SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Weinig vertrouwen in wat hij wel kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat zei hij over zijn moeder. Dat zij niet veel vertrouwen in hem heeft dat hij bepaalde dingen niet kan?
Waterverspilling...de egotripper..quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : mensen volgen mij he, als ik vanochtend niet in dat bad was gaan zitten, had denk ik niemand dat vandaag gedaan.
weet du ook niet wie vrouw pennywise wasquote:Op maandag 7 februari 2022 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in wat hij wel kan.
Ik denk dat het een nieuwe bewoner/bewoonster is.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du ook niet wie vrouw pennywise was
vannacht?
Nee,mss komt ze vannacht wel weer.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht?
Het is al druk zat zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwe bewoner/bewoonster is.
Ja, vannacht 03.00 uur komt ze weer #koekoek.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,mss komt ze vannacht wel weer.
liese droeg ook dat soort ringen. en beetje zelfde houding en lachquote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht?
Vannacht komt ze verkleed als anaconda door het huis krioelen, gezien Grace bang is voor o.a. slangen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er 19 toch? Nu zijn er nog 12 ofzo over?quote:
Ik hoop dat het Evelien is. Mis haar. She deserved better. Of Amy om weer shit te starten.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, vannacht 03.00 uur komt ze weer #koekoek.
ik kijkte bij liese ,zij heeftquote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
evelien niet,de had niks op de hanndenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Evelien is. Mis haar. She deserved better. Of Amy om weer shit te starten.
Er stonden er vorig jaar 16 op de planning, net als (denk ik) dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er 19 toch? Nu zijn er nog 12 ofzo over?
Mario, dit is gewoon een uitzendkracht met een bijbaantje achter de schermen...quote:Op maandag 7 februari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
evelien niet,de had niks op de hannden
het waren vrouwenhanden, dus eviline valt afquote:Op maandag 7 februari 2022 00:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Evelien is. Mis haar. She deserved better. Of Amy om weer shit te starten.
Oogjes dicht nu en slaap lekker..niet het gevaar opzoeken..die stomme clowns ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk kijk ik niet wanneer
de meid weer bij de deur erinkijkt
het is doodeng,ik heb niet bang
van clowns
Jezus ik dacht dat ze hun telefoons misten en deden alsof ze selfies maakten ahahahquote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
Vera en Grace maken schaduwfiguren op het plafond met het lichtje van hun zender.![]()
[ afbeelding ]
[..]
^^Dat dus.![]()
nee kann niiet,komt riesenslalom bij olympiaquote:Op maandag 7 februari 2022 00:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Oogjes dicht nu en slaap lekker..niet het gevaar opzoeken..die stomme clowns ook.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
het waren vrouwenhanden, dus eviline valt af
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ze hun telefoons misten en deden alsof ze selfies maakten ahahah
vast welquote:Op maandag 7 februari 2022 00:14 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]dat is lief (al heb ik nooit op haar handen gelet) Waren ze zo groot dan?
Die Kathies ?!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kann niiet,komt riesenslalom bij olympia
met oostenrijkse meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |