Ze hebben helaas niet naar je geluisterdquote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:13 schreef Zorro het volgende:
Ik zou die speler dadelijk geen strafschop laten nemen.
Erg dom.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 22:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ze hebben helaas niet naar je geluisterd
It is apparently a photographer who has collapsed. The man is now being taken away by ambulance.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 23:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bizar, er ligt iemand dood te gaan op t veld.
Doe HSV maar terug in de Bundesliga, met Hertha heb ik helemaal niks.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanavond Hertha tegen HSV. Erg leuk.
Op Sat1, ter info. Lekker sfeertje wel.quote:Op maandag 23 mei 2022 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vanavond Hertha tegen HSV. Erg leuk.
Union is dé club van Berlijn. @KingRolandquote:Op maandag 23 mei 2022 20:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Doe HSV maar terug in de Bundesliga, met Hertha heb ik helemaal niks.
Lol. Categorie Tweede Bundesligaquote:Op maandag 23 mei 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Union is dé club van Berlijn. @:kingroland
Je snapt een miem niet.quote:Op maandag 23 mei 2022 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lol. Categorie Tweede Bundesliga
Ik zie er steeds een xtc pil inquote:Op maandag 23 mei 2022 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
Ik word erg ongelukkig van die middencirkel.
Live op Sat1 en Viaplay.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 18:45 schreef hhh38 het volgende:
Ik zie dat Kaiserslautern vanavond speelt om promotie naar de 2. Bundesliga, dat zou mooi zijn
Bayern, Bayer04, Bochum, Frankfurt, Freiburg, Mainz, Köln, Stuttgart en Union Berlin hebben nog dezelfde coach rondlopen. Precies de helft dus.quote:Op woensdag 15 juni 2022 20:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het gevoel dat 75% van clubs aan het begin van het nieuwe seizoen een andere coach heeft dan aan het begin van het afgelopen seizoen.
Ik heb even gegoogled, Bernstein ziet er niet echt "harde kern" (meer) uit.quote:Op maandag 27 juni 2022 17:16 schreef tong80 het volgende:
De verkiezingen bij Hertha BSC hebben zondag voor een aardverschuiving gezorgd. Met Kay Bernstein krijgt de Duitse club een voorzitter die ooit meerdere keren de toegang tot het stadion werd ontzegd.
Bernstein troefde tot verrassing van velen met 54 procent van de stemmen zijn concurrent Frank Steffen af. Daardoor krijgt De Oude Dame niet de kandidaat van de clubleiding maar een voormalig lid van de harde kern.
'Ik ben geen ultra en ik behartig ook niet de belangen van de ultra's. Ik ben de voorzitter van alle Herthaner', klonk het uit de mond van Bernstein, die het stokje overneemt van de opgestapte Werner Gegenbauer.
In het verleden speelde Bernstein als gangmaker een voorname rol in de harde kern van Hertha BSC. Zijn gedrag had tot drie keer toe geleid tot een stadionverbod. Inmiddels zit hij als ondernemer en sponsor op de hoofdtribune.
Zijn standpunt over vuurwerk laat zien dat zijn hart ook nog ligt bij de harde kern. 'Ik ben niet voor en niet tegen vuurwerk. Ik vind dat de discussie na 25 jaar achterhaald is en dat we over een verantwoorde omgang moeten praten die niemand in gevaar brengt.'
Een van zijn speerpunten is om snel met de grote investeerder Lars Windhorst aan tafel te gaan. Die had eerder zijn grote ongenoegen uitgesproken over de nu opgevolgde Gegenbauer. 'We gaan het gesprek open en zonder voorbehoud in', aldus Windhorst in reactie op de verkiezingsuitslag. 'Het kan alleen maar beter worden dan vroeger.'
Ik moest qua naam aan de verfijnde dirigent denken.quote:Op maandag 27 juni 2022 20:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, Bernstein ziet er niet echt "harde kern" (meer) uit.
https://www.kicker.de/uwe-seeler-ist-tot-910235/artikelquote:Die Stadt Hamburg bestätigte am frühen Donnerstagabend die Nachricht vom Tod Seelers. "Mit Uwe Seeler, Ehrenbürger seit 2003, verliert die Hansestadt Hamburg einen Ausnahme-Fußballer und besonderen Menschen. Tschüss, Uwe!", hieß es auf der Internetseite der Stadt. Der ehemalige Stürmer starb am Donnerstag im Alter von 85 Jahren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |