quote:Op maandag 7 februari 2022 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dit gevraagd doen?
Vast wel binnen een relatiequote:Op maandag 7 februari 2022 18:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zouden er mensen zijn die dit gevraagd doen?
Die link naar dildo's begrijp ik ook niet helemaal.quote:
Waarom moet je mensen met een andere mening blokkeren? Ik vind het juist heerlijk om me aan dit soort idioten te ergeren.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom hebben mensen Joost Niemöller niet allang geblokkeerd?
Ik heb geen idee waar ik die van moet kennen.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom hebben mensen Joost Niemöller niet allang geblokkeerd?
Omdat die man gewoon een racist pur sang is.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom moet je mensen met een andere mening blokkeren? Ik vind het juist heerlijk om me aan dit soort idioten te ergeren.
Vind ik nog steeds geen reden om te blokkeren. Ik blokkeer sowieso vrijwel nooit mensen op twitter.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat die man gewoon een racist pur sang is.
Waarom vind jij racisme geen reden om iemand uit je timeline te willen filteren?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:46 schreef maxi-mus het volgende:
Vind ik nog steeds geen reden om te blokkeren.
Waarom zou ik in godsnaam iemand moeten blokkeren die ik niet eens volg en waar ik zelden tweets van zie? Als ik het wel zie vind ik het lachwekkend zoals nu of kan ik me er aan ergeren. Ik heb geen lijst met 500 woorden omdat ik bang ben om een verkeerd tweetje onder de ogen te komen.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vind jij racisme geen reden om iemand uit je timeline te willen filteren?
Omdat je wil weten waar de rest zo over op de kast is gejaagd? Ik blokkeer ook zelden en als ik een keer allemaal reacties op een geblokkeerde tweet zie dan moet ik de neiging onderdrukken om dat ongedaan te maken.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom vind jij racisme geen reden om iemand uit je timeline te willen filteren?
En dit ja, ik zou dat toch niet vol kunnen houden want ik ben ontzettend nieuwsgierig.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Omdat je wil weten waar de rest zo over op de kast is gejaagd? Ik blokkeer ook zelden en als ik een keer allemaal reacties op een geblokkeerde tweet zie dan moet ik de neiging onderdrukken om dat ongedaan te maken.
https://www.augsburger-al(...)iert-id61694261.htmlquote:Op maandag 7 februari 2022 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
@:alleskaputt ik heb mijn favoriet gevonden.
Ik heb best behoefte aan een coronavrije timeline als ik thuis en in mijn omgeving extreem geobsedeerde mensen heb rondlopen die het liefst iedere tien seconden klaarkomen op Mona Keijzer. Sorry dat ik dan al die termen blokkeer.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam iemand moeten blokkeren die ik niet eens volg en waar ik zelden tweets van zie? Als ik het wel zie vind ik het lachwekkend zoals nu of kan ik me er aan ergeren. Ik heb geen lijst met 500 woorden omdat ik bang ben om een verkeerd tweetje onder de ogen te komen.
We zijn heel blij voor je.quote:Op maandag 7 februari 2022 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Weer een kolossaal goede gymsessie achter de rug. @:Mani89
Het was een Fin toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 18:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://www.augsburger-al(...)iert-id61694261.html
Poepchinezen hebben haar ge-DQ-ed vanwege haar kleding...die vuige rooien zijn aan de beurt nadat Irkoetsk is gevallen.
Misschien even met Kiki bellen.quote:Jelinkova weet nog niet zeker of ze over twee dagen wel van start gaat op de slalom.
En Nederlandse schansspringer coronaquote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het was een Fin toch?
Overigens: hebben we weer een keer een skiester (geīmporteerd), is het een sneeuwvlokje
Die Finnen waren en zijn dus niet te vertrouwen. Moet het Noorderlicht weer aan?quote:Op maandag 7 februari 2022 20:05 schreef eentwee het volgende:
[..]
Het was een Fin toch?
Overigens: hebben we weer een keer een skiester (geīmporteerd), is het een sneeuwvlokje
https://nos.nl/peking2022(...)s-en-paniekaanvallen
[..]
Misschien even met Kiki bellen.
ABONNEER OM TE KIJKENquote:Op maandag 7 februari 2022 16:47 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Ik zie dit fragment van het beroemde gifje nu pas voor het eerst
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ABONNEER OM TE KIJKEN
Geen genot.
De verkeerde gequotequote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De verkeerde gequoteWilde dat commentaar van Kirby bekijken
Dit begint leuk.quote:Het contact tussen hen begon onschuldig, maar gaandeweg ging de directeur voetbalzaken zich steeds vrijpostiger gedragen tegenover zijn ondergeschikte. Hij meldde dat hij het warm had. Of hij appte dat hij „iets voelde opkomen”. Wat droeg zij?
Autist.quote:Overmars is een einzelgänger. Hij at zijn soepje het liefst op zijn kamer, alleen. Soms struinde hij over de burelen, koffiebekertje in de hand. Dan stopte hij om een praatje te maken, meestal bij vrouwen. Kon hij hen nog ergens mee helpen? Appen had zijn voorkeur, soms op maar enkele meters afstand. Drankje doen?
Erg leuk om er met 11 te praten xDquote:Zijn gedrag kon gedijen binnen de cultuur van de club, blijkt uit gesprekken die NRC voerde met elf vrouwen.
Het gras was ook al aardig onder de voeten weggemaaid.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie is die speler? Namen en rugnummers. Verder een tamelijk matige onthulling.
Waarom rennen vrouwen naar de krant??? Ze kunnen toch ook meteen naar Van der Sar gaan???quote:Uit de gesprekken rijst een beeld op van een cultuur waarin seksueel wangedrag kan gedijen. Er bestaat geen open sfeer om dit machtsmisbruik bespreekbaar te maken. Ondergeschikten houden zich stil. De enkeling die het hogerop zocht, vond geen gehoor. Signalen werden niet opgepakt. Het blijft steken in geruchtenvorming en het in beperkte kring delen van persoonlijke ervaringen.
Wat mij na dit stuk het meest interesseert, is in hoeverre Van der Sar dit alles beleefde voor de The Voice/BOOS-onthullingen. Daarna handelt hij best zuiver, als je het allemaal zo leest.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gras was ook al aardig onder de voeten weggemaaid.
Johan is extreem naīef op dit gebied. Gijp ook trouwens.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waarom rennen vrouwen naar de krant??? Ze kunnen toch ook meteen naar Van der Sar gaan???
Jammer, Johan.
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat mij na dit stuk het meest interesseert, is in hoeverre Van der Sar dit alles beleefde voor de The Voice/BOOS-onthullingen. Daarna handelt hij best zuiver, als je het allemaal zo leest.
Tijd voor een zuivering.quote:Tijdens een borrel zag een vrouw hoe een vrouwelijke collega stiekem gefotografeerd werd door een mannelijke collega, waarna het resultaat in groepsverband werd becommentarieerd.
En het feit dat z'n contract heel kort geleden nog is verlengd, terwijl zijn gedrag binnen de club zo'n beetje algemeen bekend was als ik dit stuk goed begrijp.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat mij na dit stuk het meest interesseert, is in hoeverre Van der Sar dit alles beleefde voor de The Voice/BOOS-onthullingen. Daarna handelt hij best zuiver, als je het allemaal zo leest.
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een zuivering.
Is dit een trollaccount of zijn sommige mensen echt zo simpel?quote:
Twitter mag ook gezuiverd worden.quote:
Het één sluit het ander niet uit weet ik uit ervaring maar dat laatste lijkt mij. Nog steeds enorm veel mensen die niet begrijpen wat machtposities zijn en dat bepaald gedrag totaal niet kan.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit een trollaccount of zijn sommige mensen echt zo simpel?
Overleef ik dat?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twitter mag ook gezuiverd worden.
En komt Femke zo aan haar piepstem?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zou Marc zo binnen zijn gekomen?
[ twitter ]
Om jou kan ik nog wel lachen. Stukje provocatie.quote:
Kjeld is een nare man.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Gasolina, classic.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]
Ja, vind het nog allemaal te vaag. Er wordt nu een problematische cultuur beschreven waar alleen Overmars expliciet wordt benoemd. Wat wist de CEO dan in dezen? Waarom stokte die enkele melding? Wat deed Van der Sar 'voor' BOOS?quote:Op maandag 7 februari 2022 22:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En het feit dat z'n contract heel kort geleden nog is verlengd, terwijl zijn gedrag binnen de club zo'n beetje algemeen bekend was als ik dit stuk goed begrijp.
Lijkt mij wel iemand die dickpics stuurt.quote:
Alleen weten we door dit stuk nog niet waar we moeten beginnen.quote:Op maandag 7 februari 2022 22:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Tijd voor een zuivering.
Aan de lopende bandquote:Op maandag 7 februari 2022 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij wel iemand die dickpics stuurt.
Je hoeft je club niet te verdedigen, lieve jongen.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen weten we door dit stuk nog niet waar we moeten beginnen.
Zou er buiten José Been er een vrouw in Nederland zijn zonder dickpic van Kjeld?quote:
Ik verdedig hier niets. Het lijkt me alleen handig om te weten welke mensen de verpersoonlijking van deze cultuur zijn geweest behalve Overmars.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hoeft je club niet te verdedigen, lieve jongen.
Dan checkt ie nog wel even de accreditatiequote:Op maandag 7 februari 2022 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt mij wel iemand die dickpics stuurt.
Ik vrees wel dat het niet clubgebonden is, hoewel dit wel heel extreem is. Bij elke amateurclub vliegen de 'haha we hebben een vrouwelijke fyisio zonder bochel nu hebben we allemaal liesblessures' je om de oren. Het is een voor vrouwen vrij walgelijke machocultuur waar je maar 'over moet kunnen'.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je hoeft je club niet te verdedigen, lieve jongen.
Is het ijs niet te zwaar voor iemand die hem vanuit de 1000 rijdt?quote:Op maandag 7 februari 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben je klaar voor de grote Kjeld show morgen? Denk dat ie het gaat doen.
Hopelijk rijdt iedereen hem op de vuilnisbjeltquote:Op maandag 7 februari 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die reacties op Suzanne Huurman (of hoe heette die fysio) bij GAE waren toch ook van die orde.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat het niet clubgebonden is, hoewel dit wel heel extreem is. Bij elke amateurclub vliegen de 'haha we hebben een vrouwelijke fyisio zonder bochel nu hebben we allemaal liesblessures' je om de oren. Het is een voor vrouwen vrij walgelijke machocultuur waar je maar 'over moet kunnen'.
Klopt ja, doet nu de vrouwentak van Real lees ik.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die reacties op Suzanne Huurman (of hoe heette die fysio) bij GAE waren toch ook van die orde.
Nee, ik niet. Mantia.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zijn verval in de laatste races was bijzonder laag voor een sprinter. Krol zie ik eerder helemaal stuk gaan.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het ijs niet te zwaar voor iemand die hem vanuit de 1000 rijdt?
Hij heeft ook meer op duur kunnen trainen omdat ie de 1000 toch niet rijdt. Ik geef hem ook zeker meer kans dan Krol. Ik heb het idee dat de Amerikanen weer aan het falen zijn deze spelen, dus ik gok op Ning of Nuisquote:Op maandag 7 februari 2022 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zijn verval in de laatste races was bijzonder laag voor een sprinter. Krol zie ik eerder helemaal stuk gaan.
Een Belgische medaille kan ook maar zo morgen.
Primitief wereldje is het sowieso.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vrees wel dat het niet clubgebonden is, hoewel dit wel heel extreem is. Bij elke amateurclub vliegen de 'haha we hebben een vrouwelijke fyisio zonder bochel nu hebben we allemaal liesblessures' je om de oren. Het is een voor vrouwen vrij walgelijke machocultuur waar je maar 'over moet kunnen'.
Het besef dat Overmars zich niet besefte dat dickpics naar vrouwen grensoverschrijdend zijn.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Primitief wereldje is het sowieso.
Maar dat is het wielrennen ook. @:tourdejose @:marijnfietst
Hij wilde zijn cavia's vermoorden als een bepaalde schaatser de 5 km had gewonnen. Dus ik denk van wel.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zou @:mani89 ook zo met z'n hamsters omgaan?
Marc had sowieso weinig besef blijkbaar. Lekker eindeloos tegen een vrouw staan aan te praten die daar totaal niet op zit te wachten.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het besef dat Overmars zich niet besefte dat dickpics naar vrouwen grensoverschrijdend zijn.
Hier wil ik niet eens naar kijkenquote:Op maandag 7 februari 2022 23:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Zou @:mani89 ook zo met z'n hamsters omgaan?
quote:Op maandag 7 februari 2022 23:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij wilde zijn cavia's vermoorden als een bepaalde schaatser de 5 km had gewonnen. Dus ik denk van wel.
Prima deal lijkt me.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou mijn cavia's opofferen aan het hellevuur van Satan als dat betekent dat Kut-Jan Bloemen geen kampioen wordt.
Marijn heeft het tweetje dat Ziggo ermee moet kappen maar snel weer verwijderd.quote:Op maandag 7 februari 2022 23:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Primitief wereldje is het sowieso.
Maar dat is het wielrennen ook. @:tourdejose @:marijnfietst
Geen dank. Alles tegen Ted-Jan.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het heeft wel gewerkt. Dank daarvoor @:mani89 en je cavia's!
Had je ook een clausule opgenomen voor de 10 km of moet daar weer een nieuw offer gemaakt worden? Die Satan is een gehaaide gozer weet ik uit ervaring.quote:
Diedgodquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Koffieplanter het volgende:
We komen nooit meer van Diederik Gommers af.
Voor de 10km lopen we geen enkel gevaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:15 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Had je ook een clausule opgenomen voor de 10 km of moet daar weer een nieuw offer gemaakt worden? Die Satan is een gehaaide gozer weet ik uit ervaring.
Helaas niet. Wat een vervelende man, met zijn oorbelletjes.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Komen we nou nooit van Frank van der Lende af? @:maxi-mus
Het pushbericht dat je vreesde dat zou komenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef eentwee het volgende:
Hoe gaat het met jullie nuisances? @:Slobeend @:Szura
Leuk voor Nuis, niet leuk voor mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:53 schreef eentwee het volgende:
Hoe gaat het met jullie nuisances? @:Slobeend @:Szura
Dat moet nog blijken maar het is geen type Wes die wil varen op zijn ervaring als topvoetballer. Ook een ontzettend sympathiek mens trouwens, buiten het voetbalveld.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 07:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is Van Nistelrooy echt een verstandige jongen die ver gaat komen? Het heeft er alle schijn van.
Kan hij niet beginnen als trainer bij Heerenveen of zo.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken maar het is geen type Wes die wil varen op zijn ervaring als topvoetballer. Ook een ontzettend sympathiek mens trouwens, buiten het voetbalveld.
Dat kan. Hij gaat eerst 'gewoon' nog Jong doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan hij niet beginnen als trainer bij Heerenveen of zo.
Heb je Studio Filmpjes gezien? Pierre moest in zijn eentje aan Arno, Theo en Ibi uitleggen waarom het dom zou zijn om hem meteen bij PSV laten te beginnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat kan. Hij gaat eerst 'gewoon' nog Jong doen lijkt mij.
Ja, lachwekkond. Sowieso vind ik Pierre steeds beter te pruimen, ook bij ESPN.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je Studio Filmpjes gezien? Pierre moest in zijn eentje aan Arno, Theo en Ibi uitleggen waarom het dom zou zijn om hem meteen bij PSV laten te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |