SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Echt? ik heb dat gemist dat hij dat zei...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:28 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Aansteller, gister nog zei hij dan Hanne dan niet in het huis had moeten gaan als ze haar kind mist. En nog geen dag later jankt hij als een peutertje om zijn kind
Mogelijk in overleg met BB dit verhaal ophangen, om dan "vrijwillig" het huis te verlaten. Geen heibel meer in de pers.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:29 schreef Silves het volgende:
jaja nu mis je je dochter? waarom gaat hij dan elk showprogramma af, en nu weken in BB...weer die kutsmoes om zijn schijnheiligheid te verhullen voor de kijkers..
Ohjaaaa in de sauna tegen Nouchine heeeel lang en breed negatief over Hanne waaronder dat ze niet moet janken over dr kindje want dat wist ze vooraf...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Echt? ik heb dat gemist dat hij dat zei...
Zou kunnen, hij is er wel al sinds gisteren naar toe aan het pratenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk in overleg met BB dit verhaal ophangen, om dan "vrijwillig" het huis te verlaten. Geen heibel meer in de pers.
Nah... steen papier schaarquote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Poedelpoes het volgende:
Hebben Leroy en Nouchine nu alweer een discussie?
ja niet te zuinig ook. kraakte haar daarop heel erg af met van die achterlijke bewegingen in zn gezichtquote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Echt? ik heb dat gemist dat hij dat zei...
heeft dat wat nouch gezien heeft an dequote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog nooit een TT gemaakt met zoveel spel en typfouten
quote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zou kunnen, hij is er wel al sinds gisteren naar toe aan het praten
She so blind. Die slang doet natuurlijk aardig in haar gezicht.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Nouch vindt het lastig dat de meesten Kristof blijkbaar niet vertrouwen want zij vertrouwd hem wel
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Mogelijk in overleg met BB dit verhaal ophangen, om dan "vrijwillig" het huis te verlaten. Geen heibel meer in de pers.
Het leed is al geschiedt, ze kunnen hem nog een paar dagen aanhouden maar het wordt alleen maar slechter. Volgens mij heeft hij helemaal nog niks gehoord. Die ratel blijft maar gaan weet je wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Vlaamse spelling wasquote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan niet meer fatsoenlijk Nederlands typen
kweet het niet. zag gewoon dat leroy over de douche keek.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft dat wat nouch gezien heeft an de
meiden vertelt?
Bizar joh...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja niet te zuinig ook. kraakte haar daarop heel erg af met van die achterlijke bewegingen in zn gezicht
(niet naar haar, maar over haar)
Oei kan ook ja, hij huilt zoveel dat t misschien is omdat hij ervan baalt dat hij weg moet.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meneer is nog steeds verbitterd dat hij de eerste opdracht van haar verloren heeft.Dat was ook al niet eerlijk gegaan volgens hemquote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
Leroy vindt dat Hanne profiteert van anderen omdat ze zelf nog niets heeft gedaan wbt opdrachten
1e opdracht van beiden, versloeg Hanne Leroy met 5 vingers in de lucht en 5 in haar neus 😂quote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
Leroy vindt dat Hanne profiteert van anderen omdat ze zelf nog niets heeft gedaan wbt opdrachten
Misschien laat ze Leroy ook gewoon lullen omdat ze denkt dat hij dit nodig heeft terwijl ze in haar hoofd Waterval on loop heeft. 😭quote:Op maandag 7 februari 2022 18:35 schreef Lrod01 het volgende:
Vind het zo jammer dat Nouch zich zo laat inpakken door die kneus. Had haar nog redelijk hoog zitten maar helaas lijkt ze het IQ en mensenkennis van een strontvlieg te hebben.
toch sneu als je zo bentquote:Op maandag 7 februari 2022 18:36 schreef cheanny het volgende:
Hij is zo'n goeierd. Heb recht op 20 minuten he. Heeft 50 rondjes gedraaid. Maar dat deelt hij met de anderen. Dus echt een goeierd die Leroy!
Bah wat een vals mannetje is het tochquote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
En als eerste in ijskoud bat, wordt steeds warmer hequote:Op maandag 7 februari 2022 18:36 schreef cheanny het volgende:
Hij is zo'n goeierd. Heb recht op 20 minuten he. Heeft 50 rondjes gedraaid. Maar dat deelt hij met de anderen. Dus echt een goeierd die Leroy!
op twitter schrijven ze hij doetquote:Op maandag 7 februari 2022 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
kweet het niet. zag gewoon dat leroy over de douche keek.
Is ook sneu. Constant bevestiging willen hebben dat ie t zo goed doet.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
toch sneu als je zo bent
dat je jezelf constant beter moet praten als een ander
Moet wel zeggen, en Leroy gaf dit ook aan. de arm van Hanne was veel minder gestrekt. Volgens mij had Hanne het veel gemakkelijker. Die blok waar ze opstond was mss ietsje te hoog.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:37 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
1e opdracht van beiden, versloeg Hanne Leroy met 5 vingers in de lucht en 5 in haar neus 😂
Ik ken er ook irl die dat doen en het lijkt te werken, tot het niet meer werkt en dan gaat het goed misquote:Op maandag 7 februari 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch sneu als je zo bent
dat je jezelf constant beter moet praten als een ander
Ja hij zegt er niks van zegt hij, maar hij vindt wel dat hij fucking 50 rondjes heeft gedraaid en dan eigenlijk wel meer tijd mag hebben in de douchequote:Op maandag 7 februari 2022 18:38 schreef juul. het volgende:
[..]
Bah wat een vals mannetje is het toch
Ja echt he.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:35 schreef Lrod01 het volgende:
Vind het zo jammer dat Nouch zich zo laat inpakken door die kneus. Had haar nog redelijk hoog zitten maar helaas lijkt ze het IQ en mensenkennis van een strontvlieg te hebben.
ja dan gaan ze op tiltquote:Op maandag 7 februari 2022 18:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik ken er ook irl die dat doen en het lijkt te werken, tot het niet meer werkt en dan gaat het goed mis
Da ziet ie nie zo. Snapje? Weetjewel?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
en het erge is
hij gaat zelf nooit zien
al ziet hij de beelden
wat een lul hij is
Gister heeft hij ook warm gedouched maar geloof niet gedraaid op dat sstoeltjequote:Op maandag 7 februari 2022 18:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja hij zegt er niks van zegt hij, maar hij vindt wel dat hij fucking 50 rondjes heeft gedraaid en dan eigenlijk wel meer tijd mag hebben in de douche
En zo'n ongelukkig gezicht 😂quote:Op maandag 7 februari 2022 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zie hem daar staan met al zijn spieren en tattoos.
[ afbeelding ]
kloptquote:Op maandag 7 februari 2022 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister heeft hij ook warm gedouched maar geloof niet gedraaid op dat sstoeltje
over wat?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:40 schreef Poedelpoes het volgende:
Hebben Noush en Leroy het nu over de hun s/h situaties zonder het explicit te benoemen?
Die gaat straks buiten net zo'n verhaal verzinnen als Theo na zijn exit dat hij terror Jaap naspeelde. Ik denk dat Leroy een Huubke met zijn hoeren gaat gebruiken.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:38 schreef greysbones het volgende:
en het erge is
hij gaat zelf nooit zien
al ziet hij de beelden
wat een lul hij is
dat zou echt sneu zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 18:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die gaat straks buiten net zo'n verhaal verzinnen als Theo na zijn exit dat hij terror Jaap naspeelde. Ik denk dat Leroy een Huubke met zijn hoeren gaat gebruiken.
Serieus?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
Ohjaaaa dat sloeg echt nergens op hahahah 😂😂quote:Op maandag 7 februari 2022 18:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die gaat straks buiten net zo'n verhaal verzinnen als Theo na zijn exit dat hij terror Jaap naspeelde. Ik denk dat Leroy een Huubke met zijn hoeren gaat gebruiken.
BB krabt zich in de haren. Nee Leroy, dat bedoelde ik niet met een gesprek over je exit aangaan. Oetlul !quote:Op maandag 7 februari 2022 18:41 schreef humpty het volgende:
Nouch moet doen wat hij ook doet even tijd voor haarzelf nemen
Je kunt je hier niks kwalijk nemen volgens Leroy
okquote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
NOus weet het ook niet meer
ja ajaja
hmmm
jaaaaa
ja ja
Gisteren zat hij in een 'heet' bad.😜quote:Op maandag 7 februari 2022 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gister heeft hij ook warm gedouched maar geloof niet gedraaid op dat sstoeltje
hmmmquote:Op maandag 7 februari 2022 18:45 schreef greysbones het volgende:
mensen die alleen mjaaa
jaa
hmmm
zeggen
die moet je noooooit vertrouwen
Ja tepeltjesquote:Op maandag 7 februari 2022 18:41 schreef Jockari het volgende:
Leroy: "Dan zit je hier, en zie je dingen..." Dingen ???
Ja deze week bedoelde hijquote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Serieus?
Wie gaf op met die stomme fles?
Wie zat er tegen de muur geplakt?
Rancuneus omdat hij zijn eerste opdracht van haar verloren had ? (oh ja Leroy, het magere tengere meisje met de naam Hanne heeft gewonnen van de oermens in jou, jij DIE-HARD-LEGOMANquote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
Ze is gewoon een heel erge people pleaser en ziet bij iedereen het positieve erin. Gelukkig denk je bij Salar meteen omg badboy en blijkt ie een watje te zijn dus daar heeft ze geluk maar ze moet zich niet door mensen als Kristoff en Leroy laten meeslepen en beinvloeden.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom gaat Nouchine toch altijd met de verkeerde mensen om (behalve salar)
Kristofquote:Op maandag 7 februari 2022 18:46 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze is gewoon een heel eege people pleaser en ziet bij iedereen het positieve erin. Gelukkig denk je bij Salar meteen omg badboy en blijkt ie een watje te zijn dus daar heeft ze geluk maar ze moet zich niet door mensen als Kristoff en Leroy laten meeslepen en beinvloeden.
quote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef Silves het volgende:
De 3 mannen hebben het bij het juiste eind...
quote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Die 3 op de bank zien het wel goed betreffende Nouch.
Oh echt welquote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kristof![]()
die is geen manipulator
Is er al geweestquote:Op maandag 7 februari 2022 18:46 schreef Jockari het volgende:
Is er al eens een gesprek geweest tussen Nawel en Leroy ? Wil ik wel eens even volgen dan, weet-je-wel, Snapjeu ?
Ruuddddddquote:Op maandag 7 februari 2022 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Lieroj kan zo de politiek in. Uren lullen en er komt geen zinnig woord uit
Ik ook. Kan 't niet meer aanhoren..quote:Op maandag 7 februari 2022 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even overschakelen naar stream 2.
je kunt niks met zo iemand als Leroyquote:Op maandag 7 februari 2022 18:49 schreef humpty het volgende:
Volgens mij denkt Leroy zelf dat hij heel verstandig praat en Nouch heeft geen eigen mening
is ergens nog een klein kind in haar doen en laten
verstandige keuze om eerlijk te zijn . En stiekem het liefst alleen met Nawel op dat bord.quote:
Kunnen wij Cossers dan diepe buiging naar die dame doen, en ons grootste respect tonen ? Amen!quote:Op maandag 7 februari 2022 18:44 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus die arme ex van Leroy's die al gemekker heeft moeten aanhoren en dan ook nog een kind van hem heeft moeten uitwerpen yikes 😪
Omdat tobi te horen kreeg dat het om zijn dochtertje ging, dat hij daarom zo,n gedrag vertoont...quote:Op maandag 7 februari 2022 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Salar zegt dat Hanna ook helemaal klaar is met Leryo
Tobi is nog niet klaar met hem
Oh dacht dat het over Leroy gingquote:Op maandag 7 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
Tobi heeft zich ver gestoord met het ontbijt
dat ze zo laat aan kwam kakken(Nawel dus)
Eigenlijk al de hele dag, begon vanmorgen tegen Grace, vera, hanne ....kristof en nu Salar.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tobi die roddelt hoor je ook niet vaak.
wel terechte roddel
ik zeg kom maar op BBquote:Op maandag 7 februari 2022 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
Tobi vindt het zeker geen hell week tot nu toe
Jouw Grace is mijn Nouch.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:53 schreef Poedelpoes het volgende:
ZEI TOBIAS NOU JOUW GRACE IS NOUSH TEGEN SALAR HAHAHAHA
Dat eerste deel over Nawel, maar dat 'wakker worden' over Nouchine.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:57 schreef humpty het volgende:
Tobias over Nawel? dat ze laat bij het ontbijt komt en doet wat zij wil
respectloos vinden ze het je moet het hier toch leuk hebben met elkaar.
Ze hopen dat ze op tijd wakker gaat worden...of gaat het toch om Nouchine?
De verliezende groep moest ontbijt maken voor de winnaars.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:57 schreef humpty het volgende:
Tobias over Nawel? dat ze laat bij het ontbijt komt en doet wat zij wil
respectloos vinden ze het je moet het hier toch leuk hebben met elkaar.
Ze hopen dat ze op tijd wakker gaat worden...of gaat het toch om Nouchine?
OH MY GOD theory: ik weet wat ze aan het doen zijn: er gaat niks gebeuren qua drama door de productie. De bewoners maken er al hun eigen hel van als ze nou gewoon rustig doen en na denken. ALA the Good Placequote:Op maandag 7 februari 2022 18:55 schreef Tamaartje het volgende:
Tobi vindt het zeker geen hell week tot nu toe
Nouch na Julioquote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit lijstje mag van mij optyfen in deze volgorde:
Nu zaterdag: Nawel
De volgende zaterdag: Leroy
Over 2 weken: Julio
over 3 weken Hanne
En daarna maakt het me niet echt uit. Vind de top 6 erg goed staan . Salar, Nouch, Vera; Grace, Kristof, Peter, liggen heel close bij mij.
I love kristofquote:Op maandag 7 februari 2022 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
nochine knuffelen met kristof die zegt laat je niet gek maken in dit spel he.
De eerste 2 zou ik omdraaien. Nawel blijft minstens nog een week.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit lijstje mag van mij optyfen in deze volgorde:
Nu zaterdag: Nawel
De volgende zaterdag: Leroy
Over 3 weken: Julio
over 4 weken Hanne
En daarna maakt het me niet echt uit. Vind de top 6 erg goed staan . Salar, Nouch, Vera; Grace, Kristof, Peter, liggen heel close bij mij.
die gaat welquote:
Nouch komt bij me iets beter voor de dag. Maar daar heeft wellicht mijn lul een inspraak inquote:Op maandag 7 februari 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouch na Julio
en dan vechten ze het maar zelf uit
heb ik geen last vanquote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nouch komt bij me iets beter voor de dag. Maar daar heeft wellicht mijn lul een inspraak in
Weet ik, maar ik roep al 3 weken dat die duivelse Nawel weg moet. Een vierde week kan ik echt niet aanquote:
Julio wilde afwassen vanmiddag, zei hij tegen de camera...camera weg en hij bleef de hele middag zonnen...En peter heeft dus weer alles alleen gedaan..quote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef Flow3r het volgende:
Wat mij irriteert is als iemand zegt dat ie iets gaat doen en het dan vervolgens níet doet![]()
Zowel Vera als Julio hebben daar een handje van ; zeggen dat ze gaan slapen, dan blijven hangen en wachten tot de anderen ook naar bed gaan, als het ware dwingen, vooral julio![]()
Ga dan godverdomme, laat de rest met rust
Maar dat is juist mijn probleem met hem: hij ziet het erg er niet in van zijn gedrag/uitspraken. Rape jokes are never funny.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
I love kristof
Heeft soms uitspraken die op het randje zijn maar bedoelt dat volgens mij meestal niet eens serieus, maar van aldie gasten daar heeft hij wel het meeste gevoel in zijn hele lijf mbt zijn medebewoners
helemaal mee eensquote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik roep al 3 weken dat die duivelse Nawel weg moet. Een vierde week kan ik echt niet aan
wat heeft dat met manipulatief te maken dan??quote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar dat is juist mijn probleem met hem: hij ziet het erg er niet in van zijn gedrag/uitspraken. Rape jokes are never funny.
Ik zal wel te weinig kijken maar ik het het nog nooit gehoordquote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar dat is juist mijn probleem met hem: hij ziet het erg er niet in van zijn gedrag/uitspraken. Rape jokes are never funny.
Odiequote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef odie22 het volgende:
Hellweek, de hele week spruiten eten
, dat is al hell genoeg
goedeavond
ja is een memequote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal wel te weinig kijken maar ik het het nog nooit gehoord
Vind het echt meevallen zijn uitspraken, meer zijn humor..Grace maakt meer slechte uitspraken dan hem..quote:Op maandag 7 februari 2022 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
I love kristof
Heeft soms uitspraken die op het randje zijn maar bedoelt dat volgens mij meestal niet eens serieus, maar van aldie gasten daar heeft hij wel het meeste gevoel in zijn hele lijf mbt zijn medebewoners
Dat is irritant voor peter, maar ik bedoel meer savonds, dan willen zij naar bed maar de rest is nog vol leven en dan gaan ze staan wachten en pushen net zo lang tot iedereen naar bed is, daarmee onze streams verklotenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Silves het volgende:
[..]
Julio wilde afwassen vanmiddag, zei hij tegen de camera...camera weg en hij bleef de hele middag zonnen...En peter heeft dus weer alles alleen gedaan..
Ligt er een beetje aan, als Leroy voor de stemming vertrekt en Nawel komt er met Kristoff op dan hoop ik dat kristoff een goede fanbase heeft en dan maken we kans dat The queen has left the building .quote:Op maandag 7 februari 2022 19:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De eerste 2 zou ik omdraaien. Nawel blijft minstens nog een week.
Denk niet dat dat gaat gebeuren duurt te langquote:Op maandag 7 februari 2022 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
helemaal mee eens
BB rekent zelf maar af met Leroy
nopequote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand toevallig rtl boulevard nog gezien? Hijs nu bezig zie ik... dus begin gemist..
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal wel te weinig kijken maar ik het het nog nooit gehoord
ls een beetje mayo denk ik.....helemaal gemaakt door Salar.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef Ptr67 het volgende:
Heb ik dat goed gezien dat die bechamelsaus over hun frieten krijgen ???
![]()
![]()
![]()
Ja zo bedoel ik het ook. Hij heeft gewoon soms zwartgallige humor en ik hou daar in principe wel van..quote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Vind het echt meevallen zijn uitspraken, meer zijn humor..Grace maakt meer slechte uitspraken dan hem..
en welke wangedoe had leroy gemakt?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
BB is genoeg hersenloos gedoe![]()
@yvonne of @murpquote:Op maandag 7 februari 2022 19:07 schreef GayGuy het volgende:
Even offtopic, bij welke mod moet ik zijn bij klachten over de klaagbaak? Zoveelste keer dat ik daar getagged word, en het verpest voor mij heel erg het plezier dat ik hier had. Sorry dat ik dat hier vraag, maar ik ben echt klaar met het feit dat daar maar alles gezegd word, en geen mod ingrijpt. Sorry dat ik het hier deel, maar vind het niet netjes dat ik nu weer daar word getagged omdat het over het beoordelen wie daar de grootste l*l heeft. Ik wil graag contact met een mod hier, en daarna mag, wat mij betreft deze post verwijderd worden
Niets over BB, dat zal wel bij Shownieuws komenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Ireth het volgende:
Heeft iemand toevallig rtl boulevard nog gezien? Hijs nu bezig zie ik... dus begin gemist..
Wat voor slechte uitspraken maakt Grace dan?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Vind het echt meevallen zijn uitspraken, meer zijn humor..Grace maakt meer slechte uitspraken dan hem..
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:07 schreef GayGuy het volgende:
Even offtopic, bij welke mod moet ik zijn bij klachten over de klaagbaak? Zoveelste keer dat ik daar getagged word, en het verpest voor mij heel erg het plezier dat ik hier had. Sorry dat ik dat hier vraag, maar ik ben echt klaar met het feit dat daar maar alles gezegd word, en geen mod ingrijpt. Sorry dat ik het hier deel, maar vind het niet netjes dat ik nu weer daar word getagged omdat het over het beoordelen wie daar de grootste l*l heeft. Ik wil graag contact met een mod hier, en daarna mag, wat mij betreft deze post verwijderd worden
ik vind ze niet allemaal erg, ligt er soms ook aan in welke context het gezegd werdquote:
geen idee wat hij bedoeltquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Kan me voorstellen dat je dat beu wordt
hij is de watertank opdracht vergeten waar hij notabene zelf aan deelnam?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:34 schreef Tamaartje het volgende:
Ja echt, hoe hypocriet kan iemand zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:33 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohjaaaa in de sauna tegen Nouchine heeeel lang en breed negatief over Hanne waaronder dat ze niet moet janken over dr kindje want dat wist ze vooraf...
Nouchine zei toen: haha Leroy echte man he zo'n reactie
Wordt wellicht niet opgenomen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
dagboekkamer met 2 werkende streams
tis een wonder
Deze week bedoelde hij ermee, dat ze nog niet op de schommel en//of in het koude bad is geweest als enigequote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hij is de watertank opdracht vergeten waar hij notabene zelf aan deelnam?
ze moeten allemaal 1 voor 1 naar de dagboekkamerquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt wellicht niet opgenomen.
Wil zeggen totale privacy. Telefoontje met de familie. Even bijsturen. Het probleem is, we weten TOTAAL iet wat daar gebeurd. Voor hetzelfde geld zit hoor Leroy z'n dochter te wachten in de DBK. En hebben ze een momentje voor hun zelf.
/en tegen de muur werd aangeplakt...quote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
In what context tho. Ik heb juist het idee dat als Grace dit soort opmerkingen maakt (als jullie dat bedoelen) ze meer tot betrekking op haar hebben, Kristoff doet dit niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef just me het volgende:
[..]
ik vind ze niet allemaal erg, ligt er soms ook aan in welke context het gezegd werd
we hebben zaterdag toch wel gezien wat ze bij mensen doet waar ze verliefd op isquote:Op maandag 7 februari 2022 19:13 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat Nouchine verliefd is op Nawel hoe ze naar haar kijkt
en haar ogen niet van haar af kan houden of ze kijkt heel erg tegen haar op
En hard verloorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
als peter in minimal was zijn op stream 2 vresselijkequote:Op maandag 7 februari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wordt wellicht niet opgenomen.
Wil zeggen totale privacy. Telefoontje met de familie. Even bijsturen. Het probleem is, we weten TOTAAL iet wat daar gebeurd. Voor hetzelfde geld zit hoor Leroy z'n dochter te wachten in de DBK. En hebben ze een momentje voor hun zelf.
blankito??quote:Op maandag 7 februari 2022 19:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
In what context tho. Ik heb juist het idee dat als Grace dit soort opmerkingen maakt (als jullie dat bedoelen) ze meer tot betrekking op haar hebben, Kristoff doet dit niet.
Ja is gewoon oudere zus adoratie. Maar tbh #Nouchwell im here forquote:Op maandag 7 februari 2022 19:13 schreef humpty het volgende:
Fokking irritant,eet gewoon dan hoef je zometeen niet weer alles weg te gooienquote:Op maandag 7 februari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
waarom zit Nawel te zingen onder het eten
Jullie witte mensen willen zo graag oppressed zijn hequote:Op maandag 7 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
blankito??
heeft geen betrekking op haar hoor
Gedaan, thnksquote:Op maandag 7 februari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Yvonne of @:Murp
zijn A en FA
ik zou het daar neerleggen
preciesquote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Fokking irritant,eet gewoon dan hoef je zometeen niet weer alles weg te gooien
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:13 schreef humpty het volgende:
Ook dat ze zowat bang is voor haar reactie als het de queen niet zint......geen gezonde vriendschap totaal niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:13 schreef humpty het volgende:
Jullie witte mensen???quote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jullie witte mensen willen zo graag oppressed zijn he
Je weet wat "blanquito" betekent? Dat heeft echt geen betrekking op haarzelf hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Het zijn al pattaten. Ze maken er friet van wil je zeggenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
echt niet te geloven, maken ze dus gewoon patat van die aardappelen, als kitty het hoort
Moest een blanken zeggen "negroquito" hij mag meteen zijn biezen nemen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je weet wat "blanquito" betekent? Dat heeft echt geen betrekking op haarzelf hoor
Ze hebben nu veel meer aardappelen dan toen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef odie22 het volgende:
echt niet te geloven, maken ze dus gewoon patat van die aardappelen, als kitty het hoort
Dit. Maar je bedoelt natuurlijk fríetquote:Op maandag 7 februari 2022 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zijn al pattaten. Ze maken er friet van wil je zeggen![]()
Ik heb dit njet mee gekregen wanneer ze dit zei, maar ik zie niet in ls ze een wit persoon blanquito noemt die > blank is verkeerd.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je weet wat "blanquito" betekent? Dat heeft echt geen betrekking op haarzelf hoor
zakken volquote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben nu veel meer aardappelen dan toen.
En jij Zwart ding? kleur erbij halen, je geloof erin gooien, je als niet witte slachtoffer spelen....foei foeiquote:Op maandag 7 februari 2022 19:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hier bij ons zijn aardappelen pas patatten als ze friet maken van de aardappelenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het zijn al pattaten. Ze maken er friet van wil je zeggen![]()
Ja, er is, nadat ik in het vorige topic werd getagged, ook een topicaanfemaakt, waarin alle BB kijkers uit worden gelachen. Nogmaals, wat mij betreft mag een mod zo al mijn posts hierover verwijderen, maar ik pik het niet dat ik nu weet belachelijk word gemaakt vanwege mijn nickname, dus is schreeuwerig, en dus heb ik een probleem met mijn geaardheid. Nee vriend, ik noem mezelf zo, omdat ik blij ben, met wie ik ben, en omdat ik andere forumleden, die nog onzeker zijn, wil duidelijkmaken dat ze er mogen zijn, en dat ze eroe doen. Ondanks agkomst,geloof, en geaardheidquote:Op maandag 7 februari 2022 19:09 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Kan me voorstellen dat je dat beu wordt
aah je bedoeltquote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb dit njet mee gekregen wanneer ze dit zei, maar ik zie niet in ls ze een wit persoon blanquito noemt die > blank is verkeerd.
Ik bedoel de opmerkingen die zij maakt over seks, in vergelijking met Kristoffs opmerkingen over vrouwen.
... wat?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb dit njet mee gekregen wanneer ze dit zei, maar ik zie niet in ls ze een wit persoon blanquito noemt die > blank is verkeerd.
nüsse op duitsquote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
pinda's zijn cacahuetes in het Spaans Grace
@Benny @Dotteke kunnen jullie hier iets mee?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, er is, nadat ik in het vorige topic werd getagged, ook een topicaanfemaakt, waarin alle BB kijkers uit worden gelachen. Nogmaals, wat mij betreft mag een mod zo al mijn posts hierover verwijderen, maar ik pik het niet dat ik nu weet belachelijk word gemaakt vanwege mijn nickname, dus is schreeuwerig, en dus heb ik een probleem met mijn geaardheid. Nee vriend, ik noem mezelf zo, omdat ik blij ben, met wie ik ben, en omdat ik andere forumleden, die nog onzeker zijn, wil duidelijkmaken dat ze er mogen zijn, en dat ze eroe doen. Ondanks agkomst,geloof, en geaardheid
Ach ja, beide zijn onopgevoedde types, dus dat verbaast me niets.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef humpty het volgende:
Nouch en Nawel aan het zingen onder het eten ...ook zo lekker respectloos naar de anderen toe
arrogantie ten top
Je hebt ze het hardst als je ze totaal negeert, just saying, niemand leest daar, alleen idiotenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, er is, nadat ik in het vorige topic werd getagged, ook een topicaanfemaakt, waarin alle BB kijkers uit worden gelachen. Nogmaals, wat mij betreft mag een mod zo al mijn posts hierover verwijderen, maar ik pik het niet dat ik nu weet belachelijk word gemaakt vanwege mijn nickname, dus is schreeuwerig, en dus heb ik een probleem met mijn geaardheid. Nee vriend, ik noem mezelf zo, omdat ik blij ben, met wie ik ben, en omdat ik andere forumleden, die nog onzeker zijn, wil duidelijkmaken dat ze er mogen zijn, en dat ze eroe doen. Ondanks agkomst,geloof, en geaardheid
nee dat zijn pistache nootjesquote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nüsse op duits
zijn pindas ook niet pistazies?
Maar achter het woord blank/blanquito zit geen racist geschiedenis achter???? Achter neger wel???? Daarom zeg ik jullie willen offended zijn over dingen waar nooit iets offensive mee bedoelt is > pas de laatste jaren omdat tegen mensen van kleur wél racist insults etc naar hun hoofd is gegooid.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest een blanken zeggen "negroquito" hij mag meteen zijn biezen nemen.
ik ben redelijk gekend in KLB en VBL ik zal eens mijn mond opentrekken.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Benny @:Dotteke kunnen jullie hier iets mee?
Echt....kan hier zo slecht tegen. kouwekak en geen opvoeding.....het komt me allemaal zo bekent voor.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef humpty het volgende:
Nouch en Nawel aan het zingen onder het eten ...ook zo lekker respectloos naar de anderen toe
arrogantie ten top
Dit. Gewoon negeren.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Je hebt ze het hardst als je ze totaal negeert, just saying, niemand leest daar, alleen idioten
misschien zijn ze wel netjes opgevoed maar doen ze er niets meer meequote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach ja, beide zijn onopgevoedde types, dus dat verbaast me niets.
Er is zoveel eten, ze eten de hele dag door, ze gaat echt niet om van de honger...( ze krijgen ook betaald om dit werk te doen)quote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
mag vera nog niet eten?
du kut big brother
Ik typte te snel hahahah ffsquote:Op maandag 7 februari 2022 19:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
... wat?
Mijn mario-vertaalbot kan hier geen kaas van maken
En amendoim in het Portugees/Brasiliaansquote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
als je niet snapt dat Blanquito ook gewoon als scheldwoord wordt gebruiktquote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar achter het woord blank/blanquito zit geen racist geschiedenis achter???? Achter neger wel???? Daarom zeg ik jullie willen offended zijn over dingen waar nooit iets offensive mee bedoelt is > pas de laatste jaren omdat tegen mensen van kleur wél racist insults etc naar hun hoofd is gegooid.
Zat ook al te kijken. Verschilt wel per regio.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:18 schreef chufi het volgende:
Blanquito betekent letterlijk "bleekscheet". Een term hoeft geen geschiedenis van 1000 jaar te hebben om racistisch te zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:22 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar achter het woord blank/blanquito zit geen racist geschiedenis achter???? Achter neger wel???? Daarom zeg ik jullie willen offended zijn over dingen waar nooit iets offensive mee bedoelt is > pas de laatste jaren omdat tegen mensen van kleur wél racist insults etc naar hun hoofd is gegooid.
Nee dat zijn andere soort notenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nüsse op duits
zijn pindas ook niet pistazies?
hahaha, daar ging het niet omquote:Op maandag 7 februari 2022 19:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben nu veel meer aardappelen dan toen.
dat klopt helemaalquote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar pindakaas is toch
erdnussbutter
dann is pindas =erdnüsse
Leroy ? Ben jij dat ?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nouch komt bij me iets beter voor de dag. Maar daar heeft wellicht mijn lul een inspraak in
Heeft de snitch het overzicht en zijn roddels voor later in de avond op bed...quote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Julio aan het hoofd van de tafel nu elke dag. Is stom gezicht vond ik toen met dimi ook
je kunt volgens mij beter aan het hoofd van de tafel zitten, dan zie je iedereen, zit je op een hoek heb je vaak maar beperkt contact met de andere mensenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
Julio aan het hoofd van de tafel nu elke dag. Is stom gezicht vond ik toen met dimi ook
Dan kan het nog wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan, als Leroy voor de stemming vertrekt en Nawel komt er met Kristoff op dan hoop ik dat kristoff een goede fanbase heeft en dan maken we kans dat The queen has left the building .
Vera wintquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Whuzz het volgende:
Als BB extra snel naar de finale wil:
Leroy er uit -> Tepelgluurder
Nouchine er uit -> Aanrander
Kristof er uit -> Foute uitspraken
Grace er uit -> Racist
Tobias er uit -> Persoonlijke beledigingen na spelverlies
Volgende week finalespel
Oh, google zei iets anders. My bad.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Blanquito betekent letterlijk "bleekscheet". Een term hoeft geen geschiedenis van 1000 jaar te hebben om racistisch te zijn.
Wat jij wilquote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Oh, google zei iets anders. My bad.
Maar dan nog: Grace wordt dus nu wel afgevoerd omdat ze blanquito zei (hoe vaak? Wanneer? Waar?) maar Kristoff zijn comments worden weggekeken omdat hij 'gezellig' is?
Ja stimmtquote:Op maandag 7 februari 2022 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar pindakaas is toch
erdnussbutter
dann is pindas =erdnüsse
en ik heb en zort nu thuisquote:
Heeft Grace meerdere malen gezegd, in het begin wat vaker dan nu. En dat was zeker in de context van ras.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Maar dan nog: Grace wordt dus nu wel afgevoerd omdat ze blanquito zei (hoe vaak? Wanneer? Waar?) maar Kristoff zijn comments worden weggekeken omdat hij 'gezellig' is?
wie heeft het erover dat Grace wordt afgevoerd?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
hete pindakaas?quote:Op maandag 7 februari 2022 19:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
en ik heb en zort nu thuis
hot chilli
staat op de pakking,kinderen kunnen
an ersticken, ik moest ook hoesten
Omdat het dat ook is. Nou ja, zo ongeveer. Google "facings". (Niet facials...quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Waarom lijkt het alsof Nawel een kunstgebit in heeft?
Kut, ze is bij. SNELLER POSTEN JONGENSquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
jeetje wat zijn jullie snel met de topic
Zonder BB had FOK! de beginjaren waarschijnlijk geeneens overleefd en had er niemand dat topic in KLB kunnen openen.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Gewoon negeren.
BB is voor losers. Dat klopt. Maar gelukkig staan BB-kijkers op de loser-ranglijst nog wel boven mensen die topics openen over BB-kijkers, of daarin reageren
haha sla over dat is hetquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kut, ze is bij. SNELLER POSTEN JONGENS
Eigenlijk maakt het me niet uit, tenslotte zeggen wel allemaal wel eens thuis wat verkeerds......Maar Grace is heel grof in haar mond.....met hoeren, klootzakje k.u.t. om maar ff wat te noemen. Maar kan dat hebben en ook van Kristoff.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:28 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maakt het niet minder erg allemaal, maar zie dit ook wel gebeuren zo. Of iedereen wordt accountable gehouden of niemand.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft Grace meerdere malen gezegd, in het begin wat vaker dan nu. En dat was zeker in de context van ras.
Maar maak je niet druk, BB gaat daar niets mee doen. Ook niets aan Nouchine's overschrijdend gedrag richting Salar en waarschijnlijk ook niet aan Kristof.
Enige waar ze misschien iets tegen doen is Leroy, en dat is dan ook alleen op hij op social media gecancelled wordt.
Inderdaadquote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef odie22 het volgende:
pffffffff hell-week voor de streamers dit jaof leroy of kristof in beeld
Kristoffffquote:Op maandag 7 februari 2022 19:34 schreef odie22 het volgende:
pffffffff hell-week voor de streamers dit jaof leroy of kristof in beeld
Omdat het in feite ook is....allemaal nep maar ze noemen het geen kunstgebit omdat ze nog in puntjes gezaagde eigen tanden heeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Turkse tandjes (en das nergens racistisch bedoeld, voor het geval iemand dat zou denken, ik dek me vast in...)quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Poedelpoes het volgende:
ik ben ook best wel zo met dollenquote:Op maandag 7 februari 2022 19:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eigenlijk maakt het me niet uit, tenslotte zeggen wel allemaal wel eens thuis wat verkeerds......Maar Grace is heel grof in haar mond.....met hoeren, klootzakje k.u.t. om maar ff wat te noemen. Maar kan dat hebben en ook van Kristoff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
COS lezen is hetzelfde als naar nawel luisteren atmquote:Op maandag 7 februari 2022 19:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kut, ze is bij. SNELLER POSTEN JONGENS
ik zou kristof eerder vertrouwen dan elk andere bewonerquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
COS lezen is hetzelfde als naar nawel luisteren atm
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef Whuzz het volgende:
@:greysbones : Offtopic, maar had je gehoord dat Mercedes F1 een veiling heeft gehouden, waarbij de hoogste bieder een "factory tour" door hun F1 werkplaats kon winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@:greysbones : Offtopic, maar had je gehoord dat Mercedes F1 een veiling heeft gehouden, waarbij de hoogste bieder een "factory tour" door hun F1 werkplaats kon winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Goud!!!Thinking is difficult, that’s why most people judge
Eensch!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou kristof eerder vertrouwen dan elk andere bewoner
De Turkse tandjes van Nawel:quote:Op maandag 7 februari 2022 19:30 schreef Poedelpoes het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]Is ekt! https://www.reddit.com/r/(...)ory_tour_in_charity/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
play the tapesquote:Op maandag 7 februari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou kristof eerder vertrouwen dan elk andere bewoner
quote:Op maandag 7 februari 2022 19:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
De Turkse tandjes van Nawel:Ik vermoed dat al die turkse tandjes remote controlled door Erdogan zijn. Dus als Kristof morgen doodgebeten in bed ligt.... told you so!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
ik weet hetquote:Op maandag 7 februari 2022 19:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
play the tapes, ik verzin het niet
@:greysbones : Offtopic, maar had je gehoord dat Mercedes F1 een veiling heeft gehouden, waarbij de hoogste bieder een "factory tour" door hun F1 werkplaats kon winnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |