SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
jaquote:Op maandag 7 februari 2022 21:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je het destijds gevolgd? DGK?
Welke kindjes? Kindjes zijn pas daarna ergens verwekt.quote:
Ik heb alles gevolgd en sindsdien geen betere RLS meer meegemaakt. Top t. Elke dag was er wel wat te doen. Prachtig.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja
niet alles wel het meeste
en ja dat was echt het toppunt
als er geen DGK was geweest waren die kindjes er ook niet geweestquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke kindjes? Kindjes zijn pas daarna ergens verwekt.
Ook jij moet aan je leeftijd geloven Fritsie.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
GVD zit ik naar 'n gesloten topic te gluren![]()
Vond de eerste Utopia ook leukquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb alles gevolgd en sindsdien geen betere RLS meer meegemaakt. Top t. Elke dag was er wel wat te doen. Prachtig.
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
als er geen DGK was geweest waren die kindjes er ook niet geweest
Ik stuur wel ff 'n vingerhoedje naar Veraquote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef Angel79 het volgende:
Hoop dat ze niks krijgen met valetijn.Vera zeurt er al vanaf dag 1 om
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
GVD zit ik naar 'n gesloten topic te gluren![]()
Dat hij die camera sloopt is ook wel aardigquote:Op maandag 7 februari 2022 21:09 schreef spapaars het volgende:
Nog eentje om het af te leren
[ afbeelding ]
Yep nog 5 jaar tot mijn pensioenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook jij moet aan je leeftijd geloven Fritsie.![]()
Was idd ook leuk, maar anders. Zeker beter dan deze edities van BB. Saaiheid troef.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond de eerste Utopia ook leuk
met niks beginnen
Ik heb daar het boek nog vanquote:Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond de eerste Utopia ook leuk
met niks beginnen
Is gewoon een held weet je wel. Zonder hem was er weinig te beleven die dag weet je wel. De rest zat te wachten op hun grote almachtige leider weet je wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:13 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Leroy ging de rest ook in de badkuip buiten, hij heeft zich opgeofferd voor hun! De held! (Tv)![]()
Brian en die glazen deur benedenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:14 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat hij die camera sloopt is ook wel aardig
Als Beatrix niet geneu.ckt zou hebben met Claus, hadden we nu geen Willem-Alexanderquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:11 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
[ afbeelding ]
De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand
BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brusselhier niet,maar in de ander forumSPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
[ afbeelding ]
Bewoners
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
[ afbeelding ]
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
[ afbeelding ]
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
zijn de meiden zeker blij wat leroy makte
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep nog 5 jaar tot mijn pensioen
En geen Maximàquote:Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Beatrix niet geneu.ckt zou hebben met Claus, hadden we nu geen Willem-Alexander![]()
en SSquote:Op maandag 7 februari 2022 21:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was idd ook leuk, maar anders. Zeker beter dan deze edities van BB. Saaiheid troef.
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Beatrix niet geneu.ckt zou hebben met Claus, hadden we nu geen Willem-Alexander![]()
quote:
No shit Sherlock.quote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef Silves het volgende:
De mannen zijn erachter dat Nawel dominant is..
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]En geen Amalia. Grey met haar theorie
SS. Die waren er toch al in de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 7 februari 2022 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en SS
maar dat was echt streamlock hell
Secret Storyquote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SS. Die waren er toch al in de tweede wereldoorlog
Maar Maxi had dan met jemand anders getrouwt of ze was pot gewordenquote:Op maandag 7 februari 2022 21:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
maxima is niet uit beatrix geplopt
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Welke kindjes? Kindjes zijn pas daarna ergens verwekt.
Goffer m'nquote:Op maandag 7 februari 2022 21:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
SS. Die waren er toch al in de tweede wereldoorlog
ik ben gek op lekkere hapjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |