abonnement Unibet Coolblue
pi_203548444
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja dit. Maar goed, wil het ook niet teveel voor Overmars opnemen. Denk alleen wel dat het Voice-gezeik er een grote rol in speelt en er anders niets gebeurd was.
Ja, dus? Dan zou hij er toevallig mee weggekomen zijn, dat maakt voor de feiten niks uit..
  maandag 7 februari 2022 @ 09:32:50 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203548448
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ah oke.

Wel zonde dat die gozer waarschijnlijk transfervrij vertrekt.
Labyad of Mazraoui?
pi_203548457
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Soms is dat wel subjectief natuurlijk. Wanneer is iets grensoverschrijdend en wanneer niet?

Ik krijg de indruk dat het tegenwoordig al snel grensoverschrijdend is. Maar geen idee wat hij precies heeft gestuurd.

Handig is het in elk geval niet. Net zoals die bitcoin-zwendel.
Wat de grens is, bepaalt de maatschappij. Dat is ook het lastige met dit soort dingen. Smerige appjes en dickpics waren 5 jaar geleden nog normaler dan ze nu waren. En je ziet ook (ook weer door de maatschappij gestuurd) een tendens van het eindeloos herevalueren en herbeoordelen van vroegere seksuele contacten door vrouwen.

Zelfde met het voice-verhaal. Daar zaten dingen bij waarvan je denkt: Dit kan echt niet. Maar er zaten ook verhalen/opmerkingen bij waarvan je denkt: Tja, hier deden mensen vroeger minder moeilijk over.

Tuurlijk kun je dan ook zeggen dat mensen ergens jarenlang mee zijn weggekomen maar als vrouwen het op dat moment geen probleem vonden en later wel dan is dat op z'n minst een bewijs van een veranderende moraal.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_203548513
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Wat de grens is, bepaalt de maatschappij. Dat is ook het lastige met dit soort dingen. Smerige appjes en dickpics waren 5 jaar geleden nog normaler dan ze nu waren. En je ziet ook (ook weer door de maatschappij gestuurd) een tendens van het eindeloos herevalueren en herbeoordelen van vroegere seksuele contacten door vrouwen.

Zelfde met het voice-verhaal. Daar zaten dingen bij waarvan je denkt: Dit kan echt niet. Maar er zaten ook verhalen/opmerkingen bij waarvan je denkt: Tja, hier deden mensen vroeger minder moeilijk over.

Tuurlijk kun je dan ook zeggen dat mensen ergens jarenlang mee zijn weggekomen maar als vrouwen het op dat moment geen probleem vonden en later wel dan is dat op z'n minst een bewijs van een veranderende moraal.
Wat de één grensoverschrijdend vindt, vindt de ander best kunnen. Neem bijvoorbeeld zo'n opmerking als "wat heb je een geil broekje aan". De ene vrouw begint er van te flippen, de andere vindt het een compliment en weer 'n ander laat het lopen. En natuurlijk speelt de context mee. Als je iemand de hele dag zit te overladen met dit soort complimentjes, dan wordt het wel creepy.

Denk dat het gros van de vrouwen op Tinder of in de kroeg weleens versierd is met een openingszin die door sommige (woke-)types als grensoverschrijdend wordt beschouwd.
  maandag 7 februari 2022 @ 09:38:18 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203548515
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
dickpics waren 5 jaar geleden nog normaler dan ze nu waren.
:?
pi_203548526
Ik ben ook slachtoffer geweest van grensoverschrijdend gedrag en ik heb toen mezelf er een beetje overheen gezet en toen was het ook opgelost maar blijkbaar werkt het niet voor iedereen zo.
-nee-
pi_203548536
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Halcon het volgende:

Denk dat het gros van de vrouwen op Tinder of in de kroeg weleens versierd is met een openingszin die door sommige (woke-)types als grensoverschrijdend wordt beschouwd.
Er zit wel een klein verschil tussen iemand in de kroeg die zegt dat je er lekker uitziet of dat je baas dat doet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_203548557
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben ook slachtoffer geweest van grensoverschrijdend gedrag en ik heb toen mezelf er een beetje overheen gezet en toen was het ook opgelost maar blijkbaar werkt het niet voor iedereen zo.
Tijdens 'n zakelijk diner weleens gehad dat de mooie dame naast me over m'n been begon te wrijven en daarna ook tussen m'n benen begon te graaien.

Vond het prima verder, was 'n lekker wijf. Uiteraard snap ik prima de hint wat er daarna gaat gebeuren en dat dan geldt "voor wat, hoort wat" en dat ze er zakelijk wat voor terug moet hebben.

Verder niet zo over zeuren, vind ik. Als het echt tegen iemand z'n wil is, het echt stalken begint te worden, iemand echt gaan chanteren (als je dit niet doet, dan ontslag of geen promotie) of iemand doorgaat met die onzin nadat de ander heeft gezegd dat het klaar is, dan gaat het wel te ver, maar verder...
pi_203548558
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Tarado het volgende:

[..]
:?
Daar was jij ook toen al te oud voor makker :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_203548573
. |:(
-nee-
  maandag 7 februari 2022 @ 09:43:58 #236
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203548582
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het lijkt me vrij simpel, normaal gezien. Als iemand iets doet wat niet door de beugel kan, dan doe je aangifte. Als het iets is
Er zijn ook zaken die niet strafbaar zijn maar wel grensoverschrijdend, zeker op de werkvloer door je baas.
pi_203548591
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het lijkt me vrij simpel, normaal gezien. Als iemand iets doet wat niet door de beugel kan, dan doe je aangifte. Als het iets is
Ja. Kan me wel voorstellen dat er situaties zijn waarin je geen aangifte doet, maar iets wel vervelend is. Bijvoorbeeld als een collega constant berichtjes blijft sturen. Als dat niet werkgerelateerd is, dan is dat op een gegeven moment ook wel irritant.

Maar dan bespreek je dat.
  maandag 7 februari 2022 @ 09:45:17 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203548599
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Kan me wel voorstellen dat er situaties zijn waarin je geen aangifte doet, maar iets wel vervelend is. Bijvoorbeeld als een collega constant berichtjes blijft sturen. Als dat niet werkgerelateerd is, dan is dat op een gegeven moment ook wel irritant.

Maar dan bespreek je dat.
Met wie?
pi_203548614
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:45 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Met wie?
Met zijn leidinggevende, met jouw leidinggevende, met een vertrouwenspersoon in de organisatie. Desnoods met 'n collega.

Of met diegene zelf.
pi_203548622
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Kan me wel voorstellen dat er situaties zijn waarin je geen aangifte doet, maar iets wel vervelend is. Bijvoorbeeld als een collega constant berichtjes blijft sturen. Als dat niet werkgerelateerd is, dan is dat op een gegeven moment ook wel irritant.

Maar dan bespreek je dat.
Probleem is juist dat het in de meeste gevallen niet bespreekbaar is/was
pi_203548631
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door PietjePuk2000 op 07-02-2022 10:03:31 ]
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  maandag 7 februari 2022 @ 09:48:40 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_203548647
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Daar was jij ook toen al te oud voor makker :)
dickpics sturen normaal vinden, sorry daar kan je niet jong genoeg voor zijn :)
  maandag 7 februari 2022 @ 09:48:52 #243
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203548651
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Met zijn leidinggevende, met jouw leidinggevende, met een vertrouwenspersoon in de organisatie. Desnoods met 'n collega.

Of met diegene zelf.
Dat zal nu ook gebeurd zijn. Het vergt wel erg veel moed om de dader zelf rechtstreeks aan te spreken. Voor zelfde geld zegt Marc van ach wat boeit het joh zo erg is het niet...

Er ligt altijd vrees bij de vrouwen dat ze niet geloofd worden of dat het gebagatelliseerd wordt.
  Forum Admin maandag 7 februari 2022 @ 09:49:45 #244
35723 crew  GGMM
pi_203548659
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:48 schreef Tarado het volgende:

[..]
dickpics sturen normaal vinden, sorry daar kan je niet jong genoeg voor zijn :)
Blijkbaar denkt @LosBuenosMuchachos daar anders over.

Erg raar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_203548668
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat zal nu ook gebeurd zijn. Het vergt wel erg veel moed om de dader zelf rechtstreeks aan te spreken. Voor zelfde geld zegt Marc van ach wat boeit het joh zo erg is het niet...

Er ligt altijd vrees bij de vrouwen dat ze niet geloofd worden of dat het gebagatelliseerd wordt.
Dat weet ik niet of dat gebeurd is. Het lijkt me de eerste stap in plaats van naar de media te stappen. In dit geval gaat het ook om berichtjes. Dan kun je in elk geval duidelijk maken dat hij er misschien de ernst niet van inziet, maar dat jij het vervelend vindt.

Wel of niet geloven is in dit geval ook niet aan de orde, want het zijn berichtjes en die kunnen dus nagelezen worden.
pi_203548676
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:46 schreef Halcon het volgende:

[..]
Met zijn leidinggevende, met jouw leidinggevende, met een vertrouwenspersoon in de organisatie. Desnoods met 'n collega.

Of met diegene zelf.
En als je dan niet verder komt, het verhaal wordt ontkend of het wordt afgedaan als iets onschuldigs? Juist daarin gaat het vaak fout
pi_203548690
Als Marc mij een vies appje zou sturen zou ik toch wel tegen hem zeggen dat hij dat niet moet doen.
-nee-
  maandag 7 februari 2022 @ 09:54:01 #248
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203548711
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat weet ik niet of dat gebeurd is. Het lijkt me de eerste stap in plaats van naar de media te stappen. In dit geval gaat het ook om berichtjes. Dan kun je in elk geval duidelijk maken dat hij er misschien de ernst niet van inziet, maar dat jij het vervelend vindt.

Wel of niet geloven is in dit geval ook niet aan de orde, want het zijn berichtjes en die kunnen dus nagelezen worden.
Overmars: "Ik schaam me kapot. Vorige week werd ik geconfronteerd met meldingen over mijn gedrag. En hoe dit op anderen is overgekomen."

Ik weet niet of de vrouwen eerst naar media zijn gestapt of ze het toch intern hebben aangegeven. Uit de quote lijkt het laatste gebeurd te zijn.
  maandag 7 februari 2022 @ 09:54:28 #249
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203548716
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:52 schreef Marsenal het volgende:
Als Marc mij een vies appje zou sturen zou ik toch wel tegen hem zeggen dat hij dat niet moet doen.
Oke. Fijn.
pi_203548723
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat weet ik niet of dat gebeurd is. Het lijkt me de eerste stap in plaats van naar de media te stappen. In dit geval gaat het ook om berichtjes. Dan kun je in elk geval duidelijk maken dat hij er misschien de ernst niet van inziet, maar dat jij het vervelend vindt.

Wel of niet geloven is in dit geval ook niet aan de orde, want het zijn berichtjes en die kunnen dus nagelezen worden.
Lijkt mij ook ja. Dit hoor je trouwens dan weer zelden in de pers. Dat de eerste stap gewoon moet zijn dat je zelf aangeeft tegen iemand dat je er niet van gediend bent.

Die stap lijkt vaak overgeslagen te worden want ermee naar buiten treden is de nieuwe mode. Het kan natuurlijk zo zijn dat Overmars dat in de wind heeft geslagen en toch doorgegaan is. We weten het niet.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')