SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Laatst dacht ik ook, wat drijft er voor sticker ofzo in m'n warme chocolademelk. Was het het papieren rietje dat helemaal uit elkaar was gevallen.
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, online boodschappen gedaan.
Voor de komende twee weken weer een maaltijdplanning gemaakt
Hier hoef ik mij dan ook niet meer druk over te maken
Ik ben ook de vriezer aan het leegeten en dat betekent dat ik voor deze week voldoende boodschappen heb en vrijdag weer toevoer laat komen. Dus nu heb ik voor 2 weken en als ik wat mis, kan ik tussendoor nog nog naar de supermarkt hier om de hoek.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannen
Ja hier ook en dan nog wil ik op dag twee iets anders dan dat ik de dag ervoor bedacht had, zo ben ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannen
Ik heb vragen over waarom je warme chocolademelk met een rietje drinktquote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Laatst dacht ik ook, wat drijft er voor sticker ofzo in m'n warme chocolademelk. Was het het papieren rietje dat helemaal uit elkaar was gevallen.
Ik had donderdag nog een kliekje hutspot wat ik heb weggegooid omdat ik er echt geen trek meer in hadquote:Op zondag 6 februari 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook en dan nog wil ik op dag twee iets anders dan dat ik de dag ervoor bedacht had, zo ben ik.
Kliekjesquote:Op zondag 6 februari 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had donderdag nog een kliekje hutspot wat ik heb weggegooid omdat ik er echt geen trek meer in had
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vragen over waarom je warme chocolademelk met een rietje drinkt
Dan haal je hem er weer uit?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.quote:
Oh brrquote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kliekjes![]()
Die ga ik echt alleen pas eten bij een wereldwijde zombie Apocalyps.
wat is trubbelig?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Papieren rietjes, houten lepels en trubbelige vrouwen zijn per 07-02-2022 verboden in Foqueville.
Vermoeiend.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ieder kwartier wat anders wil doen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ieder kwartier wat anders wil doen.
Ja die sensatie had ik daarnet, moest bijna een andere onderbroek aantrekken.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Houten stokjes in ijsjes zijn ook vreselijk. Helemaal als je er per ongeluk aan zuigt. *ril*
Ja?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je dat huis op de kaart met dat rode lijntje eromheen?
Wie heeft dit beslotenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verbanning als trubbelige vrouw.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buda heeft een hekel aan drukke trubbelige vrouwen.
Had ik van hem nou nooit verwachtquote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar hij is geen burgemeester meer?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik lees dat je mag blijven in dat huis met de rode lijntje eromheen, ok is dat ook weer geregeldquote:Op zondag 6 februari 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Had ik van hem nou nooit verwacht![]()
En als ik stilletjes trubbelig ben?
Trump was ook fel tegen papieren rietjes.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Papieren rietjes, houten lepels en trubbelige vrouwen zijn per 07-02-2022 verboden in Foqueville.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.
Daar heb ik niet zo'n probleem meequote:
quote:
Dat is wel heel snelquote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.
Wel een beetje vies jaquote:
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 6 februari 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
Hopelijk is het morgen ochtend geen rotweer meer.
Economisch leven beste leven.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Een beetje economisch leven kan soms geen kwaad.
Wil je een ijzeren stokje in je ijsje dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Houten stokjes in ijsjes zijn ook vreselijk. Helemaal als je er per ongeluk aan zuigt. *ril*
Laat eens ruiken hier.quote:
Het is ook helemaal geen strand weerquote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
een strandtent is verwoest door een windhoos![]()
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Het leven is vermoeiendquote:
Add?quote:
De Saharaquote:
Maken we hem dat toch weerquote:
Wel lekker rustigquote:Op zondag 6 februari 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit gewoon stilletjes in mijn bospod
Ik geloof niet dat dit relevant is.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Daar heb ik niet zo'n probleem mee
[..]
[..]
Dat is wel heel snel
[..]
Wel een beetje vies ja
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
Economisch leven beste leven.
[..]
Wil je een ijzeren stokje in je ijsje dan?
[..]
Laat eens ruiken hier.
[..]
Het is ook helemaal geen strand weer
[..]
Het leven is vermoeiend
[..]
Add?
[..]
De Sahara
[..]
Maken we hem dat toch weer
[..]
Wel lekker rustig
Superquotequote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is wel heel snel
[..]
Wel een beetje vies ja
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
[..]
[..]
Laat eens ruiken hier.
[..]
[..]
Het leven is vermoeiend
[..]
Add?
[..]
De Sahara
[..]
[..]
Wel lekker rustig
Dit was maar een kleintje.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat is wel heel snel
[..]
Wel een beetje vies ja
[..]
Dat hoop ik ook
[..]
[..]
[..]
Laat eens ruiken hier.
[..]
[..]
Het leven is vermoeiend
[..]
Add?
[..]
De Sahara
[..]
[..]
Wel lekker rustig
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:26 schreef dud0r het volgende:
@:haags ik heb een probleem.
M'n chocopindas zijn bijna op
Maar budatje.quote:
Ja, een beetje welquote:Op zondag 6 februari 2022 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar budatje.
Nu je ineens voor altijd 3 dagen weekend hebt he. Schopt dat niet je badkamer schoonmaakplanning in de war ?
morgen weer 4 dagen werkenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een beetje welMaar ik hoefde vandaag geen huishoudelijke klusjes meer te doen
Kan je mijn badkamer ook even schoonmakenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, een beetje welMaar ik hoefde vandaag geen huishoudelijke klusjes meer te doen
dat lijkt me sterkquote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Podcast van Maarten van Rossem is wel tof
Zo ver spuit mijn badkamerreiniger niet.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je mijn badkamer ook even schoonmaken
Ik lees juist dat mensen het luisteren om bij in slaap te vallen.quote:
Aiquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ver spuit mijn badkamerreiniger niet.
Ik hoef helemaal niet te weten hoever jouw 'badkamerreiniger' spuitquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo ver spuit mijn badkamerreiniger niet.
Beetje een Bob Ross idee?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees juist dat mensen het luisteren om bij in slaap te vallen.
ik kan die man niet uitstaanquote:Op zondag 6 februari 2022 18:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik lees juist dat mensen het luisteren om bij in slaap te vallen.
Niet naar Gaan we links of gaan we rechts? Was ook wel een briljant programmaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje een Bob Ross idee?
Dat keek ik vroeger na het stappen en als ik niet kon slapen.
bob rossquote:Op zondag 6 februari 2022 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Beetje een Bob Ross idee?
Dat keek ik vroeger na het stappen en als ik niet kon slapen.
Ken ik nietquote:Op zondag 6 februari 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet naar Gaan we links of gaan we rechts? Was ook wel een briljant programma
vanavond toms schotland op npo2quote:Op zondag 6 februari 2022 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Podcast van Maarten van Rossem is wel tof
Ga je me niet eens helpen bij de oplossingquote:
Nee jij vreet je nog eens dood en dan kom je straks op TLC bij dat programma met die dokter die je gaat helpen bij afvallen. Daar zou je eigenlijk al aan deel moeten nemen maar ik wil dat niet op mijn geweten hebben.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga je me niet eens helpen bij de oplossing
Wij doen er nou wel grappig ovcer maar vgs mij heeft niemand ooit nog Dud0r in het echt gezien. Straks blijkt dat ie gewoon zo mager als een latje isquote:Op zondag 6 februari 2022 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee jij vreet je nog eens dood en dan kom je straks op TLC bij dat programma met die dokter die je gaat helpen bij afvallen. Daar zou je eigenlijk al aan deel moeten nemen maar ik wil dat niet op mijn geweten hebben.
Oh zoiets was ook op Tv West vroeger. Nee daar werd ik niet vrolijk van.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Camera op een auto. En die reed dan ergens rond.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij doen er nou wel grappig ovcer maar vgs mij heeft niemand ooit nog Dud0r in het echt gezien. Straks blijkt dat ie gewoon zo mager als een latje is
Ik ken @dud0r vrij aardig en hij is inderdaad geen tonnetje rond.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij doen er nou wel grappig ovcer maar vgs mij heeft niemand ooit nog Dud0r in het echt gezien. Straks blijkt dat ie gewoon zo mager als een latje is
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ken @:dud0r vrij aardig en hij is inderdaad geen tonnetje rond.
Ik denk niet dat Dud0r echt dik is. Hij sport best regelmatigquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
En heet die eigenlijk Murat en istie tweedehands autoverkoper op een schimmig industrieterreintje in Zoetermeerquote:Op zondag 6 februari 2022 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kun jij eens bij hem gaan wandelenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heet die eigenlijk Murat en istie tweedehands autoverkoper op een schimmig industrieterreintje in Zoetermeer
Een schimmig industrieterreintje in Sweet Lake City is niet te vergelijken met mijn internationale zeehavenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun jij eens bij hem gaan wandelen
Ja Moerdijk - Zoetermeer is nog net geen 33.000 stappenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun jij eens bij hem gaan wandelen
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een schimmig industrieterreintje in Sweet Lake City is niet te vergelijken met mijn internationale zeehaven
Zou wel iets van kleur in mogenquote:Op zondag 6 februari 2022 18:46 schreef bitterbal het volgende:
dat ziet er mooi uit
Wat loop je nou te haten joh, tevens knooppunt van de drukste snelweg van Europaquote:
Ik kom op tvquote:Op zondag 6 februari 2022 18:37 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee jij vreet je nog eens dood en dan kom je straks op TLC bij dat programma met die dokter die je gaat helpen bij afvallen. Daar zou je eigenlijk al aan deel moeten nemen maar ik wil dat niet op mijn geweten hebben.
[..]
Afgelopen en deze week was het dramaquote:Op zondag 6 februari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Dud0r echt dik is. Hij sport best regelmatig
Jij hebt mij nooit live gezien.quote:
Verandering van spijs etc. etc.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een schimmig industrieterreintje in Sweet Lake City is niet te vergelijken met mijn internationale zeehaven
Bedoelde qua inrichting, niet wat er op het beeldscherm staatquote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien
Dus dat dik gelul is gewoon uit de nek lullen weer?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom op tv![]()
Beroemd worden
[..]![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad meer een zeppelin figuur
[..]
Afgelopen en deze week was het drama
[..]
Jij hebt mij nooit live gezien.![]()
Maar er zitten er hier een aantal die mij wel eens ontmoet hebben