Tegen mij kan je alles zeggen hoor, ben en doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik niet meer, per definitie is alles wat je zegt racistisch, anti homo of weet ik veel wat.
Nee dat bewaart ze dan weer voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tegen mij kan je alles zeggen hoor, ben en doe niet zo moeilijk
Ook grensoverschrijdende berichtenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tegen mij kan je alles zeggen hoor, ben en doe niet zo moeilijk
Sinds wanneer spreek jij Vlaams?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook grensoverschrijdende berichten
Ow.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat bewaart ze dan weer voor mij.
Oh ja joh? Gossiequote:Op maandag 7 februari 2022 00:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee dat bewaart ze dan weer voor mij.
Ach wat leuk, een foto van je ex.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:19 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ja joh? Gossie[ afbeelding ]
Ik weet dat je denkt dat je gevat bent nu, maarre...quote:
Oh ik dacht dat het een metafoor was.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet dat je denkt dat je gevat bent nu, maarre...
He had a HUGE violinquote:Op maandag 7 februari 2022 00:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een metafoor was.
En jij mocht de snaren bespelen?quote:
All the timequote:Op maandag 7 februari 2022 00:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En jij mocht de snaren bespelen?
Lekker slipe.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
Maar lieve mensen, ik ga jullie verlaten voor vanavond!![]()
![]()
En extravoor BOOSTER
Slaap lekker shizzle.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Slaap lekker!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Zo gaat dat, slaap lekkerquote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Ik heb een nieuw vleesmes.quote:
Goffer, daar ging mijn bier.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Cello! Is it me you're looking for?
Ben ik heel even weg, mis ik 'm weerquote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
![]()
En extravoor BOOSTER
Ik ben de stand kwijt, maar die had je volgens mij nog tegoedquote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goffer, daar ging mijn bier.![]()
![]()
Morgen is ze er weer voor jou.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ben ik heel even weg, mis ik 'm weer
Jij bent een waardige tegenstander.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben de stand kwijt, maar die had je volgens mij nog tegoed
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morgen is ze er weer voor jou.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een waardige tegenstander.
Onder je niveau, haal maar weg.quote:
En zo is het maar netquote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent een waardige tegenstander.
Qua leeftijd zeker, ben geen Borsato he.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Onder je niveau, haal maar weg.
Welke?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, misschien was het geen slim idee om net voordat ik ga slapen nog een podcast over vreemde horror esk verhalen te gaan luisteren
Dat je al denkt aan de vergelijking.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:42 schreef B00STER het volgende:
[..]
Qua leeftijd zeker, ben geen Borsato he.
Ik heb er ook nog wel een paar voor jequote:Op maandag 7 februari 2022 00:44 schreef DerRabbit het volgende:
Oké, misschien was het geen slim idee om net voordat ik ga slapen nog een podcast over vreemde horror esk verhalen te gaan luisteren
Je hebt gelijk. Mijn excursies.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je al denkt aan de vergelijking.
Jij bent een veel toffere gast.
Die mag je altijd nog een keer in mijn DM sliden, ben hem vergeten op te slaanquote:Op maandag 7 februari 2022 00:45 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog wel een paar voor jeOverigens vandaag gehoord dat we officieel aan seizoen 3 beginnen
Hier ging het net ook weer even tekeer.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo, het gaat nu even tekeer hier met hagel en regen.
Opgeslagen.quote:
[DM]->Konijn-< || ThrillerGram [/DM]quote:Op maandag 7 februari 2022 00:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die mag je altijd nog een keer in mijn DM sliden, ben hem vergeten op te slaan
Thanks!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
[DM]->Konijn-< || ThrillerGram [/DM]
He, leer ik het nou nooit?
Mijn dank is groot. We hebben echt meer volgers nodig.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Thanks!![]()
![]()
Heb hem meteen even gevolgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |