Tegen mij kan je alles zeggen hoor, ben en doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet meer, per definitie is alles wat je zegt racistisch, anti homo of weet ik veel wat.
Nee dat bewaart ze dan weer voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tegen mij kan je alles zeggen hoor, ben en doe niet zo moeilijk
Ook grensoverschrijdende berichtenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tegen mij kan je alles zeggen hoor, ben en doe niet zo moeilijk
Sinds wanneer spreek jij Vlaams?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook grensoverschrijdende berichten
Ow.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat bewaart ze dan weer voor mij.
Oh ja joh? Gossiequote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat bewaart ze dan weer voor mij.
Ach wat leuk, een foto van je ex.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Gossie[ afbeelding ]
Ik weet dat je denkt dat je gevat bent nu, maarre...quote:
Oh ik dacht dat het een metafoor was.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet dat je denkt dat je gevat bent nu, maarre...
He had a HUGE violinquote:Op maandag 7 februari 2022 00:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een metafoor was.
En jij mocht de snaren bespelen?quote:
All the timequote:Op maandag 7 februari 2022 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij mocht de snaren bespelen?
Lekker slipe.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga jullie verlaten voor vanavond!![]()
![]()
En extravoor BOOSTER
Slaap lekker shizzle.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Slaap lekker!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Zo gaat dat, slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Ik heb een nieuw vleesmes.quote:
Goffer, daar ging mijn bier.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Cello! Is it me you're looking for?
Ben ik heel even weg, mis ik 'm weerquote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Ik ben de stand kwijt, maar die had je volgens mij nog tegoedquote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, daar ging mijn bier.![]()
![]()
Morgen is ze er weer voor jou.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben ik heel even weg, mis ik 'm weer
Jij bent een waardige tegenstander.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben de stand kwijt, maar die had je volgens mij nog tegoed
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen is ze er weer voor jou.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een waardige tegenstander.
Onder je niveau, haal maar weg.quote:
En zo is het maar netquote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een waardige tegenstander.
Qua leeftijd zeker, ben geen Borsato he.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onder je niveau, haal maar weg.
Welke?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, misschien was het geen slim idee om net voordat ik ga slapen nog een podcast over vreemde horror esk verhalen te gaan luisteren
Dat je al denkt aan de vergelijking.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Qua leeftijd zeker, ben geen Borsato he.
Ik heb er ook nog wel een paar voor jequote:Op maandag 7 februari 2022 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, misschien was het geen slim idee om net voordat ik ga slapen nog een podcast over vreemde horror esk verhalen te gaan luisteren
Je hebt gelijk. Mijn excursies.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je al denkt aan de vergelijking.
Jij bent een veel toffere gast.
Die mag je altijd nog een keer in mijn DM sliden, ben hem vergeten op te slaanquote:Op maandag 7 februari 2022 00:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar voor jeOverigens vandaag gehoord dat we officieel aan seizoen 3 beginnen
Hier ging het net ook weer even tekeer.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo, het gaat nu even tekeer hier met hagel en regen.
Opgeslagen.quote:
[DM]->Konijn-< || ThrillerGram [/DM]quote:Op maandag 7 februari 2022 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mag je altijd nog een keer in mijn DM sliden, ben hem vergeten op te slaan
Thanks!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
[DM]->Konijn-< || ThrillerGram [/DM]
He, leer ik het nou nooit?
Mijn dank is groot. We hebben echt meer volgers nodig.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks!![]()
![]()
Heb hem meteen even gevolgd
Jouw stream?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. We hebben echt meer volgers nodig.
Nee Amerikaanse productie, maar ik doe de sounddesign en de muziek. Kortom alles wat je hoort behalve de stemmen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. We hebben echt meer volgers nodig.
Jammer dat ik een account moet aanmaken of met fb ofzo moet inloggen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee Amerikaanse productie, maar ik doe de sounddesign en de muziek. Kortom alles wat je hoort behalve de stemmen.
Gelukkig heb ik al een paar jaar een sound accountquote:Op maandag 7 februari 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat ik een account moet aanmaken of met fb ofzo moet inloggen.
Dat zou heel cool zijn, telt allemaal mee!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Kan ik morgen meteen een of twee afleveringen beluisteren op werk
Geef je account eens.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik al een paar jaar een sound account
Oh niet perse hoor:quote:Op maandag 7 februari 2022 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer dat ik een account moet aanmaken of met fb ofzo moet inloggen.
Ik moet me morgen toch nog een paar uur data verwerking heen worstelen, dus dan ik mooi even de tijd om ondertussen erheen te luisterenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:57 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zou heel cool zijn, telt allemaal mee!
Ben erg benieuwd naar je mening, wat die ook is!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet me morgen toch nog een paar uur data verwerking heen worstelen, dus dan ik mooi even de tijd om ondertussen erheen te luisteren
Niet mijn ding maar wel knap gedaan.quote:
Dankjewel. Het wordt een podcast genoemd, maar in principe is het gewoon een heel modern hoorspel.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet mijn ding maar wel knap gedaan.
quote:Op maandag 7 februari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel. Het wordt een podcast genoemd, maar in principe is het gewoon een heel modern hoorspel.
Trusten.quote:
Dat zal ik je morgen in de loop van de dag wel laten wetenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar je mening, wat die ook is!
Welterusten, wij zullen de boel wel in de gaten houden hierquote:
Graag! Ik geloof zo in het format, maar 'we' zijn niet goed in marketing. Ik weet zeker dat als het een groter publiek bereikt dat het een succes kan worden.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zal ik je morgen in de loop van de dag wel laten weten
quote:Op maandag 7 februari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Graag! Ik geloof zo in het format, maar 'we' zijn niet goed in marketing. Ik weet zeker dat als het een groter publiek bereikt dat het een succes kan worden.
Waardevol! Dankjewel!! Ik denk persoonlijk dat het woord 'podcast' verkeerd is. Omdat het toch vaak gezien wordt als een audio-talkshow. Wat wij doen zijn gewoon korte horror/thriller 'films' maar dan audio-only. Maar super dat je meedenkt, dat waardeer ik.quote:
Wat jij/jullie maken is ook aan een opmars bezig hoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:41 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waardevol! Dankjewel!! Ik denk persoonlijk dat het woord 'podcast' verkeerd is. Omdat het toch vaak gezien wordt als een audio-talkshow. Wat wij doen zijn gewoon korte horror/thriller 'films' maar dan audio-only. Maar super dat je meedenkt, dat waardeer ik.
Ik hoop het!quote:Op maandag 7 februari 2022 01:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat jij/jullie maken is ook aan een opmars bezig hoor.
Ik vind Gothrecht wel een mooi voorbeeld.quote:
Ik zet even op mijn lijst om morgen te luisteren. bedankt voor de tip.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind Gothrecht wel een mooi voorbeeld.
Geschreven door Faberyayo.
Marketing is ook niet mijn sterkste punt. Heb er wel een minor in gevolgd tijdens mijn studie communicatie wetenschappen, maar dat was ook mijn slechtste vak tijdens die studie hahaquote:Op maandag 7 februari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Graag! Ik geloof zo in het format, maar 'we' zijn niet goed in marketing. Ik weet zeker dat als het een groter publiek bereikt dat het een succes kan worden.
Ik denk dat dat ook het probleem is van veel creatieve mensen. Je kunt niet overal in uitblinken. Daarnaast werk ik hier 'alleen' maar aan mee. Maar de producer/schrijver heeft het nou al twee keer opgegeven omdat we geen publiek bereiken (althans, niet noemenswaardig) en ik blijf hem zeggen, ga nou door. En dat gaan we nu weer doen, voor de derde keer.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marketing is ook niet mijn sterkste punt. Heb er wel een minor in gevolgd tijdens mijn studie communicatie wetenschappen, maar dat was ook mijn slechtste vak tijdens die studie haha
Dat was ook exact het idee erachter van de bedenker. Een reeks korte verhalen die kort genoeg zijn om in de trein, op de fiets, of ergens tussendoor te luisteren. Daarom zijn de afleveringen rond de 10 minuten, op de (tot nu toe) laatste jubileum aflevering na.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:49 schreef DerRabbit het volgende:
@:booster het concept vind ik wel leuk dus ik denk dat jullie wel een vaste luisteraar erbij hebben! Heb vaker dit soort audio dingen op staan tijdens fietsen, huishouden doen, eentonige dingen voor werk doen
Daar zit wat in, meestal blink je inderdaad in 1 of 2 dingen uit en marketing is niet voor iedereen weg gelegd.quote:Op maandag 7 februari 2022 01:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook het probleem is van veel creatieve mensen. Je kunt niet overal in uitblinken. Daarnaast werk ik hier 'alleen' maar aan mee. Maar de producer/schrijver heeft het nou al twee keer opgegeven omdat we geen publiek bereiken (althans, niet noemenswaardig) en ik blijf hem zeggen, ga nou door. En dat gaan we nu weer doen, voor de derde keer.
Als ik ga fietsen zijn met meestal ritten van 1 tot 2 uur, maar dan ben ik ook eerder een uitzondering op de regel denk ikquote:Op maandag 7 februari 2022 01:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat was ook exact het idee erachter van de bedenker. Een reeks korte verhalen die kort genoeg zijn om in de trein, op de fiets, of ergens tussendoor te luisteren. Daarom zijn de afleveringen rond de 10 minuten, op de (tot nu toe) laatste jubileum aflevering na.
Precies!quote:Op maandag 7 februari 2022 01:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar zit wat in, meestal blink je inderdaad in 1 of 2 dingen uit en marketing is niet voor iedereen weg gelegd.
Maar door te stoppen ga je sowieso geen groter publiek aantrekken
Ik denk dat zulke dingen in het begin ook niet moet doen om 'groot' te worden, maar het meer als hobby moet doen en als projectje om skills enzo te ontwikkelen. Als je het goed doet en er steeds beter in word krijg je vanzelf wel een community en worden je dingen steeds vaker gedeeld.quote:
Slaap wel!quote:
Welterusten,oant moarn.quote:
Zaterdag een dikke party gehad?quote:Op maandag 7 februari 2022 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja ga nu wel me bed in val de hele dag al in slaap vandaag.
Fruitig Friendjequote:
Jij ook goedemorgen.quote:
Heb je geslapen of weer de nacht doorgetrokken?quote:
OWS gekeken.quote:Op maandag 7 februari 2022 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je geslapen of weer de nacht doorgetrokken?
Ahah! En nog Nederlanders die het goed hebben gedaan?quote:
Geen idee wie het is, maar ze ziet er blij uitquote:
Jelinkova was snel klaar op de reuzeslalom.quote:Op maandag 7 februari 2022 04:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah! En nog Nederlanders die het goed hebben gedaan?
Heer dud0r.quote:
Geen idee wie het is, maar het klinkt als de slimme nicht van Eva Jinek_O-quote:Op maandag 7 februari 2022 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jelinkova was snel klaar op de reuzeslalom.
Over een paar uur schaatsen 1500 meter dames.
Adriana Jelinkova. Half Tsjechisch. Eva is half Amerikaans.quote:Op maandag 7 februari 2022 04:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar het klinkt als de slimme nicht van Eva Jinek_O-
Niks goed aan. Het is nog slapentijd.quote:
quote:
Wat kijk je boos.quote:Op maandag 7 februari 2022 04:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks goed aan. Het is nog slapentijd.
Maar dat kan ik blijkbaar m'n lichaam niet wijsmaken
[..]![]()
Minder cafeïne in de avond en meer ghb door je thee heen doen een optie? Of anders is vis altijd een optie!quote:Op maandag 7 februari 2022 04:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks goed aan. Het is nog slapentijd.
Maar dat kan ik blijkbaar m'n lichaam niet wijsmaken
[..]![]()
Verstandig wel op deze momenten!quote:Op maandag 7 februari 2022 04:57 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit blijft even uit de buurt bij dud0r
Ik drink geen cafeïnequote:Op maandag 7 februari 2022 04:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Minder cafeïne in de avond en meer ghb door je thee heen doen een optie? Of anders is vis altijd een optie!
Ow, dan is het wel gewoon fuckt dat je zo kut slaapt.quote:
Jazekerquote:Op maandag 7 februari 2022 06:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan is het wel gewoon fuckt dat je zo kut slaapt.
Lekkerrrrrquote:Op maandag 7 februari 2022 07:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Koffie? Ben net een volle pot aan het zetten.
Ik zit al in de trein richting de zaak met een volle termoskan koffiequote:
Ik zit hier nu ook aan de koffie. Zo weer met Mini-ToT naar de instantie toe voor zijn ontwikkeling.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zit al in de trein richting de zaak met een volle termoskan koffie
Proost!quote:Op maandag 7 februari 2022 07:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit hier nu ook aan de koffie. Zo weer met Mini-ToT naar de instantie toe voor zijn ontwikkeling.
Haha nee dat is altijd gewoon hartstikke leuk!quote:Op maandag 7 februari 2022 07:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proost!
En sterkte voor strakjes!
Oh goed bezig, ik ga straks wandelend richting werk!quote:Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook juist sterkte en anders bij thuiskomst lekker lunchen en daarna samen met MiNi-ToT een dutje doenquote:Op maandag 7 februari 2022 07:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee dat is altijd gewoon hartstikke leuk!Alleen als het te druk is, hakt het er bij mij wel flink in.
Lekker actief wel! Ik denk dat ik vanmiddag tijdens de lunch nog stukje ga wandelen als het niet regent.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh goed bezig, ik ga straks wandelend richting werk!
Succesquote:Op maandag 7 februari 2022 07:45 schreef greysbones het volgende:
Wat een drukte al deze morgen![]()
Ik ga even taxi spelen
Als het goed is blijf het vandaag droog. Vorig jaar lag er nog sneeuwquote:Op maandag 7 februari 2022 07:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker actief wel! Ik denk dat ik vanmiddag tijdens de lunch nog stukje ga wandelen als het niet regent.
Vroeger in de trein kwam er iemand langs met zo'n kar vol thee/koffie/fris/snacks - kon je een heerlijk versgezet kopje koffie krijgen in de trein zelf.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook nog van die loop jochies met een tas op de rug, maar die heb ik ook al tijden niet meer gezien tbhquote:Op maandag 7 februari 2022 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vroeger in de trein kwam er iemand langs met zo'n kar vol thee/koffie/fris/snacks - kon je een heerlijk versgezet kopje koffie krijgen in de trein zelf.
Dat kan ik me niet herinneren.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je ook nog van die loop jochies met een tas op de rug, maar die heb ik ook al tijden niet meer gezien tbh
Haha weinig kans!quote:Op maandag 7 februari 2022 07:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook juist sterkte en anders bij thuiskomst lekker lunchen en daarna samen met MiNi-ToT een dutje doen
Hahahaha Minietjequote:Op maandag 7 februari 2022 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Grotendeels goed, gelukkig!
Maar man man man, wat is hij weer druk!
Terwijl wij, de ouderen, de dag rustig willen starten met een kopje koffie, een broodje en het laatste nieuws.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Grotendeels goed, gelukkig!
Maar man man man, wat is hij weer druk!
quote:Op maandag 7 februari 2022 07:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Terwijl wij, de ouderen, de dag rustig willen starten met een kopje koffie, een broodje en het laatste nieuws.
iig tot een paar jaar geleden had je die nog wel eens rondlopen.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren.
Nu moet ik zeggen dat ik ook zelden met de trein ga, en de afgelopen jaren al helemaal niet meer.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
iig tot een paar jaar geleden had je die nog wel eens rondlopen.
Vriendin had corona ik dacht dat ik het ook had maar voel me nu weer prima.quote:
Ik maak er sinds een maandje weer meer gebruik van ivm met werk, maar daarvoor ook al tijden niet meer heel intensief gebruikt. Hoogstens 1 a 2 keer per maand.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik ook zelden met de trein ga, en de afgelopen jaren al helemaal niet meer.
Wel testje gedaan?quote:Op maandag 7 februari 2022 08:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vriendin had corona ik dacht dat ik het ook had maar voel me nu weer prima.
Gisteren zelf test vrijdag test van ggd was negatief gaan straks weer.quote:
Dan duim ik voor je dat het negatief blijft!quote:Op maandag 7 februari 2022 08:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gisteren zelf test vrijdag test van ggd was negatief gaan straks weer.
Mwah vooral verkouden is wel een doorzetter gelukkig .quote:Op maandag 7 februari 2022 08:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan duim ik voor je dat het negatief blijft!
Je vriendin veel last gehad ervan?
Ah gelukkig.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah vooral verkouden is wel een doorzetter gelukkig .
Jij maakt geen foutjes. Jij bent perfectiequote:
aaaaaaaaaaaaah lieffffquote:Op maandag 7 februari 2022 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij maakt geen foutjes. Jij bent perfectie![]()
Ik ben niemand?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaah lieffff![]()
maar ik ben alles behalve perfect
niemand is perfect
is dat zoquote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef DerRabbit het volgende:
Niemand is perfect, maar konijntjes komen verdomde dicht in de buurt ervan
Lekker je eigen stront vreten vind ik verre van perfectie maar vooruitquote:
hij zal thuis allleen muizehapjes krijgenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lekker je eigen stront vreten vind ik verre van perfectie maar vooruit
Als konijnenmans dat nodig heeft om alle voedingsstoffen eruit te halen
Whehehequote:Op maandag 7 februari 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zal thuis allleen muizehapjes krijgen![]()
Heel goed!quote:
Intensieve ochtend voor zo'n mannetje.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel goed!
Meneertje zat heel goed met een ander jongetje te spelen, herhaalde heel veel woorden die tegen hem gezegd werden, deed anderen heel goed na, wist allemaal dieren aan te wijzen als je ze opnoemde (de bedoeling was dat te doen bij het horen van de geluidjes, maar dat was nog een stapje te ver) en hem is ietsjes aangeleerd om je eerst aan te kijken om toestemming te krijgen iets te mogen doen.
Daarna kakte hij wel enorm in.
Dat is inderdaad best intensief, maar goed om te horen dat het goed gingquote:Op maandag 7 februari 2022 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heel goed!
Meneertje zat heel goed met een ander jongetje te spelen, herhaalde heel veel woorden die tegen hem gezegd werden, deed anderen heel goed na, wist allemaal dieren aan te wijzen als je ze opnoemde (de bedoeling was dat te doen bij het horen van de geluidjes, maar dat was nog een stapje te ver) en hem is ietsjes aangeleerd om je eerst aan te kijken om toestemming te krijgen iets te mogen doen.
Daarna kakte hij wel enorm in.
Echt wel! Hij was net ook goed knorrig!quote:Op maandag 7 februari 2022 12:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Intensieve ochtend voor zo'n mannetje.
Zeker!quote:Op maandag 7 februari 2022 12:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best intensief, maar goed om te horen dat het goed ging
Zo meteen even een middagdutje dan maar.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel! Hij was net ook goed knorrig!Maar ja, hij had ook flink honger.
Hij heeft net 2 gebakken eieren gegeten en eet nu druifjes en wil zelfs NÓG een ei hebben!
Heeft-ie in de auto al gedaan. We gaan zo op de fiets naar een schoenenwinkel toe voor nieuwe schoentjes voor hem.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo meteen even een middagdutje dan maar.
ik had 2 volkoren puntjes, 1 met pindakaas en 1 met kaas.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had 2 volkoren puntjes, 1 met pindakaas en 1 met kaas.
was prima
Niets mis mee inderdaad!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had 2 volkoren puntjes, 1 met pindakaas en 1 met kaas.
was prima
heb eigenlijk altijd volkoren.quote:
Ik ook er zijn maar een paar dingen die ik liever op witbrood heb.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb eigenlijk altijd volkoren.
heel soms wit voor het weekend. anders gewoon netjes volkoren eten
wit in het weekend? is dat codetaal voor de heftige feestjes in de kelder van haags?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb eigenlijk altijd volkoren.
heel soms wit voor het weekend. anders gewoon netjes volkoren eten
nee, die feestjes doe ik doordeweeksquote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wit in het weekend? is dat codetaal voor de heftige feestjes in de kelder van haags?
hoi hoiquote:
dat is wat een homofiele uil roeptquote:
Niet alleen Guusjequote:Op maandag 7 februari 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is wat Guus Meeuwis roept
Denk je dat Guus meeuw is?quote:Op maandag 7 februari 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Weet jij wanneer Bridget Maas land?quote:Op maandag 7 februari 2022 15:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dit is echt zo'n grap van haags
Wat vindt Armin van Buuren? Niks, hij woont liever vrijstaandquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 14:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Yayquote:Op maandag 7 februari 2022 15:50 schreef Superbadeendje het volgende:
Iedereen heeft weer de lolbroek aan, stelletje grapjassen.![]()
Eitjes schieten!quote:
Nagenieten van zijn pozza.quote:
ik ga woensdag denk ik pozza etenquote:
www.onverdeeldopen.nl ?quote:Op maandag 7 februari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
@:Engine ik heb een linkje voor je
Stuur ik je in dm
je mag je onlyfans hier gewoon delen hoorquote:Op maandag 7 februari 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
@:Engine ik heb een linkje voor je
Stuur ik je in dm
Deze is speciaal voor engiequote:Op maandag 7 februari 2022 16:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
je mag je onlyfans hier gewoon delen hoor
Awww wat lief !quote:Op maandag 7 februari 2022 16:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje laat middagdutje, maar hij was echt op!
De schone slaper.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 16:51 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje laat middagdutje, maar hij was echt op!
Ja echt hè?quote:
Ik las eerst 'De verschoonde slaper'quote:
Het is een hartenbreekertje.quote:
Dat had ook nog gekund.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik las eerst 'De verschoonde slaper'![]()
Maar wel cute!
Avond schoonheid.quote:
Dat zijn ze allemaal op die leeftijd.quote:Op maandag 7 februari 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is een hartenbreekertje.
Nog geen 3,5 uur geslapen vannacht. Sportschool geweest vanochtend. Dat was een beetje vermoeiend. Daarna mails en meetings gehad.quote:
Zo dan heb je idd kort geslapen zegquote:Op maandag 7 februari 2022 18:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog geen 3,5 uur geslapen vannacht. Sportschool geweest vanochtend. Dat was een beetje vermoeiend. Daarna mails en meetings gehad.
Ach ja merk het vanzelf welquote:Op maandag 7 februari 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo dan heb je idd kort geslapen zegVanavond dan maar vroeg naar bed en hopen dat je toch wat meer slaapt vannacht..
Heb je volgens mij wel vaak last van dat je ' s nachts veel wakker bent toch?quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 18:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je volgens mij wel vaak last van dat je ' s nachts veel wakker bent toch?
Of een narcoseklapje komen geven?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten we je verhaaltjes komen vertellen?
Als jij bij me op bed komt zitten gaat dat niet goed komenquote:Op maandag 7 februari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
moeten we je verhaaltjes komen vertellen?
Je bent wel op dreef.quote:
Dan heb ik liever greys bij m'n bed.quote:
Gewoon wat harder meppen dusquote:Op maandag 7 februari 2022 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik liever greys bij m'n bed.
En het inslapen is meestal het probleem niet. Doorslapen is het probleem
Dat probleem heb je met een narcoseklapje van Dees niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb ik liever greys bij m'n bed.
En het inslapen is meestal het probleem niet. Doorslapen is het probleem
Klinkt net als Knabbel en Babbel.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt net als Knabbel en Babbel.
*mepjes uitdeeltquote:Op maandag 7 februari 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klinkt net als Knabbel en Babbel.
Ik kan nog steeds een chocoladeletter naar je hoofd gooien.quote:
die moet allang op zijn!!!!quote:Op maandag 7 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een chocoladeletter naar je hoofd gooien.
Doet ze toch niet.quote:
Ik heb hem nog.quote:
Volgens mij wil hij dat gewoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |