abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203796248
Oh hai.

Met m'n #yolo-gevreet tracken blijk ik op zo'n 2200-2300 doordeweeks uit te komen. Da's op zich niet heel dramatisch (en zou als ik daadwerkelijk regelmatig zou sporten prima zijn), maar aangezien m'n weekend-inname eerder richting de 2700-2800 gaat, is het totaal per week wel echt te hoog. Regelmaat in m'n sporten moet vanwege meerdere dingen ook echt, maar het is wel net zo verstandig om ook m'n gesnaai weer in te perken.

Dus, plan de campagne, ik ga vanmiddag even kijken of ik een afspraak kan maken voor een schemaatje in de sportschool (want drempelverlagend, ik weet best redelijk wat van een fatsoenlijke training in elkaar zetten, maar het door iemand laten doen en dom uitvoeren is wel net zo makkelijk). Volgende week een weekje vakantie, daar moet vast wel een gaatje te vinden zijn. :+ Verder is het vooral vervelings-snaaien, dus daar zit helaas weinig anders op dan domweg weer ontwennen. :') Bezig blijven en vooral niet te veel in huis hebben dus. :+ Maar aangezien er ook een weekje vrij aankomt, en dus wat meer uitjes ook, ga ik niet superstrikt zijn met m'n inname an sich, ik wil vooral de "naarbinnenschuif"-gewoonte er weer uit hebben.

/liefdagboek
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_203806631
Oh eindelijk deed de weegschaal een drop. De hele week niet en nu -900 gram. Hartstikke mooi maar morgen is gewoon weer bierdag dus mja :') Dat ga ik overigens wel wat beperken want zaterdag is The CrossFit Open en dan moet ik een ding doen. :')

Vandaag:
S: dingen optillen, 20 minuten narigheid
O: skyr, kersen, whey, vlokken
L: caesar salad met kip
D: panzanella met bavette.

En dan nog dingen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203806831
Trollweegschalen. :') Maar iedere drop is mooi meegenomen. *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203806883
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Trollweegschalen. :') Maar iedere drop is mooi meegenomen. *O*
Jammer van de hoogstwaarschijnlijke +2 op zondag. :7 :')
pi_203806902
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Jammer van de hoogstwaarschijnlijke +2 op zondag. :7 :')
Ik ken 'm ja. _O-

Gisteren mezelf wel braaf aan m'n voornemen gehouden, dinsdag een date in de sportschool. Weer een beetje richting in m'n trainingen, awwyeah.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203806963
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik ken 'm ja. _O-

Gisteren mezelf wel braaf aan m'n voornemen gehouden, dinsdag een date in de sportschool. Weer een beetje richting in m'n trainingen, awwyeah.
Goed zo. O+ Ik merk dat ik wel meer gemotiveerd ben als ik flink train. Dan wil ik ook beter eten want noodzaak enzo.
pi_203807194
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Goed zo. O+ Ik merk dat ik wel meer gemotiveerd ben als ik flink train. Dan wil ik ook beter eten want noodzaak enzo.
Die flow wil veel beter dan. :Y En over het algemeen is m'n rug ook veel braver als ik m'n core een beetje bijhoud, dus het is gewoon dom dat ik er geen regelmaat in heb zitten. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203808045
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]
^O^

Ik ben blij dat ik niet om alcohol maal; dat zou er ook nog eens bij moeten komen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203808121
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Die flow wil veel beter dan. :Y En over het algemeen is m'n rug ook veel braver als ik m'n core een beetje bijhoud, dus het is gewoon dom dat ik er geen regelmaat in heb zitten. :')
Heel herkenbaar. Ik had ooit sterke buikspieren, toen ik nog braaf aan krachttraining deed. Ik vind het leuk om te doen, maar de drempel om naar de sportschool te gaan is te hoog.
pi_203808271
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Heel herkenbaar. Ik had ooit sterke buikspieren, toen ik nog braaf aan krachttraining deed. Ik vind het leuk om te doen, maar de drempel om naar de sportschool te gaan is te hoog.
Ik zou eerlijk gezegd ook het liefst thuis een ruimte inrichten ervoor, maar tsja. Ruimte.

Dus nu betaal ik redelijk veel per maand voor de sportschool op m'n woon-werk-route en ga ik direct uit werk te sporten. Het werkt best aardig. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203808325
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:42 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ik zou eerlijk gezegd ook het liefst thuis een ruimte inrichten ervoor, maar tsja. Ruimte.

Dus nu betaal ik redelijk veel per maand voor de sportschool op m'n woon-werk-route en ga ik direct uit werk te sporten. Het werkt best aardig. :+
Ik heb wel eens overwogen om een deel van onze garage erop in te richten, maar dat gaat wel wat kosten (er moet bijv. worden geïsoleerd) en we hebben allerlei andere projecten in de planning.

Dit is typisch iets waar ik elke winter aan denk. Als het mooi weer is, ben ik weer elke dag in de tuin aan het werk en voel ik me vanzelf sterker en fitter (en verrot vanwege de haast chronische spierpijn).
pi_203808561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik heb wel eens overwogen om een deel van onze garage erop in te richten, maar dat gaat wel wat kosten (er moet bijv. worden geïsoleerd) en we hebben allerlei andere projecten in de planning.

Dit is typisch iets waar ik elke winter aan denk. Als het mooi weer is, ben ik weer elke dag in de tuin aan het werk en voel ik me vanzelf sterker en fitter (en verrot vanwege de haast chronische spierpijn).
Tuinwerk doet het goed ja. _O-

Qua ruimte zou ik het op zich op zolder kwijt kunnen, die "moeten" we toch ook nog eens aanpakken ook. Maar daar moet vriend het ook mee eens zijn en ik moet 'm dan ook nog even activeren om me te helpen met klussen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203808594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Tuinwerk doet het goed ja. _O-

Qua ruimte zou ik het op zich op zolder kwijt kunnen, die "moeten" we toch ook nog eens aanpakken ook. Maar daar moet vriend het ook mee eens zijn en ik moet 'm dan ook nog even activeren om me te helpen met klussen. :')
Klinkt als een mooi voorjaarsproject! *O*
pi_203808809
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Klinkt als een mooi voorjaarsproject! *O*
Ik bén komende week een weekje vrij... :+

Al zal het dan waarschijnlijk wat vroeg tuinwerk worden. Hij is niet heel groot, maar hij heeft wel weer wat onderhoud nodig. |:)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203812168
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
^O^

Ik ben blij dat ik niet om alcohol maal; dat zou er ook nog eens bij moeten komen.
Ja, zo ben ik wel blij dat ik niet echt om zoetigheid maal. :7
pi_203812183
Thuis trainen werkt voor mij dus echt niet. Onderdeel van trainen is ook het _gaan_ en de sociale interactie. :Y
pi_203812208
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Thuis trainen werkt voor mij dus echt niet. Onderdeel van trainen is ook het _gaan_ en de sociale interactie. :Y
Ja, ik ben er zo één die stoïcijns rondloopt met een koptelefoon op. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203812467
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Ja, ik ben er zo één die stoïcijns rondloopt met een koptelefoon op. :')
Er zit wel wat verschil daarin of je naar een Big Gym/Basic Fit/whatever gaat, of gaat CrossFitten in een box, denk ik. :+

Wij hebben ook wel open uren, trouwens, daar zitten de meeste ook met oordoppen in. :+
pi_203812471
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:05 schreef Lonaa het volgende:
Ja dit dus, thuis trainen is een bitch -O- Ik ben het elke keer weer braaf van plan. En dan gebeurt er niets. Of één dag lekker fanatiek.

Las ook ooit een tip als je geen zin had om te sporten, je gewoon wèl naar de sportschool toe moest gaan en eventueel alleen een kop koffie drinken. Maar dat je de routine er in moest houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203812614
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja dit dus, thuis trainen is een bitch -O- Ik ben het elke keer weer braaf van plan. En dan gebeurt er niets. Of één dag lekker fanatiek.

Las ook ooit een tip als je geen zin had om te sporten, je gewoon wèl naar de sportschool toe moest gaan en eventueel alleen een kop koffie drinken. Maar dat je de routine er in moest houden.
Ja, just show up. :Y
pi_203812663
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Er zit wel wat verschil daarin of je naar een Big Gym/Basic Fit/whatever gaat, of gaat CrossFitten in een box, denk ik. :+

Wij hebben ook wel open uren, trouwens, daar zitten de meeste ook met oordoppen in. :+
Ja, eens. :Y Om die reden hou ik ook m'n bootcamp-trainingen aan (ok, afgelopen tijd wat minder, want wát een kutweer), dat is qua vibe denk ik wel redelijk vergelijkbaar.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 13:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De mindset is wel een ding ja, en wat je ook hebt bij dat tweede: je bent er dan toch, dus ook al is het maar een beetje kloten met een of ander apparaat, je hebt toch íets gedaan wat niet op de bank hangen was.

Maar woonkamersporten wordt 't sowieso niet voor me, daar heb ik wel echt een aparte ruimte voor nodig. Ook zodat ik niet iedere keer van alles uit een kast moet trekken. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_203813557
Oh, trouwens, ik heb vandaag 50 kg overhead gehad. Dat was voor het laatst in september geloof ik, met pijn. :7
pi_203819475
Ik vond pre kinderen thuis sporten echt de uitvinding van de eeuw. Elke dag, voor het ontbijt. Heerlijk. O+

Nu ren ik alleen nog maar achter de kinderen aan. :')

Vandaag vind ik het vast weekend. Dus we aten patat met veel te veel saus en ik drink zo een biertje of wat. Morgen nieuwe dag.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator zondag 27 februari 2022 @ 21:37:54 #174
5428 crew  miss_sly
pi_203869734
Ik had mijn check-up inzake diabetes 2 nuchter en de hb1ac (en meteen bloeddruk, cholesterol en nierfunctie, want 50+) en vrijdag sprak ik de huisarts over de uitslag.

Alles was prima, behalve de nuchtere suiker. Dat heb ik eigenlijk altijd, net iets te hoog. In dit geval 6,2. Ik vroeg wat ik kon doen om die te verlagen en volgens hem is dat toch afvallen richting bmi van 25. Ik zit nu al een hele tijd tussen 26 en 27.

Dat afvallen wil dus niet zo lukken, dus ik denk erover om toch eens iets van IF te proberen.
Is dat simpelweg bijvoorbeeld niet eten tussen 20 uur en 10 uur de volgende dag? En dan bijvoorbeeld ontbijt, lunch ergens in de middag en avondeten?

En mag je in de tijd dat je niet eet wel water, koffie en/of thee drinken? Zonder toevoegingen, uiteraard.

[ Bericht 41% gewijzigd door miss_sly op 27-02-2022 22:25:50 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203870032
Ik meld me hier ook eens.
Morgen ga ik beginnen met “8 weken slank” van de Foodsisters. Dat is kha en wat voor mij (hopelijk) werkt is dat het 8 weekmenu’s zijn. Hoef het allemaal niet zelf uit te zoeken (dan ga ik waarschijnlijk smokkelen) maar gewoon de menu’s volgen.
Alle boodschappen zijn in huis en ik ben vol goede moed.
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')