abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203537577
Hier kletsen we over van alles en nog wat, van kinderen tot partners, van werk tot vreten en van corona tot 'normale' ziektes *O*

[ Bericht 82% gewijzigd door tombolafan op 06-02-2022 13:08:05 ]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_203537700
Ik heb gehuild bij Frozen en ik kan nog altijd geen Dumbo kijken als die zijn moeder bezoekt in haar trailer. ;( :')
pi_203537745
Om het dus maar niet over Bruno te hebben:

Ik zit nog steeds met die nagelriemontsteking. Hij lijkt steeds minder te worden. Maar het ene moment lijkt het minder en het andere moment is de huid weer vuurrood. Hoe lang houdt zo’n ontsteking doorgaans aan? Het begon vorige week donderdag. Van de huisarts moest ik elke dag een druppel betadine doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er echt niet op te wachten dat de ha er in moet gaan snijden. Pfff ben net geopereerd aan die vinger. Ben dr wel klaar mee onderhand ondervinger .
pi_203537926
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 12:55 schreef amaranta het volgende:

Ik zit nog steeds met die nagelriemontsteking. Hij lijkt steeds minder te worden. Maar het ene moment lijkt het minder en het andere moment is de huid weer vuurrood. Hoe lang houdt zo’n ontsteking doorgaans aan? Het begon vorige week donderdag. Van de huisarts moest ik elke dag een druppel betadine doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit er echt niet op te wachten dat de ha er in moet gaan snijden. Pfff ben net geopereerd aan die vinger. Ben dr wel klaar mee onderhand ondervinger .
Ik had het ook, en idd fucidine gekregen nadat ik foto's gestuurd had (sterker nog; de assistente was vergeten ze te laten zien en toen belde de huisarts zelf 2 dagen later in paniek naar m'n man dat ze mij niet te pakken kregen en het toch echt wel heel ernstig was en dat ik NU die crème moest halen :') )
pi_203537998
Sterkte Amaranta. Geen tips maar ontstekingen kunnen lang duren zeker op een plek die veel in aanraking komt met van alles

Sterkte voor iedereen in isolatie of quarantaine.

Hier mag ean morgen weer naar school dan is ze 2wk thuis geweest en mag ze meteen aan de cito's denk ik.
pi_203538105
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:11 schreef F_r het volgende:
Sterkte Amaranta. Geen tips maar ontstekingen kunnen lang duren zeker op een plek die veel in aanraking komt met van alles

Sterkte voor iedereen in isolatie of quarantaine.

Hier mag ean morgen weer naar school dan is ze 2wk thuis geweest en mag ze meteen aan de cito's denk ik.
Klopt. Ik blijf ook de vinger steeds stoten. :')
pi_203538293
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Ik had het ook, en idd fucidine gekregen nadat ik foto's gestuurd had (sterker nog; de assistente was vergeten ze te laten zien en toen belde de huisarts zelf 2 dagen later in paniek naar m'n man dat ze mij niet te pakken kregen en het toch echt wel heel ernstig was en dat ik NU die crème moest halen :') )
En na hoe lang was het over?
pi_203538329
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:27 schreef amaranta het volgende:

[..]
En na hoe lang was het over?
Heb echt wel een week gesmeerd. Dat stoten idd :X
pi_203538653
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]
Klopt. Ik blijf ook de vinger steeds stoten. :')
Dat is dan altijd hè
pi_203538699
Wij zijn in een indoorspeelhel en het is druk. Ik werd net gehaald door sac mama kom eens kijken er is een kindje met jouw naam bijzonder hè. Ze heb een of ander bandjessysteem dat je plaatjes moeten zoeken en je tijd wordt dan bijgehouden. Je score zie je dan op een scherm. En daar staan ook de namen bij die jezelf moet intypen als je start.
  zondag 6 februari 2022 @ 14:00:27 #11
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203538856
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 13:50 schreef F_r het volgende:
Wij zijn in een indoorspeelhel en het is druk. Ik werd net gehaald door sac mama kom eens kijken er is een kindje met jouw naam bijzonder hè. Ze heb een of ander bandjessysteem dat je plaatjes moeten zoeken en je tijd wordt dan bijgehouden. Je score zie je dan op een scherm. En daar staan ook de namen bij die jezelf moet intypen als je start.
Toch nog mensen die het wel een mooie naam vinden :+

Mijn dochter vindt haar naam ook niet zo mooi. En noemt zichzelf regelmatig jouw naam.
pi_203538981
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:00 schreef amaranta het volgende:

[..]
Toch nog mensen die het wel een mooie naam vinden :+

Mijn dochter vindt haar naam ook niet zo mooi. En noemt zichzelf regelmatig jouw naam.
Serieus
Ik denk dat ik liever de naam van je dochter had gehad. Of de korte versie van mijn naam. Die gebruik ik weleens
  zondag 6 februari 2022 @ 14:43:23 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203539359
Wij wonen met achtertuin grenzend aan een wadi van 3 tot 5 meter breed met daarachter weer een slootje van 70-100 centimeter breed.

Vandaag wonen we aan een rivier van
3½ tot 6 meter breed :')
Echt bizar, nog niet eerder meegemaakt.

Oh, en we hadden een zwembad onder de trampoline, maar dat is al lekker weggezakt.

Het stomme is dat ze die wadi een paar maanden geleden naar de knoppen hebben geholpen door er dagenlang met een shovel doorheen te rijden, en dat hebben ze "opgelost" door er wit zand in te gooien, en dat lijkt redelijk dramatisch voor de doorlaatbaarheid te zijn :X

De grootste fuck-up is trouwens wel dat het water door de wind de verkeerde kant op lijkt te stromen :')
Ergo: stroomafwaarts kan het water ook niet weg.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203539794
quote:

SPOILER
Ik had zoiets aan mijn teen, ik kreeg op een gegeven moment antibiotica (had ook al fucidine gehad) en als dat niet afdoende was dan zou ze gaan snijden. Dat hoefde gelukkig niet.
Ik zou toch even overleggen met de huisarts.

@Leandra, lekker dan zo'n wadi die niet werkt...
Het veld bij ons voor is een grote plas geworden, maar het lijkt nu niet meer te regenen, de grond was al zo nat, nu nog natter, in de tuin staan ook plassen... :{
Zo maar eens een frisse neus halen.
Fake it till you make it...
  zondag 6 februari 2022 @ 15:24:10 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203539919
Ja, ik ga ook maar eens een eindje lopen, kijken hoe het aan de andere kant van de wijk met de wadi is :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 februari 2022 @ 15:35:01 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203540011
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 14:43 schreef Leandra het volgende:
Wij wonen met achtertuin grenzend aan een wadi van 3 tot 5 meter breed met daarachter weer een slootje van 70-100 centimeter breed.

Vandaag wonen we aan een rivier van
3½ tot 6 meter breed :')
Echt bizar, nog niet eerder meegemaakt.

Oh, en we hadden een zwembad onder de trampoline, maar dat is al lekker weggezakt.

Het stomme is dat ze die wadi een paar maanden geleden naar de knoppen hebben geholpen door er dagenlang met een shovel doorheen te rijden, en dat hebben ze "opgelost" door er wit zand in te gooien, en dat lijkt redelijk dramatisch voor de doorlaatbaarheid te zijn :X

De grootste fuck-up is trouwens wel dat het water door de wind de verkeerde kant op lijkt te stromen :')
Ergo: stroomafwaarts kan het water ook niet weg.
Knullig
pi_203540039
Lekker dan leandra
pi_203540150
quote:

SPOILER
Wel drie keer per dag doen hè, die fucidin
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203540191
@Leandra dat klinkt niet echt alsof ze het goed hebben opgelost. Blijft je tuin wel droog?

Wij kijken OS; langlaufen. De elfjarige lacht zich helemaal suf om hoe dat eruit ziet op beeld. Ze vergeleek het net met snelwandelen, dat vindt ze ook zo'n lachwekkende sport.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij is het echt wel retezwaar dat langlaufen.
  zondag 6 februari 2022 @ 15:51:02 #20
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_203540197
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 11:10 schreef vencodark het volgende:
Oh en wat Disney+ betreft: HAMILTON. O+ O+ O+
wel grappig dat je Hamilton wel mooi vond en Encanto niet. (De muziek is van dezelfde maker)

ik vind vooral de muziek geweldig, en ook de hele film toch wel echt heel leuk en knap gemaakt. Heerlijk die zuid-amerikaanse sferen. Ik miste ook niet de 'Disney-magie' zoals Vicky.
in de haak.
  zondag 6 februari 2022 @ 15:52:02 #21
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_203540211
sterkte met de nagelriemtoestanden, Amaranta.

En Leandra, dat klinkt niet handig, die wadi! :o
in de haak.
pi_203540866
Kom ik net de schuur in, ligt het doosje graszaad en een fles op de grond, ligt de actiontas niet waar ik um gepropt heb én is het mandje met tuisspullen verschoven. Ratzilla :?
Zo maar weer met gif aan de slag.

Sterkte met nagelriem, @amaranta. Misschien een sodabadje?
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 6 februari 2022 @ 16:57:01 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203540879
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:50 schreef _NIKKI_ het volgende:
@:Leandra dat klinkt niet echt alsof ze het goed hebben opgelost. Blijft je tuin wel droog?

Wij kijken OS; langlaufen. De elfjarige lacht zich helemaal suf om hoe dat eruit ziet op beeld. Ze vergeleek het net met snelwandelen, dat vindt ze ook zo'n lachwekkende sport.
Ik heb het nog nooit gedaan, maar volgens mij is het echt wel retezwaar dat langlaufen.
Jawel, onze tuin ligt nog zeker een meter hoger, maar ik denk zelfs ongeveer anderhalve meter, dus bij ons levert het geen probleem op.
Laat ik het zo stellen, als onze tuin blank komt te staan doordat de wadi overstroomt dan staat bij het gros van de wijk het water al aan de WC-bril :X
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 februari 2022 @ 16:57:55 #24
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203540890
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:47 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wel drie keer per dag doen hè, die fucidin
Ja, dat doe ik indd 3x daags
  zondag 6 februari 2022 @ 16:58:30 #25
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203540895
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Kom ik net de schuur in, ligt het doosje graszaad en een fles op de grond, ligt de actiontas niet waar ik um gepropt heb én is het mandje met tuisspullen verschoven. Ratzilla :?
Zo maar weer met gif aan de slag.

Sterkte met nagelriem, @:amaranta. Misschien een sodabadje?
Ik doe ook 2/3 x daags in de biotex. Heb geen soda
  zondag 6 februari 2022 @ 16:59:06 #26
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203540906
Mijn wekelijkse zondagse zelf-test zit er weer op. Gelukkig negatief
pi_203541036
Biotex is ook prima :Y

Wow @Leandra, dat klinkt behoorlijk kut. Voor de andere bewoners dan :{ Moet je dat niet ergens melden ofzo?

Dat gif van nu werkt niet echt, geloof ik. Spul wat ik vroegah had mag niet meer verkocht worden. Zelfs niet in België.
If they say
  zondag 6 februari 2022 @ 17:14:47 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203541042
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:13 schreef Mushanga71 het volgende:

Wow @:Leandra, dat klinkt behoorlijk kut. Voor de andere bewoners dan :{ Moet je dat niet ergens melden ofzo?

Dat gif van nu werkt niet echt, geloof ik. Spul wat ik vroegah had mag niet meer verkocht worden. Zelfs niet in België.
Nah, het staat bij niemand blank hoor.

Alleen als het water in de wadi tot aan onze tuin zou staan dan zou de halve wijk blank staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 6 februari 2022 @ 17:19:53 #29
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203541092
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:13 schreef Mushanga71 het volgende:

Wow @:Leandra, dat klinkt behoorlijk kut. Voor de andere bewoners dan :{ Moet je dat niet ergens melden ofzo?

Round up ofzoiets heette dat toch?
  zondag 6 februari 2022 @ 17:25:34 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_203541161
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nee da's om je onkruid te killen. Rattengif mag niet meer in Nederland worden verkocht.
disclaimer
pi_203541199
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, het staat bij niemand blank hoor.

Alleen als het water in de wadi tot aan onze tuin zou staan dan zou de halve wijk blank staan.
Ooooh, dan valt het voor nu wel mee. Hopelijk blijft dat zo.

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:19 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dit heet storm en was ooit heel erg goed. Maar nu niet meer want anders had ie het loodje wel gelegd. Of en zit een hele kudde :X

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Nee da's om je onkruid te killen. Rattengif mag niet meer in Nederland worden verkocht.
Dit komt uit België maar kwam erachter dat het ook nog hier wordt verkocht. Moet het wel werken...
If they say
pi_203542152
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Blijkbaar wordt dit sinds een paar jaar afgeraden (maar als het werkt zou ik het gewoon doen hoor)
  zondag 6 februari 2022 @ 18:46:14 #33
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203542163
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef SQ het volgende:

[..]
Ah ik had ff gemist dat het over ratten ging
  zondag 6 februari 2022 @ 18:48:12 #34
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_203542190
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:45 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Blijkbaar wordt dit sinds een paar jaar afgeraden (maar als het werkt zou ik het gewoon doen hoor)
Ik wil gewoon van die stomme ontsteking af. Ik weet ook wel hoe ik er aan kom. Voor de operatie was de nagel deels verwijderd. En die is weer aan het aangroeien. En waarschijnlijk heeft het puntje de huid ergens geraakt of zo.
Ik lees bijvoorbeeld dat kan gebeuren als je de nagel te kort afgeknipt. Ja nu was dat dus gewoon door de chirurg helemaal weggehaald.
pi_203542322
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 16:58 schreef amaranta het volgende:

[..]
Nieuwe richtlijn is zelfs gewoon water gebruiken, zonder spul erin.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_203542416
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nieuwe richtlijn is zelfs gewoon water gebruiken, zonder spul erin.
Dat wist ik ook niet. Ik zit regelmatig met mijn teen in de soda. Nagel die neiging heeft in te groeien.

Mijn ouders bleven eten. Mijn vader zei zo sport kijken? Sac keek en film en zei oh ik had begrepen dat jullie zo naar huis zouden gaan. Ik vond het ergens wel een leuke opmerking van haar
pi_203542676
Omdat het zo druk is, belt de GGD niet eens (bij geen DigiD). Handig dat ze dat niet zeggen en mijn vriend zijn mail niet vaak kijkt _O-
pi_203542718
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 18:48 schreef amaranta het volgende:

[..]
Ik wil gewoon van die stomme ontsteking af. Ik weet ook wel hoe ik er aan kom. Voor de operatie was de nagel deels verwijderd. En die is weer aan het aangroeien. En waarschijnlijk heeft het puntje de huid ergens geraakt of zo.
Ik lees bijvoorbeeld dat kan gebeuren als je de nagel te kort afgeknipt. Ja nu was dat dus gewoon door de chirurg helemaal weggehaald.
Bij een teennagel kunnen ze dan een nagelbeugeltje doen, maar ik weet niet of ze dat ook bij vingernagels doen...
Fake it till you make it...
pi_203542882
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:24 schreef Hupje het volgende:
Omdat het zo druk is, belt de GGD niet eens (bij geen DigiD). Handig dat ze dat niet zeggen en mijn vriend zijn mail niet vaak kijkt _O-
Serieus? Bij kinderen wel toch?
Sowieso blijft het bijzonder. Vandaag wel gebeld voor de jongste door de ggd, maar ze konden niets zeggen over de oudste.
Dus tenzij ze nog binnen een kwartier bellen, wordt het niet werken morgen :)
pi_203542934
Dochter kreeg een week geleden klachten en heeft elke dag met een zelftest negatief getest. Vandaag was de zelftest ineens positief. Morgen dus maar alsnog naar de GGD. Ik vertrouw de zelftest niet meer: haar klachten waren precies zoals ik van anderen met corona hoorde.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 19:54:50 #41
5428 crew  miss_sly
pi_203542962
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:51 schreef Claudia_x het volgende:
Dochter kreeg een week geleden klachten en heeft elke dag met een zelftest negatief getest. Vandaag was de zelftest ineens positief. Morgen dus maar alsnog naar de GGD. Ik vertrouw de zelftest niet meer: haar klachten waren precies zoals ik van anderen met corona hoorde.
Dit hadden wij ook ongeveer. 3 dagen negatieve zelftest en voor de zekerheid een GGD-test. Die was negatief. Klachten leken wat af te nemen. Iedere dag zelftest, negatief. Tot afgelopen woensdag, toen positief. Afspraak bij GGD, konden een uur later al terecht. Uitslag was er 's avonds al, en toch negatief.

Iedere zelftest erna was ook weer negatief.

Inmiddels 13 van de 28 kinderen uit de klas positief getest, zelftest en vaak ook bevestigd door GGD-test.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203542972
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 15:51 schreef trui het volgende:

[..]
wel grappig dat je Hamilton wel mooi vond en Encanto niet. (De muziek is van dezelfde maker)

ik vind vooral de muziek geweldig, en ook de hele film toch wel echt heel leuk en knap gemaakt. Heerlijk die zuid-amerikaanse sferen. Ik miste ook niet de 'Disney-magie' zoals Vicky.
Dat weet ik maar het blijven natuurlijk andere liedjes én een geheel andere film/registratie. ;)
Lin kan wel 10 musicals schrijven, het ene kan nu eenmaal meer in de smaak vallen dan het andere. :)
pi_203542973
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:24 schreef Hupje het volgende:
Zelfs als je wel een DigID hebt kan het zijn dat je ivm de drukte niet wordt gebeld.
Mijn man kreeg ook een mail… ik ben nog steeds klachten vrij. Misschien toch immuun. ;)
Protège moi de mes désirs.
pi_203542981
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit hadden wij ook ongeveer. 3 dagen negatieve zelftest en voor de zekerheid een GGD-test. Die was negatief. Klachten leken wat af te nemen. Iedere dag zelftest, negatief. Tot afgelopen woensdag, toen positief. Afspraak bij GGD, konden een uur later al terecht. Uitslag was er 's avonds al, en toch negatief.

Iedere zelftest erna was ook weer negatief.

Inmiddels 13 van de 28 kinderen uit de klas positief getest, zelftest en vaak ook bevestigd door GGD-test.
Hmz.. wat voor conclusie trek jij nu?
  Moderator zondag 6 februari 2022 @ 20:00:54 #45
5428 crew  miss_sly
pi_203543020
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Hmz.. wat voor conclusie trek jij nu?
Ik heb werkelijk geen idee. Maar bij een negatieve zelftest en weinig klachten gaat ze gewoon naar school. En als ze echt klachten heeft of een positieve zelftest gaan we gewoon weer naar de GGD.

De ochtend dat ze positief testte en dat in de klassenapp zette, meldden er twee andere ook een positieve zelftest en ging een aantal anderen voor de zekerheid nog even testen, waarna er nog vijf bij kwamen. Ik denk dat er op ieder moment een of meer kinderen in de klas zitten die besmettelijk zouden kunnen zijn en wellicht positief zouden kunnen testen. Ik kan daar mijn kind niet meer op thuishouden. Ze heeft nog niet 1 volledige maand onderwijs gehad sinds de zomervakantie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203543036
Ik snap iets trouwens niet, althans: ik vind het heel stom.
Tussen je laatste besmetting en een booster moet 3 maanden zitten.
Maar als je huisgenoot Corona heeft, moet je in quarantine als je:
- Geen booster hebt.
- Je laatste besmetting langer dan 2 maanden is.

Je zit dus minstens een maand waarbij je op beide uitzonderingen geen beroep kunt doen? :?

Maar je hebt wel dat mooie herstelbewijs om uit eten te kunnen. :')
pi_203543090
Ik ben nooit gebeld door de GGD kreeg een mail via zivver waar in stond wat de regels waren.
pi_203543096
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Maar bij een negatieve zelftest en weinig klachten gaat ze gewoon naar school. En als ze echt klachten heeft of een positieve zelftest gaan we gewoon weer naar de GGD.
Ik ben geneigd om op de GGD-test af te gaan. We zien wel wat morgen ons brengt. Ik heb zelf wat vage klachten, dus ik laat me ook testen (ondanks negatieve zelftesten).
pi_203543140
quote:
0s.gif Op zondag 6 februari 2022 19:45 schreef Loj het volgende:

[..]
Serieus? Bij kinderen wel toch?
Sowieso blijft het bijzonder. Vandaag wel gebeld voor de jongste door de ggd, maar ze konden niets zeggen over de oudste.
Dus tenzij ze nog binnen een kwartier bellen, wordt het niet werken morgen :)
Nee, vriend kon zijn uitslag online inzien en voor kind zonder Digid zouden ze bellen. Ik vroeg hem om in zijn mail iets op te zoeken en toen zag hij de uitslag van junior. Aangezien ik dezelfde klachten heb als J verwacht ik mijn positieve uitslag vannacht online.
pi_203543148
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:02 schreef vencodark het volgende:
Ik snap iets trouwens niet, althans: ik vind het heel stom.
Tussen je laatste besmetting en een booster moet 3 maanden zitten.
Maar als je huisgenoot Corona heeft, moet je in quarantine als je:
- Geen booster hebt.
- Je laatste besmetting langer dan 2 maanden is.

Je zit dus minstens een maand waarbij je op beide uitzonderingen geen beroep kunt doen? :?

Maar je hebt wel dat mooie herstelbewijs om uit eten te kunnen. :')
Jup, vrienden van ons zitten in quarantaine thuis omdat 11 weken geleden het hele gezin corona had. En nu de kinderen weer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')