Ja, dus? Dan zou hij er toevallig mee weggekomen zijn, dat maakt voor de feiten niks uit..quote:Op maandag 7 februari 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit. Maar goed, wil het ook niet teveel voor Overmars opnemen. Denk alleen wel dat het Voice-gezeik er een grote rol in speelt en er anders niets gebeurd was.
Labyad of Mazraoui?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ah oke.
Wel zonde dat die gozer waarschijnlijk transfervrij vertrekt.
Wat de grens is, bepaalt de maatschappij. Dat is ook het lastige met dit soort dingen. Smerige appjes en dickpics waren 5 jaar geleden nog normaler dan ze nu waren. En je ziet ook (ook weer door de maatschappij gestuurd) een tendens van het eindeloos herevalueren en herbeoordelen van vroegere seksuele contacten door vrouwen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Soms is dat wel subjectief natuurlijk. Wanneer is iets grensoverschrijdend en wanneer niet?
Ik krijg de indruk dat het tegenwoordig al snel grensoverschrijdend is. Maar geen idee wat hij precies heeft gestuurd.
Handig is het in elk geval niet. Net zoals die bitcoin-zwendel.
Wat de één grensoverschrijdend vindt, vindt de ander best kunnen. Neem bijvoorbeeld zo'n opmerking als "wat heb je een geil broekje aan". De ene vrouw begint er van te flippen, de andere vindt het een compliment en weer 'n ander laat het lopen. En natuurlijk speelt de context mee. Als je iemand de hele dag zit te overladen met dit soort complimentjes, dan wordt het wel creepy.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wat de grens is, bepaalt de maatschappij. Dat is ook het lastige met dit soort dingen. Smerige appjes en dickpics waren 5 jaar geleden nog normaler dan ze nu waren. En je ziet ook (ook weer door de maatschappij gestuurd) een tendens van het eindeloos herevalueren en herbeoordelen van vroegere seksuele contacten door vrouwen.
Zelfde met het voice-verhaal. Daar zaten dingen bij waarvan je denkt: Dit kan echt niet. Maar er zaten ook verhalen/opmerkingen bij waarvan je denkt: Tja, hier deden mensen vroeger minder moeilijk over.
Tuurlijk kun je dan ook zeggen dat mensen ergens jarenlang mee zijn weggekomen maar als vrouwen het op dat moment geen probleem vonden en later wel dan is dat op z'n minst een bewijs van een veranderende moraal.
quote:Op maandag 7 februari 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
dickpics waren 5 jaar geleden nog normaler dan ze nu waren.
Er zit wel een klein verschil tussen iemand in de kroeg die zegt dat je er lekker uitziet of dat je baas dat doet.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:
Denk dat het gros van de vrouwen op Tinder of in de kroeg weleens versierd is met een openingszin die door sommige (woke-)types als grensoverschrijdend wordt beschouwd.
Tijdens 'n zakelijk diner weleens gehad dat de mooie dame naast me over m'n been begon te wrijven en daarna ook tussen m'n benen begon te graaien.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ook slachtoffer geweest van grensoverschrijdend gedrag en ik heb toen mezelf er een beetje overheen gezet en toen was het ook opgelost maar blijkbaar werkt het niet voor iedereen zo.
Daar was jij ook toen al te oud voor makkerquote:
Er zijn ook zaken die niet strafbaar zijn maar wel grensoverschrijdend, zeker op de werkvloer door je baas.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij simpel, normaal gezien. Als iemand iets doet wat niet door de beugel kan, dan doe je aangifte. Als het iets is
Ja. Kan me wel voorstellen dat er situaties zijn waarin je geen aangifte doet, maar iets wel vervelend is. Bijvoorbeeld als een collega constant berichtjes blijft sturen. Als dat niet werkgerelateerd is, dan is dat op een gegeven moment ook wel irritant.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij simpel, normaal gezien. Als iemand iets doet wat niet door de beugel kan, dan doe je aangifte. Als het iets is
Met wie?quote:Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Kan me wel voorstellen dat er situaties zijn waarin je geen aangifte doet, maar iets wel vervelend is. Bijvoorbeeld als een collega constant berichtjes blijft sturen. Als dat niet werkgerelateerd is, dan is dat op een gegeven moment ook wel irritant.
Maar dan bespreek je dat.
Met zijn leidinggevende, met jouw leidinggevende, met een vertrouwenspersoon in de organisatie. Desnoods met 'n collega.quote:
Probleem is juist dat het in de meeste gevallen niet bespreekbaar is/wasquote:Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Kan me wel voorstellen dat er situaties zijn waarin je geen aangifte doet, maar iets wel vervelend is. Bijvoorbeeld als een collega constant berichtjes blijft sturen. Als dat niet werkgerelateerd is, dan is dat op een gegeven moment ook wel irritant.
Maar dan bespreek je dat.
dickpics sturen normaal vinden, sorry daar kan je niet jong genoeg voor zijnquote:Op maandag 7 februari 2022 09:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar was jij ook toen al te oud voor makker
Dat zal nu ook gebeurd zijn. Het vergt wel erg veel moed om de dader zelf rechtstreeks aan te spreken. Voor zelfde geld zegt Marc van ach wat boeit het joh zo erg is het niet...quote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met zijn leidinggevende, met jouw leidinggevende, met een vertrouwenspersoon in de organisatie. Desnoods met 'n collega.
Of met diegene zelf.
Blijkbaar denkt @LosBuenosMuchachos daar anders over.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
dickpics sturen normaal vinden, sorry daar kan je niet jong genoeg voor zijn
Dat weet ik niet of dat gebeurd is. Het lijkt me de eerste stap in plaats van naar de media te stappen. In dit geval gaat het ook om berichtjes. Dan kun je in elk geval duidelijk maken dat hij er misschien de ernst niet van inziet, maar dat jij het vervelend vindt.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal nu ook gebeurd zijn. Het vergt wel erg veel moed om de dader zelf rechtstreeks aan te spreken. Voor zelfde geld zegt Marc van ach wat boeit het joh zo erg is het niet...
Er ligt altijd vrees bij de vrouwen dat ze niet geloofd worden of dat het gebagatelliseerd wordt.
En als je dan niet verder komt, het verhaal wordt ontkend of het wordt afgedaan als iets onschuldigs? Juist daarin gaat het vaak foutquote:Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met zijn leidinggevende, met jouw leidinggevende, met een vertrouwenspersoon in de organisatie. Desnoods met 'n collega.
Of met diegene zelf.
Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen."quote:Op maandag 7 februari 2022 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat gebeurd is. Het lijkt me de eerste stap in plaats van naar de media te stappen. In dit geval gaat het ook om berichtjes. Dan kun je in elk geval duidelijk maken dat hij er misschien de ernst niet van inziet, maar dat jij het vervelend vindt.
Wel of niet geloven is in dit geval ook niet aan de orde, want het zijn berichtjes en die kunnen dus nagelezen worden.
Oke. Fijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:52 schreef Marsenal het volgende:
Als Marc mij een vies appje zou sturen zou ik toch wel tegen hem zeggen dat hij dat niet moet doen.
Lijkt mij ook ja. Dit hoor je trouwens dan weer zelden in de pers. Dat de eerste stap gewoon moet zijn dat je zelf aangeeft tegen iemand dat je er niet van gediend bent.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat gebeurd is. Het lijkt me de eerste stap in plaats van naar de media te stappen. In dit geval gaat het ook om berichtjes. Dan kun je in elk geval duidelijk maken dat hij er misschien de ernst niet van inziet, maar dat jij het vervelend vindt.
Wel of niet geloven is in dit geval ook niet aan de orde, want het zijn berichtjes en die kunnen dus nagelezen worden.
Dan kun je nog altijd verder gaan als je er echt van overtuigd bent dat het strafbaar is of dat je zwaar onrecht aan is gedaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En als je dan niet verder komt, het verhaal wordt ontkend of het wordt afgedaan als iets onschuldigs? Juist daarin gaat het vaak fout
Maar het ligt blijkbaar ook al bij journalisten, aangezien die er al mee bezig zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen."
Ik weet niet of de vrouwen eerst naar media zijn gestapt of ze het toch intern hebben aangegeven. Uit de quote lijkt het laatste gebeurd te zijn.
Ja tijdspad weten we allemaal niet he. Ze kunnen het aangegeven hebben waarna er niks mee gedaan is en nu media het oppakt is het opeens paniek bij RvC. Dat is allemaal gissen.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Maar het ligt blijkbaar ook al bij journalisten, aangezien die er al mee bezig zijn.
Het punt is dat er nog altijd een cultuur heerst waar dingen door de mannen worden afgewimpeld als niet ernstig. Daarnaast is lang niet alles strafbaar dus naar politie stappen helpt ook niet altijd.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan kun je nog altijd verder gaan als je er echt van overtuigd bent dat het strafbaar is of dat je zwaar onrecht aan is gedaan.
Je weet helemaal niet of de stap overgeslagen is, dat is een flinke aanname..quote:Op maandag 7 februari 2022 09:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja. Dit hoor je trouwens dan weer zelden in de pers. Dat de eerste stap gewoon moet zijn dat je zelf aangeeft tegen iemand dat je er niet van gediend bent.
Die stap lijkt vaak overgeslagen te worden want ermee naar buiten treden is de nieuwe mode. Het kan natuurlijk zo zijn dat Overmars dat in de wind heeft geslagen en toch doorgegaan is. We weten het niet.
Nee en de inhoud van de berichten ook niet. Het kan net zo goed best meevallen allemaal. Het is lastig om te oordelen zonder dat duidelijk is wat hij nu precies heeft gestuurd, hoe vaak, in welke context, wat ze er intern wel of niet mee hebben gedaan, etc.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja tijdspad weten we allemaal niet he. Ze kunnen het aangegeven hebben waarna er niks mee gedaan is en nu media het oppakt is het opeens paniek bij RvC. Dat is allemaal gissen.
[..]
Het punt is dat er nog altijd een cultuur heerst waar dingen door de mannen worden afgewimpeld als niet ernstig. Daarnaast is lang niet alles strafbaar dus naar politie stappen helpt ook niet altijd.
Dat is wel flink naïefquote:Op maandag 7 februari 2022 10:00 schreef Ludachrist het volgende:
Eerst moet je gewoon even een goed gesprek voeren met de kerel die je ongepaste berichten stuurt (en tevens over jouw functioneren oordeelt), dan kun je daarna eventueel nog zwaardere stappen overwegen.
Ik zie geen enkele manier waarop dit mis kan gaan binnen een organisatie.
Denk je dat hij dan opgestapt was?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:02 schreef Halcon het volgende:
Nee en de inhoud van de berichten ook niet. Het kan net zo goed best meevallen allemaal.
Je kunt dan die berichten toch laten zienquote:Op maandag 7 februari 2022 10:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wel flink naïef
Als jij niet geloofd wordt, ben jij waarschijnlijk degene die in het vervolg aangekeken wordt binnen de organisatie ipv degene die het gedaan heeft
Als je sexueel getinte whatsappjes kunt tonen, waarom zouden mensen je dan niet geloven?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is wel flink naïef
Als jij niet geloofd wordt, ben jij waarschijnlijk degene die in het vervolg aangekeken wordt binnen de organisatie ipv degene die het gedaan heeft
Ik denk dat het goed is om te beginnen met insteek dat het niet meevalt. Het maakt niet uit of het appjes is of wat erger. Het valt niet mee. Het is grensoverschrijdend.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee en de inhoud van de berichten ook niet. Het kan net zo goed best meevallen allemaal. Het is lastig om te oordelen zonder dat duidelijk is wat hij nu precies heeft gestuurd, hoe vaak, in welke context, wat ze er intern wel of niet mee hebben gedaan, etc.
Sommige dingen zijn ook gewoon "niet ernstig". Ik vind niet dat we naar 'n cultuur toe moeten waarin flirten of complimenten maken niet meer mag. Of waarin je als mannelijk medewerker van een bedrijf als een ijskast moet reageren als een vrouwelijke collega avances maakt.
Een beetje man kan wel inschatten wat kan en wat niet kan. En wanneer een dame complimentjes leuk vindt en wanneer niet. Bij de ene dame ben je al een viezerik als je zegt dat d'r haar leuk zit, bij een ander kun je best zeggen dat ze een lekker lichaam heeft.
Maar je hebt er uitzonderingen bij natuurlijk die dat niet zo goed in kunnen schatten.
Dat zou best kunnen. Je weet dat er in deze tijd sowieso een shitstorm van gaat komen. En dat net nu de titelstrijd beslist gaat worden en er belangrijke CL-wedstrijden gespeeld worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Denk je dat hij dan opgestapt was?
Je weet niet wat er precies is gestuurd en in welke context en zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is om te beginnen met insteek dat het niet meevalt. Het maakt niet uit of het appjes is of wat erger. Het valt niet mee. Het is grensoverschrijdend.
Het is niet dat je tegen iemand die in elkaar geslagen is zegt van ach ja valt wel mee je had ook een kogel door je kop kunnen krijgen...
Valt het dan mee? Natuurlijk niet.
het is gewoon geen abc 'tje in dit soort gevallen, ik heb genoeg grensoverschrijdend gedrag gezien en er ook mensen op aangesproken terwijl het "slachtoffer" daar moeite mee had want het is toch je baas/meerdere etc.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je kunt dan die berichten toch laten zien![]()
Het is hier geen geval van de dame zegt dat ze bij de koffieautomaat bij d'r tetten is gepakt en de mannelike beschuldigde zegt dat hij alleen koffie wilde pakken.
zal niet zoveel invloed hebben hoor, zijn werk is gedaan t/m afgelopen transferwindowquote:Op maandag 7 februari 2022 10:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Je weet dat er in deze tijd sowieso een shitstorm van gaat komen. En dat net nu de titelstrijd beslist gaat worden en er belangrijke CL-wedstrijden gespeeld worden.
Bij berichten wel. Die berichten zijn gestuurd. Daar is geen discussie over, want ze staan op 'n telefoon. Even behoudens vergezochte smoesjes als mijn account is gehacked, telefoon uitgeleend, etc. Verder is het slachtoffer er niet van gediend.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is gewoon geen abc 'tje in dit soort gevallen, ik heb genoeg grensoverschrijdend gedrag gezien en er ook mensen op aangesproken terwijl het "slachtoffer" daar moeite mee had want het is toch je baas/meerdere etc.
Ja dat is het dus, dat mag dus niet meerquote:Op maandag 7 februari 2022 10:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kunnen niet gewoon al die vrouwen ontslaan? Heeft Netto ook geen probleem.
natuurlijk, was het allemaal maar zo simpel dan had je nooit zulke problemenquote:Op maandag 7 februari 2022 10:10 schreef Halcon het volgende:
Dan kun je de verstuurder daar op aanspreken.
Kan alleen maar minder worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 04:43 schreef TheVulture het volgende:
Een welgemeende WTF
Niemand is groter dan de club, maar qua werk en prestaties komt Overmars toch wel aardig in de buurt. Lijkt me wel een uitgemaakte zaak dat ie over de schreef is gegaan gezien de reacties vanuit de club en hemzelf, dus dan moet je wegwezen. Neemt niet weg dat het voor de club zelf wel ontzettend kut is. Ben benieuwd wie hem moet gaan opvolgen.
Ik denk dat je voorzichtig moet zijn met het woord 'grensoverschrijdend'. Het kan zo veel betekenen en niet alles kan over dezelfde kam geschoren worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat het goed is om te beginnen met insteek dat het niet meevalt. Het maakt niet uit of het appjes is of wat erger. Het valt niet mee. Het is grensoverschrijdend.
Het is niet dat je tegen iemand die in elkaar geslagen is zegt van ach ja valt wel mee je had ook een kogel door je kop kunnen krijgen...
Valt het dan mee? Natuurlijk niet.
Dat hoop ik toch niet zeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef Tarado het volgende:
Het zal wel Marcel Brands worden, gelukkig komen de verdedigers al uit eigen opleiding
Zijn werk is wel gedaan en hij zal de toko daar niet in z'n eentje runnen, maar niet het soort publiciteit waar je als club op zit te wachten.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal niet zoveel invloed hebben hoor, zijn werk is gedaan t/m afgelopen transferwindow
quote:AMSTERDAM - Het vertrek van Marc Overmars bij Ajax is ingeslagen als een bom. Terecht is er in de eerste plaats veel medeleven met de vrouwen, die het slachtoffer zijn van het grensoverschrijdend gedrag van de directeur voetbalzaken. Maar – minder belangrijk – ook voor het voetbalbedrijf heeft het abrupte afscheid grote consequenties, waardoor de overgebleven beleidsbepalers met de handen in het haar zitten.
Deze tekstquote:De enorme clubbelangen in het algemeen en het alsnog veiligstellen van de landstitel in het bijzonder hebben grote aandacht, maar worden vanzelfsprekend naar de achtergrond verdreven. Het belang van de vrouwen, die met het gedrag van Overmars te maken hebben gekregen, verdient prioriteit. En daarna wordt het sportief redden wat er te redden valt.
In Nederland ben je nog steeds onschuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn werk is wel gedaan en hij zal de toko daar niet in z'n eentje runnen, maar niet het soort publiciteit waar je als club op zit te wachten.
Al blijft het apart dat iemand die iemand doodsteekt gewoon kan blijven tot 'ie verkocht kan worden....
Marc O. is ook nog niet veroordeeld.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In Nederland ben je nog steeds onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
lol die stagiair die wordt zwetend wakkerquote:Op maandag 7 februari 2022 10:15 schreef leolinedance het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ten-hag-naar-uitgang
[..]
Deze tekstHoe bang kun je zijn om een woord verkeerd te schrijven
Maar hij heeft bekend. (en grensoverschrijdend gedrag hoeft zoals ik al eerder zei niet strafbaar te zijn)quote:Op maandag 7 februari 2022 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marc O. is ook nog niet veroordeeld.
Ik begrijp wel dat de buitenwacht hoopt dat Ajax hierdoor implodeert maar dat lijkt me toch wel wat vals, het gaat nu om de volgende stap, wie gaat hem opvolgen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zijn werk is wel gedaan en hij zal de toko daar niet in z'n eentje runnen, maar niet het soort publiciteit waar je als club op zit te wachten.
Al blijft het apart dat iemand die iemand doodsteekt gewoon kan blijven tot 'ie verkocht kan worden....
Ajax lost het juist doortastend op. Het grootste probleem nu is waar je een technisch directeur van zijn kaliber vandaan trekt.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat de buitenwacht hoopt dat Ajax hierdoor implodeert maar dat lijkt me toch wel wat vals, het gaat nu om de volgende stap, wie gaat hem opvolgen.
Het zal natuurlijk nog wel een beetje blijven rommelen in de pers maar dat is ook niet nieuw en TD, ik gok op Marcel Brandsquote:Op maandag 7 februari 2022 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ajax lost het juist doortastend op. Het grootste probleem nu is waar je een technisch directeur van zijn kaliber vandaan trekt.
Beter zo dan eerst op non-actief en dan heel lang aanmodderen inderdaad. Het scheelt ook wel dat Marc het zelf toegeeft natuurlijk. Toch zal het wel lastig worden een goede vervanger te vinden.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:19 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ajax lost het juist doortastend op. Het grootste probleem nu is waar je een technisch directeur van zijn kaliber vandaan trekt.
Michael Edwards hoop ik. Maar denk ook Brands ja.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk nog wel een beetje blijven rommelen in de pers maar dat is ook niet nieuw en TD, ik gok op Marcel Brands
Yup, maar door keihard in te grijpen voorkom je ergere imagoschade. Nu idd ff door de zure appel heenbijten de komende dagen en de rust herstellen binnen de organisatie zelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal natuurlijk nog wel een beetje blijven rommelen in de pers maar dat is ook niet nieuw en TD, ik gok op Marcel Brands
Van Gaal al genoemd hier?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Michael Edwards hoop ik. Maar denk ook Brands ja.
Iemand lek steken is dat wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar hij heeft bekend. (en grensoverschrijdend gedrag hoeft zoals ik al eerder zei niet strafbaar te zijn)
Hij zal daar de toko niet in z'n eentje gerund hebben natuurlijk. Scouting draagt spelers aan, eventuele aan- en verkopen bespreek je met het technische hart, financiële mensen zullen ook meekijken, etc.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp wel dat de buitenwacht hoopt dat Ajax hierdoor implodeert maar dat lijkt me toch wel wat vals, het gaat nu om de volgende stap, wie gaat hem opvolgen.
en is ook geen TDquote:Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die heeft zijn handen voorlopig nog niet vrij.
Nee. Maar Vloet is ook nog niet veroordeeld voor het onder invloed doodrijden van 'n kind.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij daar al voor veroordeeld is maar ik kan het mis hebben.
Maar die heeft wel bekend. Maar van mij hadden ze Promes ook op wissel/buiten de selectie mogen zetten hoor, blij dat die opgerot is.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee. Maar Vloet is ook nog niet veroordeeld voor het onder invloed doodrijden van 'n kind.
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:25 schreef Pleun2011 het volgende:
'medeleven met de vrouwen'
Tsja.. ervan uitgaande dat niemand is verkracht zal het wel meevallen met het leed dat hen is aangedaan.
Wat je wel krijgt is dat een nieuwe man niet zomaar 20 miljoen uit kan geven, zeg maar een vrijheid die Overmars verworven had, daar kan je wel deals op mislopen als alles eerst weer via de RVC moet.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal daar de toko niet in z'n eentje gerund hebben natuurlijk. Scouting draagt spelers aan, eventuele aan- en verkopen bespreek je met het technische hart, financiële mensen zullen ook meekijken, etc.
Van Promes was ook al wel voldoende duidelijk dat hij gestoken heeft. Had ook een soort van bekend, maar kwam er financieel niet uit met z'n neef.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar die heeft wel bekend. Maar van mij hadden ze Promes ook op wissel mogen zetten hoor, blij dat die opgerot is.
Is het nog steeds dezelfde RVC als toen, die zaten wel erg op de centjes meen ik mij te herinneren?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat je wel krijgt is dat een nieuwe man niet zomaar 20 miljoen uit kan geven, zeg maar een vrijheid die Overmars verworven had, daar kan je wel deals op mislopen als alles eerst weer via de RVC moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |