de sauna in te gaan. Hij vindt hem vaak blind, terwijl hij denkt alles door te hebben.
Tobias : Ik heb er een hekel aan als iemand me gaat behandelen als z'n jongere broertje, dan gaat m'n bloed stollen. Maar dat is over een kwartiertje wel weer over.'
Tobias: Ik ben een soort Zwitserland met twee lekke banden, die door het huis heen banjert in een fucking Alladin outfit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 07:00:16 ]![]()
10:55
Hanne luistert bij de deur van de gameroom en komt ineens tot het besef dat Vera in de Gameroom is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(credits : Ebinas)
Hanne rent naar de woonkamer en vertelt het de rest : 'Ik hoorde muziek en Vera die zei : Oh my God'
[ Bericht 26% gewijzigd door Li0nHeart op 12-02-2022 07:00:24 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: