dan kan studio sport op zondag ook wel stoppen want daar is het ook altijd alleen maar Ajaxquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Voice is ook gestopt. Lijkt me een prima geval 'gelijke monniken, gelijke kappen'.
Zo'n vlotte snelle adonis als een Manuel Broekman bedoel je?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is zo ontzettend variabel allemaal. Als de leidinggevende een vlotte snelle adonis was geweest hadden veel meiden het misschien wel leuk gevonden. Nu krijg het het predicaat "vieze oude man" i.p.v. "zelfverzekerde knaap".
Er is geen one size fits all. Elke situatie is toch net iets anders.²
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:24 schreef the-eye het volgende:
De reactie van Van der Gijp![]()
https://www.gelderlander.(...)tern-oplossen-281679
Prima reactie van Gijp en had in dit geval ook volledig gelijk. Denk dat hij zelf alleen nog wel wat meer op zijn geweten heeft gezien al die verhalen de laatste 20 jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hij wist toen niet van de dickpics.
Overigens heeft hij zelf ook 100% lijken in de kast hoor.
Iets wat je afleidt uit het feit dat media hierover berichten en er op dit forum 3 topics aan gewijd zijn?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ah dit onderwerp wordt inmiddels in 3 topics uitgebreid besproken zie ik. Waar je bij de Voice nog wel kon zeggen dat dit echt niet kon vind ik dit soort incidenten echt volledig overtrokken. We slaan wat door met z'n allen.
Ja exact.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:40 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Iets wat je afleidt uit het feit dat media hierover berichten en er op dit forum 3 topics aan gewijd zijn?
Goed verhaal, zeker als je naar de inhoud van dit topic kijkt en die vergelijkt met de reeks waar je naar verwijst.quote:
Ja dit. Slachtoffers bij dit soort onbenullige voorvallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik moest wel lachen om het NOS journaal. "Het is niet bekend hoe het met de slachtoffers gaat." Dat het gedrag van Overmars niet kan is nog geen excuus voor die enorme zeikwijvencultuur. Niks toen, niet terugappen dat ie normaal moet doen, jaren door laten gaan, 'verstijfd' geweest zijn bij seksueel contact en als er dan een metoo publiciteitsmomentje is naar een vertrouwenspersoon lopen en dan geprezen worden om hoe moedig je bent en je als ernstig slachtoffer laten wegzetten.
Een feministe uit de jaren 70 of 80 zou zich doodschamen. Wat een weke truttigheid. Ja, ik doe aan victim blaming en niet om de dader vrij te pleiten maar omdat de slachtoffers eigenaar zijn van hun eigen slachtofferschap en ook blaam verdienen.
Laat je zeker ook je piemel zien aan iedereen in de AH? Voltrek oké natuurlijk, toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit. Slachtoffers bij dit soort onbenullige voorvallen.Heb hier ook helemaal niets mee. Er zijn wat dickpics verstuurd, schokkend hoor. Er heeft hier niet eens seksueel contact plaatsgevonden.
Neejoh, helemaal geen behoefte aan. Maar die dickpics worden echt op een enorme schaal verstuurd, (met name in dat Instagram-cultuurtje) strafbaar of niet. De gemiddelde vrouw schrikt daar echt niet van, ik vind het allemaal wat overtrokken. Sloot me wel aan bij Helene:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Laat je zeker ook je piemel zien aan iedereen in de AH? Voltrek oké natuurlijk, toch?
Dat vraag ik me dus echt af de afgelopen weken,werkt zo'n foto nou echt. Werpen vrouwen zich er dan letterlijk op. Ik moet toch eens uitzoeken hoe de zelfontspanner op mijn camera werktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien vindt je het ouderwets. Ik noem het liever klassiek. Maar bij mij zijn dickpics per definitie not done. Ik wil niet legendarisch doen, maar er is echt een steekje los bij je als je dit doet. Helemaal in professionele setting. Maar het zal waarschijnlijk nog werken ook, anders zou hij het niet zo vaak doen.²
Ik denk dat er een heel klein gedeelte is dat er inderdaad op reageert. En juist op dat hele kleine groepje wordt gemikt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus echt af de afgelopen weken,werkt zo'n foto nou echt. Werpen vrouwen zich er dan letterlijk op. Ik moet toch eens uitzoeken hoe de zelfontspanner op mijn camera werkt
dat gebeurd al vaak , alleen het probleem word vaak binnen de muren opgelost om geen negatieve naam te krijgenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is duidelijk, maar wat doe je aan “Leuk rokje heb je aan”, “Mooi strak bloesje”, “wil je na werk even wat bij me thuis drinken”.
Als bedrijf kun je daar in je gedragscode van alles over vastleggen,
duidelijk niet door hoe er online met dingen word gedaanquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Misschien vindt je het ouderwets. Ik noem het liever klassiek. Maar bij mij zijn dickpics per definitie not done. Ik wil niet legendarisch doen, maar er is echt een steekje los bij je als je dit doet. Helemaal in professionele setting. Maar het zal waarschijnlijk nog werken ook, anders zou hij het niet zo vaak doen.²
Die gingen gewoon regelmatig naar de hoeren, maar hebben dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Moet gewoon kunnen ook.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
[..]
Prima reactie van Gijp en had in dit geval ook volledig gelijk. Denk dat hij zelf alleen nog wel wat meer op zijn geweten heeft gezien al die verhalen de laatste 20 jaar.
Hmm, ik denk dat daar de meningen ook nog wel over verschillen gezien de enorme misstanden en vrouwenhandel die daarbij plaatsvinden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die gingen gewoon regelmatig naar de hoeren, maar hebben dat ook nooit onder stoelen of banken gestoken. Moet gewoon kunnen ook.
Zij zegt 'ik haal m'n schouders op, en een ander is beledigd' en daar zit ook wel iets pijnlijks. Want ik vind dat als je door een oneerbaar voorstel of vieze foto beledigd bent, dat je dan ook een beetje een aansteller bent. Die kerel die dat doet is een vieze loser, maar je kan er ook boven staan en dan is het ook klaar. Die slachtofferrol waar je tegenwoordig zomaar in mag duiken en je geen uitleg meer hoeft te geven waarom een ander verschrikkelijk zou zijn, ik vind het een beetje triest.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Neejoh, helemaal geen behoefte aan. Maar die dickpics worden echt op een enorme schaal verstuurd, (met name in dat Instagram-cultuurtje) strafbaar of niet. De gemiddelde vrouw schrikt daar echt niet van, ik vind het allemaal wat overtrokken. Sloot me wel aan bij Helene:
Precies dat. Als het om vieze appjes gaat is schouders ophalen het beste wat je als vrouw kunt doen. Of gewoon keihard van je afbijten.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zij zegt 'ik haal m'n schouders op, en een ander is beledigd' en daar zit ook wel iets pijnlijks. Want ik vind dat als je door een oneerbaar voorstel of vieze foto beledigd bent, dat je dan ook een beetje een aansteller bent. Die kerel die dat doet is een vieze loser, maar je kan er ook boven staan en dan is het ook klaar. Die slachtofferrol waar je tegenwoordig zomaar in mag duiken en je geen uitleg meer hoeft te geven waarom een ander verschrikkelijk zou zijn, ik vind het een beetje triest.
Mannen moeten zich gedragen, maar vrouwen moeten zich niet aanstellen.
zou je denken ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus echt af de afgelopen weken,werkt zo'n foto nou echt. Werpen vrouwen zich er dan letterlijk op. Ik moet toch eens uitzoeken hoe de zelfontspanner op mijn camera werkt
quote:Mannen hebben, legt seksuoloog Nynke Nijman uit, uiteenlopende redenen om hun geslacht ongevraagd te delen. "Exhibitionisme komt voor. Er zijn mannen die kicken op het idee dat iemand anders het ziet. Een digitale versie van de ouderwetse potloodventer. Anderen willen alleen maar choqueren."
Er is ook een categorie mannen die oprecht hoopt vrouwen er een plezier mee te doen. "Die mannen bestaan, ja. Ze vragen zich niet af of de ander het misschien onprettig of onsmakelijk vindt. Dat gaat met de gedachte: hoe mooi zou het zijn als er eentje positief op reageert?"
Gevoelens van walging
En dan is er nog de totale misinterpretatie. Dat gebeurt in situaties waarin mensen flirten. "Voor een vrouw is dat wat langer een verkennende fase. Mannen gaan er sneller toe over zo'n flirt een seksuele vervolgstap te geven. Soms geven ze uitdrukking aan hun opwinding met een dickpic. Bij wijze van 'logische' volgende stap in het spel van verleiding. Maar als een vrouw daarmee plotseling overvallen wordt, kan dat gevoelens van walging en zelfs angst oproepen. Vrouwen zoeken opwinding meer in de inbeelding en de fantasie. De dickpic rukt je daaruit weg."
inderdaad. Erg sneu. Ze willen als gelijkwaardig gehandeld worden.Zelfde loon, zelfde posities etc. Nou, als ze dit als niet eens kunnen handelen laat staan dat straks 1/3 van het top management vrouw is. Dat beloofd wat met dit soort gevallen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Precies dat. Als het om vieze appjes gaat is schouders ophalen het beste wat je als vrouw kunt doen. Of gewoon keihard van je afbijten.
Maar om dit soort shit naar de pers stappen of aangifte doen, ik vind daar wel wat van.
Zou Marc gedacht hebben dat die vrouwelijke medewerkster er oprecht plezier aan zou hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 19:44 schreef deedeetee het volgende:
[..]
zou je denken ?![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)maar-zelden-bestraft
[..]
Moeilijk te zeggen, maar als ik mag gokken : ik vermoed dat hij het voornamelijk deed omdat HIJ er plezier in had.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zou Marc gedacht hebben dat die vrouwelijke medewerkster er oprecht plezier aan zou hebben?
plezier ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, maar als ik mag gokken : ik vermoed dat hij het voornamelijk deed omdat HIJ er plezier in had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |