Ik heb lange tijd een Emerging Markets ETF in mijn portefeuille gehad, totdat ik erachter kwam dat de koers geen drol was opgeschoten de afgelopen 10+ jaar. Wel werd er dividend uitgekeerd, maar de hoogte daarvan was erg wisselvallig. Zegt niks over de toekomst natuurlijk, maar ik zal zoiets niet meer kopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Uit verveling stop ik vandaag 200 in mijn Emerging Markets en 10 in mijn FTSE 100.
Geen idee of het verstandig is.
Het is in de bonus vandaag hequote:Op woensdag 16 februari 2022 12:51 schreef SOG het volgende:
Dikke chunk ahold gekocht. Let's gamble it up!
Als het nou gewoon in 1 klap zakt naar 400.quote:Op woensdag 16 februari 2022 15:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het schiet allemaal weinig op (de algehele beurs) de laatste weken. We hebben een bodem te pakken die niet echt van zijn plaats komt. Dan weer een procentje of 2 omlaag, dan weer een paar omhoog.
Dan vergeet je nog de president die "volledig" transparant een gedeelte van de financiële middelen afroomt voor hem en zijn vrienden voordat de aandeelhouders aan de beurt zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:05 schreef ludovico het volgende:
Gazprom is een goede stock om te hebben met Russische soldaten aan de grens met Ukraine en een dreigende Biden omtrent NordStream 2.
Alleen maar pluspunten.quote:Op woensdag 16 februari 2022 16:56 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dan vergeet je nog de president die "volledig" transparant een gedeelte van de financiële middelen afroomt voor hem en zijn vrienden voordat de aandeelhouders aan de beurt zijn.
Het zal niet nadelig zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2022 22:54 schreef Zwansen het volgende:
https://amp.nos.nl/artike(...)voor-chipsector.html
Wat vinden we hiervan? Ik ken de details niet, maar dit op lange termijn toch ook ten goede komen aan ‘onze’ chippers zoals ASML, ASMI en Besi?
Ah, daar is Cree gebleven.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:17 schreef nostra het volgende:
Wat vind je van Wolfspeed als EV kenner, Prins?
ik b vandaag ongeloofelijk gemazzelt, om 8:15 de BAM inezet 3,32 en na 9:00 gekeken en weg was het pakketquote:Op donderdag 17 februari 2022 16:36 schreef Beursaap het volgende:
Koersdoel van BAM verhoogd en toch in elkaar tyfen??
Vroegah wel, maar die hebben ze verkocht. Kan ook niet goed plaatsen hoe sterk hun positie nu is.quote:Op woensdag 16 februari 2022 23:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, daar is Cree gebleven.
Eh, weet er weinig van. Ze maakten toch LED-lampen?
Oh die analistenvisies ben ik niet zo van. Vooral adviezen van partijen die zelf ook flinke posities nemen neem ik graag met een korrel zout. Die hebben er immers niks aan om de koers omhoog te praten als ze zelf nog aan het kopen zijn. En andersom.quote:Op donderdag 17 februari 2022 16:36 schreef Beursaap het volgende:
Koersdoel van BAM verhoogd en toch in elkaar tyfen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |