GGD-positief ook dus?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:03 schreef Mammietje het volgende:
De dag die je wist dat zou komen...![]()
Na 2 jaar en 3 tieners in huis eindelijk de 1e besmet.
1 QR-code binnen, nog 2 te gaan.
Barcelona. Dat is wel een grote stad jah...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij waren een week in Spanje en elke dag werd die QR gecontroleerd in restaurantsEn inderdaad ook bij de McDonalds.
Yep.quote:
Hoeren open voor een Mars. @Calandquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Rutte durft niet optimistisch te zijn
Die hebben we al een paar keer gehadquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... spannend.
We gaan nu echt voor de 100k+?
moest toch gniffelen - like gegevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:09 schreef Enawh het volgende:
[..]
Ok ok afgelopen weekend 1 corona besteld tijdens het etentje in een restaurant
Is het dan toch echt nodig om hier iedere dag te komen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben we al een paar keer gehad
We waren er net iets te vroeg; je stuurde me nog een bericht dat het CTB nu niet meer nodig is in Catalonië.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Barcelona. Dat is wel een grote stad jah...
De area waar ik zat was natuurlijk wel kleiner, kwa stadjes, mensenmassa's etc. Plus per deelstaat verschilde het ook kwa strengheid/beleid geloof ik.
In mei pas? wanneer heb jij de 1e serie afgemaakt dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik hoef mijn booster pas in mei te halen als je uitgaat van de binnenlandse limiet. In andere vakantie landen zijn ze alleen wat strenger, dus even kijken hoe dat ontwikkelt. Ik haal hem ook alleen maar vanwege het vinkje. Medisch gezien acht ik het onnodig voor mezelf.
Ze zijn wel snel hier in de regio!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep.
Gisteren aan het eind () van de schooldag ff met een groepje vrienden getest. Ze hoestte wat.
Na thuiskomst binnen een paar uur behoorlijk ziek. Gisteravond laat getest bij de GGD en net de uitslag binnen.
31 januari en 1 februariquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is het dan toch echt nodig om hier iedere dag te komen?![]()
![]()
Wanneer dan?![]()
Eind Augustus pas.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In mei pas? wanneer heb jij de 1e serie afgemaakt dan?
Sterker nog; hij lijkt teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Rutte durft niet optimistisch te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |