Wat een lelijke website hebben jullie eigenlijk.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)-vertrek-bij-psv.htm
Ik vind hem vanuit UX oogpunt juist heel strak en overzichtelijkquote:Op maandag 14 februari 2022 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat een lelijke website hebben jullie eigenlijk.
misschien is er wat meer aan de hand en rekenen ze Toon z'n Duitse avontuur toch harder aan dan hij wil doen voorkomenquote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Mansjester het volgende:
"Als ik hun was had ik die keuze ook gemaakt"
Kortom, de RVC wilde Toon gewoon weg hebben?
Sowieso een rare gedachtegang. Een bepaal persoon is vrij, en daarom stap je zelf op? Stel Klopp wordt morgen ontslagen, dan gaat Xavi toch ook niet weg omdat hij vindt dat Klopp de trainer moet worden van Barca.
Toon(t) dus aan dat Toon zichzelf kan wegcijferen voor het grotere belang. Dat siert hem. Denk ook niet dat de RVC hem zozeer weg wil hebben, maar wel dat gezien de koers die ze op lange termijn willen varen, zij andere kandidaten (in dit geval Brands) geschikter (kunnen) vinden voor de rol van AD dan Toon, om die kant mee op te gaan. Toon heeft een cultuur gecreëerd waarin een dergelijke situatie bespreek gemaakt kan worden, en laat dat nu dus gebeurd zijn. M.i. goed management.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Mansjester het volgende:
Sowieso een rare gedachtegang. Een bepaal persoon is vrij, en daarom stap je zelf op? Stel Klopp wordt morgen ontslagen, dan gaat Xavi toch ook niet weg omdat hij vindt dat Klopp de trainer moet worden van Barca.
Welk duits avontuur?quote:Op maandag 14 februari 2022 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien is er wat meer aan de hand en rekenen ze Toon z'n Duitse avontuur toch harder aan dan hij wil doen voorkomen
Hier speelt denk ik wel wat meer ja. Maar PSV is een GEMOEDELIJKE club waar ze de vuilnis wat minder snel op straat gooien.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:56 schreef Mansjester het volgende:
hij heeft weinig te willen, de directeur kan je altijd ontslaan, dat het nu op een vriendelijke manier gaat is meegenomenquote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toon(t) dus aan dat Toon zichzelf kan wegcijferen voor het grotere belang. Dat siert hem. Denk ook niet dat de RVC hem zozeer weg wil hebben, maar wel dat gezien de koers die ze op lange termijn willen varen, zij andere kandidaten (in dit geval Brands) geschikter (kunnen) vinden voor de rol van AD dan Toon, om die kant mee op te gaan. Toon heeft een cultuur gecreëerd waarin een dergelijke situatie bespreek gemaakt kan worden, en laat dat nu dus gebeurd zijn. M.i. goed management.
Dat moet haast wel, hier zijn dingen gebeurd waar Ali en Marco B rode wangetjes van zouden krijgen.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier speelt denk ik wel wat meer ja. Maar PSV is een GEMOEDELIJKE club waar ze de vuilnis wat minder snel op straat gooien.
Het lijkt me sowieso vast te staan dat hij soort van is ontslagen ipv dat ie zelf is opgestapt, anders maak je die opmerking over de rvc niet.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Toon(t) dus aan dat Toon zichzelf kan wegcijferen voor het grotere belang. Dat siert hem. Denk ook niet dat de RVC hem zozeer weg wil hebben, maar wel dat gezien de koers die ze op lange termijn willen varen, zij andere kandidaten (in dit geval Brands) geschikter (kunnen) vinden voor de rol van AD dan Toon, om die kant mee op te gaan. Toon heeft een cultuur gecreëerd waarin een dergelijke situatie bespreek gemaakt kan worden, en laat dat nu dus gebeurd zijn. M.i. goed management.
Ik merk het, maar het aanstellen van Schmidt met z'n entourage wat de club niet vooruit heeft geholpen en die dan ook nog doodleuk een einde aan de samenwerking maakt.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik denk niks, ik ben er oprecht benieuwd naar en hoop dat je me daar antwoord op kan geven
Hij heeft dit al eerder eens gezegd, dat hij zichzelf niet boven het grotere belang stelt. Heb even geen zin om heel internet af te struinen, maar als ik het me goed herinner zegt hij ook iets dergelijks in deze podcast:quote:Op maandag 14 februari 2022 16:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het lijkt me sowieso vast te staan dat hij soort van is ontslagen ipv dat ie zelf is opgestapt, anders maak je die opmerking over de rvc niet.
Plus ik vind het enorm naief om zijn woorden te geloven. Je bent een voorzitter, en omdat iemand anders beschikbaar komt zeg je zelf je baan op omdat je Brands een geschikte kandidaat vindt. Zo werkt de wereld niet en ik kan me echt niet voorstellen dat dit het echte verhaal is. Lijkt me dat in ieder geval de RVC Toon weg wilde hebben en Brands aan wilde stellen.
Dat denk ik ook. En bij Van Bommel deed hij in feite hetzelfde. Niet alleen Van Bommel maar ook alle vriendjes van Mark de club in. Dat is niet altijd even handig.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik merk het, maar het aanstellen van Schmidt met z'n entourage wat de club niet vooruit heeft geholpen en die dan ook nog doodleuk een einde aan de samenwerking maakt.
Denk niet dat de RVC hier erg blij mee is.
Ah ja juist, weet niet of het daar persé mee te maken heeft, maar een echt succes was het niet neequote:Op maandag 14 februari 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik merk het, maar het aanstellen van Schmidt met z'n entourage wat de club niet vooruit heeft geholpen en die dan ook nog doodleuk een einde aan de samenwerking maakt.
Denk niet dat de RVC hier erg blij mee is.
Het lijkt me allemaal geen toeval, Toon die door wilde met Schmidt en dat ook liet blijken, Schmidt laat de boel in de steek en de RVC denkt we zijn er wel klaar mee en gaan voor Brandsquote:Op maandag 14 februari 2022 16:22 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah ja juist, weet niet of het daar persé mee te maken heeft, maar een echt succes was het niet nee
Hmm ja, dat is waar.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me allemaal geen toeval, Toon die door wilde met Schmidt en dat ook liet blijken, Schmidt laat de boel in de steek en de RVC denkt we zijn er wel klaar mee en gaan voor Brands
Doen ze goed dan in 1,5 week.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het lijkt me allemaal geen toeval, Toon die door wilde met Schmidt en dat ook liet blijken, Schmidt laat de boel in de steek en de RVC denkt we zijn er wel klaar mee en gaan voor Brands
dat het in 1,5 week naar buiten komt zegt niet zoveel natuurlijkquote:Op maandag 14 februari 2022 16:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doen ze goed dan in 1,5 week.
Que?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat het in 1,5 week naar buiten komt zegt niet zoveel natuurlijk
Laten we het maar zo stellen, als jouw theorie klopt en ze hebben Toon ontslagen en Brands in 1,5 week aangesteld, zien we dat vanzelf in het jaarverslag terugquote:Op maandag 14 februari 2022 16:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
het kan al langer spelen, of begrijp ik je niet goed?
hoe zou je dat terug zien in het jaarverslag dan als ze dat in (goed) overleg met Toon doen?quote:Op maandag 14 februari 2022 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Laten we het maar zo stellen, als jouw theorie klopt en ze hebben Toon ontslagen en Brands in 1,5 week aangesteld, zien we dat vanzelf in het jaarverslag terugIk geloof het niet zo.
Hoe ontsla je iemand in goed overleg? Zijn contract zal ook dan nog steeds afgekocht moeten worden. Als hij in goed overleg op is gestapt, is het dus alweer anders. En ook daarvan geloof ik niet dat hij dat in 1,5 week besloten zou hebben.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe zou je dat terug zien in het jaarverslag dan als ze dat in (goed) overleg met Toon doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |