Tijden veranderen kerelquote:Op maandag 7 februari 2022 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al snel ongewenst tegenwoordig he
Precies. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het wel meeviel wat er gebeurde, anders was er wel een weg terug gezocht.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:16 schreef Ramboetan het volgende:
Nja als de lichtman van de Arena ongepaste berichten stuurt naar vrouwelijke collega’s en wordt ontslagen, waarom Overmars dan niet.
Kijk als je elkaar leuk vindt en het komt van twee kanten dan is alles oké natuurlijk, maar als het ongewenst is en naar meerdere vrouwelijke collega’s mag je van mij oprotten.
gewaagde meningquote:Op maandag 7 februari 2022 01:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het wel meeviel wat er gebeurde, anders was er wel een weg terug gezocht.
quote:Op maandag 7 februari 2022 01:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is natuurlijk al snel ongewenst tegenwoordig he
Dat schrijven ze ook min of meer in dat statement toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 01:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies. Kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het wel meeviel wat er gebeurde, anders was er wel een weg terug gezocht.
Althans zo lees ik dit wel.quote:Marc is waarschijnlijk de beste voetbaldirecteur die Ajax gehad heeft. We hebben niet voor niks zijn contract opgewaardeerd en verlengd. Maar hij heeft helaas echt grenzen overschreden, dus verdergaan als directeur was geen optie, dat zag hij zelf ook in
Ja, dat is ook echt vergelijkbaarquote:Op maandag 7 februari 2022 00:49 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
Wat een geneuzel zeg het zijn maar berichtjes … dan zou iedereen op second love zijn baan kwijt raken
#zerezieldjes
Sneu persoon ben je dan zeg.quote:Op maandag 7 februari 2022 06:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Erg mooi voor die oplichter. Lekker wakker worden dit
Marc ja. Hij licht mensen voor miljoenen op en gedraagt zich grensoverschrijdend richting vrouwen. Ik doe dat soort dingen niet, nooit.quote:
Echte Ajaciedquote:Op zondag 6 februari 2022 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oei dat belooft veel goeds met de koers morgen
Heel mooi dit.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Valt als een kaartenhuis uitelkaar.
Bij PSV hadden we ome Fons die zich door Marokkaanse jongetjes liet afzuigen. Jullie hebben vieszak Marc.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:13 schreef YourCaptor het volgende:
Klote dit.
En wachten op andere clubs en BN'ers waarbij dit naar buiten gaat komen.
Marc laat zijn auto wegslepen om benzine uit te sparen (of was dat advocaat), die gaat echt niet naar de hoerenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar kom op dan heb je tering veel geld en dan ga je collega's appjes sturenga gewoon een hoer neuken
Speculeren natuurlijk maar ik vermoed opdringerig gedrag en geile praat, dat is volgens mij niet verboden. Maar als die vrouwen aangeven er niet van gedient te zijn en hij gaat door, dan ga je in mijn optiek te ver.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef Beathoven het volgende:
Ik snap niet zo heel goed waarom hij blijkbaar een meervoud aan appjes naar meerdere vrouwen verstuurd heeft.
Appjes zijn vaak een uitwisseling en het is wat vreemd als er alleen iets aan de kant van Overmars zou spelen. Ben wel benieuwd hoe hij dit precies gehad heeft.
Dat, maar die geruchten dat ie eigenlijk meer van de mannen is zullen nu ook wel verstommenquote:Op maandag 7 februari 2022 07:47 schreef Scrummie het volgende:
En dan heb je een Miss Nederland thuis zitten.
Het kunnen ook de ballenjongens zijn toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 07:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat, maar die geruchten dat ie eigenlijk meer van de mannen is zullen nu ook wel verstommen
Ik durf niet uit te sluiten dat ook dat op de achtergrond nog als een zwaard boven zijn hoofd hingquote:Op maandag 7 februari 2022 07:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nu heeft Marc zijn handen vrij voor een stukje crypto-fraude
Volgens mij werd er in het statement specifiek gehint op vrouwenquote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het kunnen ook de ballenjongens zijn toch?
Ow, bij mij gaat het wel om het neuken.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef Oostblokkert het volgende:
Het gaat ook niet om het neuken, het gaat om de opwinding van je macht te kunnen misbruiken.
Catering?quote:Op maandag 7 februari 2022 07:53 schreef Idisrom het volgende:
De hamvraag is: `Waarom zitten er vrouwen in het bestuur van Ajax?"
Kan toch ook geile praat zijn naar Tiny uit de kantine?quote:Op maandag 7 februari 2022 07:53 schreef Idisrom het volgende:
De hamvraag is: `Waarom zitten er vrouwen in het bestuur van Ajax?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |