Dat ze hier toch op gekomen zijn héquote:
Als het een nieuw doel is, dan impliceren ze dus wat we hier al enige tijd vermoedden - namelijk dat een open samenleving tot nu toe niet belangrijk was.quote:
Eerst maar eens zien. Nog maandenlang met QR-checks, mondkappen en afstandsregels rondlopen vind ik persoonlijk nog steeds niet vrij en ongedwongen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het een nieuw doel is, dan impliceren ze dus wat we hier al enige tijd vermoedden - namelijk dat een open samenleving tot nu toe niet belangrijk was.
Zeer degelijke analyse Marinoquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:33 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Niks mee te maken. Klein bommetje. @:lenny_leonard
Omikron wordt even flink de samenleving door gejaagd.quote:
Ik vind dit wel een beetje naïef.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind Ernst maar een engnek. Ik had nog zo gehoopt op iets nieuws, hij was immers geen politicus, maar hij gedraagt zich typisch als zo'n enge D66'er.
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.quote:inzet van publiekscommunicatie van de Rijksoverheid blijft zich de komende
maanden richten op het informeren van het brede publiek en specifieke
doelgroepen over maatregelen, ventileren, vaccinatie, mondkapjes, (zelf)testen,
quarantaine, en het gebruik van het coronatoegangsbewijs. Door het bieden van
concrete handelingsperspectieven maken we zichtbaar wat in deze fase wel
mogelijk is, stimuleren we de naleving van maatregelen, het volgen van de
basisregels en de gedragsadviezen.
Zo dat is positief, uhum, dus nog steeds aan het CTB vastzitten ondanks de max 70 doden per week. Lekker vooruitzicht.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Pff hij is in die brief net zo lang van stof als in het echt.
Eindstand komt het er op neer dat we de komende jaren aan de boosters en ctb vastzitten als het aan Ernst ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |