SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
Ja, apart. Ik zie de mp4 wel in m'n browser, daarvan weer een gifje gemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
maar kan hem wel zien als ik de Url gebruik
Leroy is op twitter al gecanceldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef C.A.I het volgende:
ligt er weer aan hoe ze het op TV brengen Vera hebben ze gemeen neer gezet met die top dus de soldaat zal er wel weer goed opstaan want mannen huilen niet en dus emotie alleen de verkeerde beelden zoals we weten Fake Soldaat
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus wat is er allemaal an de hand. Ik was ff naar de supermarkt en Leroy zit erbij alsof hij overreden is door Bridget Maasland.
Hij had er gisteren 2 gevonden toen ie bij Nouch over de doucherand stond te loerenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Meneer heeft een grote snottebel..ik voel me net een baby...mannn ga ergens een borst zoeken en ga zuigen...
hij heeft steen papier schaar verloren, deed 3 x steen achter elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus wat is er allemaal an de hand. Ik was ff naar de supermarkt en Leroy zit erbij alsof hij overreden is door Bridget Maasland.
Deed hij... "Ik zag een kleine tepel"quote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Meneer heeft een grote snottebel..ik voel me net een baby...mannn ga ergens een borst zoeken en ga zuigen...
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef Ebinas het volgende:
Nouchine tegen een huilende Leroy: wil je mijn appel?
Hij zat ook zo te janken toen evelien weg moest, was ook vreemdquote:Op maandag 7 februari 2022 11:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Leroy toch wat te horen hebben gekregen van BB en het verliezen van het spelletje gebruikt voor zijn gejank? Dit kan toch echt niet alleen om dat steen, papier, schaar zijn?
Moet bijna wel ... hij zoekt een uitweg lijkt hetquote:Op maandag 7 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Leroy ook breekt omdat hij in DBK op zijn flikker heeft gekregen door zijn ontoelaatbare gedrag.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Dat was ook een heel vaag moment jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij zat ook zo te janken toen evelien weg moest, was ook vreemd
Hij is inderdaad een opgever, de opdracht met Hanna in het begin met die buis met water, riep hij steeds, Ïk heb hier geen zin in" dat was voor mij al een bewijs dat het een slapjanus is.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch niet normaal dat ze zo op hem blijven inpraten.
Julio de coach is ook een coach van niks.
Leroy is gewoon een opgever.
Zo gauw iets niet gaat zoals hij wil geeft hij op.
Laat hem hem rust.
Ze lullen hem stapelgek.
Gewoon naar huis. Nu of zaterdag. Lekker naar Lila Lola.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
"IK voel mij net een baby", zegt een snikkende Leroy.
"Je zit hier als mens" zegt Julio
Had gekund.quote:
Werkelijk een slechte verliezer, heeft geen controle over de mannen, en zoekt nu maar zijn tv moment..voor als hij op de bank komt en zijn fans zo wil bereiken..zullen die 3 mensen hem redden??quote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
heeft hij al vaker verteldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is van het holistisch coachen in het echte leven vertelt hij.
Tobi 'n beetje zweefteverig?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind tobias steeds meer een geitenwollensok...quote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
De vijand : Wat moeten we doen om deze militair te breken .. waterboarden? Eenzame opsluiten met harde muziek? Oh wacht ..... steen-papier-schaar!!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mentaal geknakt om steen papier schaar
...ja het leven is hard Leroy...quote:Op maandag 7 februari 2022 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mentaal geknakt om steen papier schaar
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vijand : Wat moeten we doen om deze militair te breken .. waterboarden? Eenzame opsluiten met harde muziek? Oh wacht ..... steen-papier-schaar!!!!
Inderdaad. Nu is het kennelijk weer Kristoff die het heeft gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:41 schreef jorietje het volgende:
Oh my.. Leroy janken om steen papier schaar en dat het oneerlijk is dat hij niet mag shoppenWanneer gaat hij eens de confrontatie aan en eerlijk tegen iemand zeggen wat hij ervan vindt? Ik heb wel zin om een potje knokken met Kristof of Tobi te zien
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht foe het heel voorzichtig
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vijand : Wat moeten we doen om deze militair te breken .. waterboarden? Eenzame opsluiten met harde muziek? Oh wacht ..... steen-papier-schaar!!!!
Klopt inderdaad....vroeg me nog af als je binnen twee weken iemand leert kennen en dan zo moet janken als die weg gaat. Hoe hij in godsnaam dan zijn dochtertje vrijwillig drie maanden wil missen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
dat blijft apartquote:Op maandag 7 februari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt inderdaad....vroeg me nog af als je binnen twee weken iemand leert kennen en dan zo moet janken als die weg gaat. Hoe hij in godsnaam dan zijn dochtertje vrijwillig drie maanden wil missen.
Sad, but truequote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
zou ik nooit kunnen.. ben kleuren doof.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Opdracht was iets met kleuren op volgorde onthouden.
Die moeten ze verbieden, dat kut gesmak in die zender!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:48 schreef Benny het volgende:
Nouch probeert iedereen een appel aan te slijten?
Ach, daar hoeft niks mis mee te zijn toch....vindt het meer een jongen met een oude ziel......een verborgen hippie.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind tobias steeds meer een geitenwollensok...
De stem corrigeert hem even.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
is Julio van de febo ofzo
hij bepaalt dat er niet over gepraat mag worden![]()
Heb het wel eens vaker gedacht.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
is Julio van de febo ofzo
hij bepaalt dat er niet over gepraat mag worden![]()
Voor dat hij de woonkamer in moest, een smoes waarom hij tranen had...quote:Op maandag 7 februari 2022 11:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Mijn dochtertje weet je wel, die woensdag jarig is.
Julio: Wat je nu hebt ervaren is emotie van thuis.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:48 schreef Benny het volgende:
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:48 schreef Benny het volgende:
Jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:54 schreef Ebinas het volgende:
Als de boodschapper de pin kiest, mag hij/zij deze dan ook weggeven?
Ik geloof wel dat dit echt was hoor. Evelien is wel een lieverd.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ok dank.quote:
Dat zal best, alleen veel te saai voor BB en een sneaky heksquote:Op maandag 7 februari 2022 11:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat dit echt was hoor. Evelien is wel een lieverd.
niks van gezien dat ze een lieverd wasquote:Op maandag 7 februari 2022 11:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hahahaa sneaky heks? What did she do? 😭quote:Op maandag 7 februari 2022 11:56 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat zal best, alleen veel te saai voor BB en een sneaky heks
Kan een geheime opdracht zijn.....dat was ik eerlijk gezegd helemaal vergeten dat dit ook in het spel hoort.quote:
Zijn de meningen redelijk over verdeeldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
ben je Evelyne???quote:Op maandag 7 februari 2022 11:57 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Hahahaa sneaky heks? What did she do? 😭
1 stem voor lief, en de rest tegen is niet echt verdeeld denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zijn de meningen redelijk over verdeeld
Hij heeft haar misschien maar 2 tot 3 keer gesproken.....quote:Op maandag 7 februari 2022 11:55 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ze haat haar nog steeds.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van gezien dat ze een lieverd was
kwam met haat naar Vera binnen
en ging met haat naar vera er weer uit
Ik bracht het ietwat voorzichtigquote:Op maandag 7 februari 2022 11:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
1 stem voor lief, en de rest tegen is niet echt verdeeld denk ik
Ik wil haar terug wel terug zien als er ooit een All Stars seizoen komt. Denk dat ze wel goed in de challenges was. Salar is ook een wandelende meme die voor zo'n soort seizoen terug moet komen. Gooi er nog wat Belgen en Nederlanders jit de oudere erin en dit kan zo mooi en heel messy zijn.quote:
Ja te triestquote:Op maandag 7 februari 2022 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
![]()
Een mens die jankt omdat hij verloren heeft bij een boodschappenspelletje en dat uren lang.
Evelyne is niksquote:Op maandag 7 februari 2022 11:59 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik wil haar terug wel terug zien als er ooit een All Stars seizoen komt. Denk dat ze wel goed in de challenges was. Salar is ook een wandelende meme die voor zo'n soort seizoen terug moet komen. Gooi er nog wat Belgen en Nederlanders jit de oudere erin en dit kan zo mooi en heel messy zijn.
Nu je het zegt.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:59 schreef Silves het volgende:
Gisteren gooide ze de keukenprinsen voor de bus , dat ze geen kans hadden om daar iets te doen....ondertussen liggen ze weer op de bank..wachtend op brood, die peter al heeft gemaakt, zie niemand de aard schillen of nog een brood maken..
whoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 7 februari 2022 12:01 schreef Ireth het volgende:
Interessant gesprek tussen Kris en Tobi en ik versta er geen ruk van![]()
* Ireth heeft luchtalarm-paal bijna in de achtertuin staan
Omg twitter vond haar wel leuk toch? Alleen wat stil/kat uit de boom kijkend i guess. Tbh ik heb ook niks met Vera, dus snap ergens wel die reactie.quote:
Ik ook zoiets , 40 meter van de voordeur ... grrrr...quote:Op maandag 7 februari 2022 12:01 schreef Ireth het volgende:
Interessant gesprek tussen Kris en Tobi en ik versta er geen ruk van![]()
* Ireth heeft luchtalarm-paal bijna in de achtertuin staan
waarom denk je dat ze er uit isquote:Op maandag 7 februari 2022 12:01 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Omg twitter vond haar wel leuk toch? Alleen wat stil/kat uit de boom kijkend i guess. Tbh ik heb ook niks met Vera, dus snap ergens wel die reactie.
Hier niks te horen?? vreemd.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook zoiets , 40 meter van de voordeur ... grrrr...
Ik leef nu al voor de Belgen die straks denken dat de Duitsers aanvallen. 😈quote:Op maandag 7 februari 2022 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ook zoiets , 40 meter van de voordeur ... grrrr...
zegt de buitenlanderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Lijkt erop dat ze het niet meekregen, ze zitten binnen met flinke herrie. Iedereen in gesprek, afzuiging keuken staat aan enz.quote:
Nee,BB geeft aan wanneer dat mag volgens mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:04 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft er al iemand op de schommel gezeten?
In het ijsbad gelegen?
toen vroor het -10 en hadden we prachtig zon en sneeuwquote:Op maandag 7 februari 2022 12:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze het niet meekregen, ze zitten binnen met flinke herrie. Iedereen in gesprek, afzuiging keuken staat aan enz.
Vorig jaar zaten ze buiten op dat tijdstip.
Sidekick Grace.quote:
Dat is een blankito met een rode pruik.quote:
Waar is Leroy in dit lijstje>?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
In het rijtje irritante stem in combinatie met onnozel gelul.
Vera
Grace
Hanne
nu ook Julio.
Zooo eentonig
waarom mag blankito welquote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is een blankito met een rode pruik.
Lijkt voor geen meter op Grace.
Woensdag is de week al weer om, wacht nog steeds op iets van Horror..wordt met de week slapper het concept thema(weekend).quote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat nomineer gelul begint dus nu al weer. Maar eigenlijk weten ze nog helemaal niet hoe het deze week zal gaan. Tot nu toe gaan de nominaties nog steeds voorspelbaar, maar in het kader van hellweek zou het wel eens heel anders kunnen gaan verlopen...
Yep, maar qua gespreksonderwerpen is het aanbod niet zo heel groot....quote:Op maandag 7 februari 2022 12:08 schreef freaky40 het volgende:
Dat nomineer gelul begint dus nu al weer. Maar eigenlijk weten ze nog helemaal niet hoe het deze week zal gaan. Tot nu toe gaan de nominaties nog steeds voorspelbaar, maar in het kader van hellweek zou het wel eens heel anders kunnen gaan verlopen...
Die vind ik geen irritante stem hebben.quote:
ze krijgen film avond dacht ikquote:Op maandag 7 februari 2022 12:09 schreef Silves het volgende:
W
[..]
Woensdag is de week al weer om, wacht nog steeds op iets van Horror..wordt met de week slapper het concept thema(weekend).
quote:Op maandag 7 februari 2022 12:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die vind ik geen irritante stem hebben.
Daar kan ik gewoon naar luisteren.
Ze kunnen beter niet meer 2 opdrachten op een dag doen, elke dag 1 zodat je donderdag en vrijdag ook nog een opdracht kunt doen. Meer spreiding.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:09 schreef Silves het volgende:
W
[..]
Woensdag is de week al weer om, wacht nog steeds op iets van Horror..wordt met de week slapper het concept thema(weekend).
Ik hebquote:Op maandag 7 februari 2022 11:57 schreef Rhosyn het volgende:
In het rijtje irritante stem in combinatie met onnozel gelul.
Vera
Grace
Hanne
nu ook Julio.
Zooo eentonig
Als 1 van de weinigen.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die vind ik geen irritante stem hebben.
Daar kan ik gewoon naar luisteren.
Ik denk dat je 1 van de weinige bent, dat ze goed is in challenges geloof ik wel maar sociaal gezien was ze erg zwak. Te veel achter iemands rug onzin verkondigen maar wel poeslief in het gezicht van dezelfde mensen, met een mooie nep lach. Ik vind haar de minst leuke van de afvallers op dit moment.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:59 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik wil haar terug wel terug zien als er ooit een All Stars seizoen komt. Denk dat ze wel goed in de challenges was. Salar is ook een wandelende meme die voor zo'n soort seizoen terug moet komen. Gooi er nog wat Belgen en Nederlanders jit de oudere erin en dit kan zo mooi en heel messy zijn.
2 x Hanne Dot?quote:Op maandag 7 februari 2022 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb
Nouche,
Grace
Hanne
Leroy en
Hanne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |