abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2022 @ 00:21:26 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_203563147
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Je brengt het met de nodige techniek. Maar zit zeker wat in. De man gaat niet zo gauw na een "stoute" opmerking van een (goed gevulde) vrouw naar de marechaussee.

:{²
Waarom zou je dan ook naar de marechaussee gaan? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_203563164
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Je weet toch dat zij alle zedenzaken behandelen van vrouwtjes die niet snappen dat een man met ze flirt.
pi_203563180
quote:

[..]
Wist je dat niet? Vrouwen dienen hun aanklacht in bij de marechaussee en mannen bij de politie. Als je niet precies weet wie je bent, dan ga je ook naar de marechaussee.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 00:30:36 #29
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_203563185
quote:

[..]
Goede vraag. Maar een betere vraag vind ik eigenlijk: Waarom gaan mannen niet zo snel naar de marechaussee?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_203563193
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Goede vraag. Maar een betere vraag vind ik eigenlijk: Waarom gaan mannen niet zo snel naar de marechaussee?

Zij moeten naar de politie, niet naar de marechaussee.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 00:55:42 #31
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203563282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
WSW bedrijven, van het UWV of zo? Heb je het dan over seksueel misbruik? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
- macht misbruik ( dreigen met ontslag en mensen bang maken)
- doelbewust tegenwerken om je zo laag mogelijk op de ladder te houden , minder loon uit betalen is meer inkomsten
en steeds onder mom van stimulerende prikkels laten ze dus ergens maar kort zitten om je dan vlak voordat je weer een gegroeid ben op de loon ladder je weer naar beneden te gooien
met valse beschuldigingen , dus je mag dus weer voor het zelfde loon blijven werken
- IOP geven ze niet omdat dat niet klopt wat ze dus over de clienten vertellen.
diefstal en zelf mensen beschuldigen van sexueel grensoverschrijdend gedrag , terwijl collega's helemaal niet in die mogelijkheid waren , omdat dat te doen

Maar bij het van de waarheid zeggen , de politie op je afsturen dat je gewapend ben terwijl je alleen maar probeert je gelijk te behalen ... collega van mij is door een arrestatie team uit een taxi gehaald omdat MV van PZ dacht dat hij wapens had , nooit wapens gevonden maar dit mens heeft dus ook mijn leven verwoest maar word niets aan gedaan , keer op keer doet ze dit soort dingen

en ik heb hier ook heel; veel bewijs van

mijn enige negatieve functiegesprek is getekend op een dag dat ik met mijn verlofkaart kan aantonen dat ik er nooit geweest ben(2000) , en veel dingen ook al herleidbaar waren naar mijn vragen eerder
Mocht toen al niet eens meer werken voor hun
Ook die zelfde voorman heeft mijn toen bedreigt in 1996 weerdoor ik toen al met een zware vorm van depressie liep, en hier heb ik bij PZ ook een aanklacht tegen ingediend , maar is in mijn dossier aangepast , Zijn naam word niet meer genoemd terwijl andere collega's die geen leidinggevende functie hadden wel met naam en nummer vermeld worden onder dreigen , maar de voorman dus nergens bij naam genoemd word
alleen laat ik nu net dat papier nog hebben waar ik wel aangeeft wie mij toen bedreigt had en dat PZ mij met spoed aan het werk wilde zetten , ook dit werd toen al tegen gehouden door de bedrijfarts , mocht naar huis :-)
we schrijven 1996 en zo kan ik 25 jaar door gaan

[ Bericht 4% gewijzigd door RAVW op 08-02-2022 01:05:53 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:07:42 #32
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203563311
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:55 schreef RAVW het volgende:

[..]
- doelbewust tegenwerken om je zo laag mogelijk op de ladder te houden , minder loon uit betalen is meer inkomsten
en steeds onder mom van stimulerende prikkels laten ze dus ergens maar kort zitten om je dan vlak voordat je weer een gegroeid ben op de loon ladder je weer naar beneden te gooien
met valse beschuldigingen , dus je mag dus weer voor het zelfde loon blijven werken
diefstal en zelf mensen beschuldigen van sexueel grensoverschrijdend gedrag , terwijl collega's helemaal niet in die mogelijkheid waren , omdat dat te doen

Maar bij het van de waarheid zeggen , de politie op je afsturen dat je gewapend ben terwijl je alleen maar probeert je gelijk te behalen ... collega van mij is door een arrestatie team uit een taxi gehaald omdat MV van PZ dacht dat hij wapens had , nooit wapens gevonden maar dit mens heeft dus ook mijn leven verwoest maar word niets aan gedaan , keer op keer doet ze dit soort dingen

mijn enige negatieve functiegesprek is getekend op een dag dat ik met mijn verlofkaart kan aantonen dat ik er nooit geweest ben , en veel dingen ook al herleidbaar waren naar mijn vragen eerder
Ook die zelfde voorman heeft mijn toen bedreigt , en hier heb ik bij PZ ook een aanklacht tegen ingediend , maar is in mijn dossier aangepast , Zijn naam word niet meer genoemd terwijl andere collega's die geen leiding gevende functie hadden wel met naam en PZ nummer vermeld worden onder dreigen , maar de voorman dus nergens bij naam genoemd word
alleen laat ik nu net dat papier nog hebben waar ik wel aangeeft wie mij toen bedreigt had en dat PZ mij met spoed aan het werk wilde zetten , ook dit werd tegen gehouden door de bedrijfarts , mocht naar huis :-)

Know where you're comming from.
Allemaal hartstikke prachtig die door de media opgeklopte collectieve verontwaardiging over bn'er maar de werkelijke wantoestanden in het bedrijfsleven gaat niemand zich druk over maken hoor
  dinsdag 8 februari 2022 @ 01:10:19 #33
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_203563321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:07 schreef the-eye het volgende:

[..]
Know where you're comming from.
Allemaal hartstikke prachtig die door de media opgeklopte collectieve verontwaardiging over bn'er maar de werkelijke wantoestanden in het bedrijfsleven gaat niemand zich druk over maken hoor
nee maar dat is toch raar , leuk mensen die dus al jaren met een PTSS door hun werkgever rond lopen dat hier niets aan gedaan word

kijk eens hoe lang dat grapje geduurd heb van die verf bij het leger van de erkenning
belasting foutjes van kindertoeslagen
Ze komen vanzelf wel een keer

ik heb ze ook al diverse keren gevraagd via mail aan hogerhand of hun weten wat PTSS , je krijgt alelen terug dat hoef ik niet te weten en waarom vraag je dit

zie bijlage van mijn kant psychiater schrijven ... getraumatiseerd door toedoen door werkgever ........
veel verschijnselen van PTSS .............

krijg je als antwoord terug, je heb alleen maar frustratie dus wij kunnen niets voor je doen
Met de vraag of ze de bijlage gelezen had ..
zegt ze: ja ik heb alles gelezen maar daar kunnen wij niets mee
en klaar ben je weer .. je mag het weer uit gaan zoeken en ten slotte weer een rekening van 380 euro betalen voor je eigen risico terwijl er niets mee gedaan word ... 3 jaar later wel weer terug gehad van mijn werkgever omdat ik toch weer mijn gelijk had over omdat hun het aangevraagd hadden om naar een psychiater te gaan ....
maar ze hadden verwacht dat het dus een probleem bij mij was en niet bij hun maar er word nadrukkelijk diverse keren naar mijn werkgever verwezen en niet naar mijn prive
het is puur een zakelijk iets

[ Bericht 36% gewijzigd door RAVW op 08-02-2022 01:18:52 ]
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  dinsdag 8 februari 2022 @ 07:55:19 #34
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_203563757
Van nu.NL
quote:
Ajax-leiding zou al jaren hebben geweten van wangedrag 'geilneef' Overmars

Het grensoverschrijdend gedrag van de zondag opgestapte directeur Marc Overmars was al veel langer bekend bij Ajax, schrijven NRC en het AD maandag. Beide media baseren zich op gesprekken met (oud-)medewerkers, die vertellen dat de kwestie nooit bespreekbaar was bij de Amsterdamse club.

NRC deed naar aanleiding van een tip sinds december onderzoek naar het gedrag van Overmars en sprak met elf (oud-)medewerkers, waarbij WhatsApp-berichten werden ingezien en aanvullende en ondersteunende bronnen werden geraadpleegd.

Volgens de anonieme personeelsleden stond de directeur bij Ajax al jaren bekend om zijn omgang met vrouwen en werd hij "geilneef" genoemd. Drie vrouwen vertellen daarbij dat hij zich aan hen opdrong.

Uit het onderzoek komt naar voren dat Overmars vaak contact zou hebben gezocht met vrouwelijke collega's en dat hij na een ogenschijnlijk onschuldig begin snel dwingender werd. Hij schroomde daarbij niet om foto's van zijn geslachtsdeel te sturen, een handeling waarover Het Parool eerder op de dag al berichtte.

Volgens de vrouwen met wie NRC sprak, is bij Ajax sprake van een "haantjescultuur" en een "apenrots", waarbij "seksueel wangedrag kan gedijen" en machtsmisbruik niet bespreekbaar is. Een enkeling die het wél wilde aankaarten, zou geen gehoor hebben gevonden.

Van der Sar zou niets met meldingen hebben gedaan

De berichtgeving van NRC sluit aan op een artikel dat het AD iets eerder op de avond publiceerde. Het dagblad baseert zich op enkele oud-werkneemsters, die eveneens stellen dat het grensoverschrijdend gedrag van "vieze oom" Overmars al jaren bekend was bij Ajax.

Volgens hen kan het gedrag van Overmars de rest van de clubleiding onmogelijk zijn ontgaan. Algemeen directeur Edwin van der Sar zou ervan op de hoogte zijn geweest dat meerdere vrouwen zich vergeefs beklaagden, al ontkent hij volgens het AD stellig dat hij daarvan wist.

Zondagavond maakte Ajax bekend dat Overmars na 9,5 jaar per direct is vertrokken als directeur voetbalzaken wegens "het gedurende een langere periode versturen van grensoverschrijdende berichten aan meerdere vrouwelijke collega's", zonder daarbij in detail te treden.

De oud-topspeler zelf meldde in de verklaring dat hij lange tijd niet inzag dat hij met zijn gedrag grenzen overschreed, tot hij er vorige week intern mee werd geconfronteerd.

https://www.nu.nl/voetbal(...)mars.html?redirect=1

Nou, mocht dit waar zijn, dan is de positie van Van Der Sar onhoudbaar.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:15:25 #35
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203563924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 07:55 schreef thedeedster het volgende:
Van nu.NL
[..]
https://www.nu.nl/voetbal(...)mars.html?redirect=1

Nou, mocht dit waar zijn, dan is de positie van Van Der Sar onhoudbaar.
Bahbah, je zult er maar werken als vrouw.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:20:40 #36
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_203563967
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:30 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik vind de domheid van deze vraag schokkend.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:22:39 #37
Why is all the rum gone?
pi_203563980
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:07 schreef the-eye het volgende:

De vrouwen die het ondergaan zijn geen bn'ers, hoor. Dus deze opmerking slaat helemaal nergens op (again).
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_203564034
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 01:10 schreef RAVW het volgende:

[..]
nee maar dat is toch raar , leuk mensen die dus al jaren met een PTSS door hun werkgever rond lopen dat hier niets aan gedaan word

kijk eens hoe lang dat grapje geduurd heb van die verf bij het leger van de erkenning
belasting foutjes van kindertoeslagen
Ze komen vanzelf wel een keer

ik heb ze ook al diverse keren gevraagd via mail aan hogerhand of hun weten wat PTSS , je krijgt alelen terug dat hoef ik niet te weten en waarom vraag je dit

zie bijlage van mijn kant psychiater schrijven ... getraumatiseerd door toedoen door werkgever ........
veel verschijnselen van PTSS .............

krijg je als antwoord terug, je heb alleen maar frustratie dus wij kunnen niets voor je doen
Met de vraag of ze de bijlage gelezen had ..
zegt ze: ja ik heb alles gelezen maar daar kunnen wij niets mee
en klaar ben je weer .. je mag het weer uit gaan zoeken en ten slotte weer een rekening van 380 euro betalen voor je eigen risico terwijl er niets mee gedaan word ... 3 jaar later wel weer terug gehad van mijn werkgever omdat ik toch weer mijn gelijk had over omdat hun het aangevraagd hadden om naar een psychiater te gaan ....
maar ze hadden verwacht dat het dus een probleem bij mij was en niet bij hun maar er word nadrukkelijk diverse keren naar mijn werkgever verwezen en niet naar mijn prive
het is puur een zakelijk iets

Met alle respect, maar je tekst is zo onleesbaar, ik kan me voorstellen dat het ingewikkeld is om een brief van je serieus te nemen.
-nee-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:27:32 #39
13462 BansheeBoy
pi_203564039
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ik vind de domheid van deze vraag schokkend.
Ja, kan ik me helemaal voorstellen. Weet je wat mij vaak helpt? Is proberen de situatie te analyseren vanuit een soort van helicopterview. Het zorgt er voor dat je emoties die zorgen voor ruis in je analyse elimineert en je zo dus zo objectief en rechtvaardig mogelijk blijft. Zo blijf ik dicht bij mezelf en tegelijkertijd toch ook buiten mezelf. Het is niet iedereen gegeven, maar met de juiste training en goede wil zeker niet onmogelijk.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:28:17 #40
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203564046
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
De vrouwen die het ondergaan zijn geen bn'ers, hoor. Dus deze opmerking slaat helemaal nergens op (again).

De verontwaardiging is over het gedrag van Marc O. Zou ook een beetje raar zijn hè als er verontwaardiging over de vrouwen die nu naar voren stappen zou zijn
Jammer hè, zet je jezelf weer voor joker :')
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:44:54 #41
Why is all the rum gone?
pi_203564252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:28 schreef the-eye het volgende:

De verontwaardiging is over het gedrag van Marc O.
Als jij denkt dat dat is waar het over gaat, dan is dat ten eerste een belediging tov de vrouwen die het betreft en ben ik zeker niet degene die zichzelf voor joker zet.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:45:57 #42
Why is all the rum gone?
pi_203564261
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:27 schreef BansheeBoy het volgende:

Ja, kan ik me helemaal voorstellen.
Ah, dan zitten we in ieder geval op dezelfde lijn. En zie je ook in waarom de domheid van jouw vraag schokkend is? Of heb je daar hulp bij nodig?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:47:50 #43
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_203564284
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 00:55 schreef RAVW het volgende:

[..]

mijn enige negatieve functiegesprek is getekend op een dag dat ik met mijn verlofkaart kan aantonen dat ik er nooit geweest ben(2000) , en veel dingen ook al herleidbaar waren naar mijn vragen eerder
Ook die zelfde voorman heeft mijn toen bedreigt in 1996 weerdoor ik toen al met een zware vorm van depressie liep, en hier heb ik bij PZ ook een aanklacht tegen ingediend , maar is in mijn dossier aangepast , Zijn naam word niet meer genoemd terwijl andere collega's die geen leidinggevende functie hadden wel met naam en nummer vermeld worden onder dreigen , maar de voorman dus nergens bij naam genoemd word
alleen laat ik nu net dat papier nog hebben waar ik wel aangeeft wie mij toen bedreigt had en dat PZ mij met spoed aan het werk wilde zetten , ook dit werd toen al tegen gehouden door de bedrijfarts , mocht naar huis :-)

Ik heb in 1994 een tijdje voor een wsw bedrijf gewerkt en ik heb inderdaad gezien dat er een groot machtsverschil bestaat tussen de leiding en de mensen die daar werken op indicatie. Jouw verhaal verbaast mij dus totaal niet.
Non possumus non loqui
  dinsdag 8 februari 2022 @ 08:49:13 #44
13462 BansheeBoy
pi_203564310
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ah, dan zitten we in ieder geval op dezelfde lijn. En zie je ook in waarom de domheid van jouw vraag schokkend is? Of heb je daar hulp bij nodig?
Ik denk dat dat echt de enige manier is om niemand te kort te doen. Als je vanuit het midden opereert is de kans op onrecht het kleinst. Dat zou iedereens streven moeten zijn. Maar je hebt gelijk als je zegt dat dat tegenwoordig bijzonder is. Helaas wel.

Als je wilt kan ik je wat tips and tricks DM-en.

dinsdag 8 februari 2022 @ 08:50:58 #45
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203564340
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Als jij denkt dat dat is waar het over gaat, dan is dat ten eerste een belediging tov de vrouwen die het betreft en ben ik zeker niet degene die zichzelf voor joker zet.
Nou leg jij mij dan maar eens goed uit waar momenteel de verontwaardiging over is en als je toch bezig bent leg dan ook maar even uit waarom de verontwaardiging over het gedrag van Overmars een belediging voor de vrouwen, de slachtoffers van z'n gedrag, zou zijn,
dit wordt lachen
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:10:59 #46
Why is all the rum gone?
pi_203564571
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:49 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik denk dat dat echt de enige manier is om niemand te kort te doen.
Ok, bij deze dan.

De reden dat de domheid van jouw vraag schokkend is, is omdat jij je niet lijkt te realiseren dat seksueel grensoverschrijdend gedrag (inclusief aanranding/verkrachting) gedrag is waarbij de man een fysieke dreiging vertegenwoordigt voor een vrouw (vandaar ook dat dit gedrag voor 95% door mannen wordt vertoond). Mannen hoeven in de regel niet bang te zijn voor de fysieke kracht van een vrouw. Zij zullen seksueel grensoverschrijdend gedrag van een vrouw dan ook niet als een fysieke bedreiging ervaren.

Ik hoop dat ik je met deze eenvoudige waarheid wat meer inzage heb kunnen geven in de werkelijke problematiek.
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:13:02 #47
Why is all the rum gone?
pi_203564588
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 08:50 schreef the-eye het volgende:

Nou leg jij mij dan maar eens goed uit waar momenteel de verontwaardiging over is
Het spijt me, maar tot dat niveau kan ik mezelf niet verlagen. Dat zou voor iedereen met een ig boven de 70 toch helder moeten zijn.

Misschien ben jij daardoor wel wel een deel van de oorzaak?
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:13:47 #48
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_203564595
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Het spijt me, maar tot dat niveau kan ik mezelf niet verlagen. Dat zou voor iedereen met een ig boven de 70 toch helder moeten zijn.

Misschien ben jij daardoor wel wel een deel van de oorzaak?
Proest _O-
  dinsdag 8 februari 2022 @ 09:14:10 #49
Why is all the rum gone?
pi_203564602
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 februari 2022 09:13 schreef the-eye het volgende:

[..]
Proest _O-
Waarvan akte.
pi_203564723
VI gisteravond:
'Ik zag hem wel veel met z'n telefoon bezig maar hij had z'n broek nog aan.'

Jullie hoeven niet steeds te zeggen: wat erg voor die vrouwen. Wat góed van die vrouwen dat ze ermee naar buiten getreden zijn! Dát moet je zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')