SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
ja, ik weet wat trollen is maar ik heb net geluisterd en ik ben het niet met je eens.quote:
Gaat dit over de aanranding die Nouchine bij Salar deed? Of heeft die advocaat ook boter op het hoofd?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:11 schreef Fritsie1960 het volgende: [..] Die advocaat zegt ook: John de Mol met zijn grote mond, zero tolorance dan had hij hier ook hard moeten ingrijpen en niet waarschuwen
![]()
zag je hoe Nawel met haar vingers knipte tegen Nous...van stopquote:Op maandag 7 februari 2022 23:18 schreef Koos1958 het volgende:
Nouchine wil niet meer luisteren en moet niet kinderachtig doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ze hadden het over Leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat dit over de aanranding die Nouchine bij Salar deed? Of heeft die advocaat ook boter op het hoofd?
Dat weten ze bij Shownieuws niet eensquote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Gaat dit over de aanranding die Nouchine bij Salar deed? Of heeft die advocaat ook boter op het hoofd?
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn nog steeds aan het stressen over de “immuniteitspinnen” van Peter volgens mij.
Vind het hypocriet dat juist een Shownieuws of all people juist hier een issue van maakt. Het is natuurlijk van RTL en hun zijn Talpa waar wel wat ergere dingen aan de hand zijn, mind you!quote:Op maandag 7 februari 2022 23:18 schreef just me het volgende:
[..]
ja, ik weet wat trollen is maar ik heb net geluisterd en ik ben het niet met je eens.
het is toch van de zotte wat er her en der gebeurd ?
misschien ben ik dan een ouderwetse trut maar sommige dingen horen gewoon niet!
Hah.. Doe nou niet alsof je niet weet hoe dit werkt...quote:Op maandag 7 februari 2022 23:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind het hypocriet dat juist een Shownieuws of all people juist hier een issue van maakt. Het is natuurlijk van RTL en hun zijn Talpa waar wel wat ergere dingen aan de hand zijn, mind you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |