Maar wel over het douchemuurtje naar haar gluren en dan met zijn garnaal spelenquote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
aandacht is wat ze wil...zei hij erachter.
En alweer zegt hij het, Leroy blijft er toch in hangen..lapswans.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
aandacht is wat ze wil...zei hij erachter.
Als jij zo met een garnaaltje speelt komt er niemand klaar... Das wel zekerquote:Op zondag 6 februari 2022 22:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar wel over het douchemuurtje naar haar gluren en dan met zijn garnaal spelen
Graag nog: "MET JE KUNSTGEBIT" er achteraanquote:Op zondag 6 februari 2022 22:51 schreef Ireth het volgende:
Kan iemand niet gewoon eens "NEE IK SNAP JE NIET! HOU JE SNATER!!!" tegen Nawel brullen
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:36 schreef MMXMMX het volgende:
Waarom denkt Salar niet hard op na over dat mes in zijn rug ?
Was best wel een dikke tip/hint van BB
Jazeker, de voorkant is beschermd, Maar verder is de tand zeker vatbaar voor gaatjes. Wordt gek van d'r snapte..quote:Op zondag 6 februari 2022 22:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je zou denken van wel he, omdat er toch nog de eigen wortel zit en dus onder t tandvlees gaatje komt
Vera?????quote:Op zondag 6 februari 2022 22:45 schreef Silves het volgende:
Ohh Tobie aan het roddelen, de pastoor zegt dat Nous er niet goed bij staat omdat ze tussen 2 werelden in zit..Zo ook Vera.
Je hoeft toch niet klaar te komen, wat heeft dat met spelen te maken?quote:Op zondag 6 februari 2022 22:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Als jij zo met een garnaaltje speelt komt er niemand klaar... Das wel zeker
Ja dit zei ze in de badkamer, met codes..Tobi dacht dat het over ...plas ging en toen zei Vera nee Peter...quote:
Uhh, ik snap niet geheel wat je nu precies wil bereiken met deze reactie.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet klaar te komen, wat heeft dat met spelen te maken?
Die denkt dat Leroy zich aan het bevredigen was.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh, ik snap niet geheel wat je nu precies wil bereiken met deze reactie.
Graag uitleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |