SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdJolientje
Weinig vertrouwen in wat hij wel kan.quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat zei hij over zijn moeder. Dat zij niet veel vertrouwen in hem heeft dat hij bepaalde dingen niet kan?
Waterverspilling...de egotripper..quote:Op zondag 6 februari 2022 23:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : mensen volgen mij he, als ik vanochtend niet in dat bad was gaan zitten, had denk ik niemand dat vandaag gedaan.
weet du ook niet wie vrouw pennywise wasquote:Op maandag 7 februari 2022 00:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig vertrouwen in wat hij wel kan.
Ik denk dat het een nieuwe bewoner/bewoonster is.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du ook niet wie vrouw pennywise was
vannacht?
Nee,mss komt ze vannacht wel weer.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht?
Het is al druk zat zo.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het een nieuwe bewoner/bewoonster is.
Ja, vannacht 03.00 uur komt ze weer #koekoek.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,mss komt ze vannacht wel weer.
liese droeg ook dat soort ringen. en beetje zelfde houding en lachquote:Op maandag 7 februari 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht?
Vannacht komt ze verkleed als anaconda door het huis krioelen, gezien Grace bang is voor o.a. slangen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er 19 toch? Nu zijn er nog 12 ofzo over?quote:
Ik hoop dat het Evelien is. Mis haar. She deserved better. Of Amy om weer shit te starten.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef Harry het volgende:
[..]
Ja, vannacht 03.00 uur komt ze weer #koekoek.
ik kijkte bij liese ,zij heeftquote:Op maandag 7 februari 2022 00:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
evelien niet,de had niks op de hanndenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Evelien is. Mis haar. She deserved better. Of Amy om weer shit te starten.
Er stonden er vorig jaar 16 op de planning, net als (denk ik) dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:06 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Vorig seizoen waren er 19 toch? Nu zijn er nog 12 ofzo over?
Mario, dit is gewoon een uitzendkracht met een bijbaantje achter de schermen...quote:Op maandag 7 februari 2022 00:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
evelien niet,de had niks op de hannden
het waren vrouwenhanden, dus eviline valt afquote:Op maandag 7 februari 2022 00:07 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop dat het Evelien is. Mis haar. She deserved better. Of Amy om weer shit te starten.
Oogjes dicht nu en slaap lekker..niet het gevaar opzoeken..die stomme clowns ook.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk kijk ik niet wanneer
de meid weer bij de deur erinkijkt
het is doodeng,ik heb niet bang
van clowns
Jezus ik dacht dat ze hun telefoons misten en deden alsof ze selfies maakten ahahahquote:Op maandag 7 februari 2022 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
Vera en Grace maken schaduwfiguren op het plafond met het lichtje van hun zender.![]()
[ afbeelding ]
[..]
^^Dat dus.![]()
nee kann niiet,komt riesenslalom bij olympiaquote:Op maandag 7 februari 2022 00:11 schreef Silves het volgende:
[..]
Oogjes dicht nu en slaap lekker..niet het gevaar opzoeken..die stomme clowns ook.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:11 schreef odie22 het volgende:
[..]
het waren vrouwenhanden, dus eviline valt af
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Jezus ik dacht dat ze hun telefoons misten en deden alsof ze selfies maakten ahahah
vast welquote:Op maandag 7 februari 2022 00:14 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]dat is lief (al heb ik nooit op haar handen gelet) Waren ze zo groot dan?
Die Kathies ?!quote:Op maandag 7 februari 2022 00:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kann niiet,komt riesenslalom bij olympia
met oostenrijkse meisjes
of dat iemand op grace zou stemmenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
Julio zegt dat ze met Grace moeten gaan praten, want "we" moeten haar niet kwijtraken.
Julio ontpopt zich als de relnichtquote:Op maandag 7 februari 2022 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
Julio zegt dat ze met Grace moeten gaan praten, want "we" moeten haar niet kwijtraken.
en de pielemuis van L in badquote:Op maandag 7 februari 2022 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar is die horror?? Die muis die even in beeld was?
Julio is zo bang voor zijn eigen positiequote:Op maandag 7 februari 2022 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
Gaat het spel nu spelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Julio de enige is die steeds saamhorigheid preached/de psycholoog bij iedereen uithangt maar juist op dit moment de gene is die de grootste hand heeft in het creeëren van de divide tussen de groene en gouden kamer?
Nee, ze moeten op Grace inspelen dat niemand op Leroy (of Nouchine) gaat. Want dan is Julio zijn kansen ook steeds kleinder en zit hij in het verkeerde groepje....quote:
en anders kan je dit nog even lezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Ja, dit.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze moeten op Grace inspelen dat niemand op Leroy (of Nouchine) gaat. Want dan is Julio zijn kansen ook steeds kleinder en zit hij in het verkeerde groepje....
Hij had het met zijn gesprek met Leroy erover dat zijn gedrag van de eerste weken niet zal helpen om ver te komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Julio de enige is die steeds saamhorigheid preached/de psycholoog bij iedereen uithangt maar juist op dit moment de gene is die de grootste hand heeft in het creeëren van de divide tussen de groene en gouden kamer?
ik niets het is exact gegaan zoals is verwacht had van deze BB.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:24 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik had eigenlijk wel meer van judgement week verwacht trouwens. Ik hoop dat hell week meer psychologisch wordt dan vorige week. Had iedereen lekker geconfronteerd met hun oroblemafische gedrag qua beelden ofzo. Ik heb gewoon zin in geirriteerde mensen omdat ze koud moeten douchen. Thats no fun.
Ik denk dat Nawel ook wel doorheeft dat Nouchine en vooral Leeroy op dit moment niet naar haar zullen luisteren als ze dezelfde dingen zou zeggen als Julio. Ze heeft net hetzelfde voor het hele gesprek tegen wat Noush en Leeroy moesten doen maar hun 2 zitten te veel in hun feelings.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:24 schreef Fikkert2 het volgende:
Nawel heeft het wel voor elkaar weer, laat julio lekker het werk opknappen kan ze lekker in bed blijven
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:22 schreef odie22 het volgende:
[..]
en anders kan je dit nog even lezenDave RoelvinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik dacht al dat z'n zender stuk wasquote:Op maandag 7 februari 2022 00:27 schreef Tourniquet het volgende:
Leroy is met stomheid geslagen na de preek van Julio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
dan zou hij beter stoppen met de groene kamer te volgen. De gouden kamer staat sterk omdat zij echt vrienden zijn en elkaar leuk vinden. De groene kamer houdt zich enkel en alleen met roddelen, drama en stoken bezig.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Julio doet er alles aan om zijn eigen haggie te redden.
Ik snap ook niet dat de productie dacht dat Vera met Dimi de kijkers zou bekoren, door judgement week bijna helemaal over hun te laten gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:26 schreef Stargazing het volgende:
[..]
ik niets het is exact gegaan zoals is verwacht had van deze BB.
Flauw en amper psychologische dingen, anders dan de bewoners en dan vooral Vera even de grond inboren met die ranking "van de kijkers"
Hij heeft wel zo'n overtuiging in zijn stem, dat hij mensen wel kan beinvloeden.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:28 schreef zodeju het volgende:
Het zou toch diep treurig zijn, als Julio straks Nouchine gaat dwingen om op Salar te stemmen.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar wat is er eigenlijk aan de hand met die Leroy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Honestly. Queen. Ze is echt een prinses en flikt het steeds.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:29 schreef zodeju het volgende:
En nu ligt Nawel lekker te slapen alleen??
Nu haar onderdanen druk met drama bezig zijn.
Hij gooit er al zijn coaching technieken op los. Straks gaat hij haar nog hypnotiseren... stemmmm op Salarrrrquote:Op maandag 7 februari 2022 00:28 schreef zodeju het volgende:
Het zou toch diep treurig zijn, als Julio straks Nouchine gaat dwingen om op Salar te stemmen.
Het is zo'n verschil, snap niet dat Hanna dat niet door heeft.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zou hij beter stoppen met de groene kamer te volgen. De gouden kamer staat sterk omdat zij echt vrienden zijn en elkaar leuk vinden. De groene kamer houdt zich enkel en alleen met roddelen, drama en stoken bezig.
Dat gaat ze niet doen, Noush is te loyaal. Ze geeft meer om Salar dan Julio/Leroy.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n overtuiging in zijn stem, dat hij mensen wel kan beinvloeden.
Als kind met carnaval van de praalwagen gedonderd. Nee, geen idee.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Hij gokt idd op het verkeerde paardquote:Op maandag 7 februari 2022 00:29 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dan zou hij beter stoppen met de groene kamer te volgen. De gouden kamer staat sterk omdat zij echt vrienden zijn en elkaar leuk vinden. De groene kamer houdt zich enkel en alleen met roddelen, drama en stoken bezig.
Denk ik ookquote:Op maandag 7 februari 2022 00:31 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Dat gaat ze niet doen, Noush is te loyaal. Ze geeft meer om Salar dan Julio/Leroy.
Hanne* ik denk dat ze het juist wel door heeft. Ze speelt ook dom zoals Grace, heb ik het gevoel.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is zo'n verschil, snap niet dat Hanna dat niet door heeft.
Ja, en spoort hij nu Leroy aan om met Grace te gaan dolllen.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een enge man is die Julio eigenlijk.
Hoe hij manipuleert en inpraat op de gladjakker.
Morgen gaat proberen Grace en Hanne te manipuleren.
Leroy had aan Nouchine gevraagd met welke personen ze graag over wilde blijven en was beledigd dat ze al een van de enige geen antwoord wilde geven.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
brrr... hoe hij ook zegt B O E I E N dat Leroy geen band heeft met Hanne. ze hebben haar nodig.... Echt zo manipuleren en dan met die zachte stem...quote:Op maandag 7 februari 2022 00:32 schreef Silves het volgende:
Te erg voor woorden wat julio nous probeert op te dringen..viese relnicht..heeft nou niemand dit in de gaten daar?
Toch lijkt het nu Salar daar ligt ze een andere kijk op hem krijgt.....want humor heeft hij.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
De groende kamer krijgt Vera ook sowieso niet mee.
Zij heeft niets met Nawel, vertrouwt Nouchine amper, en Grace heeft eenmaal meegedaan omdat ze zelf geen grote fan was van Dimi maar dat gaat volgens mij niet opnieuw gebeuren. De enige waar ik Grace nog in zie meegaan is als de groene kamer voor Salar gaat.
Daarbij, productie beseft volgens mij ook wel dat hun kijkcijfers sterk zullen dalen als de groene kamer de overhand krijgt en alle leuken mensen uit goud naar huis begint te sturen, die laten dat echt niet gebeuren.
Ze is de enige die antwoord gaf op die bewuste vraag...tobie, grace en kristof...toen werd hij stil..quote:Op maandag 7 februari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
Zij heeft niets met Nawel, vertrouwt Nouchine amper, en Grace heeft eenmaal meegedaan omdat ze zelf geen grote fan was van Dimi maar dat gaat volgens mij niet opnieuw gebeuren. De enige waar ik Grace nog in zie meegaan is als de groene kamer voor Salar gaat.
Daarbij, productie beseft volgens mij ook wel dat hun kijkcijfers sterk zullen dalen als de groene kamer de overhand krijgt en alle leuken mensen uit goud naar huis begint te sturen, die laten dat echt niet gebeuren.
Ik snap het ook niet. Hanne lijkt mij echt de enige van de 3 nieuwste die iets of wat fatsoen heeft. Julio is zo glad als maar kan en Leroy is gewoon een perverse domkop.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is zo'n verschil, snap niet dat Hanna dat niet door heeft.
Ik hoop gewoon dat golden trio Nouchine, Salar en Nawel weer een comeback maken. En misschien naar de gouden kamer gaan als ze erachter komen wat voor evil mastermind Julio is en hoe onhandig het is om Leroy eigenlijk is om steeds mee te trekken.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:34 schreef Stargazing het volgende:
Hanne zeurt te veel, is inderdaad wel enige van die 3 met nog een beetje inhoud.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hanne lijkt mij echt de enige van de 3 nieuwste die iets of wat fatsoen heeft. Julio is zo glad als maar kan en Leroy is gewoon een perverse domkop.
Boeha...golden trio?quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat golden trio Nouchine, Salar en Nawel weer een comeback maken. En misschien naar de gouden kamer gaan als ze erachter komen wat voor evil mastermind Julio is en hoe onhandig het is om Leroy eigenlijk is om steeds mee te trekken.
He deserves everything he gets. 😈quote:Op maandag 7 februari 2022 00:34 schreef Silves het volgende:
en weer de haat naar Kristof..kom op zeg.
Kristoff kan een winnaar worden.....quote:Op maandag 7 februari 2022 00:34 schreef Silves het volgende:
en weer de haat naar Kristof..kom op zeg.
ja 100.000 euroquote:Op maandag 7 februari 2022 00:38 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
He deserves everything he gets. 😈
Salar en Nawel? Dat zie ik niet meer goed komenquote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon dat golden trio Nouchine, Salar en Nawel weer een comeback maken. En misschien naar de gouden kamer gaan als ze erachter komen wat voor evil mastermind Julio is en hoe onhandig het is om Leroy eigenlijk is om steeds mee te trekken.
Nouchine mag van mij vertrekken, nog voor Nawel zelfs(maar wel na Leroy). Zoals al eerder gezegd, Als Salar bij haar zou doen wat zij bij hem deed gisteren was het kot te klein en twitter ontploft.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:36 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Amy heeft dat kapotgemaakt, komt niet meer terug.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Omg stop ze waren iconic in de eerste weken.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]Thx topper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de douche komt Leroy gewoon even wat tekort en die vraag aan Nouchine vind ik een goede vraag, want die Nouch is ook een smerig ratjeBehandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Tja ....quote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Een boete van 100.000 euro bedoel je
Salar moet helemaal niks van Nawel hebben en zelfs twijfelt hij of Nouchine hem een oor aan naait.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:39 schreef Krambo het volgende:
[..]
Salar en Nawel? Dat zie ik niet meer goed komen
Je gaat het toch denken he.....quote:Op maandag 7 februari 2022 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik denk dat die Leroy een flinke preek heeft gehad in de DBK en zich nu zorgen maakt. Daarom boeit het hem ineens niet om naar huis te gaan.
Hoop dat hij Grace met rust laat morgen.
Ik denk dat ze het niet op een vieze of perverse manier bedoelde, maar ik snap je punt. Het is jammer dat ze niet terug kan zien hoe het over kan komen. Ik denk ook niet dat Salar zich sexual harrassed voelt door haar, doesnt make it right tho. Maar ik ga er niet vanuit day hij er iets van vind/overhoudt maar zij zal ook niet het erg ervan in hebben gezien. Vind dat dat ze doordoor moet vertrekken. Leroy die zich aftrekt in het bad vind ik dan nog erger.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:40 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nouchine mag van mij vertrekken, nog voor Nawel zelfs(maar wel na Leroy). Zoals al eerder gezegd, Als Salar bij haar zou doen wat zij bij hem deed gisteren was het kot te klein en twitter ontploft.
Zag het net op de filmpjes van DGK. Vind die Leroy een vreemd menneke. Kan hem niet plaatsen. Hij komt over als een downie, maar ook weer niet.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Leroy had aan Nouchine gevraagd met welke personen ze graag over wilde blijven en was beledigd dat ze al een van de enige geen antwoord wilde geven.
En het is en stiekeme gluurder die naar meisjes kijkt in de douche en vervolgens aan zijn kleine Leroy zit.
zijn zich aan het omkleden tot clown of rattenvanger..quote:Op maandag 7 februari 2022 00:42 schreef C.A.I het volgende:
Waarom is er geen zendercheck in de gouden kamer slaapt de regie
Een nare manquote:Op maandag 7 februari 2022 00:35 schreef anine het volgende:
wat begin ik een enorme hekel te krijgen aan die zeverende julio.
niet twijfelen..hou het maar gewoon bij je 1ste ingevingquote:Op maandag 7 februari 2022 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zag het net op de filmpjes van DGK. Vind die Leroy een vreemd menneke. Kan hem niet plaatsen. Hij komt over als een downie, maar ook weer niet.
Sterker nog, Vera is een hele gewone meid, waar geen kwaad in zit. Gewoon een lieverd.quote:
een domme boer. en dan bedoel ik niet de boeren van een boerderijquote:Op maandag 7 februari 2022 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zag het net op de filmpjes van DGK. Vind die Leroy een vreemd menneke. Kan hem niet plaatsen. Hij komt over als een downie, maar ook weer niet.
Denk honestly dat hij gewoon wat autistische trekjes heeft, zelfde geld voor Dimi. Maar aangezien dit 'knappe' mannen zijn, zijn ze makkelijker gesocialisseerd/geintregeerd dan bijv. typisch autistische mensen. Het zorgt alleen voor problemen op latere leeftijd als er nooit iets mee gedaan is of overheen gekeken is.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is achterbaks en een smeerzak in één.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:44 schreef Silves het volgende:
[..]
niet twijfelen..hou het maar gewoon bij je 1ste ingeving
Hey mopquote:Op maandag 7 februari 2022 00:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
een domme boer. en dan bedoel ik niet de boeren van een boerderij
Ze heeft het tweemaal gedaan, de eerste keer had Salar het niet verwacht maar de tweede keer probeert hij haar echt tegen te houden. BB schreeuwde voor heel het huis "gaat het Vera?" omdat ze samen met Dimi in bed lag.quote:Op maandag 7 februari 2022 00:43 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet op een vieze of perverse manier bedoelde, maar ik snap je punt. Het is jammer dat ze niet terug kan zien hoe het over kan komen. Ik denk ook niet dat Salar zich sexual harrassed voelt door haar, doesnt make it right tho. Maar ik ga er niet vanuit day hij er iets van vind/overhoudt maar zij zal ook niet het erg ervan in hebben gezien. Vind dat dat ze doordoor moet vertrekken. Leroy die zich aftrekt in het bad vind ik dan nog erger.
quote:Op maandag 7 februari 2022 00:47 schreef suzi1 het volgende:
zo'n vent kan je heerlijk voor lul zetten op een feestje wanneer je een paar biertjes op hebt. love it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |