ja ik oefen alvast voor 31 december 2022. Hopelijk mag ik dan de klok presenteren!quote:
Getekend?quote:
die petitie heb ik gisteren/eergisteren getekend. maar de site lag er keivaak uit.quote:
Geen plastuit bij?quote:
Nope en alle horeca die ik tegenkom is vandaag gesloten of gaat pas om 17 uur openquote:
Goedzo komt wel goed denk ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die petitie heb ik gisteren/eergisteren getekend. maar de site lag er keivaak uit.
500.000 zitten ze nu dacht ik ergens gelezen te hebben niet veel als je denkt dat we `17 miljoen mensen hebbenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan ze de miljoen halen met die petitie?
Gelukt zo te lezenquote:
Ja, ik knapte bijna. Dan maar ergens langs de wegquote:
ruim 625k nuquote:Op maandag 7 februari 2022 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
500.000 zitten ze nu dacht ik ergens gelezen te hebben niet veel als je denkt dat we `17 miljoen mensen hebben
ja anders een referendum doenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
500.000 zitten ze nu dacht ik ergens gelezen te hebben niet veel als je denkt dat we `17 miljoen mensen hebben
Hey FFquote:
Waar hang jij tegenwoordig uit?quote:
Vandaag in de COS.quote:
quote:
quote:
ze zat bij VI he.... dus niet 'zelfs' , logisch dat ze tekenenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zelfs de heren van vi hebben getekend en bij wakker Nederland zat ze ook al .
Derksen was anders heel erg tegen ongevaccineerde mensen enzo al zeker maanden lang.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze zat bij VI he.... dus niet 'zelfs' , logisch dat ze tekenen
Heb je haar wel minimaal verbaal de volle laag gegeven?quote:Op maandag 7 februari 2022 15:37 schreef DJMO het volgende:
Een of ander dom mokkel flikkert d'r koffie om in de trein. Dwars over mijn benen heen, maar een sorry kan er nauwelijks vanaf. Gelukkig heb ik een dubbele laag kleding aan en voelde ik weinig. Stomme trut.
dat was in zijn oude VI tijd.... toen het nog over voetbal gingquote:Op maandag 7 februari 2022 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Derksen was anders heel erg tegen ongevaccineerde mensen enzo al zeker maanden lang.
Nee, maar mijn ogen spraken boekdelenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je haar wel minimaal verbaal de volle laag gegeven?
dat moet je wel tegen haar zeggen... Zou ik tenminste doen.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:37 schreef DJMO het volgende:
Een of ander dom mokkel flikkert d'r koffie om in de trein. Dwars over mijn benen heen, maar een sorry kan er nauwelijks vanaf. Gelukkig heb ik een dubbele laag kleding aan en voelde ik weinig. Stomme trut.
Ik kijk soms de YouTube clipjes.quote:Op maandag 7 februari 2022 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat was in zijn oude VI tijd.... toen het nog over voetbal ging
in de nieuwe VI is ie allang om als je het een beetje gevolgd hebt
Ik geen moeite gedaan om een rokershoestje te onderdrukkenquote:Op maandag 7 februari 2022 15:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat moet je wel tegen haar zeggen... Zou ik tenminste doen.
oh nou ik ben wat autistischer daarin, ik zeg gewoon echt letterlijk wat ik bedoelquote:Op maandag 7 februari 2022 15:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik geen moeite gedaan om een rokershoestje te onderdrukken
Meh. Ik zwijg lieverquote:Op maandag 7 februari 2022 15:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh nou ik ben wat autistischer daarin, ik zeg gewoon echt letterlijk wat ik bedoel
dat is voor mij misschien ook een ideequote:
quote:
jij denkt echt dat jerney kaagman @jerney is?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ze zal nog gek opkijken als ze keer op FOK! komt en DTS niet kan vinden
Waar zeg ik dat? Ik had het gewoon over Jerney zelf die ik al een tijdje niet meer gezien heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij denkt echt dat jerney kaagman @:jerney is?
ik zit net met haar te appenquote:Op maandag 7 februari 2022 20:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Ik had het gewoon over Jerney zelf die ik al een tijdje niet meer gezien heb.
Lummel.
oke nu alweer een noot?quote:
altijd lekker die relnootjesquote:
ik ben nog niet klaargekomen vandaag.quote:
Dat is toch hetzelfde bij je werkquote:Op maandag 7 februari 2022 22:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben nog niet klaargekomen vandaag.
OEPS NEE IK BEDOEL KLAAR GEKOMEN MET MIJN WERK
EH NEE IK BEDOEL DAT MIJN WERK KLAAR WAS
Hoe is het met @jerney ?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij denkt echt dat jerney kaagman @:jerney is?
Ik kom wel even naar WhatsAppquote:Op maandag 7 februari 2022 22:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben nog niet klaargekomen vandaag.
OEPS NEE IK BEDOEL KLAAR GEKOMEN MET MIJN WERK
EH NEE IK BEDOEL DAT MIJN WERK KLAAR WAS
ze zit onder haar solide steenquote:
Vraag haar eens waar ze die steen gekocht heeft? Ik wil er ook eentje.quote:
Van de hunebeddenquote:Op maandag 7 februari 2022 22:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vraag haar eens waar ze die steen gekocht heeft? Ik wil er ook eentje.
Mmmm. Als je haar weer spreekt wil je haar dan de gr doenquote:
Heb je een linkje voor me?quote:
Krijg ik wss een banquote:
M'n DM staat open. Anders ben ik wel op FB te vinden.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Krijg ik wss een ban
ouwe koekebakker
Grrrrrrrr tijgerquote:Op maandag 7 februari 2022 22:36 schreef DJMO het volgende:
M'n D
[..]
M'n DM staat open. Anders ben ik wel op FB te vinden.
Zeehond ookquote:
awww die kok is echt vet schattig, doet me denken aan mijn pa alleen dan nog bollerquote:
Wel verstand van zaken,ga er wel meer van kijken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 02:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
awww die kok is echt vet schattig, doet me denken aan mijn pa alleen dan nog boller
Goedemorgen.quote:
Lekker slipe.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 04:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Pas over anderhalf uur. En ik ga terug naar bed![]()
Wat dacht je dan dat slowchat topic betekende?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit lijkt wel het langzaamaan topic. Wat een rust.
Dat is waar. Mogguh.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat dacht je dan dat slowchat topic betekende?
Hey GGquote:Op dinsdag 8 februari 2022 06:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Dit lijkt wel het langzaamaan topic. Wat een rust.
Hey Marioquote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:34 schreef mario390 het volgende:
morgen ,en nu bij snowboard
m.decker,ned vs julia dujmovits ,oostenrijk
Nope ik althans nietquote:
👉 keuken. En als je er toch bent, wij willen ook wel een bakkie.☕quote:
In mijn huis is het zelfbediening.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
👉 keuken. En als je er toch bent, wij willen ook wel een bakkie.☕
Gewoon gaan. Jij laat je toch niet door een spatje regen tegenhouden, wat is dat nu zeg.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:07 schreef DJMO het volgende:
Ik twijfel. Ik zou vrijdag de N70 gaan wandelen met een collega-FOK!ker ( https://www.visitnijmegen(...)70-natuurwandelroute )
Maar het voorspelde weer is niet echt uitnodigend. De kou kan ik wel opvangen door m'n parka aan te trekken ipv m'n veiligheidsjack, maar dan alsnog![]()
Ja de keuze aan jullie zelf natuurlijkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:07 schreef DJMO het volgende:
Ik twijfel. Ik zou vrijdag de N70 gaan wandelen met een collega-FOK!ker ( https://www.visitnijmegen(...)70-natuurwandelroute )
Maar het voorspelde weer is niet echt uitnodigend. De kou kan ik wel opvangen door m'n parka aan te trekken ipv m'n veiligheidsjack, maar dan alsnog![]()
Precies. Wij blijven lekker binnen, bij de warme kachel, met een mok koffie.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de keuze aan jullie zelf natuurlijk
En waarom zou ik niet mogen twijfelen? Het is een pleziertochtje he, geen verplichte training voor de vierdaagse. Nog niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon gaan. Jij laat je toch niet door een spatje regen tegenhouden, wat is dat nu zeg.
Twijfelen mag natuurlijk, maar nogmaals: Jij laat je toch niet door een beetje regen tegenhouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
En waarom zou ik niet mogen twijfelen? Het is een pleziertochtje he, geen verplichte training voor de vierdaagse. Nog niet.
Nee, maar buiten en temperaturen tussen de max 6 en -1 klinken gewoon niet aanlokkelijk. Plus dat ik gewoon nog steeds geen fijne handschoenen gevonden heb voor het wandelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Twijfelen mag natuurlijk, maar nogmaals: Jij laat je toch niet door een beetje regen tegenhouden.
hij is iig expert in zijn vakgebiedquote:Op dinsdag 8 februari 2022 02:57 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
awww die kok is echt vet schattig, doet me denken aan mijn pa alleen dan nog boller
idd het stroomt ook over in de reacties van complimentjesquote:Op dinsdag 8 februari 2022 02:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel verstand van zaken,ga er wel meer van kijken.
Net FOK!.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:08 schreef DJMO het volgende:
Sommige mensen![]()
Ik vraag in een FB wandelgroep naar wat een fijne, dunne, handschoen is waarmee je ook je telefoon gewoon kunt bedienen.
antwoord: Waarom handschoenen? Ik draag nooit handschoenen.
Ja stomme trut, dat was mijn vraag toch niet_!
HARDLOOPHANDSCHOENEN MET TOUCHSCREEN-STOF ZWARTquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:08 schreef DJMO het volgende:
Sommige mensen![]()
Ik vraag in een FB wandelgroep naar wat een fijne, dunne, handschoen is waarmee je ook je telefoon gewoon kunt bedienen.
antwoord: Waarom handschoenen? Ik draag nooit handschoenen.
Ja stomme trut, dat was mijn vraag toch niet_!
thnx, even kijken !quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
HARDLOOPHANDSCHOENEN MET TOUCHSCREEN-STOF ZWART
Ik wist geen eens dat dat konquote:Op maandag 7 februari 2022 20:45 schreef SolidasRock het volgende:
Weet iemand of je DM kan groeperen in mobiele FOK! op 1 user? Op desktop PC kan dit wel maar mobiel?
Rob haalt me na de vaccinatie op. En ik wil , als het kan qua tijd, voor de booster nog even een bezoekje brengen aan een of meerdere begraafplaatsen in Amsterdam, om foto's en informatie te verzamelen voor een nieuwe reeks op de FP / C&H.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
En Velsen is geen goeie locatie om heen te treinen?
Ah zo.. Waar je de vorig keer ook was?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob haalt me na de vaccinatie op. En ik wil , als het kan qua tijd, voor de booster nog even een bezoekje brengen aan een of meerdere begraafplaatsen in Amsterdam, om foto's en informatie te verzamelen voor een nieuwe reeks op de FP / C&H.
Je bedoelt vaccinatie of begraafplaats ?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah zo.. Waar je de vorig keer ook was?
Hoi!quote:
De begraafplaatsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bedoelt vaccinatie of begraafplaats ?
Ik ben de hele week al over begraafplaatsen aan het sjouwen, maar naar verschillende moet ik nog een keer terug als ik de locatie van de bewuste graven heb gekregen.
Morguh mien lekkuh wurstjuhquote:
Maar genoeg mensen hier nietquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het druk.
Da's waar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar genoeg mensen hier niet
ALs hier tikt en je moet een uur wachten op een antwoord is voor mij de lol er snel afquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar genoeg mensen hier niet
Valt nu nog enigszins meequote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs hier tikt en je moet een uur wachten op een antwoord is voor mij de lol er snel af
Daarom ben ik hier ook niet zoveel
quote:
quote:
Hey Mrsl hoe is het met je puzzel?quote:
Ik las pizza in eerste instantiequote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mrsl hoe is het met je puzzel?
pozza.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las pizza in eerste instantie
Check het puzzel topicquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mrsl hoe is het met je puzzel?
Duveltje in een doosje komt af en toe bovenquote:
Of een Chinook die af en toe wat komt droppenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duveltje in een doosje komt af en toe boven
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of een Chinook die af en toe wat komt droppen
Daar kan je ook een mooie puzzel van makenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik las pizza in eerste instantie
Hey Maz hoe is het nu weer helemaal opgeknapt?quote:
Mwoah het houdt nog niet over. Maar dat kan ook door de booster komen nu.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Maz hoe is het nu weer helemaal opgeknapt?
M schiet nog niet echt op dus. De Booster toch maar gehaald?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mwoah het houdt nog niet over. Maar dat kan ook door de booster komen nu.
Ja ik werd een beetje gek van mezelf. Ik haal hem wel... ik haal hem niet....ik haal hem wel... Ik ken mezelf, dat kan ik lang volhouden, maar toch afgelopen zondag de knoop maar doorgehakt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
M schiet nog niet echt op dus. De Booster toch maar gehaald?
Beter dan toch? De besmettingen gaan nu zo hard.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik werd een beetje gek van mezelf. Ik haal hem wel... ik haal hem niet....ik haal hem wel... Ik ken mezelf, dat kan ik lang volhouden, maar toch afgelopen zondag de knoop maar doorgehakt.
Heb jij nou eindelijk iets van mij geleerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wist geen eens dat dat konMisschien even een topic daarvoor openen in FB
Geen id.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij nou eindelijk iets van mij geleerd?
Denk het welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:32 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij nou eindelijk iets van mij geleerd?
* Mrsloveable doet net of ze het niet gezien heeftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:44 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch. Speciaal voor @:Mrsloveable een foto gemaakt
Wil niet zeggen dat jij er ook zien van wordt héquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Op mijn werk ook veel ziek door die booster, moet hem zelf ook nog maar eens halen binnenkort... Maar dat ziek zijn komt niet uit voorlopig.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
* Mrsloveable doet net of ze het niet gezien heeft
Ik ken er ook genoeg die er niet ziek van geworden zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:45 schreef FlippingCoin het volgende:
Op mijn werk ook veel ziek door die booster, moet hem zelf ook nog maar eens halen binnenkort... Maar dat ziek zijn komt niet uit voorlopig.
Je denkt dus dat hij misschien niet zien van wordt?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat jij er ook zien van wordt héIk ben er maar 1 dag ''ziek'' van geweest gelukkig
Dit is het ultieme bewijs dat je echt een vrouw bent.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik werd een beetje gek van mezelf. Ik haal hem wel... ik haal hem niet....ik haal hem wel... Ik ken mezelf, dat kan ik lang volhouden, maar toch afgelopen zondag de knoop maar doorgehakt.
En dan ook nog eens met het sterrenbeeld Weegschaalquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is het ultieme bewijs dat je echt een vrouw bent.
Oh, het feit dat ik mijn afspraak al heb ik ingepland nog voordat dat officieel kon maakt dat ik geen vrouw ben?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dit is het ultieme bewijs dat je echt een vrouw bent.
Nee.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Oh, het feit dat ik mijn afspraak al heb ik ingepland nog voordat dat officieel kon maakt dat ik geen vrouw ben?
Wat dan wel ?quote:
Eeuwig twijfelen, emotioneel worden als bambi moeder wordt gedood, er vrijdagavond heel goed uitzien en de ochtend erop niet meer, en nog tal van voorbeeldjes.quote:
Ik zie er 's ochtends beter uit dan 's avonds hoor.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eeuwig twijfelen, emotioneel worden als bambi moeder wordt gedood, er vrijdagavond heel goed uitzien en de ochtend erop niet meer, en nog tal van voorbeeldjes.
Komt uit dit:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zie er 's ochtends beter uit dan 's avonds hoor.
Zien is natuurlijk ziek. Maar dat had je ook wel door toch?!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je denkt dus dat hij misschien niet zien van wordt?
Nee. Ik ben een beetje dom.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zien is natuurlijk ziek. Maar dat had je ook wel door toch?!![]()
Een beetje maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Dat eerste klopt wel. Hoewel ik het liever 'bezinnen' of 'overdenken' noemquote:Op dinsdag 8 februari 2022 16:36 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eeuwig twijfelen, emotioneel worden als bambi moeder wordt gedood, er vrijdagavond heel goed uitzien en de ochtend erop niet meer, en nog tal van voorbeeldjes.
Die woonde bij mij om de hoek toen hij nog een peutertje was.quote:
Dan ben ik een knurftquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:06 schreef mazaru het volgende:
En wie niet emotioneel wordt als de moeder van Bambi dood gaat is een knurft
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die woonde bij mij om de hoek toen hij nog een peutertje was.
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die woonde bij mij om de hoek toen hij nog een peutertje was.
Ik kijk nooit X-factorquote:
Ik zou ook niet weten wat er met San Remo is, behalve dat het eruit ziet als een leuk vakantielandquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kijk nooit X-factorGisteren moest iemand mij uitleggen wat er toch was met San Remo
Blijkt een muziekfestival te zijn en de winnaar mag zich plaatsen namens Italie voor ESF. Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die onder een steen leefquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat er met San Remo is, behalve dat het eruit ziet als een leuk vakantieland
[ afbeelding ]
Leuke foto voor een puzzelquote:Op dinsdag 8 februari 2022 17:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat er met San Remo is, behalve dat het eruit ziet als een leuk vakantieland
[ afbeelding ]
Ik ben weken bezig geweest met een puzzel. Is die eindelijk klaar, mis ik 1 stukjequote:
`quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben weken bezig geweest met een puzzel. Is die eindelijk klaar, mis ik 1 stukje![]()
Ik denk dat die de stofzuiger in is gegaan.
Nee, ik ben nog niet in de stofzuigerzak gedoken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
`
Oh dat is wel balen.. Heb je al de stofzuigerzak leeg gehaald?![]()
Die ik maak is wel lastig, ook een hele poos niet meer mee bezig geweest daar door haha
Mijne ligt onder de bank, waar soms ook een beetje stof op komtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog niet in de stofzuigerzak gedoken.![]()
Heb ik ook met puzzelen. Zo staat die weken achter de bank en dan ineens werk ik er weer een paar dagen aan.
Yes gelukkig kwaliteit posts van de dagquote:
Heerlijke malse haricot verts, met italiaans gekruidde krieltjes uit de airfryer. Alsof er een engel over je tong aan het zeiken is.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
@:dr.mikey Hier is ie dan! Hoef je er zometeen niet om te vragen of zo. Graag gedaan!
Wanneer kom jij met je chicken tonight?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Yes gelukkig kwaliteit posts van de dag
Wij hebben morgen pas weer iemand die boodschappen kan doen voor ons.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer kom jij met je chicken tonight?
Die zijn ook heel leuk. Het is altijd een verrassing hoe die wordtquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mijne ligt onder de bank, waar soms ook een beetje stof op komtWil hem eigenlijk wel deze week af hebben
Die Wasgij puzzels lijken mij ook wel leuk
Oja quarantaine en zo hequote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij hebben morgen pas weer iemand die boodschappen kan doen voor ons.
Andre Pronk is gewoon Andre Pronk. Iedere gek heeft zijn gebrek.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
André Pronk is verschrikkelijk trouwens.
Alleen even kijken waar je die kan kopen..quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die zijn ook heel leuk. Het is altijd een verrassing hoe die wordt
Zal ik dit voor je googelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen even kijken waar je die kan kopen..
Weinig groente. Ik ben dol op groente en bij mij ligt er altijd de helft groente op m'n bord. Maar smaken verschillen. Aardappeltjes uit de airfryer klinkt ook goed. Is het dan te vergelijken met een gebakken aardappel of toch anders van smaak/structuur?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijke malse haricot verts, met italiaans gekruidde krieltjes uit de airfryer. Alsof er een engel over je tong aan het zeiken is.
https://www.google.com/search?q=wasgij+waar+te+koopquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alleen even kijken waar je die kan kopen..
Een hele berg paddestoelen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Weinig groente. Ik ben dol op groente en bij mij ligt er altijd de helft groente op m'n bord. Maar smaken verschillen. Aardappeltjes uit de airfryer klinkt ook goed. Is het dan te vergelijken met een gebakken aardappel of toch anders van smaak/structuur?
Mja daaromquote:
Met zijn lach act doet hij zichzelf fysiek pijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andre Pronk is gewoon Andre Pronk. Iedere gek heeft zijn gebrek.
Thnx!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
https://www.google.com/search?q=wasgij+waar+te+koop
Beter van Persie dan Overmarsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
En hij heeft van Persie god op zijn rug staan.
Ik ben echt een vleeseter. Groente kunnen me eigenlijk gestolen wordenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:30 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Weinig groente. Ik ben dol op groente en bij mij ligt er altijd de helft groente op m'n bord. Maar smaken verschillen. Aardappeltjes uit de airfryer klinkt ook goed. Is het dan te vergelijken met een gebakken aardappel of toch anders van smaak/structuur?
Dat sowiesoquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben echt een vleeseter. Groente kunnen me eigenlijk gestolen wordenDe krieltjes heb ik 8 minuten in de schil voorgekookt met een boullionblokje, daarna doormidden gesneden en met wat walnootolie, knoflookpeper en italiaanse kruiden nog tien minuten in de airfryer gemikt op 180 graden. Heerlijk krokant maar niet droog ofzo.
Boontjes heb ik een ruime tien minuten gekookt in het aardappelwater met een flinke scheut ketjap asin. Was prima te doen ook al ben ik geen groenteliefhebber.
Wat? Ik heb groente gegeten en vond ze zelfs lekker. Is wel eens andersquote:
HEEEquote:Op dinsdag 8 februari 2022 21:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Bolken in mijn hart bolken in mijn ziel van bolkennnnnn
Dir was een origineel van simon bolkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
HEEE
We mogen niet meer muziek van Marco Bolksato draaien!
oooooh!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dir was een origineel van simon bolk
quote:
Ja, ik vind 'm ook te leuk. Heb zo'n zelfde haan cadeau gedaan aan de pleegmoeder van mijn oudste twee zoons. En ik denk er over om er nog een paar te gaan kopen voor andere mensen die binnenkort jarig zijnquote:
Ssst.quote:
De bolkjes slapenquote:
* DJMO bom droptquote:
Pff dat is ook gelijk rigoureus. Je kon een speld laten vallen maar jij dropte gelijk een bom.quote:
Hou niet van half werkquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pff dat is ook gelijk rigoureus. Je kon een speld laten vallen maar jij dropte gelijk een bom.
Doe maar eens carriere makenquote:
Voordat de bom valtquote:Op woensdag 9 februari 2022 15:46 schreef Maanvis het volgende:
Onder de flatgebouwen van de stad naast jou?????
Dat kan ook jaquote:
Ziet er idd leuk uit met die lichtjes in de bomenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig een gezellige straat waar ik doorheen moet wandelen.
Zal binnenkort wel over zijn, is nog steeds de kerst verlichtingquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ziet er idd leuk uit met die lichtjes in de bomen
Denk t ook ja, maar dan laten ze het toch nog best lang hangenquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel over zijn, is nog steeds de kerst verlichting
Ja, ik verwonderde me er ook al over, maar het hangt mij best zolang het nog donker is als ik arriveer in Castricum. Wijst me mooi de weg naar huisquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk t ook ja, maar dan laten ze het toch nog best lang hangen
Hier in centrum hebben ze vrij snel weer weg gehaald
Wordt wel steeds langer licht gelukkigquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, ik verwonderde me er ook al over, maar het hangt mij best zolang het nog donker is als ik arriveer in Castricum. Wijst me mooi de weg naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |