Ze zijn wel snel hier in de regio!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Yep.
Gisteren aan het eind () van de schooldag ff met een groepje vrienden getest. Ze hoestte wat.
Na thuiskomst binnen een paar uur behoorlijk ziek. Gisteravond laat getest bij de GGD en net de uitslag binnen.
31 januari en 1 februariquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:21 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Is het dan toch echt nodig om hier iedere dag te komen?![]()
![]()
Wanneer dan?![]()
Eind Augustus pas.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
In mei pas? wanneer heb jij de 1e serie afgemaakt dan?
Sterker nog; hij lijkt teleurgesteld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef Oliver23 het volgende:
[ twitter ]
Rutte durft niet optimistisch te zijn
Gedoe he?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze zijn wel snel hier in de regio!
Hier weer een negatieve GGD-test na een positieve zelftest. Overleg met GGD: morgen weer zelftesten. Indien positief een nieuwe afspraak maken bij de GGD.
Nee dat moeten ze pas doen op de dag van versoepelingen. 300k besmettingen én versoepelen. Gerda en Bertha worden gek!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Hopelijk werken ze de gehele achterstand weg, dan zit het hele OMT vanavond tegelijkertijd bij Beau, Jinek, Humberto, Nieuwsuur, VI Vandaag etc.
Lucky.quote:
Ik mis deVerzamelaar..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
quote:Coronavirus Cases:
4.969.660
Vluchten kan niet meer, 'k zou niet weten hoequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lucky.
Die van mij verloopt 2e week April. Als het hier wellicht voor de eerste keer nét een beetje terrasjes weer wordt.
Naja... ben nog steeds hopeful dat die 2G onzin tegen die tijd klaar is.
En anders vlucht ik weer. Ben ik sowieso wel goed in
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik mis deVerzamelaar..ErnoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eragon.
Gevallen strijders
Zuiger van het FOK!-OMT
Ja joh, gedoe.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gedoe he?![]()
Hier zijn ze in de afgelopen weken alle drie al eens geweest.
Uitslag is inderdaad altijd best snel, i.t.t. afspraak maken.
Sluit grapperhaus maar op alvast. Met een bult groentezakjes om te puffen.quote:
Of... gewoon briljante trollen die op een gegeven moment wel klaar drmee waren en ons verslagen en verward achter lieten?quote:
En dit is ontopic want....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier. Even binnenvallen voor de cijfers. Gaan we de goede kant op of is er weer paniek?
[ afbeelding ]
@:zipportal Ik heb het gifje maar opnieuw gemaakt. Was hem al maanden kwijt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik mis deVerzamelaar..Nou ja zeg...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg ik toch ook niet over jou
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Totdat je die booster ook nodig hebt om je vakantie land in te kunnen komenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Lucky.
Die van mij verloopt 2e week April. Als het hier wellicht voor de eerste keer nét een beetje terrasjes weer wordt.
Naja... ben nog steeds hopeful dat die 2G onzin tegen die tijd klaar is.
En anders vlucht ik weer. Ben ik sowieso wel goed in
Is water ook nog steeds nat? Bejaarden in een ziekenhuis, who would have guessedquote:
Aangezien eragon op Nu later ook opdook denk ik dat die wel serieus was.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Of... gewoon briljante trollen die op een gegeven moment wel klaar drmee waren en ons verslagen en verward achter lieten?![]()
Moet je zelf weten Henkiequote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...
Zeg ik toch ook niet over jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |