SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zit er echt niet op te wachten dat de ha er in moet gaan snijden. Pfff ben net geopereerd aan die vinger. Ben dr wel klaar mee onderhand ondervinger .
quote:Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef amaranta het volgende:
Om het dus maar niet over Bruno te hebben:
Ik zit nog steeds met die nagelriemontsteking. Hij lijkt steeds minder te worden. Maar het ene moment lijkt het minder en het andere moment is de huid weer vuurrood. Hoe lang houdt zo’n ontsteking doorgaans aan? Het begon vorige week donderdag. Van de huisarts moest ik elke dag een druppel betadine doen.Ik had het ook, en idd fucidine gekregen nadat ik foto's gestuurd had (sterker nog; de assistente was vergeten ze te laten zien en toen belde de huisarts zelf 2 dagen later in paniek naar m'n man dat ze mij niet te pakken kregen en het toch echt wel heel ernstig was en dat ik NU die crème moest halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zit er echt niet op te wachten dat de ha er in moet gaan snijden. Pfff ben net geopereerd aan die vinger. Ben dr wel klaar mee onderhand ondervinger .)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Klopt. Ik blijf ook de vinger steeds stoten.quote:Op zondag 6 februari 2022 13:11 schreef F_r het volgende:
Sterkte Amaranta. Geen tips maar ontstekingen kunnen lang duren zeker op een plek die veel in aanraking komt met van alles
Sterkte voor iedereen in isolatie of quarantaine.
Hier mag ean morgen weer naar school dan is ze 2wk thuis geweest en mag ze meteen aan de cito's denk ik.
En na hoe lang was het over?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had het ook, en idd fucidine gekregen nadat ik foto's gestuurd had (sterker nog; de assistente was vergeten ze te laten zien en toen belde de huisarts zelf 2 dagen later in paniek naar m'n man dat ze mij niet te pakken kregen en het toch echt wel heel ernstig was en dat ik NU die crème moest halen)
Heb echt wel een week gesmeerd. Dat stoten iddquote:
Dat is dan altijd hèquote:Op zondag 6 februari 2022 13:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt. Ik blijf ook de vinger steeds stoten.
Toch nog mensen die het wel een mooie naam vindenquote:Op zondag 6 februari 2022 13:50 schreef F_r het volgende:
Wij zijn in een indoorspeelhel en het is druk. Ik werd net gehaald door sac mama kom eens kijken er is een kindje met jouw naam bijzonder hè. Ze heb een of ander bandjessysteem dat je plaatjes moeten zoeken en je tijd wordt dan bijgehouden. Je score zie je dan op een scherm. En daar staan ook de namen bij die jezelf moet intypen als je start.
Serieusquote:Op zondag 6 februari 2022 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Toch nog mensen die het wel een mooie naam vinden![]()
Mijn dochter vindt haar naam ook niet zo mooi. En noemt zichzelf regelmatig jouw naam.
Ik zit nog steeds met die nagelriemontsteking. Hij lijkt steeds minder te worden. Maar het ene moment lijkt het minder en het andere moment is de huid weer vuurrood. Hoe lang houdt zo’n ontsteking doorgaans aan? Het begon vorige week donderdag. Van de huisarts moest ik elke dag een druppel betadine doen.Ik had zoiets aan mijn teen, ik kreeg op een gegeven moment antibiotica (had ook al fucidine gehad) en als dat niet afdoende was dan zou ze gaan snijden. Dat hoefde gelukkig niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zit er echt niet op te wachten dat de ha er in moet gaan snijden. Pfff ben net geopereerd aan die vinger. Ben dr wel klaar mee onderhand ondervinger .
Ik zou toch even overleggen met de huisarts.
@Leandra, lekker dan zo'n wadi die niet werkt...
Het veld bij ons voor is een grote plas geworden, maar het lijkt nu niet meer te regenen, de grond was al zo nat, nu nog natter, in de tuin staan ook plassen...![]()
Zo maar eens een frisse neus halen.Fake it till you make it...
Knulligquote:Op zondag 6 februari 2022 14:43 schreef Leandra het volgende:
Wij wonen met achtertuin grenzend aan een wadi van 3 tot 5 meter breed met daarachter weer een slootje van 70-100 centimeter breed.
Vandaag wonen we aan een rivier van
3½ tot 6 meter breed
Echt bizar, nog niet eerder meegemaakt.
Oh, en we hadden een zwembad onder de trampoline, maar dat is al lekker weggezakt.
Het stomme is dat ze die wadi een paar maanden geleden naar de knoppen hebben geholpen door er dagenlang met een shovel doorheen te rijden, en dat hebben ze "opgelost" door er wit zand in te gooien, en dat lijkt redelijk dramatisch voor de doorlaatbaarheid te zijn
De grootste fuck-up is trouwens wel dat het water door de wind de verkeerde kant op lijkt te stromen
Ergo: stroomafwaarts kan het water ook niet weg.
Ik zit nog steeds met die nagelriemontsteking. Hij lijkt steeds minder te worden. Maar het ene moment lijkt het minder en het andere moment is de huid weer vuurrood. Hoe lang houdt zo’n ontsteking doorgaans aan? Het begon vorige week donderdag. Van de huisarts moest ik elke dag een druppel betadine doen.Wel drie keer per dag doen hè, die fucidinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zit er echt niet op te wachten dat de ha er in moet gaan snijden. Pfff ben net geopereerd aan die vinger. Ben dr wel klaar mee onderhand ondervinger .Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
wel grappig dat je Hamilton wel mooi vond en Encanto niet. (De muziek is van dezelfde maker)quote:
Jawel, onze tuin ligt nog zeker een meter hoger, maar ik denk zelfs ongeveer anderhalve meter, dus bij ons levert het geen probleem op.quote:Op zondag 6 februari 2022 15:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Leandra dat klinkt niet echt alsof ze het goed hebben opgelost. Blijft je tuin wel droog?
Wij kijken OS; langlaufen. De elfjarige lacht zich helemaal suf om hoe dat eruit ziet op beeld. Ze vergeleek het net met snelwandelen, dat vindt ze ook zo'n lachwekkende sport.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij is het echt wel retezwaar dat langlaufen.
Ja, dat doe ik indd 3x daagsquote:Op zondag 6 februari 2022 15:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wel drie keer per dag doen hè, die fucidin
Ik doe ook 2/3 x daags in de biotex. Heb geen sodaquote:Op zondag 6 februari 2022 16:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Kom ik net de schuur in, ligt het doosje graszaad en een fles op de grond, ligt de actiontas niet waar ik um gepropt heb én is het mandje met tuisspullen verschoven. Ratzilla![]()
Zo maar weer met gif aan de slag.
Sterkte met nagelriem, @:amaranta. Misschien een sodabadje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |