Krijg je als de Nederlanders steeds winnen die wereldbekers skippenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Redefine het volgende:
De laatste jaren komt de winnaar ook niet zo vaak meer uit de laatste ritten bij de middenafstanden.
Zou het er ook niet mee te maken hebben, dat ze niet zoals op eerdere OS edities niet standaard in de laatste 2-3 ritten zitten, waardoor ze zich zelf niet hoeven stukbijten op een tijd die eerder gezet is?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:04 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
En de meer ervaren Olympiërs presteren vaak beter dan de wat jongere debutanten. Die zie je dan ondanks een matig voorseizoen toch nog een laatste trucje uithalen.
Beijing is geen Salt Lake.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Amerikanen weer slechte pakken? We kunnen Jackson, Bowe en Stolz ook wel doorstrepen voor de korte afstanden
Nuis zat de vorige keer ook in een eerdere rit, Wüst ook, geloof ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zou het er ook niet mee te maken hebben, dat ze niet zoals op eerdere OS edities niet standaard in de laatste 2-3 ritten zitten, waardoor ze zich zelf niet hoeven stukbijten op een tijd die eerder gezet is?
Maar dat was bij vorige Spelen ook al het geval. En toen stonden de Nederlanders hoger in de wereldbeker.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Krijg je als de Nederlanders steeds winnen die wereldbekers skippen
En Timmer destijds ook. Plus Ter Mors beide keren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nuis zat de vorige keer ook in een eerdere rit, Wüst ook, geloof ik
Ze zouden de truc van de Fin bij het skispringen kunnen proberen. Protesteren tegen de pakken van de medaille kandidatenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Amerikanen weer slechte pakken? We kunnen Jackson, Bowe en Stolz ook wel doorstrepen voor de korte afstanden
Ik heb het schaatsen ook maar eens via de BBC gevolgd, ik hoef al close-ups en analyses en reclames niet meer, kijk ik in de pauze liever naar de cross country oid.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:20 schreef LekkerWeertje het volgende:
Gelukkig, daar zijn de trapliftreclames weer. Was al bang dat de STER haar primaire doelgroep uit t oog was verloren.
Nils zijn slotronde ga je met de dag meer koesteren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Tijmen Snel en Gijs Esders kloppen, alleen de allergrootste kunnen dat.
Als Leerdam en Kok nu ook hun afstanden winnen en beide TPs naar Nederland gaan begint het toch weer lachwekkend te wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nils zijn slotronde ga je met de dag meer koesteren.
Heb je Femke inmiddels al op goud staan voor de 500? 7x goud bij de vrouwen is eigenlijk niet onrealistisch.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nils zijn slotronde ga je met de dag meer koesteren.
En vergeet Jorrit niet op de 10k. Die gaat grandioos uithalen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Leerdam en Kok nu ook hun afstanden winnen en beide TPs naar Nederland gaan begint het toch weer lachwekkend te worden
Kok en TP dames geef ik wel vrij weinig kans op goudquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Leerdam en Kok nu ook hun afstanden winnen en beide TPs naar Nederland gaan begint het toch weer lachwekkend te worden
Denk je echt dat Kok kans heeft?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je het EK kunt winnen kun je hier ook winnen. Bij het WK vorig jaar zat ze er ook al dichtbij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |