SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 08-02-2022 09:17:58 ]
Peter is er zelf mee gekomen en kreeg BB zijn goedkeuring in the mini-mall. Nadat hij wijs had gemaakt dat hij 3 pinnen had heeft hij even Kristof en Salar apart genomen en laten zien dat het enkel om wasmuntjes ging. Pas in de avond heeft hij het ook Hanne verteld nadat hij eerst had gepeild wie zij de pinnen zou geven.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:20 schreef s1lverz het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb alleen nergens kunnen vinden met wie Peter het plan had opgezet om te doen of hij 3 pins had. Was dit met Hanne? Ik denk overigens dat Hanne ook wel door heeft dat groen geen dreamteam is.
jij hebt er een belangrijke laatste zin bijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Suzi1 was mij voor met de uitleg maar vooruit, dubbelop dan.
Leroy krijgt als hij het huis uit komt sowieso bakken met kritiek over zich heenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:27 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben zojuist alle (overwegend negatieve) reacties onder dat bericht op de instagram van Leroy verwijderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ow niemand onder die douches. dus nouss En grace niet aantrekkelijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ah niemand aantrekkelijk. ik dacht dat hij dat over nouss zei
Wat een idioot. Is nog tekeer gegaan ook in de DBK. Die krijgt een 'toneelhaakje' zaterdag, of al eerder. Hoop dat laatste!quote:
dank @suzi1 en u voor de uitleg! Hoop inderdaad ook dat hij het tot de nominaties volhoudt, dat zal nog meer onrust brengen in de groene kamer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:26 schreef BB-King het volgende:
[..]
Peter is er zelf mee gekomen en kreeg BB zijn goedkeuring in the mini-mall. Nadat hij wijs had gemaakt dat hij 3 pinnen had heeft hij even Kristof en Salar apart genomen en laten zien dat het enkel om wasmuntjes ging. Pas in de avond heeft hij het ook Hanne verteld nadat hij eerst had gepeild wie zij de pinnen zou geven.
Suzi1 was mij voor met de uitleg maar vooruit, dubbelop dan.
yeah one man down...3 leftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:30 schreef s1lverz het volgende:
[..]
dank @:Suzi1 en u voor de uitleg! Hoop inderdaad ook dat hij het tot de nominaties volhoudt, dat zal nog meer onrust brengen in de groene kamer.
Hij zakte inderdaad wat weg de laatste tijd maar hij heeft zich goed herpakt met deze prank.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:36 schreef suzi1 het volgende:
soms kan ik echt wel lachen om peter. hoop zo dat hij volhoudt
want regelmatig vind ik hem best irritant
Leroy is een geilneefquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:37 schreef mario390 het volgende:
leroy volgt somige geilmeiden
maar hun konto is vor me op
privat
ja ja jijquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:48 schreef mario390 het volgende:
hij volgt echt vele blonde meiden
hij heeft smak
thx , maar wordt waarschijnlijk niveau leroyquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hoop dat door de actie van Peter, met de zogenaamde pinnetjes de rest gaat zien hij Julio eigenlijk in elkaar zit.
Maar ik ga nu slapen. Nacht Cossers nog veel plezier.
Afwachten is het enige wat we inderdaad kunnen doen,quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het me too en the voice gaat "ook" over machtsmisbruik. Alles ligt nu onder een vergrootglas en de bewoners weten niet dat het me too erg actief is in Nederland. De bewoners vergeten de camera's na een tijdje bij sommigen en dat merk je ook in gesprekken over familie leden. Tuurlijk is Leroy fout geweest. Maar heeft Nouchine nadien geklaagd? Nee. Als ze dat had gedaan, was het terecht einde oefening voor Leroy. Hij heeft een flinke waarschuwing gehad. Klaar lijkt mij.
Ik vind het bijzonder dat de streamers een geweldige real life soap willen zien maar aan de andere kant vreselijk streng zijn als ook maar ietske mis gaat en het programma dan maar moet worden gecancelled?
Wat er nu gebeurt, is ook real life. Hoe gaat BB om met dit gebeuren. Dat is interessant. Laten we het gewoon afwachten.
Je hoorde Grace wel zeggen ... Wat doe je nou !quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:52 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het me too en the voice gaat "ook" over machtsmisbruik. Alles ligt nu onder een vergrootglas en de bewoners weten niet dat het me too erg actief is in Nederland. De bewoners vergeten de camera's na een tijdje bij sommigen en dat merk je ook in gesprekken over familie leden. Tuurlijk is Leroy fout geweest. Maar heeft Nouchine nadien geklaagd? Nee. Als ze dat had gedaan, was het terecht einde oefening voor Leroy. Hij heeft een flinke waarschuwing gehad. Klaar lijkt mij.
Ik vind het bijzonder dat de streamers een geweldige real life soap willen zien maar aan de andere kant vreselijk streng zijn als ook maar ietske mis gaat en het programma dan maar moet worden gecancelled?
Wat er nu gebeurt, is ook real life. Hoe gaat BB om met dit gebeuren. Dat is interessant. Laten we het gewoon afwachten.
Ja man ook om het programma te redden en beschermen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoorde Grace wel zeggen ... Wat doe je nou !
Maar idd je zou verwachte dat de BB leiding de bewoners ff op d hoogte zou hebben gehouden van de huidige normen en waarden na "The Voice" en Overmars nu ..
Hij is zwak begaafd tering laag IQquote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
maar leroy ziet niet zo uit
als en viesling
maar hij praat raar en probeert altijd de aandacht van de meisjes voor zichzelf te winnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:00 schreef mario390 het volgende:
maar leroy ziet niet zo uit
als en viesling
De huidige normen en waarden? Zijn die ineens veranderd dan? Volgens mij was wat hij deed in de jaren '80 ook grensoverschrijdend gedrag geweest, zoals het ineens zo populair heet. Dit doe je gewoon niet, ook zonder alle perikelen die er buiten het huis spelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar idd je zou verwachte dat de BB leiding de bewoners ff op d hoogte zou hebben gehouden van de huidige normen en waarden na "The Voice" en Overmars nu ..
Vroeger waren we veel vrijerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
De huidige normen en waarden? Zijn die ineens veranderd dan? Volgens mij was wat hij deed in de jaren '80 ook grensoverschrijdend gedrag geweest, zoals het ineens zo populair heet. Dit doe je gewoon niet, ook zonder alle perikelen die er buiten het huis spelen.
Ik ben geboren in de jaren '70. Ik ken 'vroeger'. Ook toen bleef je van vrouwen af als ze dat niet wilden. Dat er nu een digitaal tijdperk is waardoor het makkelijker is om dit soort dingen te doen, maakt het niet meer toelaatbaar.quote:
Ja digi media maakt alles ingewikkeld en gecompliceerd ..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren '70. Ik ken 'vroeger'. Ook toen bleef je van vrouwen af als ze dat niet wilden. Dat er nu een digitaal tijdperk is waardoor het makkelijker is om dit soort dingen te doen, maakt het niet meer toelaatbaar.
Deze bewust opeens gebukte pose was NADAT hij enige minuten voouit rechtop stond en Nouchine Leroy al gezegd had om ermee te stoppen...quote:
Er is werkelijk NIETS gecompliceerd aan gezond verstand, normen en waarden en respect. Of je nou buiten loopt of in een BB-huis zit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja digi media maakt alles ingewikkeld en gecompliceerd ..
Heb die douches zo ook altijd raar gevondenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:37 schreef suzi1 het volgende:
iemand schreef het al eerder, dat bad staat echt ook op zo een rare plek
Ben 52 en zie wel dat in NL we steeds meer dingen niet doen naarmate der steeds meer andere culturen de over hand nemen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben geboren in de jaren '70. Ik ken 'vroeger'. Ook toen bleef je van vrouwen af als ze dat niet wilden. Dat er nu een digitaal tijdperk is waardoor het makkelijker is om dit soort dingen te doen, maakt het niet meer toelaatbaar.
Wel het feit dat je wel een gezond verstand moet hebben ... Bij deze gasten zit er dus al een steekje losquote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er is werkelijk NIETS gecompliceerd aan gezond verstand, normen en waarden en respect. Of je nou buiten loopt of in een BB-huis zit.
nu is en nieuwe kamerapositie ,van bovenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Heb die douches zo ook altijd raar gevonden
Dat komt voornamelijk doordat eigenlijk nog steeds de vrouw niet gelijk wordt behandeld als een man.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:10 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ben 52 en zie wel dat in NL we steeds meer dingen niet doen naarmate der steeds meer andere culturen de over hand nemen.
Tenminste dat lijkt wel zo ik weet het ook niet allemaal.
Niet eigenlijk, het is gewoon keihard zo inderdaad.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk doordat eigenlijk nog steeds de vrouw niet gelijk wordt behandeld als een man.
Nouchine en grace zeiden er beiden wat van.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk doordat eigenlijk nog steeds de vrouw niet gelijk wordt behandeld als een man.
Vertel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 01:17 schreef C.A.I het volgende:
Ik weet wie de clown is heb het net gespot in de tv uitzending vl
Jill zit op Curaçao.quote:
Groen is nog steeds er van overtuigd dat Peter er 3 heeft. De conclusie gisteravond was, 7 mensen in Goud, ze stemmen niet op Grace en Tobias, 3 met een pin, blijven er 2 over, en die gaan ze nomineren.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 05:48 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Peter zn pinnetjes nog of is zijn nasty plannetje al uitgekomen...😁
Oké, dank je... geinig dat ze nog zo lekker aant speculeren zijn..👍quote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Groen is nog steeds er van overtuigd dat Peter er 3 heeft. De conclusie gisteravond was, 7 mensen in Goud, ze stemmen niet op Grace en Tobias, 3 met een pin, blijven er 2 over, en die gaan ze nomineren.
Ze waren zichzelf gewoon voorschut aan het zetten. Vooral ook Julio ging door die zei dat hij grace en tobias niet zou nomineren en perer, kristof en salar een pin zouden krijgen en de personen die overbleven zou nomineren. Als vera b.v. zou weten dat hij haar zo op de bank zou gooien had ze booit tegen kristof gezegd dat ze hem niet wilde nomineren. Julio moet ook niets van kristof hebben. Hij maakte ook nouchine gek met dat als er 3 gestemd moeten worden zij ook kans maaktequote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, dank je... geinig dat ze nog zo lekker aant speculeren zijn..👍
Julio is een eng stokerig mannetje aant worden wat valt die gast die de mand ...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze waren zichzelf gewoon voorschut aan het zetten. Vooral ook Julio ging door die zei dat hij grace en tobias niet zou nomineren en perer, kristof en salar een pin zouden krijgen en de personen die overbleven zou nomineren. Als vera b.v. zou weten dat hij haar zo op de bank zou gooien had ze booit tegen kristof gezegd dat ze hem niet wilde nomineren. Julio moet ook niets van kristof hebben. Hij maakte ook nouchine gek met dat als er 3 gestemd moeten worden zij ook kans maakte
Hmmm vaag zo vroeg in de morgen 🤔quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace uit bed rond 7:05, loopt richting de keuken en op beide streams een SL van een kwartier.
Welk verhaal van Leroy?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de olievlek zich gaat verspreiden vandaag.
Of Nawel gaat Grace in vertrouwen nemen over het verhaal van Leroy.
Of Nouchine gaat Salar in vertrouwen nemen.
Of Leroy gaat zelf weer z'n mond voorbij praten omdat hij nooit iets voor zich kan houden.
En als het aan 1 iemand van Goud vertelt wordt, weet zo iedereen het.
Zie de post van Hunter .. hij is aangesproken door BB en heeft dat gisteravond aan Groen verteld.quote:
Daar zijn ze toch allemaal van op de hoogte, ik hoorde daar gisteren Tobias over praten, die vertelde dat Leroy er doorheen zat door wat er in het huis gebeurd was... ze zijn gisteren ook tig keer naar de dagboekkamer geroepen..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zie de post van Hunter .. hij is aangesproken door BB en heeft dat gisteravond aan Groen verteld.
Leroy kwam met het ik mis mijn dochter excuusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch allemaal van op de hoogte, ik hoorde daar gisteren Tobias over praten, die vertelde dat Leroy er doorheen zat door wat er in het huis gebeurd was... ze zijn gisteren ook tig keer naar de dagboekkamer geroepen..
Ik ook niet, maar het kan ook een afleidingsmanoevre zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:36 schreef Flow3r het volgende:
Ik zie Jill niet met al die sieraden hoor
Hmmm wel vaag, ik kreeg van Tobi de indruk dat hij precies wist wat er gebeurd was..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Leroy kwam met het ik mis mijn dochter excuus
Goud weet niet van de waarschuwing
Kolere wat een slotakkoord bij een dergelijke statement.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:30 schreef Hunter het volgende:
Big Brother-bewoner mag blijven na ’grensoverschrijdend gedrag’
Leroy, een van de bewoners van het Big Brother-huis, heeft een officiële waarschuwing gekregen vanwege grensoverschrijdend gedrag. Een woordvoerder van RTL heeft een bericht hierover van Shownieuws bevestigd. Als Leroy zich nog één keer schuldig maakt aan dit soort uitspattingen, dan moet hij het huis verlaten.
De acties van Leroy leidden de afgelopen dagen tot veel commotie op sociale media. In de livestream was te zien hoe de 31-jarige Bosschenaar zichzelf betastte en medebewoners begluurde in de douche: „Ik zie gewoon je tepels!” De beelden werden veel gedeeld op sociale media.
„Zero tolerance betekent direct actie ondernemen en passende consequenties doorvoeren”, aldus de woordvoerder van RTL. „Dat kan dus ook betekenen iemand direct aanspreken op gedrag en de gevolgen benadrukken als het gedrag aanhoudt.” Het is niet de eerste keer in het bestaan van Big Brother dat een bewoner een waarschuwing krijgt, maar het gebeurt niet vaak.
Leroy is ook in contact gebracht met een psycholoog, zodat hij leert waarom het niet gepast is om jezelf te betasten waar anderen bij zijn en waarom het niet gewoon is om in de douche te gluren.
Bron: Telegraaf
GMquote:
Beetje een John de Mol reactiequote:
Ik dacht gezien te hebben dat de clown ietwat molliger was (pfffff diplomatiek genoeg denk ik).quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:43 schreef spapaars het volgende:
Geen clown-actie geweest zo even hier teruggelezen.
Wel een ontmaskering, het zou Jill zijn (die dan in een week tijd ong 15 kg moet zijn afgevallen)
Gisteravond was hij vooral verontwaardigd op diegene die dit aanhangig hebben gemaakt. Zei, ik ben niet zo. Dus het is niet bij hem doorgedrongen dat hij beter had kunnen zeggen van goh ik had dat niet moeten doen heb er niet bij nagedacht. Hij voed zelf het gedoe met deze reactie nog meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:47 schreef Ebinas het volgende:
Ze kunnen gewoon niet anders meer dan hem eruit flikkeren.
Beter gelijk gedaan. Nu wordt de aandacht alleen maar groter
Dan mogen we hier het scanman-topic ook wel verbannenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:47 schreef Ebinas het volgende:
Ze kunnen gewoon niet anders meer dan hem eruit flikkeren.
Beter gelijk gedaan. Nu wordt de aandacht alleen maar groter
Ik het er geen probleem mee wanneer dat gebeurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dan mogen we hier het scanman-topic ook wel verbannen
Dat zegt toch al genoeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gisteravond was hij vooral verontwaardigd op diegene die dit aanhangig hebben gemaakt. Zei, ik ben niet zo. Dus het is niet bij hem doorgedrongen dat hij beter had kunnen zeggen van goh ik had dat niet moeten doen heb er niet bij nagedacht. Hij voed zelf het gedoe met deze reactie nog meer.
Hoeft van mij ook niet iddquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
De vraag is of hij weet wat er in medialand gebeurt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:51 schreef Frummelie het volgende:
Als Leroy en beetje verstand heeft gaat hij uit zichzelf weg...
Nee.. maar denk dat z'n familie/vrienden nu wel erop gaan aandringen bij BB dat ze hem eruit halen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
De vraag is of hij weet wat er in medialand gebeurt.
nee hoor dat is sowiezo softquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:49 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik ga ervan dat hij van BB te horen heeft gekregen dat er aardig wat ophef over zn gevalletje is dus....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
De vraag is of hij weet wat er in medialand gebeurt.
Verwacht eerder iets van, niet meer doen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ga ervan dat hij van BB te horen heeft gekregen dat er aardig wat ophef over zn gevalletje is dus....
Ze praten allemaal regelmatig met een zielenknijper, altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:58 schreef GayGuy het volgende:
Hart van nederland vroeg meld dat Big Brother Leroy in contact heeft gebracht met een psycholoog. Ik denk ook dat dit beter is, dan hem nu zomaar eruit gooien
Nee dat geloof ik niet...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Verwacht eerder iets van, niet meer doen.
Stap 1 is altijd het probleem toegeven, dat gaat hem al niet worden dusquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:58 schreef GayGuy het volgende:
Hart van nederland vroeg meld dat Big Brother Leroy in contact heeft gebracht met een psycholoog. Ik denk ook dat dit beter is, dan hem nu zomaar eruit gooien
Nee om wie er mocht gaan winkelenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:02 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat steen papier schaar verhaal. Gaat dat over tijdens de quiz van julio en tobias?
waardoor hij drie vrijstellingen heeft gemistquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee om wie er mocht gaan winkelen
Preciesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet...
Stel je voor dat hij zaterdag wordt weggestemd, die gast komt buiten en krijgt heel Nederland over zich heen (terecht) BB kan hem niet onvoorbereid de wereld inschoppen..
@Benny @Dotteke misschien kunnen jullie in overleg gaan , of in deze tijd , met deze achtergronden, het niet beter is het scanman topic ook te verwijderen? de foto's die er gepost worden zijn openbaar, kunnen gedeeld worden, en kunnen vrouwen ook stuk maken. Misschien moeten we een beetje respect hebben, voor wat er momenteel speelt in Nederland. Ik persoonlijk ben blij dat vrouwen en mannen eindelijk hun mond open durven te doen, doordat anderen hun voor gaan. Misschien doordat al die bekende Nederlanders nu aan de schandpaal genageld zijn, dit grensoverschrijdend gedrag een halt toeroept . En Misschien kunnen wij als Fok daar een steentje aan bijdragen . ( just my 2 cents )quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik het er geen probleem mee wanneer dat gebeurt.
Denk dat Leroy weer little brother wordt deze weekquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:18 schreef Hunter het volgende:
Leroy heeft zin in een nieuwe dag, zo te zien
Omdat hij zich scheert en nu de haartjes weer op komenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:19 schreef Koos1958 het volgende:
Valt me op dat Julio de hele dag door aan het krabben is in zijn gezicht en op zijn hoofd.
Ik denk , dat de bewoners in hun contract hebben staan, dat er bescherming wordt gegeven op grensoverschrijdend gedrag, en dat ze ten alle tijden onbegluurd en veilig kunnen douchen, dat de camera's daar niet op zullen inzomen, dat er geen camera's vanuit het plafond in de douchecabine aan staan wanneer ze douchen enz enz, geloof mij maar dat daar strakke afspraken over zijn. het zou dus heel raar geweest zijn naar nous, en haar familie als BB hem er niet op had aangesproken, want haar is immers die beveiliging beloofd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:09 schreef spapaars het volgende:
De media pikt het op omdat er zoveel ophef is op de social-media.
Hij heeft even gekeken (en volgens mij kon hij ook toen niet veel zien) mag niet, maar het wordt wel heel erg uitvergroot.
Ben het helemaal met je eens, typte gisteren al over dat in het kruis tasten van Nouchine bij Tobias, daar hoor je helemaal niets over.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:14 schreef Whuzz het volgende:
Ergens in de eerste twee weken heeft Grace ook bij Tobias over het muurtje gekeken. Hoor je niemand over.
Vorig jaar stonden de dames naast Michel te douchen en te giebelen en ongepaste opmerkingen te maken. Hoor je niemand over.
Vorig jaar was Michel buiten aan het sporten en zaten er binnen drie dames te kijken en ta zeggen dat ze "daar weel een kunstje op zouden kunnen". Hoor je niemand over.
Leroy zat uiteraard helemaal fout, maar dat dubbele standaard gedoe komt me ook de keel uit.
Omdat ze geen broodrooster hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:33 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom bakken ze heel de tijd brood in de pan.
en dat mag niet wanneer zij ook zoent?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Het filmpje wat in een facebook post bij Shownieuws te zien was, met als opmerking, probeert hij hier nu Grace te zoenen?
[ afbeelding ]
Omdat het zo kort is, is de mp4 iets duidelijker:
https://i.gyazo.com/5f520b148fc3dbbb9bd82450a0fe911a.mp4
Ja ok.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Omdat ze geen broodrooster hebben?
Waarom zou je zomaar iemand proberen te zoenen.. dat is raarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
en dat mag niet wanneer zij ook zoent?
dann mag niks
Once you go black...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar in het begin aten ze het brood gewoon zonder te bakken.
Nee Grace sprak hem aan over de de opmerking en gedoe dat ontstond na de spel tussen hem en Nous.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Het filmpje wat in een facebook post bij Shownieuws te zien was, met als opmerking, probeert hij hier nu Grace te zoenen?
[ afbeelding ]
omdat ze het oude brood niet weg willen gooien, en er geen broodrooster isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:33 schreef Blackprinces het volgende:
Waarom bakken ze heel de tijd brood in de pan.
Het is brood van gisterenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
omdat ze het oude brood niet weg willen gooien, en er geen broodrooster is
Dat brood is vers hartstikke lekker maar de volgende dag gortdroog, vandaar...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:36 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar in het begin aten ze het brood gewoon zonder te bakken.
ze hadden 2 zakken 1 van eergister en 1 van gister kijk maar terugquote:
Ze hebben toch een diepvries? Na het afkoelen in plakken snijden en in de diepvries gooien.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat brood is vers hartstikke lekker maar de volgende dag gortdroog, vandaar...
gister zijn er 2 broden gebakken een wit en een bruinquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hadden 2 zakken 1 van eergister en 1 van gister kijk maar terug
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:40 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze hadden 2 zakken 1 van eergister en 1 van gister kijk maar terug
Nee, ook een diepvriesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hebben toch een diepvries? Na het afkoelen in plakken snijden en in de diepvries gooien.
Of hebben ze alleen een koelkast?
Klopt, dom dat ze daar geen gebruik van maken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze hebben toch een diepvries? Na het afkoelen in plakken snijden en in de diepvries gooien.
ik zelf vind een gebakken broodje ook erg lekker, misschien kiezen ze er wel voor , weet het ook niet eerlijk gezegd. Er is een vriezer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:41 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nawel is elke keer zo op haar inpraten met alles en zij mag dan niet reagerenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:45 schreef Ebinas het volgende:
Nouche is zichzelf niet.
Val echt net in, maar ik hoor Hanna zeggen: probeer een reden te verzinnen waarom je jezelf niet bent
Ja, een gebakken broodje op zijn tijd, maar elke dag brood in olie verzopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:45 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik zelf vind een gebakken broodje ook erg lekker, misschien kiezen ze er wel voor , weet het ook niet eerlijk gezegd. Er is een vriezer.
Omdat er een verschil is tussen vrijwillig en onvrijwillig.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:43 schreef mario390 het volgende:
beter dat in nederland elke tv-projekt stopt
om dat niks mag wat zoenen ofzo bedoelt
hoe willen ze dann ex on the beach of love
island maken??
Verwend mormel tot en met.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:47 schreef Frummelie het volgende:
Walgelijk respectloos wijf die Nawel....
Ze schopten salar ook uit zijn bed, kater en al.quote:
Het gebeurd wel dat er over het muurtje wordt gekeken bewust/onbewust.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:14 schreef Whuzz het volgende:
Ergens in de eerste twee weken heeft Grace ook bij Tobias over het muurtje gekeken. Hoor je niemand over.
Vorig jaar stonden de dames naast Michel te douchen en te giebelen en ongepaste opmerkingen te maken. Hoor je niemand over.
Vorig jaar was Michel buiten aan het sporten en zaten er binnen drie dames te kijken en ta zeggen dat ze "daar weel een kunstje op zouden kunnen". Hoor je niemand over.
Leroy zat uiteraard helemaal fout, maar dat dubbele standaard gedoe komt me ook de keel uit.
Ik vind ze er deze ochtend wel lekker uit zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, een gebakken broodje op zijn tijd, maar elke dag brood in olie verzopen
Sure, het is altijd "de manier waarop".quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:49 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het gebeurd wel dat er over het muurtje wordt gekeken bewust/onbewust.
Het is de manier waarop. Leroy is al langer op een gluiperige manier bezig. In de badkamer hangen om te loeren. Zich opdringen.
Hij doet het expres en zegt wat hij ziet. Hij geeft gewoon een bepaalde vibe. Moest hem al niet vanaf het begin. Intuïtie denk ik.
Vink ook wel eik.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik vind ze er deze ochtend wel lekker uit zien eigenlijk.
[ link | afbeelding ]
Echt vreselijk... krijgt echt een voorkeurs behandeling daarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Verwend mormel tot en met.
Naar persoon op de streams
Ik zou overslaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Die moet eens goed doorgesmeerd wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, soms wil ik wel eens weten waarom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Echt vreselijk... krijgt echt een voorkeurs behandeling daar
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die moet eens goed doorgesmeerd worden
Tobias zou ook wel een keer goed anaal gepakt kunnen worden. Waarom niet hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
[..]
HEY TWITTER!!! ZIEN JULLIE DIT!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat wordt een enkeltje DBK voor Ireth, officiele waarschuwing en een gesprek met de psycholoog
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ben het helemaalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sure, het is altijd "de manier waarop".
Er is kennelijk een goede "manier waarop" je iemand in zijn kruis mag grijpen. Een goede "manier waarop" je mag praten over dat je met iemand zou willen neuken en een goede "manier waarop" je in een douchehokje gluurt.
Uiteraard kunnen alleen vrouwen de goede "manier waarop" gebruiken
Tis iig nog herkenbaar als brood...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Wel lekker in de roomboter, ik vind die olie zo ranzig... 😉quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vink ook wel eik.
Beetje suiker er ook nog over, schuif maar door
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is best lastig tikken zo idd.
Had het eerder ook al om een mollig persoon te omschrijven
Ja, jij maakt er een feestje van, da's idd nog veel lekkerderquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wel lekker in de roomboter, ik vind die olie zo ranzig... 😉
En zo gaat het maar door.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ja. Gebakken kaasboterham in beetje boter. Jummie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lievelingetje? Geen idee..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:52 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, soms wil ik wel eens weten waarom.
Bij Lot uit Utopia wist je dat vader wss een dikke vinger in de pap had.
Maar wat zal het hier zijn?
Blijft gissen, maar het is rete irritant
Sowieso moet het al überhaupt niet ín de olie gefrituurd worden. Hoogstens de bodem ietwat invetten zodat de boterham niet blijft plakken...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je vergeet 1 ding we zijn 1 jaar verder vol met gebeurtenissen met grensoverschrijdend gedrag. De grens tussen iets wat wel en niet kan is constant in beweging.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Er is kennelijk een goede "manier waarop" je iemand in zijn kruis mag grijpen. Een goede "manier waarop" je mag praten over dat je met iemand zou willen neuken en een goede "manier waarop" je in een douchehokje gluurt.
Hmmm omnomnom... ze hadden wel boter maar die zou nu wel verdwenen zijn 😁quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ja. Gebakken kaasboterham in beetje boter. Jummie.
Maar volgens mij hebben ze geen boter, of wel?
Moeten ze kopen in de mini mall.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat ja. Gebakken kaasboterham in beetje boter. Jummie.
Maar volgens mij hebben ze geen boter, of wel?
Vind ik stof tot nadenken en gaan we dus ook even bespreken. Heb hierover ook al een berichtje ontvangen van Dotteke. Hoor zo nodig ook van anderen - in het feedbacktopic - hoe zij hierover denken, omdat dit ook verder reikt dan de mening van mods alleen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:06 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Benny @:dotteke misschien kunnen jullie in overleg gaan , of in deze tijd , met deze achtergronden, het niet beter is het scanman topic ook te verwijderen? de foto's die er gepost worden zijn openbaar, kunnen gedeeld worden, en kunnen vrouwen ook stuk maken. Misschien moeten we een beetje respect hebben, voor wat er momenteel speelt in Nederland. Ik persoonlijk ben blij dat vrouwen en mannen eindelijk hun mond open durven te doen, doordat anderen hun voor gaan. Misschien doordat al die bekende Nederlanders nu aan de schandpaal genageld zijn, dit grensoverschrijdend gedrag een halt toeroept . En Misschien kunnen wij als Fok daar een steentje aan bijdragen . ( just my 2 cents )
Mooi bericht van mensen die Leroy echt kennen.quote:
Precies dat... die vette borrelende laag olie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sowieso moet het al überhaupt niet ín de olie gefrituurd worden. Hoogstens de bodem ietwat invetten zodat de boterham niet blijft plakken...
Laat wat mij betreft zien dat bij deze mensen ook het moreel kompas een tikje uit de goede richting is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi bericht van mensen die Leroy echt kennen.
Van mij mag er een bom onder twitter. Daar zitten de grootste mafkezen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Precies dat... die vette borrelende laag olie.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Precies dat... die vette borrelende laag olie.
ik denk dat de telegraaf, nu.nl, AD, shownieuws, Hart van nederland, RTL nieuws, RTL boulevard, een veel groter bereik hebben dan wat huisvrouwtjes op twitter . RTL kwam met een mededeling en al die anderen die ik net schreef volgden. Denk btw dat Facebook groepen een veel groter bereik hebben dan Twitterquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mooi bericht van mensen die Leroy echt kennen.
Van mij mag er een bom onder twitter. Daar zitten de grootste mafkezen.
Zie je niet dat wat jij doet, niet zover vandaan zit van hoe Leroy zijn eigen gedrag goed praatquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En zo gaat het maar door.
Hij zit al langer achter Grace aan
Die man mist iets. Denkt dat elk klein beetje aandacht meteen vrijbrief is voor handtastelijkheden.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Dat het nog net niet langs je kin druipt.
Heerlijk![]()
Wat dat betreft ben ik echt een ransuil
@Dutchgirl23 : Was dat "de goede manier"quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef spapaars het volgende:
Het houdt niet op.
Grace die tepeltje voelt
[ afbeelding ]
als je zegt vrijwillig, dann werd love island moelijk doorgaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:03 schreef spapaars het volgende:
Het houdt niet op.
Grace die tepeltje voelt
[ afbeelding ]
Of hou het gewoon open. Het grote probleem is ook dat het niet bespreekbaar wordt gemaakt. Stel nu een voorbeeld, praat erover met elkaar en leer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
Als BB slim is gooien ze er een SL in en praten ze een uur over grensoverschrijdend gedrag en hoe erg het momenteel speelt.
Zo dat het voor hem ook duidelijk is dat alles onder een vergrootglas ligt momenteel
Dat extra uurtje sl maakt dan ook niet meer uit.
En laat ze dan meteen de beelden zien waarin ze zelf dergelijk gedrag vertonen
Denk dat ze water verwarmen om mee af te wassen? Het verbaasde iedereen al dat ze dat niet meteen in week 1 deden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:06 schreef Ebinas het volgende:
Zowel links als rechts op het aanrecht staat wat te walmen
Wellicht water om te wassen
[ afbeelding ]
Als BB slim is doen ze dit zonder SL en wordt dit ook in de uitzending getoond zodat men ziet dat er wat gedaan wordt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
Als BB slim is gooien ze er een SL in en praten ze een uur over grensoverschrijdend gedrag en hoe erg het momenteel speelt.
Zo dat het voor hem ook duidelijk is dat alles onder een vergrootglas ligt momenteel
Dat extra uurtje sl maakt dan ook niet meer uit.
En laat ze dan meteen de beelden zien waarin ze zelf dergelijk gedrag vertonen
Helemaal mee eens, maar... ik denk dat BB bang is dat zo'n discussie verkeerd uitpakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Of hou het gewoon open. Het grote probleem is ook dat het niet bespreekbaar wordt gemaakt. Stel nu een voorbeeld, praat erover met elkaar en leer.
Ik denk dat als je er beelden bij laat zien het pas duidelijk is..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:07 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Of hou het gewoon open. Het grote probleem is ook dat het niet bespreekbaar wordt gemaakt. Stel nu een voorbeeld, praat erover met elkaar en leer.
Bankhangen, bedhangen, nominatiepraat.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
Wat staat er dinsdag op de planning meestal ???
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bankhangen, bedhangen, nominatiepraat.
Deze week komt daar bij: Schommelstoelen, buitenbad zitten.
Hebben ze die dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
Wat staat er dinsdag op de planning meestal ???
Vergeet niet Nawel in bed liggen en klagen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op maandag is hungergames.. er is een vaste dag voor jackpotchallengequote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze die dan?
Elke dag ziet hetzelfde eruit (buiten de sl)
Die schaar ik voor het gemakt onder de categorie "bedhangen", maar ik snap je punt. Er is iets voor te zeggen om een aparte categorie voor haar te hanterenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:12 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Vergeet niet Nawel in bed liggen en klagen.
Olympisch bankhangenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
FF wilde gaan time-en of ze ergens op de dag langer dan 15 minuten staat.. ( zal vast alleen met een challenge zijn )quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die schaar ik voor het gemakt onder de categorie "bedhangen", maar ik snap je punt. Er is iets voor te zeggen om een aparte categorie voor haar te hanteren
Ik verwoord het misschien verkeerd.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zie je niet dat wat jij doet, niet zover vandaan zit van hoe Leroy zijn eigen gedrag goed praat
Lees mijn post nog eens (de eerste waarop je reageerde). En dan vooral mijn laatste zin. Ik maak het je makkelijk:
"Leroy zat uiteraard helemaal fout, maar dat dubbele standaard gedoe komt me ook de keel uit."
Ofwel, die post ging NIET over Leroy. Die is duidelijk af. Die post ging over de dubbele standaard. En jij komt met een verhaal dat er een "goede manier waarop" is, waarmee fout gedrag eigenlijk gewoon prima is. Daarmee fout gedrag van dames goed pratend.
Dat valt in dezelfde categorie als:
- Er zijn ook vrouwen die het wél leuk vinden als naar ze fluit/sist
- Je kunt best op een vriendelijke manier ("goede manier waarop") op een vrouw haar kont slaan
Je probeert fout gedrag van vrouwen goed te praten. Er ís geen "goede manier". Niet voor mannen, niet voor vrouwen.
Zoals Nouchine haar hand in Salar's kruis steekt, op meerdere momenten, meerdere keren, is niet goed.
Ongevraagd over een douchehokje gluren is niet goed. Niet van Leroy, ook niet van Grace.
Doen alsof daar een "goede manier" voor is, is precies waar heel #metoo over gaat. Het goedpraten en negeren van fout gedrag.
Dat zijn dus die SL-momentenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Op maandag is hungergames.. er is een vaste dag voor jackpotchallenge
Misschien een little Brother challenge vandaag
voor-tijdens-en na het douchen zal ze net de 15 aan tikken denk ikquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
FF wilde gaan time-en of ze ergens op de dag langer dan 15 minuten staat.. ( zal vast alleen met een challenge zijn )
Ligt eraan hoeveel minuten ze mogen douchen inderdaad 🤣quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
voor-tijdens-en na het douchen zal ze net de 15 aan tikken denk ik
500 meter lego-lopenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Olympisch bankhangen
Zin in de zinderende finale
Toen hij het huis in kwam, dacht ik dat die van de mannetjes wasquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En zo gaat het maar door.
Hij zit al langer achter Grace aan
Die man mist iets. Denkt dat elk klein beetje aandacht meteen vrijbrief is voor handtastelijkheden.
@FreshFruit zou timen, dus tja, kom maar door met de tussenstand FFquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel minuten ze mogen douchen inderdaad 🤣
Die spreekt zich enkel uit over de gouden kamer.. voor de rest lult hij overal omheenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Ebinas het volgende:
Owja Julio hebben we ook nog.
Benieuwd wat hij nu denkt, zullen we nooit horen.
Maar zag hem op de beelden toch heel bedenkelijke kijken toen Leroy het vertelde.
Maar wellicht liep het hem alleen dun door de broek omdat het van BB niet gezegd mocht worden.
inderdaad. Gluiperd is het vind ik. Echt iemand met twee gezichtenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die spreekt zich enkel uit over de gouden kamer.. voor de rest lult hij overal omheen
En daarom hoop ik dat hij na gister misschien bedenkt de verkeerde kant te hebben gekozen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die spreekt zich enkel uit over de gouden kamer.. voor de rest lult hij overal omheen
Hij zal vast enorm eigenwijs zijn.. is hij dan in staat zijn eigen fouten te zien?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En daarom hoop ik dat hij na gister misschien bedenkt de verkeerde kant te hebben gekozen.
Ik gun het hem van harte en dat hij daar maar lekker mag blijven zitten.
Goed punt. Mss inzien nog net, maar toegevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij zal vast enorm eigenwijs zijn.. is hij dan in staat zijn eigen fouten te zien?
Iedereen hoopt daar opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
Hoop nog steeds op een 24uurs challenge.
Was vorig jaar ook, met breien toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
Mee eens. Maar dat is heel lastig, aangezien de toleratie-grens zo enorm verschilt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik verwoord het misschien verkeerd.
Als het iemands grens over gaat is het altijd ongepast. Man of vrouw.
Er zijn ook dingen die per ongeluk gebeuren en andere bewust.
Dat is het verschil.
Ik denk dat we meer moeten aangeven wat we wel en niet toleren. Dat is voor iedereen anders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
En die ballon omhoog houden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook, met breien toch?
Of heb ik het verkeerd?
En ballon challenge .. tis te hopen dat ze wel wat beters kunnen verzinnen dan datquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of heb ik het verkeerd?
Ben het wel met je eens in dezequote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee dat heb je goed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Of heb ik het verkeerd?
Dat kan, thuisquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Vandaag is een koffiedag, ik voel dat zo aan mijn lichaam .. een dag dat je overleeft op koffie.
Ik snap ook gewoon niet waarom dat bad zo hoog staat, als je daarin rechtstaat om je te wassen toren je over de douches uit :/quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:25 schreef TheVulture het volgende:
Los van het gedrag van Leroy, wat BB zelf kan doen is wat hogere schotten te plaatsen tussen de douches, dan krijg je ook nooit dat mensen zich onbewenst bespied kunnen voelen door medebewoners.
Dat zorgt denk ik wel voor wat minder camerastandpunten, maar goed, er zitten ook camera's aan de voorkant.
Ja. Die mag er ook wel een keertje komen. Maar heb het idee dat het vooral te maken heeft met de bezetting achter de schermen dat ze dat niet doenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef spapaars het volgende:
Maar wij willen het wel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
Julio is allerlei redenen aan hetvgeven waarom hij niet in het stoeltje gaat
Man zeg gewoon ik doe het niet. Is niks voor mij
Is gewoon niet over nagedacht denk ik...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:26 schreef woveleed het volgende:
[..]
Ik snap ook gewoon niet waarom dat bad zo hoog staat, als je daarin rechtstaat om je te wassen toren je over de douches uit :/
Moeders maakt het wel en komt het brengen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:27 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nergens is de koffie zo lekker als thuis.
Ga maar gauw nawel
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:27 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wij willen het wel.
Kotsen zal hij
Zal met de leidingen etc te maken hebben.. omdat die niet onder de vloer kunnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is gewoon niet over nagedacht denk ik...
Fluister jij even dit Peter in zijn oor, met zijn 3 nep-pinnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ze er immuniteit mee kunnen winnen.. dan doen ze het wel
Peter moet dat wel aangeven vandaag.. anders wordt het too much..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Fluister jij even dit Peter in zijn oor, met zijn 3 nep-pinnen
Dat is waar en keert het zich tegen hem.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter moet dat wel aangeven vandaag.. anders wordt het too much..
Voor ons grappig. Maar voor anderen de reden om hem te nomineren
Ja, hij geeft niet opquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:31 schreef spapaars het volgende:
Kommissar Mario is nog steeds aan het speuren.
Wie....is....de...Clown?
Julio gaat zo boos zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is waar en keert het zich tegen hem.
Hoewel ik denk dat een Nawel en Leroy dit sws al tegen hem laten werken.
die ei op het hoofd vond ik leukquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee dat heb je goed.
Maar hoop wel op iets spannender dan breien.
Maar dan wel een straf voor degene die na een uur denkt geen zin in .. ze moeten dan wel allemaal hun best doenquote:
Heeft naar ik begreep, haar dag niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:40 schreef greysbones het volgende:
Nous is ook al weer in half liggende positie
Ze hebben in de groene kamer wel allemaal vaak hun dag nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heeft naar ik begreep, haar dag niet helemaal.
Grace en Hannah probeerde haar vanochtend een beetje op te peppen
Ik zou ook niet vrolijk worden van zoveel negativiteit en gekonkel.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben in de groene kamer wel allemaal vaak hun dag niet
Ze kan ook de positiviteit opzoeken en dat negatieve laten voor wat het isquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou ook niet vrolijk worden van zoveel negativiteit en gekonkel.
Daarbij laat Nouch zich ook nog eens urenlang negatief suflullen door zowel Nawel als Leroy.
Ze lacht in verhouding nog vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |