Jorrit schrikt nergens van.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:54 schreef hhh38 het volgende:
Ghiotto, Bloemen, Bergsma en Swings schrikken hier wel van
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:54 schreef -XOR- het volgende:
NvdP loopt ultraloopt het dun door de broek nu.
Voor de gehandicapte Kramer... nou ja, laten we zeggen: een redelijke tijd. Misschien een Olympisch diploma. Daar zal-ie blij mee zijn.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb net van Herbert gehoord dat 6:17 een goede tijd is?
Nee want dan droeg ie wel een enkeljas.quote:
Misschien weet-ie niet eens welke tijden er nu gereden worden.quote:
Ik hoop het ook, maar op de een of andere manier heeft hij nooit die killer-mentaliteitquote:Op zondag 6 februari 2022 09:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk vliegt Roest er ouderwets in en die zien we wel.
Rust Roestquote:
Herbert en Erik praten echt ongelofelijk veel onzin dit seizoen. Ze zien alles wat wij niet zien en andersom.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar ik heb net van Herbert gehoord dat 6:17 een goede tijd is?
Die krijgt wel 12 seconden aandacht in de dweilpauze.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:57 schreef Nober het volgende:
Opvallend dat de NOS Bergsma tot nu toe compleet cancelt.
Huh? Wie eindigt er vaker met de handen op zijn knieën?quote:Op zondag 6 februari 2022 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, maar op de een of andere manier heeft hij nooit die killer-mentaliteit
Ik ben benieuwd of die de massastart nog gaat rijden en niet alles op de TP gooit.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
Gelukkig heeft Sven de TP en de Masstart nog.
De seizoenen van Yep werden ook heel erg geregeerd door zijn rug.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waar hij het altijd mee oneens geweest is. Hij vond dat hij onterecht was teruggefloten.
quote:
Niet meer.quote:Jorrit Bergsma gaat zondag als het goed is fris en uitgerust van start bij de olympische 5.000 meter in Beijing. De 36-jarige stayer leed jaren onder slaapgebrek, maar via EMDR-therapie is het probleem opgelost.
"Ik heb de afgelopen jaren een aantal wedstrijden ondermaats gereden door de spanning en een gebrek aan slaap", vertelt de Fries aan De Telegraaf.
Die wordt vierde.quote:
Ik vind hem soms zelfs iets teveel killersmentaliteit hebbenquote:Op zondag 6 februari 2022 09:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Huh? Wie eindigt er vaker met de handen op zijn knieën?
Sluit wel mooi aan bij de Piek van Roestquote:Op zondag 6 februari 2022 09:56 schreef Meridiaan het volgende:
De Zwitserse kleding lijkt geïnspireerd op de foute kersttrui.
De NOS is sowieso een erg bijzonder instituut.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:57 schreef Nober het volgende:
Mass start is na de TP. Dus kan hij prima nog doen.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die de massastart nog gaat rijden en niet alles op de TP gooit.
En de ballen van Bergsma?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:00 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Sluit wel mooi aan bij de Piek van Roest
Ik voorzie een volledig verkeerde piek van Orie. 6.16.66quote:
Vorige spelen ook al op de 10 km.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:57 schreef Nober het volgende:
Hij moet die TP 3x rijden, ben benieuwd of ie daarna nog een mass start kan rijdenquote:Op zondag 6 februari 2022 10:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Mass start is na de TP. Dus kan hij prima nog doen.
Ik denk net aan 6.09quote:Op zondag 6 februari 2022 10:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik voorzie een volledig verkeerde piek van Orie. 6.16.66
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |