Jammer van de hoogstwaarschijnlijke +2 op zondag.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Trollweegschalen.Maar iedere drop is mooi meegenomen.
Ik ken 'm ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Jammer van de hoogstwaarschijnlijke +2 op zondag.![]()
Goed zo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken 'm ja.![]()
Gisteren mezelf wel braaf aan m'n voornemen gehouden, dinsdag een date in de sportschool. Weer een beetje richting in m'n trainingen, awwyeah.
Die flow wil veel beter dan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed zo.Ik merk dat ik wel meer gemotiveerd ben als ik flink train. Dan wil ik ook beter eten want noodzaak enzo.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goed zo.Ik merk dat ik wel meer gemotiveerd ben als ik flink train. Dan wil ik ook beter eten want noodzaak enzo.
Heel herkenbaar. Ik had ooit sterke buikspieren, toen ik nog braaf aan krachttraining deed. Ik vind het leuk om te doen, maar de drempel om naar de sportschool te gaan is te hoog.quote:Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die flow wil veel beter dan.En over het algemeen is m'n rug ook veel braver als ik m'n core een beetje bijhoud, dus het is gewoon dom dat ik er geen regelmaat in heb zitten.
Ik zou eerlijk gezegd ook het liefst thuis een ruimte inrichten ervoor, maar tsja. Ruimte.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heel herkenbaar. Ik had ooit sterke buikspieren, toen ik nog braaf aan krachttraining deed. Ik vind het leuk om te doen, maar de drempel om naar de sportschool te gaan is te hoog.
Ik heb wel eens overwogen om een deel van onze garage erop in te richten, maar dat gaat wel wat kosten (er moet bijv. worden geïsoleerd) en we hebben allerlei andere projecten in de planning.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou eerlijk gezegd ook het liefst thuis een ruimte inrichten ervoor, maar tsja. Ruimte.
Dus nu betaal ik redelijk veel per maand voor de sportschool op m'n woon-werk-route en ga ik direct uit werk te sporten. Het werkt best aardig.
Tuinwerk doet het goed ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen om een deel van onze garage erop in te richten, maar dat gaat wel wat kosten (er moet bijv. worden geïsoleerd) en we hebben allerlei andere projecten in de planning.
Dit is typisch iets waar ik elke winter aan denk. Als het mooi weer is, ben ik weer elke dag in de tuin aan het werk en voel ik me vanzelf sterker en fitter (en verrot vanwege de haast chronische spierpijn).
Klinkt als een mooi voorjaarsproject!quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tuinwerk doet het goed ja.![]()
Qua ruimte zou ik het op zich op zolder kwijt kunnen, die "moeten" we toch ook nog eens aanpakken ook. Maar daar moet vriend het ook mee eens zijn en ik moet 'm dan ook nog even activeren om me te helpen met klussen.
Ik bén komende week een weekje vrij...quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klinkt als een mooi voorjaarsproject!
Ja, zo ben ik wel blij dat ik niet echt om zoetigheid maal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]![]()
Ik ben blij dat ik niet om alcohol maal; dat zou er ook nog eens bij moeten komen.
Ja, ik ben er zo één die stoïcijns rondloopt met een koptelefoon op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Thuis trainen werkt voor mij dus echt niet. Onderdeel van trainen is ook het _gaan_ en de sociale interactie.
Er zit wel wat verschil daarin of je naar een Big Gym/Basic Fit/whatever gaat, of gaat CrossFitten in een box, denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik ben er zo één die stoïcijns rondloopt met een koptelefoon op.
Ja dit dus, thuis trainen is een bitchquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Thuis trainen werkt voor mij dus echt niet. Onderdeel van trainen is ook het _gaan_ en de sociale interactie.
Ja, just show up.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dit dus, thuis trainen is een bitchIk ben het elke keer weer braaf van plan. En dan gebeurt er niets. Of één dag lekker fanatiek.
Las ook ooit een tip als je geen zin had om te sporten, je gewoon wèl naar de sportschool toe moest gaan en eventueel alleen een kop koffie drinken. Maar dat je de routine er in moest houden.
Ja, eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zit wel wat verschil daarin of je naar een Big Gym/Basic Fit/whatever gaat, of gaat CrossFitten in een box, denk ik.![]()
Wij hebben ook wel open uren, trouwens, daar zitten de meeste ook met oordoppen in.
De mindset is wel een ding ja, en wat je ook hebt bij dat tweede: je bent er dan toch, dus ook al is het maar een beetje kloten met een of ander apparaat, je hebt toch íets gedaan wat niet op de bank hangen was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja dit dus, thuis trainen is een bitchIk ben het elke keer weer braaf van plan. En dan gebeurt er niets. Of één dag lekker fanatiek.
Las ook ooit een tip als je geen zin had om te sporten, je gewoon wèl naar de sportschool toe moest gaan en eventueel alleen een kop koffie drinken. Maar dat je de routine er in moest houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |