SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Laatst dacht ik ook, wat drijft er voor sticker ofzo in m'n warme chocolademelk. Was het het papieren rietje dat helemaal uit elkaar was gevallen.
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannenquote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo, online boodschappen gedaan.
Voor de komende twee weken weer een maaltijdplanning gemaakt
Hier hoef ik mij dan ook niet meer druk over te maken
Ik ben ook de vriezer aan het leegeten en dat betekent dat ik voor deze week voldoende boodschappen heb en vrijdag weer toevoer laat komen. Dus nu heb ik voor 2 weken en als ik wat mis, kan ik tussendoor nog nog naar de supermarkt hier om de hoek.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannen
Ja hier ook en dan nog wil ik op dag twee iets anders dan dat ik de dag ervoor bedacht had, zo ben ik.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik twee dagen vooruit kan plannen
Ik heb vragen over waarom je warme chocolademelk met een rietje drinktquote:Op zondag 6 februari 2022 17:55 schreef CherryLips het volgende:
Laatst dacht ik ook, wat drijft er voor sticker ofzo in m'n warme chocolademelk. Was het het papieren rietje dat helemaal uit elkaar was gevallen.
Ik had donderdag nog een kliekje hutspot wat ik heb weggegooid omdat ik er echt geen trek meer in hadquote:Op zondag 6 februari 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hier ook en dan nog wil ik op dag twee iets anders dan dat ik de dag ervoor bedacht had, zo ben ik.
Kliekjesquote:Op zondag 6 februari 2022 18:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had donderdag nog een kliekje hutspot wat ik heb weggegooid omdat ik er echt geen trek meer in had
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb vragen over waarom je warme chocolademelk met een rietje drinkt
Dan haal je hem er weer uit?quote:Op zondag 6 februari 2022 18:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja niet dus maar die hadden ze erin gestoken.
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.quote:
Oh brrquote:Op zondag 6 februari 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik thuis dus doen want ik woon erboven maar toen was ie al ontbonden.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kliekjes![]()
Die ga ik echt alleen pas eten bij een wereldwijde zombie Apocalyps.
wat is trubbelig?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:57 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Papieren rietjes, houten lepels en trubbelige vrouwen zijn per 07-02-2022 verboden in Foqueville.
Vermoeiend.quote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ieder kwartier wat anders wil doen.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die ieder kwartier wat anders wil doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |