SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:
Ja, apart. Ik zie de mp4 wel in m'n browser, daarvan weer een gifje gemaakt.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nope
maar kan hem wel zien als ik de Url gebruik
Leroy is op twitter al gecanceldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef C.A.I het volgende:
ligt er weer aan hoe ze het op TV brengen Vera hebben ze gemeen neer gezet met die top dus de soldaat zal er wel weer goed opstaan want mannen huilen niet en dus emotie alleen de verkeerde beelden zoals we weten Fake Soldaat
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus wat is er allemaal an de hand. Ik was ff naar de supermarkt en Leroy zit erbij alsof hij overreden is door Bridget Maasland.
Hij had er gisteren 2 gevonden toen ie bij Nouch over de doucherand stond te loerenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Meneer heeft een grote snottebel..ik voel me net een baby...mannn ga ergens een borst zoeken en ga zuigen...
hij heeft steen papier schaar verloren, deed 3 x steen achter elkaarquote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Jezus wat is er allemaal an de hand. Ik was ff naar de supermarkt en Leroy zit erbij alsof hij overreden is door Bridget Maasland.
Deed hij... "Ik zag een kleine tepel"quote:Op maandag 7 februari 2022 11:36 schreef Silves het volgende:
Meneer heeft een grote snottebel..ik voel me net een baby...mannn ga ergens een borst zoeken en ga zuigen...
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef Ebinas het volgende:
Nouchine tegen een huilende Leroy: wil je mijn appel?
Hij zat ook zo te janken toen evelien weg moest, was ook vreemdquote:Op maandag 7 februari 2022 11:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou Leroy toch wat te horen hebben gekregen van BB en het verliezen van het spelletje gebruikt voor zijn gejank? Dit kan toch echt niet alleen om dat steen, papier, schaar zijn?
Moet bijna wel ... hij zoekt een uitweg lijkt hetquote:Op maandag 7 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat Leroy ook breekt omdat hij in DBK op zijn flikker heeft gekregen door zijn ontoelaatbare gedrag.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:37 schreef Poedelpoes het volgende:
Dat was ook een heel vaag moment jaquote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Hij zat ook zo te janken toen evelien weg moest, was ook vreemd
Hij is inderdaad een opgever, de opdracht met Hanna in het begin met die buis met water, riep hij steeds, Ïk heb hier geen zin in" dat was voor mij al een bewijs dat het een slapjanus is.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch niet normaal dat ze zo op hem blijven inpraten.
Julio de coach is ook een coach van niks.
Leroy is gewoon een opgever.
Zo gauw iets niet gaat zoals hij wil geeft hij op.
Laat hem hem rust.
Ze lullen hem stapelgek.
Gewoon naar huis. Nu of zaterdag. Lekker naar Lila Lola.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:35 schreef Dotteke het volgende:
"IK voel mij net een baby", zegt een snikkende Leroy.
"Je zit hier als mens" zegt Julio
Had gekund.quote:
Werkelijk een slechte verliezer, heeft geen controle over de mannen, en zoekt nu maar zijn tv moment..voor als hij op de bank komt en zijn fans zo wil bereiken..zullen die 3 mensen hem redden??quote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
heeft hij al vaker verteldquote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Tobias is van het holistisch coachen in het echte leven vertelt hij.
Tobi 'n beetje zweefteverig?quote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind tobias steeds meer een geitenwollensok...quote:Op maandag 7 februari 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
De vijand : Wat moeten we doen om deze militair te breken .. waterboarden? Eenzame opsluiten met harde muziek? Oh wacht ..... steen-papier-schaar!!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mentaal geknakt om steen papier schaar
...ja het leven is hard Leroy...quote:Op maandag 7 februari 2022 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Leroy mentaal geknakt om steen papier schaar
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vijand : Wat moeten we doen om deze militair te breken .. waterboarden? Eenzame opsluiten met harde muziek? Oh wacht ..... steen-papier-schaar!!!!
Inderdaad. Nu is het kennelijk weer Kristoff die het heeft gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:41 schreef jorietje het volgende:
Oh my.. Leroy janken om steen papier schaar en dat het oneerlijk is dat hij niet mag shoppenWanneer gaat hij eens de confrontatie aan en eerlijk tegen iemand zeggen wat hij ervan vindt? Ik heb wel zin om een potje knokken met Kristof of Tobi te zien
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht foe het heel voorzichtig
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De vijand : Wat moeten we doen om deze militair te breken .. waterboarden? Eenzame opsluiten met harde muziek? Oh wacht ..... steen-papier-schaar!!!!
Klopt inderdaad....vroeg me nog af als je binnen twee weken iemand leert kennen en dan zo moet janken als die weg gaat. Hoe hij in godsnaam dan zijn dochtertje vrijwillig drie maanden wil missen.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
dat blijft apartquote:Op maandag 7 februari 2022 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt inderdaad....vroeg me nog af als je binnen twee weken iemand leert kennen en dan zo moet janken als die weg gaat. Hoe hij in godsnaam dan zijn dochtertje vrijwillig drie maanden wil missen.
Sad, but truequote:Op maandag 7 februari 2022 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |