Ik zag het staan en dacht ... Bochum?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Bayern staat 4-1 achter tegen Bochum. (lol)
J Locadia ken je wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 17:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het staan en dacht ... Bochum?
1 2 3 4 5 6 7 | 1 St. Pauli 22 41 12 5 5 45 31 14 2 Werder Bremen 22 41 12 5 5 43 30 13 3 Hamburger SV 22 40 10 10 2 41 20 21 4 SV Darmstadt 22 40 12 4 6 47 29 18 5 Schalke 04 23 40 12 4 7 45 27 18 6 Heidenheim 23 38 11 5 7 29 29 0 7 Nürnberg 22 33 9 6 7 30 32 -2 |
Werder en Sankt Pauli is wel leuk. Erg benieuwd hoe HSV het deze keer gaat verpesten. Jammer ook dag Kiel zo slecht begonnen was.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 21:52 schreef borisz het volgende:
[ code verwijderd ]
Het is weer lekker spannend in de 2. Bundesliga. Zes ploegen die nog om de titel meedoen.
Blijft toch één van de leukste competities om te volgen die 2. Bundesliga vind ik persoonlijk. HSV gisteren punten verloren bij mijn favoriete club in 2. SV Sandhausen. Heeft er alles mee te maken dat ik er paar jaar geleden eens ben wezen kijken. Dat is echt een dorp, lekker landelijk, leuk stadionnetje. Daarnaast altijd al sympathie gehad voor Aue. Heel knap dat die al jaren stand houden alhoewel dit jaar waarschijnlijk het doek valt qua 2. Liga.quote:Op vrijdag 18 februari 2022 22:51 schreef Sabata het volgende:
Thomas Ouwejan blijft goed bezig in Gelsenkirchen. Tegen Paderborn lweer de zoveelste vrije trap met een assist voor de 1-0, dit keer door Bülter binnengekopt. Churlinov maakte er nog 2-0 van. Heidenheim miste een kans om op 40pt te komen, speelde gelijk tegen Dresden. Morgen "Die Hässlichen Vögel" van Bremen tegen Ingolstadt (geef de schuld van die rare bijnaam maar aan Niklas Fullkrug) en St Pauli speelt zondag tegen Hannover 96
Je maat komt er niet in, maar we gaan ook beginnen met versoepelen in Maart en meer mensen toe laten. Dit seizoen sowieso komt hij sowieso niet meer aan de beurt. Masker en 2G weg is nog niet bespreekbaar. Misschien kan je maat een Djokovicje doen en gunstige tests regelenquote:Op zondag 20 februari 2022 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier precies wat de coronaregels in Duitsland precies doen en wat de plannen zijn? @:XL ?
Wil eigenlijk weer eens wat wedstrijden in 2. en 3. gaan bezoeken de komende maanden. Nou heb ik mijn gestapo spuiten genomen maar een kameraad van me niet, dus vraag me af of we dan wel overal binnen komen…. Iemand die kan helpen?
Hmm kak.quote:Op zondag 20 februari 2022 08:07 schreef XL het volgende:
[..]
Je maat komt er niet in, maar we gaan ook beginnen met versoepelen in Maart en meer mensen toe laten. Dit seizoen sowieso komt hij sowieso niet meer aan de beurt. Masker en 2G weg is nog niet bespreekbaar. Misschien kan je maat een Djokovicje doen en gunstige tests regelen
Vanaf 20 maart zou het in theorie mogelijk kunnen, maar het hangt er ook vanaf wat de individuele Lander zouden besluiten: https://www.bundesregieru(...)schrankungen-1734724quote:Op zondag 20 februari 2022 07:56 schreef de_boswachter het volgende:
Weet iemand hier precies wat de coronaregels in Duitsland precies doen en wat de plannen zijn? @:XL ?
Wil eigenlijk weer eens wat wedstrijden in 2. en 3. gaan bezoeken de komende maanden. Nou heb ik mijn gestapo spuiten genomen maar een kameraad van me niet, dus vraag me af of we dan wel overal binnen komen…. Iemand die kan helpen?
Aue inderdaad onderuit bij degradatieconcurrent Fortuna (3-1). De Ugly Birds van Bremen konden niet winnen, ondanks een goal van Fullkrug, Ingolstadt boort Ole Werner een nieuw startrecord door de neus (Der Otto Rehhagel won ooit acht keer op rij na zijn begin als Bremer coach). Apropos vogels, St Pauli had een "rabenschwarzer tag" tegen Hannover 96, ze verloren met 0-3 en zijn de leiding kwijt. Mark Diemers speelde de hele wedstrijd uit bij 96. Ondanks hun puntverlies stijgen de Hanzeclubs allebei een plekje, zelfs Darmstadt profiteert met een gelijkspel bij Rostockquote:Op zondag 20 februari 2022 07:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijft toch één van de leukste competities om te volgen die 2. Bundesliga vind ik persoonlijk. HSV gisteren punten verloren bij mijn favoriete club in 2. SV Sandhausen. Heeft er alles mee te maken dat ik er paar jaar geleden eens ben wezen kijken. Dat is echt een dorp, lekker landelijk, leuk stadionnetje. Daarnaast altijd al sympathie gehad voor Aue. Heel knap dat die al jaren stand houden alhoewel dit jaar waarschijnlijk het doek valt qua 2. Liga.
Furth van de laatste 6 potjes er maar 1 verlorenquote:Op zondag 20 februari 2022 16:13 schreef wimderon het volgende:
Bayern alweer op achterstand, ditmaal thuis tegen Greuther Fürth.
De speelwijze is voorzichtiger geworden, de verdediging staat beter met Linde als doelman, en Viergever maakt veel vuile meters. "Adversor et Admorsus" lijkt nu het motto. We gaan er misschien uit, maar julie zullen voor elke meter moeten vechten. Resist and BITE!quote:Op zondag 20 februari 2022 16:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Furth van de laatste 6 potjes er maar 1 verloren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |