SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
jaquote:Op maandag 7 februari 2022 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je het destijds gevolgd? DGK?
Welke kindjes? Kindjes zijn pas daarna ergens verwekt.quote:
Ik heb alles gevolgd en sindsdien geen betere RLS meer meegemaakt. Top t. Elke dag was er wel wat te doen. Prachtig.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
niet alles wel het meeste
en ja dat was echt het toppunt
als er geen DGK was geweest waren die kindjes er ook niet geweestquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke kindjes? Kindjes zijn pas daarna ergens verwekt.
Ook jij moet aan je leeftijd geloven Fritsie.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
GVD zit ik naar 'n gesloten topic te gluren![]()
Vond de eerste Utopia ook leukquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb alles gevolgd en sindsdien geen betere RLS meer meegemaakt. Top t. Elke dag was er wel wat te doen. Prachtig.
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er geen DGK was geweest waren die kindjes er ook niet geweest
Ik stuur wel ff 'n vingerhoedje naar Veraquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef Angel79 het volgende:
Hoop dat ze niks krijgen met valetijn.Vera zeurt er al vanaf dag 1 om
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
GVD zit ik naar 'n gesloten topic te gluren![]()
Dat hij die camera sloopt is ook wel aardigquote:Op maandag 7 februari 2022 21:09 schreef spapaars het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Yep nog 5 jaar tot mijn pensioenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook jij moet aan je leeftijd geloven Fritsie.![]()
Was idd ook leuk, maar anders. Zeker beter dan deze edities van BB. Saaiheid troef.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond de eerste Utopia ook leuk
met niks beginnen
Ik heb daar het boek nog vanquote:Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond de eerste Utopia ook leuk
met niks beginnen
Is gewoon een held weet je wel. Zonder hem was er weinig te beleven die dag weet je wel. De rest zat te wachten op hun grote almachtige leider weet je wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Leroy ging de rest ook in de badkuip buiten, hij heeft zich opgeofferd voor hun! De held! (Tv)![]()
Brian en die glazen deur benedenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat hij die camera sloopt is ook wel aardig
Als Beatrix niet geneu.ckt zou hebben met Claus, hadden we nu geen Willem-Alexanderquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brusselhier niet,maar in de ander forumSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
[ afbeelding ]
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
[ afbeelding ]
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
zijn de meiden zeker blij wat leroy makte
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep nog 5 jaar tot mijn pensioen
En geen Maximàquote:Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Beatrix niet geneu.ckt zou hebben met Claus, hadden we nu geen Willem-Alexander![]()
en SSquote:Op maandag 7 februari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was idd ook leuk, maar anders. Zeker beter dan deze edities van BB. Saaiheid troef.
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Beatrix niet geneu.ckt zou hebben met Claus, hadden we nu geen Willem-Alexander![]()
quote:
No shit Sherlock.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef Silves het volgende:
De mannen zijn erachter dat Nawel dominant is..
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En geen Amalia. Grey met haar theorie
SS. Die waren er toch al in de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en SS
maar dat was echt streamlock hell
Secret Storyquote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SS. Die waren er toch al in de tweede wereldoorlog
Maar Maxi had dan met jemand anders getrouwt of ze was pot gewordenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maxima is niet uit beatrix geplopt
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke kindjes? Kindjes zijn pas daarna ergens verwekt.
Goffer m'nquote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SS. Die waren er toch al in de tweede wereldoorlog
ik ben gek op lekkere hapjesquote:
maar geen nederlandsequote:Op maandag 7 februari 2022 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar Maxi had dan met jemand anders getrouwt of ze was pot geworden
ik ook nietquote:Op maandag 7 februari 2022 21:22 schreef Tamaartje het volgende:
Ik kan die mannen echt niet verstaan joh. Hoe doen jullie dat?
Okay okay, zal wel HARDER GAAN PRATENquote:
Ja idd op de tv hoor ik het echt nietquote:Op maandag 7 februari 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
dan moet ik mijn oortjes indoen
NIET reageren mensen. Doe het niet!!quote:Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
overigens willi en maxima komen
nach lech,oostenrijk allein
kijk op de laptop die staat al op zijn hardstquote:Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja idd op de tv hoor ik het echt niet
Roddelen bij hun zijn feiten...quote:Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef Kinga het volgende:
Roddelen waar de rest gewoon naast zit. Heerlijk.
wat ? is dat verboden te zeggen?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef Harry het volgende:
[..]
NIET reageren mensen. Doe het niet!!
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Je hebt gelijk Harry ....Secret City dat waren nog een tijden.
Die zijn er toch al met de jongste dochter?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
Ben alweer wegquote:Op maandag 7 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
verdorie wat is het vanavond saai zeg
Mens erger je niet ..altijd leukquote:Op maandag 7 februari 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
verdorie wat is het vanavond saai zeg
nee komen alleinquote:Op maandag 7 februari 2022 21:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Die zijn er toch al met de jongste dochter?
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Zou toch een horrorweek thema zijn? WAAR DAN?
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Du weißt dochquote:Op maandag 7 februari 2022 21:23 schreef mario390 het volgende:
de clown wel, herinnertquote:Op maandag 7 februari 2022 21:30 schreef utopia2.0 het volgende:
IT ken ik wel, goede film van Stephen King.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
de clown wel, herinnert
an it film
Ook goeie nachtclub in de jaren '80quote:Op maandag 7 februari 2022 21:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
IT ken ik wel, goede film van Stephen King.
Vaak geweest in het verleden. Was de mooiste nachtclub van Nederland in die tijd.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ook goeie nachtclub in de jaren '80![]()
Kun je rekenen?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef MMXMMX het volgende:
Kijk naar de uitzending en hoop dat ze de aftrekkende Leroy ook ff laten zien![]()
wil je een spoiler?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:35 schreef MMXMMX het volgende:
Kijk naar de uitzending en hoop dat ze de aftrekkende Leroy ook ff laten zien![]()
Of het is niet doorgedrongen en zat die niet te luisteren naar de stemquote:Op maandag 7 februari 2022 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
Nou leroy heeft denk ik niet echt iets in de dbk gehoord.
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:44 schreef Koos1958 het volgende:
Gedver hele dag sokken aan in sneakers en ze dan langs je neus halen en er aan gaan ruiken. Leroy spoort echt neit
Regie moet er nu ff 'n zwaar fysieke opdracht in gooien tot 03:34, snot voor de ogen laten rennen bvquote:
nou inderdaad deze gezapige zooi is toch niet om aan te zienquote:Op maandag 7 februari 2022 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Regie moet er nu ff 'n zwaar fysieke opdracht in gooien tot 03:34, snot voor de ogen laten rennen bv
@Bennyquote:Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef GayGuy het volgende:
Bij deze alvast bedankt @:bennie, voor je dms. Top dat je een dm hebt gestuurd, en actie onderneemt. Ook @:dotteke bedankt. Fijn dat we zulke mods hebben. Jullie worden gewaardeerd
Wat is er aan de hand Gay?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef GayGuy het volgende:
Bij deze alvast bedankt @:bennie, voor je dms. Top dat je een dm hebt gestuurd, en actie onderneemt. Ook @:dotteke bedankt. Fijn dat we zulke mods hebben. Jullie worden gewaardeerd
wat is erder gewezen?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef GayGuy het volgende:
Om 20:30 uurquote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Jockari het volgende:
Is bij jullie in nederland de tv-uitzending later dan bij ons in vlaanderen ?
van half 9 tot half 10quote:Op maandag 7 februari 2022 21:49 schreef Jockari het volgende:
Is bij jullie in nederland de tv-uitzending later dan bij ons in vlaanderen ?
Dan gaat Leroy gegarandeerd naar huis en voel Nawel zich nog meer de koningin en denkt dan dat ze enorm populair is.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef Kinga het volgende:
Geloof dat het tijd wordt voor Nouchine vs Nawel vs Leroy op de bank.
Had ik wel verwacht en ik denk dat BB hoopt dat dit kaarsje langzaam uit gaatquote:Op maandag 7 februari 2022 21:43 schreef Koos1958 het volgende:
Nou leroy heeft denk ik niet echt iets in de dbk gehoord.
jouw usernamequote:
De mensen in dit Forum gedeelte zijn een stuk aardiger dan in het gedeelte waar jij het over had, je kan daar beter een beetje wegblijven, kom hier maar, meer gezelligheid!!quote:
Had Hanna 'n makkie, die weegt 25kgquote:Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oja, de zak aardappelen gisteren was maar 10% van hun lichaamsgewicht.
?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef Silves het volgende:
Heeft Nawel een ketting om nous haan been gedaan, en mag ze pas op commando gaan plassen of praten...dit is zeldzaam zo,n arrogantie
je quote de verkeerdequote:Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
De mensen in dit Forum gedeelte zijn een stuk aardiger dan in het gedeelte waar jij het over had, je kan daar beter een beetje wegblijven, kom hier maar, meer gezelligheid!!
Dus Hanne 1 patat in de zak.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef Tourniquet het volgende:
Oja, de zak aardappelen gisteren was maar 10% van hun lichaamsgewicht.
snap ook niet wat er zo bijzonder aan isquote:Op maandag 7 februari 2022 21:53 schreef Silves het volgende:
En weg is je officieel moment![]()
Nawel gaat haar piercings uitdoen voor de camera en hop de andere kamer..
Waarschijnlijk om zijn fluit. Die tuin begrijp ik dan weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw username
is dat vanwege de vogel?
(wilde het elke keer al vragen en nu is er toch niks COS waardigs)
ze kan ook voor zichzelf opkomenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Nous ligt daar te beven van angst van Nawel haar uitspraken..
Werd de klaagbaak ingesleurd door een idioot die vervolgens zei dat ik mijn bek moest houden, en nog meer. Heb het eerder vanmiddag al gedeeld. En later ging het over wie daar de grootste piemel had, en toen er gevraagd werd wat de criteria was, werd oa ik, daar weer in getagged. Er is ook een, inmiddels gesloten topic, waar wij bb kijkers, in werden belachelijk gemaaktquote:
ja klopt, maar Nowel vond van wel, dit is een officeel moment zei ze..quote:Op maandag 7 februari 2022 21:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ook niet wat er zo bijzonder aan is
ik vind het officieel als ze gaatquote:Op maandag 7 februari 2022 21:55 schreef Silves het volgende:
[..]
ja klopt, maar Nowel vond van wel, dit is een officeel moment zei ze..
Moest ooit een Fok-usernaam bedenken en mijn zoontje keek in een vogelboek en zei: mam, dit is een leuke naam: Tuinfluitert en een fokuser gaf me de foto/icon/Tuinfluitert,quote:Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
jouw username
is dat vanwege de vogel?
(wilde het elke keer al vragen en nu is er toch niks COS waardigs)
maar niet jemand van dit topic?quote:Op maandag 7 februari 2022 21:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Werd de klaagbaak ingesleurd door een idioot die vervolgens zei dat ik mijn bek moest houden, en nog meer. Heb het eerder vanmiddag al gedeeld. En later ging het over wie daar de grootste piemel had, en toen er gevraagd werd wat de criteria was, werd oa ik, daar weer in getagged. Er is ook een, inmiddels gesloten topic, waar wij bb kijkers, in werden belachelijk gemaakt
yep en liese heeft en tepelpiercing deswegenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:57 schreef r0ydr het volgende:
[..]
Is van de weddenschap die een paar bewoners van vorig jaar hadden
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Moest ooit een Fok-usernaam bedenken en mijn zoontje keek in een vogelboek en zei: mam, dit is een leuke naam: Tuinfluitert en een fokuser gaf me de foto/icon/Tuinfluitert,
Duidelijk Nouchquote:Op maandag 7 februari 2022 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Kris praat met Vera over het nomineren van N
Nouch? of Nawel ?
hquote:Op maandag 7 februari 2022 21:58 schreef Flow3r het volgende:
Kris praat met Vera over het nomineren van N
Nouch? of Nawel ?
Okayquote:Op maandag 7 februari 2022 21:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Werd de klaagbaak ingesleurd door een idioot die vervolgens zei dat ik mijn bek moest houden, en nog meer. Heb het eerder vanmiddag al gedeeld. En later ging het over wie daar de grootste piemel had, en toen er gevraagd werd wat de criteria was, werd oa ik, daar weer in getagged. Er is ook een, inmiddels gesloten topic, waar wij bb kijkers, in werden belachelijk gemaakt
eckte liefdequote:Op maandag 7 februari 2022 21:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay![]()
Gewoon boven gaan staan kerel. Je hebt gasten die kansloos zijn. Geen leven ect... Lekker laten lullen en schijt aan hebben. Je bent mijn maat hier kerel
Thanks dat is goed van BB heb het hele stukje ff gelezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:50 schreef just me het volgende:
was deze al waarschuwing voor Leory al gepost?
https://bigbrothernederla(...)g-brother-productie/
ze hebben er toch voor gewerktquote:Op maandag 7 februari 2022 22:00 schreef spapaars het volgende:
Deze week geen verwarming, en geen warm water, de horror.
Ze hebben nog niet eerder zo lang kunnen douchen.
Kan ook niet lang goed gaanquote:Op maandag 7 februari 2022 21:59 schreef Rhosyn het volgende:
Er is ff geen klap aan.![]()
Er heerst een raar sfeertje.![]()
Iedereen heeft meer of minder de pest aan elkaar maar doen lief en geïnteresseerd want camera's.
En iedereen loopt in zomerkleding .. wat nou geen verwarmingquote:Op maandag 7 februari 2022 22:00 schreef spapaars het volgende:
Deze week geen verwarming, en geen warm water, de horror.
Ze hebben nog niet eerder zo lang kunnen douchen.
was niet echt heeeeel zwaarquote:
Hij zou met z'n staart tussen zijn benen weg moeten gaanquote:Op maandag 7 februari 2022 22:01 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Thanks dat is goed van BB heb het hele stukje ff gelezen.
En nu maar hopen dat hij het nog een keer doet
Dan moeten ze niet zeggen dat ze geen warm water en geen verwarming voor een week zullen hebben.quote:
Dat had ik bij het begin van Utopia. Het eerste deel. Moest ook een naam verzinnen en maakte er Utopia 2.0 van. Niet origineel, maar ach we hebben een naam lol.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Moest ooit een Fok-usernaam bedenken en mijn zoontje keek in een vogelboek en zei: mam, dit is een leuke naam: Tuinfluitert en een fokuser gaf me de foto/icon/Tuinfluitert,
daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 7 februari 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeggen dat ze geen warm water en geen verwarming voor een week zullen hebben.
zal wel niet mogenquote:Op maandag 7 februari 2022 22:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeggen dat ze geen warm water en geen verwarming voor een week zullen hebben.
Gaat aan haar praten geen reet doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:00 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik wil mijn piercing er uit, maar heb geen tang.
Nouchine: Waarom er uit?
Nawel: Je hoort het aan mijn praten.
Nouchine: Nee, hoor en ik vind het mooi staan.
Nawel: Echt, dat zei je niet eerder? Nou er gaat er nu uit, ik ga er een officieel moment van maken.
Er zijn natuurlijk grenzen, maar Gay is ok en daar blijf je dan vanaf. Laten ze het maar bij mij doenquote:
ik help je welquote:Op maandag 7 februari 2022 22:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk grenzen, maar Gay is ok en daar blijf je dan vanaf. Laten ze het maar bij mij doen
Durven ze nietquote:Op maandag 7 februari 2022 22:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk grenzen, maar Gay is ok en daar blijf je dan vanaf. Laten ze het maar bij mij doen
Mag dan ook wel een keer. Ik heb nog steeds het gevoel, dat deze BB nog maar net is begonnen.quote:
hoezo kann man de text op de site nietquote:Op maandag 7 februari 2022 22:01 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Thanks dat is goed van BB heb het hele stukje ff gelezen.
En nu maar hopen dat hij het nog een keer doet
Oh die zit nu sinds kort ook in mijn woonplaatsquote:Op maandag 7 februari 2022 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh bij #Loetje gegeten, de lekkerste biefstuk daar en dan Sticky Toffee met veel slagroom toe
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
Irritant wijf die Vera. Waarom moet ze op het bed van Salar zitten. Dimitri is er niet meer. Het is zijn bed niet meer. En ze heeft een eigen bed 2 meter daar vandaan.
Salar zat eerst op het bed van Peter daar werd hij weg gejaagd door Peter. Nu op het bed van Kristoff.
Hij kan niet eens op zijn eigen bed zitten door die kutklootte Vera.![]()
![]()
wat een lieverds zijn er ook op FOKquote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Fok user IanNick heeft de icon/foto voor me opgezocht en op maat geknipt
Kan het zijn omdat ze vanaf haar eigen bed hanne en grace niet kan zien. Ze heeft het aan hem gevraagdquote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
Irritant wijf die Vera. Waarom moet ze op het bed van Salar zitten. Dimitri is er niet meer. Het is zijn bed niet meer. En ze heeft een eigen bed 2 meter daar vandaan.
Salar zat eerst op het bed van Peter daar werd hij weg gejaagd door Peter. Nu op het bed van Kristoff.
![]()
gassen? of gasen?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:06 schreef greysbones het volgende:
ze zijn allemaal lekker aan het gassen
Heel eerlijk, ik vind Vera best wel een relaxe meid. Er lopen daar vrouwen rond, waar ik mij meer aan kan irriteren.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
was sich liebt, das neckt sichquote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef Silves het volgende:
het valt me op dat als GRace en Tobie vaak agressie onder elkaar hebben..stompen, slaan en elkaar uitmaken voor alles...hmm vreemd koppel, nu heeft ze een fles tegen haar been gekregen die tobi gooide.
man man je makt lawaii om niksquote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
Ja ik merk het, ik was er ook niet vrijwillig. Maar met zo'n username, en mijn uitgesproken mening, ben je een prooi. But back to BB, en ons leuke clubjequote:Op maandag 7 februari 2022 21:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
De mensen in dit Forum gedeelte zijn een stuk aardiger dan in het gedeelte waar jij het over had, je kan daar beter een beetje wegblijven, kom hier maar, meer gezelligheid!!
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja ik merk het, ik was er ook niet vrijwillig. Maar met zo'n username, en mijn uitgesproken mening, ben je een prooi. But back to BB, en ons leuke clubje
Zo, gaat het lekker met je?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja ik merk het, ik was er ook niet vrijwillig. Maar met zo'n username, en mijn uitgesproken mening, ben je een prooi. But back to BB, en ons leuke clubje
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
hou op,je bent verwijdeerd kutje du
Ja vind ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een lieverds zijn er ook op FOK
Tuurlijk,quote:Op maandag 7 februari 2022 22:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat had ik bij het begin van Utopia. Het eerste deel. Moest ook een naam verzinnen en maakte er Utopia 2.0 van. Niet origineel, maar ach we hebben een naam lol.
Dat heb ik absoluut niet als hij geen zin heeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als Kitty geen zin heeft wil ik met alle plezier haar plaats wel innemen
Volg ik je volledig in. Vind haar best wel te doen, zelfs zonder die Dimi. Blijft zichzelf ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik vind Vera best wel een relaxe meid. Er lopen daar vrouwen rond, waar ik mij meer aan kan irriteren.
maar gev toe,in de forum zijn de meiden bij gewezenquote:Op maandag 7 februari 2022 22:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat heb ik absoluut niet als hij geen zin heeft.
Graag gedaan Gayguy 😉quote:Op maandag 7 februari 2022 21:47 schreef GayGuy het volgende:
Je mag er best wezen hoor @GayGuyquote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
je hoort gewoon bij onsquote:Op maandag 7 februari 2022 22:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Verandert voor iedereen iedere dag denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:18 schreef Kinga het volgende:
oh gadver, is hanne het nieuwe slachtoffer?
Ja vanaf het moment dat die ene gast vertelde, dat hij in het vliegtuig het geheim van die stripper al kon lezen, in de documenten van haar begeleider🤣🤣🤣quote:Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en SS
maar dat was echt streamlock hell
ja en om iets wat een geintje is van peter met die pinnen. Ze zetten zich zo voor schut voor de streamersquote:Op maandag 7 februari 2022 22:18 schreef Kinga het volgende:
oh gadver, is hanne het nieuwe slachtoffer?
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:19 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja vanaf het moment dat die ene gast vertelde, dat hij in het vliegtuig het geheim van die stripper al kon lezen, in de documenten van haar begeleider🤣🤣🤣
en het mooiste is dat er helemaal geen vrijstelling is, wat zullen die zich bescheten voelen als ze het weten. Zou er dan nog een stuk schaamte komen denk het nietquote:Op maandag 7 februari 2022 22:20 schreef Silves het volgende:
Wat weet jij jou tuthola, je lag in bed..En de snitch zat af te luisteren...wat een vreselijke achterdocht bij die roddelkutten.
nee dan worden ze heeeeeel boosquote:Op maandag 7 februari 2022 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en het mooiste is dat er helemaal geen vrijstelling is, wat zullen die zich bescheten voelen als ze het weten. Zou er dan nog een stuk schaamte komen denk het niet
Dus op de groene kamer zijn ze er nog sterk van overtuigd van het verhaal van Peter. Julio is dus ook niet een van de slimste daar.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Hij heeft de 3 pinnen, en we zijn Hanne kwijt, want ze waren net op de bank met vingers en al aan het tellen wie wat waarop gaat nomineren.
Leroy : Oh verschrikkelijk, ik heb het gezegd. Hanne is het ergste. Ik heb je gewaarschuwd.
Nawel : Nee. ... wa wa wa .. wat heb ik gemist? Wie waren aan het tellen?
Julio : Hanne en Peter ... waarschijnlijk hoeveel nominaties er kunnen plaatsvinden en op wie.
Nawel : Oh my god..
Julio : Als het een heel normaal gesprek was, maar ze waren continu zo aan het smoezen.
Nawel : Ze was binnengekomen en zegt, er hangt hier zo'n rare sfeer in het huis. Zomaar vanuit het niets kwam ze dat zeggen.
wie is nu tuthola??quote:Op maandag 7 februari 2022 22:20 schreef Silves het volgende:
Wat weet jij jou tuthola, je lag in bed..En de snitch zat af te luisteren...wat een vreselijke achterdocht bij die roddelkutten.
haha dan is Peter weer de zak van de dag bij ze...en als ze weten dat er andere vanaf weten, draaien ze helemaal door..quote:Op maandag 7 februari 2022 22:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
en het mooiste is dat er helemaal geen vrijstelling is, wat zullen die zich bescheten voelen als ze het weten. Zou er dan nog een stuk schaamte komen denk het niet
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:23 schreef Silves het volgende:
[..]
haha dan is Peter weer de zak van de dag bij ze...en als ze weten dat er andere vanaf weten, draaien ze helemaal door..
Ehhhh op Liese ?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:23 schreef odie22 het volgende:
waar kan ik die tepelpiercing van Liesevinden
Ze vinden het ook niet vreemd dat hij 3 pinnen heeft gekregenquote:Op maandag 7 februari 2022 22:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Dus op de groene kamer zijn ze er nog sterk van overtuigd van het verhaal van Peter. Julio is dus ook niet een van de slimste daar.
Ik hoop zo dat Peter tot het laatst wacht met vertellen. Die worden helemaal gek.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Julio : Hij heeft de 3 pinnen, en we zijn Hanne kwijt, want ze waren net op de bank met vingers en al aan het tellen wie wat waarop gaat nomineren.
Leroy : Oh verschrikkelijk, ik heb het gezegd. Hanne is het ergste. Ik heb je gewaarschuwd.
Nawel : Nee. ... wa wa wa .. wat heb ik gemist? Wie waren aan het tellen?
Julio : Hanne en Peter ... waarschijnlijk hoeveel nominaties er kunnen plaatsvinden en op wie.
Nawel : Oh my god..
Julio : Als het een heel normaal gesprek was, maar ze waren continu zo aan het smoezen.
Nawel : Ze was binnengekomen en zegt, er hangt hier zo'n rare sfeer in het huis. Zomaar vanuit het niets kwam ze dat zeggen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:25 schreef Silves het volgende:
En ook nog jaloers zijn dat de andere lachen en plezier hebben...
Ik hoorde het ook, die lijkt mij dood ongelukkig in de groene kamerquote:Op maandag 7 februari 2022 22:17 schreef Silves het volgende:
Nous op bed ff alleen..die zingt heel zacht you make me crazy..
Oh dus hij weet het en heeft het er overquote:Op maandag 7 februari 2022 22:25 schreef Flow3r het volgende:
Leroy : ik moest mijn lul toch wassen of niet dan ?
dafuq!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 22:26 schreef Flow3r het volgende:
Leroy over BB dat ie tot de orde geroepen is
domme domme BBquote:Op maandag 7 februari 2022 22:27 schreef Koos1958 het volgende:
hij vertelt het nu tegen iedereen in de groene kamer en geluid hebben ze eraf gehaald. Alsof we gek zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |