SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Laatst dacht ik ook, wat drijft er voor sticker ofzo in m'n warme chocolademelk. Was het het papieren rietje dat helemaal uit elkaar was gevallen.
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, online boodschappen gedaan.
Voor de komende twee weken weer een maaltijdplanning gemaakt
Hier hoef ik mij dan ook niet meer druk over te maken
Ik ben ook de vriezer aan het leegeten en dat betekent dat ik voor deze week voldoende boodschappen heb en vrijdag weer toevoer laat komen. Dus nu heb ik voor 2 weken en als ik wat mis, kan ik tussendoor nog nog naar de supermarkt hier om de hoek.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannen
Ja hier ook en dan nog wil ik op dag twee iets anders dan dat ik de dag ervoor bedacht had, zo ben ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannen
Ik heb vragen over waarom je warme chocolademelk met een rietje drinktquote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Laatst dacht ik ook, wat drijft er voor sticker ofzo in m'n warme chocolademelk. Was het het papieren rietje dat helemaal uit elkaar was gevallen.
Ik had donderdag nog een kliekje hutspot wat ik heb weggegooid omdat ik er echt geen trek meer in hadquote:Op zondag 6 februari 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook en dan nog wil ik op dag twee iets anders dan dat ik de dag ervoor bedacht had, zo ben ik.
Kliekjesquote:Op zondag 6 februari 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had donderdag nog een kliekje hutspot wat ik heb weggegooid omdat ik er echt geen trek meer in had
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vragen over waarom je warme chocolademelk met een rietje drinkt
Dan haal je hem er weer uit?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.quote:
Oh brrquote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kliekjes![]()
Die ga ik echt alleen pas eten bij een wereldwijde zombie Apocalyps.
wat is trubbelig?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Papieren rietjes, houten lepels en trubbelige vrouwen zijn per 07-02-2022 verboden in Foqueville.
Vermoeiend.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ieder kwartier wat anders wil doen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ieder kwartier wat anders wil doen.
Ja die sensatie had ik daarnet, moest bijna een andere onderbroek aantrekken.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Houten stokjes in ijsjes zijn ook vreselijk. Helemaal als je er per ongeluk aan zuigt. *ril*
Ja?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dat huis op de kaart met dat rode lijntje eromheen?
Wie heeft dit beslotenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbanning als trubbelige vrouw.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda heeft een hekel aan drukke trubbelige vrouwen.
Had ik van hem nou nooit verwachtquote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar hij is geen burgemeester meer?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik lees dat je mag blijven in dat huis met de rode lijntje eromheen, ok is dat ook weer geregeldquote:Op zondag 6 februari 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had ik van hem nou nooit verwacht![]()
En als ik stilletjes trubbelig ben?
Trump was ook fel tegen papieren rietjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Papieren rietjes, houten lepels en trubbelige vrouwen zijn per 07-02-2022 verboden in Foqueville.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.
Daar heb ik niet zo'n probleem meequote:
quote:
Dat is wel heel snelquote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.
Wel een beetje vies jaquote:
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
Hopelijk is het morgen ochtend geen rotweer meer.
Economisch leven beste leven.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een beetje economisch leven kan soms geen kwaad.
Wil je een ijzeren stokje in je ijsje dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Houten stokjes in ijsjes zijn ook vreselijk. Helemaal als je er per ongeluk aan zuigt. *ril*
Laat eens ruiken hier.quote:
Het is ook helemaal geen strand weerquote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
een strandtent is verwoest door een windhoos![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Het leven is vermoeiendquote:
Add?quote:
De Saharaquote:
Maken we hem dat toch weerquote:
Wel lekker rustigquote:Op zondag 6 februari 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit gewoon stilletjes in mijn bospod
Ik geloof niet dat dit relevant is.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik niet zo'n probleem mee
[..]
[..]
Dat is wel heel snel
[..]
Wel een beetje vies ja
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
Economisch leven beste leven.
[..]
Wil je een ijzeren stokje in je ijsje dan?
[..]
Laat eens ruiken hier.
[..]
Het is ook helemaal geen strand weer
[..]
Het leven is vermoeiend
[..]
Add?
[..]
De Sahara
[..]
Maken we hem dat toch weer
[..]
Wel lekker rustig
Superquotequote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is wel heel snel
[..]
Wel een beetje vies ja
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
[..]
[..]
Laat eens ruiken hier.
[..]
[..]
Het leven is vermoeiend
[..]
Add?
[..]
De Sahara
[..]
[..]
Wel lekker rustig
Dit was maar een kleintje.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is wel heel snel
[..]
Wel een beetje vies ja
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
[..]
[..]
Laat eens ruiken hier.
[..]
[..]
Het leven is vermoeiend
[..]
Add?
[..]
De Sahara
[..]
[..]
Wel lekker rustig
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:26 schreef dud0r het volgende:
@:haags ik heb een probleem.
M'n chocopindas zijn bijna op
Maar budatje.quote:
Ja, een beetje welquote:Op zondag 6 februari 2022 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar budatje.
Nu je ineens voor altijd 3 dagen weekend hebt he. Schopt dat niet je badkamer schoonmaakplanning in de war ?
morgen weer 4 dagen werkenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een beetje welMaar ik hoefde vandaag geen huishoudelijke klusjes meer te doen
Kan je mijn badkamer ook even schoonmakenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een beetje welMaar ik hoefde vandaag geen huishoudelijke klusjes meer te doen
dat lijkt me sterkquote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Podcast van Maarten van Rossem is wel tof
Zo ver spuit mijn badkamerreiniger niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je mijn badkamer ook even schoonmaken
Ik lees juist dat mensen het luisteren om bij in slaap te vallen.quote:
Aiquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ver spuit mijn badkamerreiniger niet.
Ik hoef helemaal niet te weten hoever jouw 'badkamerreiniger' spuitquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ver spuit mijn badkamerreiniger niet.
Beetje een Bob Ross idee?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees juist dat mensen het luisteren om bij in slaap te vallen.
ik kan die man niet uitstaanquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees juist dat mensen het luisteren om bij in slaap te vallen.
Niet naar Gaan we links of gaan we rechts? Was ook wel een briljant programmaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje een Bob Ross idee?
Dat keek ik vroeger na het stappen en als ik niet kon slapen.
bob rossquote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje een Bob Ross idee?
Dat keek ik vroeger na het stappen en als ik niet kon slapen.
Ken ik nietquote:Op zondag 6 februari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet naar Gaan we links of gaan we rechts? Was ook wel een briljant programma
vanavond toms schotland op npo2quote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Podcast van Maarten van Rossem is wel tof
Ga je me niet eens helpen bij de oplossingquote:
Nee jij vreet je nog eens dood en dan kom je straks op TLC bij dat programma met die dokter die je gaat helpen bij afvallen. Daar zou je eigenlijk al aan deel moeten nemen maar ik wil dat niet op mijn geweten hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je me niet eens helpen bij de oplossing
Wij doen er nou wel grappig ovcer maar vgs mij heeft niemand ooit nog Dud0r in het echt gezien. Straks blijkt dat ie gewoon zo mager als een latje isquote:Op zondag 6 februari 2022 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee jij vreet je nog eens dood en dan kom je straks op TLC bij dat programma met die dokter die je gaat helpen bij afvallen. Daar zou je eigenlijk al aan deel moeten nemen maar ik wil dat niet op mijn geweten hebben.
Oh zoiets was ook op Tv West vroeger. Nee daar werd ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Camera op een auto. En die reed dan ergens rond.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij doen er nou wel grappig ovcer maar vgs mij heeft niemand ooit nog Dud0r in het echt gezien. Straks blijkt dat ie gewoon zo mager als een latje is
Ik ken @dud0r vrij aardig en hij is inderdaad geen tonnetje rond.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij doen er nou wel grappig ovcer maar vgs mij heeft niemand ooit nog Dud0r in het echt gezien. Straks blijkt dat ie gewoon zo mager als een latje is
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken @:dud0r vrij aardig en hij is inderdaad geen tonnetje rond.
Ik denk niet dat Dud0r echt dik is. Hij sport best regelmatigquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En heet die eigenlijk Murat en istie tweedehands autoverkoper op een schimmig industrieterreintje in Zoetermeerquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun jij eens bij hem gaan wandelenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heet die eigenlijk Murat en istie tweedehands autoverkoper op een schimmig industrieterreintje in Zoetermeer
Een schimmig industrieterreintje in Sweet Lake City is niet te vergelijken met mijn internationale zeehavenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun jij eens bij hem gaan wandelen
Ja Moerdijk - Zoetermeer is nog net geen 33.000 stappenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun jij eens bij hem gaan wandelen
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een schimmig industrieterreintje in Sweet Lake City is niet te vergelijken met mijn internationale zeehaven
Zou wel iets van kleur in mogenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
dat ziet er mooi uit
Wat loop je nou te haten joh, tevens knooppunt van de drukste snelweg van Europaquote:
Ik kom op tvquote:Op zondag 6 februari 2022 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee jij vreet je nog eens dood en dan kom je straks op TLC bij dat programma met die dokter die je gaat helpen bij afvallen. Daar zou je eigenlijk al aan deel moeten nemen maar ik wil dat niet op mijn geweten hebben.
[..]
Afgelopen en deze week was het dramaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dud0r echt dik is. Hij sport best regelmatig
Jij hebt mij nooit live gezien.quote:
Verandering van spijs etc. etc.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een schimmig industrieterreintje in Sweet Lake City is niet te vergelijken met mijn internationale zeehaven
Bedoelde qua inrichting, niet wat er op het beeldscherm staatquote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
Dus dat dik gelul is gewoon uit de nek lullen weer?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom op tv![]()
Beroemd worden
[..]![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad meer een zeppelin figuur
[..]
Afgelopen en deze week was het drama
[..]
Jij hebt mij nooit live gezien.![]()
Maar er zitten er hier een aantal die mij wel eens ontmoet hebben
Led?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad meer een zeppelin figuur
[..]
Dan zou ik eerder voor Roffa gaan, beetje lebensraum en niet allemaal van die vage tentjes waar de bedrijfsnaam op een geprint a4'tje achter het raam staat om het nog enigszins legitiem te laten lijkenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verandering van spijs etc. etc.
pffff deze danquote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde qua inrichting, niet wat er op het beeldscherm staat
Die @dud0r is te dik act is al zo oud als het spookslot van de Efteling.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus dat dik gelul is gewoon uit de nek lullen weer?
Alsnog zijn alle muren en meubels witquote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pffff deze dan
ja jezus joh zeiksnorquote:Op zondag 6 februari 2022 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog zijn alle muren en meubels wit
quote:
ja enquote:Op zondag 6 februari 2022 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Drukke 2 weken, en volgende week weer
Ja dat doe je jezelf aanquote:Op zondag 6 februari 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en
ik heb al een drukke 12 maanden zonder echt vrij achter de rug
Ja das vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en
Dat is niet iets om trots op te zijn vriendquote:Op zondag 6 februari 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja en
Gaat die act dan ook vervangen worden voor een nieuwe?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Die @:dud0r is te dik act is al zo oud als het spookslot van de Efteling.
komende zomer copinequote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is niet iets om trots op te zijn vriendBeetje relaxen moet af en toe ook
zullen e dan nog even een aantal acts aanwijzen?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die act dan ook vervangen worden voor een nieuwe?
Ik vrees van niet. En ik probeer het echt maar mijn tegenstander staat daar niet echt open voor.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaat die act dan ook vervangen worden voor een nieuwe?
Wel met Antikal hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eerst zaaien dan oogsten
zonder wrijving geen orgasme glans
kalkaanslag in mn douche gaat daarmee niet wegquote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel met Antikal hoorSprayen, laten zitten, afspoelen
Vertelquote:Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zullen e dan nog even een aantal acts aanwijzen?
Met een sloophamer welquote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kalkaanslag in mn douche gaat daarmee niet weg
'Kalk'aanslag. Ok.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kalkaanslag in mn douche gaat daarmee niet weg
Moet ik er weer voor thuis blijven, past niet in mn agenda.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huurbaas aan het werk zetten
Hé huurbaas, ik krijg m'n kwakkies niet uit de douche gepoetst. Kom eens even helpen.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huurbaas aan het werk zetten
Ik zit ook aan mijn dolce gusto cappuccino.quote:
Dit is je toekomst trouwens @bitterbalquote:Op zondag 6 februari 2022 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hé huurbaas, ik krijg m'n kwakkies niet uit de douche gepoetst. Kom eens even helpen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hé huurbaas, ik krijg m'n kwakkies niet uit de douche gepoetst. Kom eens even helpen.
Volgens mij ben jij er mee begonnen toentertijd.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Die @:dud0r is te dik act is al zo oud als het spookslot van de Efteling.
Gek zegquote:Op zondag 6 februari 2022 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is je toekomst trouwens @:bitterbal
Ik ben weer even in een andere koffiefasequote:Op zondag 6 februari 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit ook aan mijn dolce gusto cappuccino.
Daarover gesproken, die krengen zijn flink duurder geworden bij de Appie. De tering!
ik neem tegenwoordig dat huismerk. prima te doenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
Daarover gesproken, die krengen zijn flink duurder geworden bij de Appie. De tering!
Iemand die toentertijd goed schrijftquote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er mee begonnen toentertijd.
Elkaar in de TT voor dikzak uitmaken
Ja geloof het ook. Als je toen al mod was dan had ik een ban voor het leven gehad.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er mee begonnen toentertijd.
Elkaar in de TT voor dikzak uitmaken
Wat bedoel je daar precies mee dan? Andere koffie? smaak? apparaat?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben weer even in een andere koffiefase
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
meh. Ik heb ze ook van Lidl geprobeerd maar ik blijf de cups van dolce gusto gewoon het lekkerst vinden.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik neem tegenwoordig dat huismerk. prima te doen
Ja overalquote:Op zondag 6 februari 2022 19:02 schreef Haags het volgende:
[..]
toetertijd!quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja geloof het ook. Als je toen al mod was dan had ik een ban voor het leven gehad.
[..]
Wat bedoel je daar precies mee dan? Andere koffie? smaak? apparaat?
Sowieso is alles de laatste jaren heel duur geworden in de supermarkt in NL vind ikquote:Op zondag 6 februari 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja overalZat van de week te kijken omdat mijn voorraad bijna op is, de prijs is opeens overal 5,49 ipv 4,79
Ah ik ben dus niet de enige die het opgevallen is.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja overalZat van de week te kijken omdat mijn voorraad bijna op is, de prijs is opeens overal 5,49 ipv 4,79
Kwassieke Kwiwiquote:Op zondag 6 februari 2022 19:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar met een t is de originele versie. Ik ben ouderwetsch
Jij was toen nog modquote:Op zondag 6 februari 2022 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja geloof het ook. Als je toen al mod was dan had ik een ban voor het leven gehad.
[..]
Wat bedoel je daar precies mee dan? Andere koffie? smaak? apparaat?
Dat was het gisteren jaquote:
Dolce Gusto was juist goedkoper geworden omdat het patent was verlopen en andere producenten het ook mochten makenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso is alles de laatste jaren heel duur geworden in de supermarkt in NL vind ik
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:09 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)PRmxmEvzFBHR-uDBgfCk
Nou, dat wordt dus geen KSC meet in Scheveningen jongens
Terwijl ik in november nog een hele zut had ingeslagen omdat die in de bonus 3 voor ¤9,- wasquote:Op zondag 6 februari 2022 19:06 schreef Haags het volgende:
[..]
Ah ik ben dus niet de enige die het opgevallen is.
En volgens mij was de cappuccino variant nog iets goedkoper zelfs. Ik dacht echt even wtf...
De goede oude tijd dat Haagsie nog blauw wasquote:Op zondag 6 februari 2022 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij was toen nog mod
[..]
Dat was het gisteren ja
Hoe willen ze aso's nou weren uit Scheveningen? Waar moeten de inwoners dan naar toe?quote:
Zuiver Kwaliteitschmenschen gewenscht!quote:Op zondag 6 februari 2022 19:09 schreef kwiwi het volgende:
Altijd weer die autodropquote:Op zondag 6 februari 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Teveel autodrop gegeten.. nu heb ik buikpijn
Duindorpquote:Op zondag 6 februari 2022 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe willen ze aso's nou weren uit Scheveningen? Waar moeten de inwoners dan naar toe?
Het zou verboden moeten worden!quote:
Neee laat ze alsjeblieft daar. Straks komt het tuig naar Noordwijkquote:Op zondag 6 februari 2022 19:09 schreef kwiwi het volgende:
als je weer in NL bent en grootverpakkingen wil moet je ff seintje gevenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:11 schreef kwiwi het volgende:
Teveel autodrop gegeten.. nu heb ik buikpijn
Ja dat zijn echt DE mooiste aanbiedingen. Ik vrees dat die prijs voor 3 nu verleden tijd isquote:Op zondag 6 februari 2022 19:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl ik in november nog een hele zut had ingeslagen omdat die in de bonus 3 voor ¤9,- was
Of gewoon naar Zeeland, Friesland of Groningen sturen.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neee laat ze alsjeblieft daar. Straks komt het tuig naar Noordwijk
Goed idee.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of gewoon naar Zeeland, Friesland of Groningen sturen.
Dat is te gevaarlijk, moeten ze me straks in een cargo container naar huis brengenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je weer in NL bent en grootverpakkingen wil moet je ff seintje geven
Dat zijn de redenen dat ik eigenlijk nooit naar Scheveningen ga.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:20 schreef Haags het volgende:
Opzich snap ik ze wel in Scheveningen, maar ze bedoelen natuurlijk wel de overlastgevende jongeren en de patsers met patserbakken die hun ¨trots¨ komen showen op de boulevard op zomerse dagen.
Die laatste categorie kunnen ze wel aardig in slagen om te weren, die eerste categorie: succes
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn de redenen dat ik eigenlijk nooit naar Scheveningen ga.
Ik eigenlijk ook niet. Nu moet ik wel zeggen dat ik er al een tijdje niet geweest ben dus wellicht is het extreem toegenomen de afgelopen twee jaar of zo?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb daar echt nooit last van gehad in Scheveningen.
Gewoon komen als @Haags en ik er zijn. Beschermen wij je welquote:Op zondag 6 februari 2022 19:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zijn de redenen dat ik eigenlijk nooit naar Scheveningen ga.
Niet zozeer overlast, maar het is er gewoon ongezellig. Overal van die groepjes met herrie. Schorriemorrie!quote:Op zondag 6 februari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Nu moet ik wel zeggen dat ik er al een tijdje niet geweest ben dus wellicht is het extreem toegenomen de afgelopen twee jaar of zo?
Maar voorheen als ik er was dan was het een prima sfeertje en nooit overlast ervaren eigenlijk.
De laatste keer lag ik bij jou in de buurt. Hoorde ik wel steeds iemand 'eyo' en 'macaroni' roepen, maar daar viel mee te leven.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Nu moet ik wel zeggen dat ik er al een tijdje niet geweest ben dus wellicht is het extreem toegenomen de afgelopen twee jaar of zo?
Maar voorheen als ik er was dan was het een prima sfeertje en nooit overlast ervaren eigenlijk.
Ik ben er de afgelopen 4 jaar 6 tot 8 keer geweest waarvan 2 keer op de boulevard en de rest bij Simonisquote:Op zondag 6 februari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ik zat te kijken waar ik bij het Kunstmuseum kon parkeren maar dan moet ik dwars door Den Haag.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon komen als @:haags en ik er zijn. Beschermen wij je wel
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zozeer overlast, maar het is er gewoon ongezellig. Overal van die groepjes met herrie. Schorriemorrie!
Mja maar is dat ook niet in Zandvoort en dat soort badplaatsen?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zozeer overlast, maar het is er gewoon ongezellig. Overal van die groepjes met herrie. Schorriemorrie!
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste keer lag ik bij jou in de buurt. Hoorde ik wel steeds iemand 'eyo' en 'macaroni' roepen, maar daar viel mee te leven.
Ben er de afgelopen jaren echt belachelijk veel geweest, maar wel altijd richting het Zwarte Pad, waar het wel wat rustiger is en wat ander publiek wellicht.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:27 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Parkeren in Haags z'n garage danquote:Op zondag 6 februari 2022 19:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat te kijken waar ik bij het Kunstmuseum kon parkeren maar dan moet ik dwars door Den Haag.
Nee daar vind ik het veel minder. Ga meestal naar Katwijk tegenwoordig.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Mja maar is dat ook niet in Zandvoort en dat soort badplaatsen?
[..]
Gristelijke gemeente. Daar voel ik me ook wel thuisquote:Op zondag 6 februari 2022 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daar vind ik het veel minder. Ga meestal naar Katwijk tegenwoordig.
Zandvoort is mogelijk nog meer pauper dan Scheveningen.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:29 schreef kwiwi het volgende:
Ik ga ook nooit meer naar Scheveningen, associeer het met tokkies vanwege nieuwsberichtenNu meestal Zandvoort.
Leen haar ff een fietsiequote:Op zondag 6 februari 2022 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel een eind lopen vanaf Kijkduin
Kiekduun is ook wel leukquote:Op zondag 6 februari 2022 19:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan moet je nog wel een eind lopen vanaf Kijkduin
kan geregeld wordenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is te gevaarlijk, moeten ze me straks in een cargo container naar huis brengen
nee nog niet. Ja die parkeergarage onder die nieuwbouw appartementen. Dat grote parkeerterrein achter de duintjes is nog gratis en verder heb je nog die parkeerplekken die ze aan het realiseren zijn op het Deltaplein, dat wordt geloof ik betaald parkeren na 2 uur daar te hebben gestaan.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kiekduun is ook wel leuk
Maar daar ben ik al heel lang niet meer geweest.
Is het nu helemaal betaald parkeren?
Oreo (cavia) kwam uit Katwijkquote:Op zondag 6 februari 2022 19:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gristelijke gemeente. Daar voel ik me ook wel thuis
parkeren, kijkduin?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kiekduun is ook wel leuk
Maar daar ben ik al heel lang niet meer geweest.
Is het nu helemaal betaald parkeren?
In de zomer dan? Kom er meestal in de lente en herfst. De keren dat ik er was was het veel beter dan Scheveningen.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zandvoort is mogelijk nog meer pauper dan Scheveningen.
Toch mag ik er graag komen, hou van de zee en de drukte
In Scheveningen is het ook niet anders... Hele rijen in de autopolonaise om te kunnen parkerenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:34 schreef mschol het volgende:
[..]
parkeren, kijkduin?
probeer het eens om 6 uur 's ochtends..
ik hoor het wel weer, ik hoef niet naar de kustquote:Op zondag 6 februari 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In Scheveningen is het ook niet anders... Hele rijen in de autopolonaise om te kunnen parkeren
Nou dat Zandvoort zelf is helemaal vervallen.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In de zomer dan? Kom er meestal in de lente en herfst. De keren dat ik er was was het veel beter dan Scheveningen.
das prima, maar ga naar een P&r in bv rijswijk en neem daar OVquote:Op zondag 6 februari 2022 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor het wel weer, ik hoef niet naar de kust
Gewoon de gratis plekjes wetenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoor het wel weer, ik hoef niet naar de kust
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oreo (cavia) kwam uit Katwijk![]()
Compleet uitgerust met mini-bijbeltje
mijn ervaring is dat, zeker op zonnige dagen, alle gratis plekjes wel vol zitten, tot aan de betaald parkeren zonesquote:Op zondag 6 februari 2022 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de gratis plekjes weten
Maar ik zou niet in de normale parkeerplaats proberen te parkeren op een zonnige dag
Ja en gedoopt en alquote:Op zondag 6 februari 2022 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Elke avond even bidden voor haar worteltje?
nee nee, ik ga nietquote:Op zondag 6 februari 2022 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
das prima, maar ga naar een P&r in bv rijswijk en neem daar OV
Ze zijn de laatste twee jaar wel lekker bezig met wat ¨toevallige¨ werkzaamheden rondom Kijkduin en Scheveningen waardoor de drukte grotendeels bespaard kan blijven wat betreft autoverkeer.quote:Op zondag 6 februari 2022 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon de gratis plekjes weten
Maar ik zou niet in de normale parkeerplaats proberen te parkeren op een zonnige dag
Zijn die parkeerplaatsen richting de Camping en dat restaurant (even de naam kwijt) ook nog gratis?quote:Op zondag 6 februari 2022 19:34 schreef Haags het volgende:
[..]
nee nog niet. Ja die parkeergarage onder die nieuwbouw appartementen. Dat grote parkeerterrein achter de duintjes is nog gratis en verder heb je nog die parkeerplekken die ze aan het realiseren zijn op het Deltaplein, dat wordt geloof ik betaald parkeren na 2 uur daar te hebben gestaan.
Nou, ik zou lekker een Felyx pakkenquote:Op zondag 6 februari 2022 19:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ze zijn de laatste twee jaar wel lekker bezig met wat ¨toevallige¨ werkzaamheden rondom Kijkduin en Scheveningen waardoor de drukte grotendeels bespaard kan blijven wat betreft autoverkeer.
Het OV zat soms PROP en PROP vol of mensen moesten blijven wachten op volgende bussen/trams.
Haagse Beek? Jup..quote:Op zondag 6 februari 2022 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn die parkeerplaatsen richting de Camping en dat restaurant (even de naam kwijt) ook nog gratis?
Oh ja! De Haagse Beek, daar zou ik nog een keer gaan eten, maar nooit van gekomen.quote:
Dat kan echt nietquote:Op zondag 6 februari 2022 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja! De Haagse Beek, daar zou ik nog een keer gaan eten, maar nooit van gekomen.
100 jaar in Den Haag gewoond, nooit geweest
Oh zo, dat zou ik niet weten. Hotel in Amsterdam en dan rij ik daar altijd even naar het strandquote:Op zondag 6 februari 2022 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou dat Zandvoort zelf is helemaal vervallen.
Scheveningen is meer klein-Afrika ja![]()
Ze zijn nog best goedkoop voor de locatiequote:Op zondag 6 februari 2022 19:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan echt niet
Ik had daar de avond voordat de 1e lockdown abrupt in ging (dat was op een zondag) nog een leuk feestje. Toen wisten we al; dit is voorlopig het laatste etentje en aansluitende feestje.
Hij is daarna trouwens afgefikt en opnieuw opgebouwd.
Nicequote:Op zondag 6 februari 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste keer lag ik bij jou in de buurt. Hoorde ik wel steeds iemand 'eyo' en 'macaroni' roepen, maar daar viel mee te leven.
Ja had ze toen ook in mijn bonusbox, nu echt al lang niet meer gehad helaasquote:Op zondag 6 februari 2022 19:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat zijn echt DE mooiste aanbiedingen. Ik vrees dat die prijs voor 3 nu verleden tijd is
Hij komt ook regelmatig in mijn bonusbox voorbij, maar dan scheelt het 30 cent per pak of zo.
Want onweer kan niet in februari?quote:
Nou ja het kan wel, maar is niet zo gebruikelijk in Nederland tochquote:
Het zijn de aliens!quote:Op zondag 6 februari 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Het is wel van dat hele felle haast witte licht
quote:Op zondag 6 februari 2022 15:54 schreef FranticDJ het volgende:
overigens ben ik wel gezwicht, @:ygritte
Even de Dimmy's buiten zettenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je nou elke avond hetzelfde zinnetje herhalen?
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Even de Dimmy's buiten zetten
Nou raap me op hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat doet ie.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je nou elke avond hetzelfde zinnetje herhalen?
Ja dat lijkt me vrij essentieel als ik je buiten zetquote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
man man man wat ben ik blij dat we hier geen zombies hebben
Tikje random.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
Hoezo eigenlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2022 20:34 schreef bitterbal het volgende:
Ik vraag me wel af waar ze dan wel zombies hebbenquote:
Dat is nog 5 corona-mutaties schijnt….quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar ze dan wel zombies hebben
Ik vermoed op Netflixquote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar ze dan wel zombies hebben
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk nietLijkt mij top wat extra random chaos.
Kunnen we vervolgens met z’n allen huilen dat die kut-cewrona-quarantaine toch echt zo erg nog niet was![]()
‘Zag je trouwens buurvrouw Tineke… ohhhh ook wat he…. Helemaal zombie…. Liep ze daar zonder arm en met een slepend been een beetje door de straat. Ohhhh en ook zo erg voor Peter he…. Die zit nu thuis met de deuren dicht, Tineke staat elke nacht aan de deur met der nagels te krassen, dan wil ze der in….’
Krijgen we een gruwelijke natte huehue week?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Jongens opgelet, morgen krijgen we mogelijk de laatste zon te zien voorlopig.
Met natte sneeuw als hoogtepunt.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijgen we een gruwelijke natte huehue week?
Dat is dan het dichtste dat we bij winter komen dit jaar.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met natte sneeuw als hoogtepunt.
Ik blijf thuis. Klaar. Zoek het uit.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met natte sneeuw als hoogtepunt.
Alsof het weer de afgelopen weken zo fantastisch was.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Zonquote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
totdat ze je willen op eten als je naar buiten gaat om boodschappen te doenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk nietLijkt mij top wat extra random chaos.
Kunnen we vervolgens met z’n allen huilen dat die kut-cewrona-quarantaine toch echt zo erg nog niet was![]()
‘Zag je trouwens buurvrouw Tineke… ohhhh ook wat he…. Helemaal zombie…. Liep ze daar zonder arm en met een slepend been een beetje door de straat. Ohhhh en ook zo erg voor Peter he…. Die zit nu thuis met de deuren dicht, Tineke staat elke nacht aan de deur met der nagels te krassen, dan wil ze der in….’
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Bezorgenquote:Op zondag 6 februari 2022 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
totdat ze je willen op eten als je naar buiten gaat om boodschappen te doen
is dadelijk die jongen van de ah bezorgdienst ook ineens zombie.quote:
Dat zei ik ook niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof het weer de afgelopen weken zo fantastisch was.
oeh dit vraagt weer m een nieuwe fotoquote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe bureau in elkaar gezetmorgen maar even indelen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:43 schreef CherryLips het volgende:
Toch maar verkassen naar foqueville en die brug slopen dan maarquote:Op zondag 6 februari 2022 20:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dadelijk die jongen van de ah bezorgdienst ook ineens zombie.
Denk dat je het wat onderschat allemaal Ygritte
Hoe is het weer daar dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch maar verkassen naar foqueville en die brug slopen dan maar
Ik moet het nog inrichten met mijn spulletjes natuurlijk en alles aansluiten.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oeh dit vraagt weer m een nieuwe foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 februari 2022 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet het nog inrichten met mijn spulletjes natuurlijk en alles aansluiten.dat ziet er allemaal indrukwekkend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd minimaal 27 graden, lichtbewolkt en een briesje. De avonden zijn zwoel en onder de 23 graden wordt het eigenlijk nooitquote:
evaluatieserpentquote:Op zondag 6 februari 2022 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ziet er allemaal indrukwekkend uit
Wanneer gaan wequote:Op zondag 6 februari 2022 21:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Altijd minimaal 27 graden, lichtbewolkt en een briesje. De avonden zijn zwoel en onder de 23 graden wordt het eigenlijk nooit
Die kan ik best daar bovenop zetten inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:03 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind een lavalamp hier wel leuk bij overigens
Daar stond ie bij mij in gedachten ook te shinenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kan ik best daar bovenop zetten inderdaad.
Beetjequote:Op zondag 6 februari 2022 20:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof het weer de afgelopen weken zo fantastisch was.
Wat gaan we snacken vanavondquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voel me wel dun en verantwoord enzo.
Dat is wel heel fijnquote:Op zondag 6 februari 2022 21:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voel me wel dun en verantwoord enzo.
Jij eet toch alleen maar meh m&m's of heb je de gelequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |